La lala la la laaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 25 november 2010 08:27 schreef TheVulture het volgende:
My Life would Suck without you in de Glee-versie krijg ik gewoon niet uit mijn hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op zondag 28 november 2010 23:03 schreef Anonymousz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
het wordt een top afleveringquote:
dat was geniaalquote:
Haha ja die had ik gisteren ook ge-tube-d, briljant!!!!quote:
Die vond ik minder. Stomme Rachel in peeuww-modus.quote:
Will Schuester I hate you!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:43 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Haha ja die had ik gisteren ook ge-tube-d, briljant!!!!![]()
Ik kijk echt vanwege Sue Sylvester. Haar quotes zijn ook fantastisch!
Ik snap de ophef eigelijk niet zo goed wat betreft Rachelquote:Op woensdag 1 december 2010 11:43 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Die vond ik minder. Stomme Rachel in peeuww-modus.
Hmm ophef? Ik vind haar gewoon niet leuk.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:12 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik snap de ophef eigelijk niet zo goed wat betreft Rachel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Ja die kan beter "Let's get botox" zingen
Maar toch
En ik ben Rachel beu...
Puck daarentegen
Ze zijn haar allemaal beu geloof ikquote:
ik probeer niet te kijken als ze zingt...haar stem vind ik wel weer goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zijn haar allemaal beu geloof ik
Ik kan die eeuwige janksmoel ook niet meer zien![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:09 schreef Maartel het volgende:
Oke, Run Joey Run is in al zijn 80s kitsch echt briljant gedaan!!!
En zometeen...Vond Can't touch this leuker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
Ha, dat duet met Sue... door de autotune hoorde je nauwelijks dat het Sue was die 'zong', die autotune zal hebben zitten zweten om er wat redelijks van te makenquote:
Ik vond de stem van Sue een beetje klinken zoals die van Cher tijdens Believe....net pf ze van zo'n apparaatje gebruik hadden gemaaktquote:Op woensdag 15 december 2010 10:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Ha, dat duet met Sue... door de autotune hoorde je nauwelijks dat het Sue was die 'zong', die autotune zal hebben zitten zweten om er wat redelijks van te maken
Jammer dat Rachel weer 2 liedjes moest zingen, die stem doet echt zeer aan m'n oren, waarschijnlijk ook door teveel autotune.
Klopt, heel duidelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 10:14 schreef kvd het volgende:
Ik vond de stem van Sue een beetje klinken zoals die van Cher tijdens Believe....net pf ze van zo'n apparaatje gebruik hadden gemaakt
Dat viel mij dus ook al op..quote:Op woensdag 15 december 2010 21:42 schreef Miam het volgende:
Finn is echt leuuuuk! Komt het dichtst in de buurt van wat mijn 'droomman' moet voorstellen :p verder was die stem van sue behooorlijk ge-autotuned! Was heel goed te horen
Haha Neil Patrick Harris [Bryan Ryan,quote:Op woensdag 29 december 2010 03:02 schreef Guanabana het volgende:
Was een leuke aflevering!
Heb het begin niet helemaal gezien, dacht dat die ene knakker de broer was van Will, ze leken best op elkaar!
Ook de moeder van Rachel is goed gecast zeg!
En Artie die danste...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
echt welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Fucking kutje wat is die Idina Menzel briljant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest vond ik de schoenen van Kurt briljantGod, ik zou hem mee naar huis willen nemen, in een doosje willen stoppen en afentoe willen knuffelen
En dan snel weer het deksel erop..anders ontsnapt ie
![]()
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Omg ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:59 schreef DjinN het volgende:
Die tenenkrommende vertaling van de songteksten mogen ze echt laten van mijVerschrikkelijk! En die 2 footballknakkers irriteren me ook mateloos
![]()
Burt! Ik vind dat zo geinig, die pa heet Burt & zn zoon Kurt,quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:05 schreef DjinN het volgende:
PapaKurt is een held! Netjes dat ie Finn op zijn nummer zet
Daarom zag ik het optreden amper, ik was in shock om de vertaling. Zó slecht.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Omg ja.Dit was echt de meest verschrikkelijke ondertiteling ooit. 'lopen, lopen, modebaby' wtf! Modebaby? Ik wil je love. Whut!
Dat had ik dus ook. Heb nog nooit zo'n erge vertaling meegemaakt,quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daarom zag ik het optreden amper, ik was in shock om de vertaling. Zó slecht.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:59 schreef DjinN het volgende:
Die tenenkrommende vertaling van de songteksten mogen ze echt laten van mijVerschrikkelijk! En die 2 footballknakkers irriteren me ook mateloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest vond ik de schoenen van Kurt briljantGod, ik zou hem mee naar huis willen nemen, in een doosje willen stoppen en afentoe willen knuffelen
En dan snel weer het deksel erop..anders ontsnapt ie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Puck is finequote:
Die moeder heet Idina Menzel en is een bekende Broadway-sterquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
Zingt die moeder ook echt?
Ik heb me er niet zo in verdiept wie wie is in het echt enzo, maar hoe krijgen ze deze twee bij elkaar zo joh
jep, op broadway enzo. Defying gravity wordt door haar gezongen, met een beetje hulp van 'April'quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb me er niet zo in verdiept wie wie is in het echt enzo, maar hoe krijgen ze deze twee bij elkaar zo joh
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:27 schreef DjinN het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
echt hequote:
quote:
okee...komt 'iequote:
Oke, biechtje...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
Denk het niet. Van seizoen 2 is in de VS ook nog niet alles uitgezonden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:34 schreef kvd het volgende:
[..]
okee...komt 'ie
WE WANT MORE
WE WANT MORE
WE WANT MORE
wel meedoen he?
nog maar 2 afleveringen en dan zit het seizoen erop....is er al bekend of seizoen 2 er meteen achteraan wordt uitgezonden?
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:34 schreef kvd het volgende:
[..]
okee...komt 'ie
WE WANT MORE
WE WANT MORE
WE WANT MORE
wel meedoen he?
nog maar 2 afleveringen en dan zit het seizoen erop....is er al bekend of seizoen 2 er meteen achteraan wordt uitgezonden?
Seizoen 2 komt er meteen achteraanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:34 schreef kvd het volgende:
dat duurt dus niet zo heel erg lang meer. Je hebt jezelf een mooi cadeau beloofdquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:28 schreef Lovechild het volgende:
Ik hoorde bij het refrein pas dat Rachel en mama Pokerface zongen! Veel betere versie!
Ben aan het afvallen en als ik de tien kilo heb gehaald mag ik van mezelf de dvdbox bestellen. Nog 1,5 kilo
Op het schema voor adverteerders heeft RTL tot en met februari nieuwe afleveringen van Glee staan. Aangezien seizoen 1 over 2 weken afgelopen is moeten dat dus wel afleveringen van seizoen 2 zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:54 schreef kvd het volgende:
[..]
echt waar? Geen grapjes maken he, dat kan mn Glee-hart niet aan
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Op het schema voor adverteerders heeft RTL tot en met februari nieuwe afleveringen van Glee staan. Aangezien seizoen 1 over 2 weken afgelopen is moeten dat dus wel afleveringen van seizoen 2 zijn.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Op het schema voor adverteerders heeft RTL tot en met februari nieuwe afleveringen van Glee staan. Aangezien seizoen 1 over 2 weken afgelopen is moeten dat dus wel afleveringen van seizoen 2 zijn.
Ik heb ooit weleens gehoord dat er patent zit op de schmink van Kiss, dus wellicht heeft het daarmee te maken...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Alleen klopt de schmink bij Kiss niet... Gene Simmons drumde nooit bij Kiss, dat was altijd de kat
Tof! Seizoen 1 is nog beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Vocal Adrenaline [waar Jesse weer heen is gegaan] stond in hun oefenruimte en ging hun uitdagen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:15 schreef miieejj het volgende:
ik heb de eerste 10 minuten gemist !!! heb ik veel gemist?
Haha ja ik las het!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:44 schreef Miam het volgende:
Die ondertiteling tijdens de zang is zo slecht! Tijdens loser van beck stond er keihard MILV in beeld ipv MILF..
Ja echt hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:44 schreef Miam het volgende:
Die ondertiteling tijdens de zang is zo slecht! Tijdens loser van beck stond er keihard MILV in beeld ipv MILF..
ik vond Jesse wel leukquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:36 schreef DjinN het volgende:
Jesse is zo kinderachtig nuKurt blijft een schatje
volgende weekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:32 schreef Kidney_bean01 het volgende:
wanneer is het eigenlijk het einde van de serie? Of tenminste, dit seizoen? Ik heb toch wel het idee dat ze nu naar een einde toewerken ofzo..
ja ik VOND em ook leukquote:
* DjinN agrees with youquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
Wat een suf gedoe met die zwangere dames en dat gehups
En dat met die eieren. En Will die Sue moest zoenen.
Vond het de minst leuke aflevering tot nu toe geloof ik
Ik vond het juist wel leuk dat er weer eens anderen zongen dan altijd dezelfde.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
Wat een suf gedoe met die zwangere dames en dat gehups
En dat met die eieren. En Will die Sue moest zoenen.
Vond het de minst leuke aflevering tot nu toe geloof ik
Ze had toch ontslag genomen of niet ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel leuk dat er weer eens anderen zongen dan altijd dezelfde.
Ook wel leuk om de ex van Will weer eens te zien.
Verder mis ik Emma, wat is er met haar gebeurd
Ah ok, ik kan me namelijk een scene herinneren dat ze al haar spullen had gepakt en op het punt stond weg te gaan. Toen kwam Mr. Shue en gingen ze romantisch doen enz.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:44 schreef kvd het volgende:
nee hoor, volgende week is ze er weer gewoon, ze heeft gewoon even 2 weken niet meegedaan
Een lijstje wanneer ze wel en niet mee doet:
http://www.imdb.com/name/nm1724323/filmoseries#tt1327801
oei...das wel lang geleden. Wat je zegt klopt, toen zou ze gaan trouwen met die football-coach die haar toen liet zitten omdat ze met Glee naar die wedstrijd zou gaan waar Will niet mee naar toe mocht terwijl ze eigenlijk die dag zou trouwen. Maar Will heeft haar toen idd tegen gehouden. da's inmiddels 8 afleveringen geleden, ze is inmiddels toch een paar keer voorbij gekomen, waaronder 'like a virgin' zingend tijdens de Madonna-aflevering...quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:12 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ah ok, ik kan me namelijk een scene herinneren dat ze al haar spullen had gepakt en op het punt stond weg te gaan. Toen kwam Mr. Shue en gingen ze romantisch doen enz.
Ik denk dat laatstequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:04 schreef kvd het volgende:
[..]
oei...das wel lang geleden. Wat je zegt klopt, toen zou ze gaan trouwen met die football-coach die haar toen liet zitten omdat ze met Glee naar die wedstrijd zou gaan waar Will niet mee naar toe mocht terwijl ze eigenlijk die dag zou trouwen. Maar Will heeft haar toen idd tegen gehouden. da's inmiddels 8 afleveringen geleden, ze is inmiddels toch een paar keer voorbij gekomen, waaronder 'like a virgin' zingend tijdens de Madonna-aflevering...
Dus of het hebt het al heel lang niet gezien, of ze valt je gewoon niet op
jaaaaaaaaaaaaaa leuk!quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:11 schreef kvd het volgende:
zo uitgebreid is haar rol nu ook weer niet.
Enne....wat ik net lees...er komt Glee nagellak op de markt
http://cocoperez.com/2011(...)-collection/?from=PH
Morgen komt de laatste aflevering van seizoen 1.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:54 schreef Moira. het volgende:
Ik wilde Glee eigenlijk volgen sinds de eerste reclame ervoor op tv was.
Maar ik moet vaak op dinsdagavond werken (dan is het toch altijd op tv?).
Of ik vergeet het gewoon te kijken.
Ik heb toen seizoen 1 gedownload, nu helemaal afgekeken.
En ik ben nu bij episode 5 van seizoen 2 (er zijn er maar 10 op internet te vinden maar 11 komt in de US pas in februari op tv ofzo).
Maar weten jullie bij welke aflevering ze nu in Nederland zijn? Dus welke morgen op tv komt of welke vorige week is geweest?
Oh tof, dan ben ik dus 'meer dan bij'quote:Op maandag 17 januari 2011 16:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Morgen komt de laatste aflevering van seizoen 1.
Dat staat nog boven je eerste post hier.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh tof, dan ben ik dus 'meer dan bij'
Die laatste aflevering is trouwens echt top
Gaat seizoen 2 gelijk door op TV?
Waarom?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:39 schreef Miam het volgende:
al vond ik die van Chris Colfer eigelijk best onterecht
Oh dat filmpjhequote:Op maandag 17 januari 2011 19:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind die van Chris Colfer zo mogelijk nog meer terecht dan die van Jane Lynch, eigenlijk
Zie hem verbaasd zijn danquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind die van Chris Colfer zo mogelijk nog meer terecht dan die van Jane Lynch, eigenlijk
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:21 schreef Maartel het volgende:
Ik verdenk Lea ervan dat die tranen vooral zijn omdat ze zelf niets won
Ja idd, waarom ?quote:
Omdat ik zijn prestatie(s) in Glee niet echt noemenswaardig vindt en zeker nietquote:
Dit vind ik dan wel weer benoemenswaardig. zo echt ook.. heel mooi.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:18 schreef dollce het volgende:
[..]
![]()
die reactie van Lea![]()
Maar wat ziet Jayma (Emma) er dun uit zeg!
Ja, daar lijkt het inderdaad op.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:21 schreef Maartel het volgende:
Zou kunnen, alleen de categorie waarin Lea zat was toen nog niet geweest.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:21 schreef Maartel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:32 schreef kvd het volgende:
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Er is ook een USA topicquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:59 schreef Bloempje. het volgende:
Oh! Een Glee topic! Glee!Maar ik kijk op internet, dus pas in februari nieuwe afleveringen
je kan ze wel lezen...zo groot zijn de spoilers niet, gaat alleen over een gastrolaflevering (leuk scrabblewoordquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
zomg spoilers ik wil weten, maar toch ook weer niet.![]()
Even gespiekt! En dat wist ik al; sterker nog, ik kijk er al heel lang naar uit om die te zienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:44 schreef kvd het volgende:
[..]
je kan ze wel lezen...zo groot zijn de spoilers niet, gaat alleen over een gastrolaflevering (leuk scrabblewoord), alleen de naam van die gastrol staat erin
één van de nummers die ze beter met rust hadden kunnen latenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:11 schreef ranja het volgende:
Bohemian Rhapsody zal nooit meer hetzelfde zijn...
Net zoals Total Eclipse of the Heart, misbaksel van een cover was dat zeg.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:07 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
één van de nummers die ze beter met rust hadden kunnen laten
arme freddie ligt nog te draaien in zn graf
Ik vond het juist gaaf hoe ze de bevalling synchroon lieten lopen met het nummerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:07 schreef JaneDoe het volgende:
ja ik vond het ook niet zo geslaagd.. Josh groban vond ik wel grappig!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:07 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat maakte t juist nóg smakelozerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vond het juist gaaf hoe ze de bevalling synchroon lieten lopen met het nummer
Ik ben het helemaal met je eens hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind het altijd een beetje gemiep, dat gedoe van 'deze en die hadden ze niet moeten doen.' Je ziet vaak ook op YouTube onder de filmpjes. Maar voor iedereen is het anders; de èèn vind dat ze van dit nummer hadden moeten afblijven, de ander van die. Ik vind het soms lijken dat ze fans van zulke nummers zich er drukker om kunnen maken dan de schrijvers/zangers van betreffende nummers zelf [als ze nog zouden leven].
Covers zullen altijd komen en blijven als een nummer populair is, je houdt het toch niet tegen en men doet net alsof Glee de eerste is die een bep. nummer covert.
Sommige nummers zul je leuk gecoverd vinden, anderen niet. Beetje druk maken om niets, vind ik dan.
Dit bedoel ik overigens niet persoonlijk naar iemand en het is ook absoluut gemeen bedoelt ofzo!!
Alleen ik zie de discussie ook telkens op YouTube weer en nu hier weerik dacht, ik gooi mijn woordje er ook in
.
Haha jeej,quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:18 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor![]()
Hahah, mja dat snap ik ook welquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:23 schreef ranja het volgende:
Tja, dat is heel gebruikelijk in muziek... iedereen moet met z'n poten van de liedjes van jouw favoriete artiesten afblijven terwijl jouw favoriete artiest alles van iedereen mag coveren
Denk dat dat voor iedereen anders is, ik vond Somebody To Love van Queen in Glee helemaal geweldig!quote:Tja, dat is heel gebruikelijk in muziek... iedereen moet met z'n poten van de liedjes van jouw favoriete artiesten afblijven terwijl jouw favoriete artiest alles van iedereen mag coveren
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind het altijd een beetje gemiep, dat gedoe van 'deze en die hadden ze niet moeten doen.' Je ziet vaak ook op YouTube onder de filmpjes. Maar voor iedereen is het anders; de èèn vind dat ze van dit nummer hadden moeten afblijven, de ander van die. Ik vind het soms lijken dat ze fans van zulke nummers zich er drukker om kunnen maken dan de schrijvers/zangers van betreffende nummers zelf [als ze nog zouden leven].
Covers zullen altijd komen en blijven als een nummer populair is, je houdt het toch niet tegen en men doet net alsof Glee de eerste is die een bep. nummer covert.
Sommige nummers zul je leuk gecoverd vinden, anderen niet. Beetje druk maken om niets, vind ik dan.
Dit bedoel ik overigens niet persoonlijk naar iemand en het is ook absoluut gemeen bedoelt ofzo!!
Alleen ik zie de discussie ook telkens op YouTube weer en nu hier weerik dacht, ik gooi mijn woordje er ook in
.
ik vind vogue en my life would suck without youquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:09 schreef Miam het volgende:
Ik vind overigens Take a Bow van Glee veel beter dan het origineel van Rihanna
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik vind vogue en my life would suck without you
door kurt!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:20 schreef Miam het volgende:
[..]Laatstgenoemde in ieder geval ja
![]()
Defying Gravity vind ik ook![]()
en Rachel.quote:
Ik vond Kurt beter.quote:
quote:
Ik heb gewoon een algehele hekel aan bevallingscenes.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:07 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat maakte t juist nóg smakelozer![]()
niks mis met glee, maar aan sommige klassiekers moeten ze hun vingers niet branden
gemist. misschien ook maar goed.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:55 schreef kvd het volgende:
Het is de week van 'bewerk Bohemian Rhapsody' , vanavond ook al bij het Spaanse Schaep, dan hertaald in het Nederlands...
oke.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:59 schreef kvd het volgende:
[..]
Hij was beter dan bij Glee moet ik heel eerlijk zeggen...
Hij is leukquote:Op maandag 24 januari 2011 13:35 schreef Smijn. het volgende:
Ik kan echt haast niet wachten op de Britney aflevering trouwens.
ik vond`m helemaal niet zo leuk.quote:
Hmm, more hints?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:05 schreef Miam het volgende:
Misschien komt het omdat ik een hekel heb aan britney maar ik vond het echt
een schijtaflevering.
die van morgen is zoveel leuker.
Sunshine
Sunshine Corazonquote:Op maandag 24 januari 2011 21:05 schreef Miam het volgende:
een schijtaflevering.
Sunshine
Vond hem ook niet zo, het was meer van, we spelen wat clips van Britney na, en dat was het dan wel zo'n beetje.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:05 schreef Miam het volgende:
een schijtaflevering.
Sunshine
Precies. totaal niet origineel. ze hebben er zelfs niet hun eigen draai aan gegeven terwijl ze dat wel bij andere songs doen (vind ik)quote:Op maandag 24 januari 2011 23:15 schreef dollce het volgende:
[..]
Vond hem ook niet zo, het was meer van, we spelen wat clips van Britney na, en dat was het dan wel zo'n beetje.
Euh...heb ik een aflevering gemist of zitten jullie hier nu ongegeneerd te spoileren?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:09 schreef Miam het volgende:
[..]
Precies. totaal niet origineel. ze hebben er zelfs niet hun eigen draai aan gegeven terwijl ze dat wel bij andere songs doen (vind ik)
Haar gehele optreden in Glee vind ik overigens niet echt noemenswaardig.
Ach, Brit is gewoon niet mijn kopje thee.
Er zullen genoeg mensen zijn die de 'Britney-episode' wel helemaal wauuww vinden.
dat laatstequote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:26 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Euh...heb ik een aflevering gemist of zitten jullie hier nu ongegeneerd te spoileren?
Mwah, ik denk dat vrijwel IEDEREEN die ook maar enigszins Glee kijkt wel weet dat Britney meespeelt in een aflevering.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:23 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Da's wel een beetje jammer he...
dat lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat vrijwel IEDEREEN die ook maar enigszins Glee kijkt wel weet dat Britney meespeelt in een aflevering.
Je had wat anders verwacht?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:03 schreef Lovechild het volgende:
Nou, zeggen dat er wat clips van haar zijn nagespeeld en er totaal geen eigen draai aan is gegeven, vind ik best inhoudelijk. Sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Misschien weinig bijzonders, maar ik had het toen echt niet zien aankomen, da's het leuke ervan.
Goed, de Brit-aflevering was dan misschien al wijd bekend, maar de andere guest star laten ze ook al zien. Achja, allemaal om kijkers te trekken natuurlijk.
Ik had niets verwacht. Ik denk nl vantevoren niet over een aflevering na, over hoe deze eruit zal zien ofzo.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:23 schreef Miam het volgende:
[..]
Je had wat anders verwacht?
het is overigens nog steeds mijn eigen mening over hoe ik de aflevering heb ervaren vanuit
mijn eigen oogpunt. dit hoef je niet te delen uiteraard.
Er zullen zoals ik al zei genoeg mensen zijn die de aflevering he-le-maal geweldig vinden.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind het best stom dat RTL5 die promo zo spoilerig heeft gemaakt. Vooral het stukje datamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Misschien weinig bijzonders, maar ik had het toen echt niet zien aankomen, da's het leuke ervan.
Goed, de Brit-aflevering was dan misschien al wijd bekend, maar de andere guest star laten ze ook al zien. Achja, allemaal om kijkers te trekken natuurlijk.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Ik had gehoopt dat ze langskwam als een glee-member van een andere school ofzo en dat ze tegen elkaar gaan strijden of wat dan ook. Nu weet ik dus dat het clips zijn...en tjsa, dan vertel je in mijn ogen best wel veel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:23 schreef Miam het volgende:
[..]
Je had wat anders verwacht?
het is overigens nog steeds mijn eigen mening over hoe ik de aflevering heb ervaren vanuit
mijn eigen oogpunt. dit hoef je niet te delen uiteraard.
Er zullen zoals ik al zei genoeg mensen zijn die de aflevering he-le-maal geweldig vinden.
nicequote:
Neeje, alleen maar een 15voudige wereldkampioen en 6voudig nationaal kampioen armworstelenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:00 schreef TheVulture het volgende:
En die Beiste... dat is een man in het echt... toch?
Jezus Christusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Neeje, alleen maar een 15voudige wereldkampioen en 6voudig nationaal kampioen armworstelen
Hehe Brittanyquote:
18 geloof ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Dat Filipijnse meiske klinkt me iets te eng volwassen... hoe oud is die in het echt?
Bijna 19quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Dat Filipijnse meiske klinkt me iets te eng volwassen... hoe oud is die in het echt?
18quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Hier is haar auditie:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat stemgeluid niet bij het postuur passen... maar wat tof
Toen ze 15 was stond ze al bij Oprah. Toen vond ik d'r al fucking goed <3 . Charice Pempengco heet ze.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:10 schreef TheVulture het volgende:
quote:
Dat dus...als ze niet kon zingen hadden ze haar ook niet voor de serie gecast of wel ? Beetje raar dus idd om te zeggen dat ze niet kan zingen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee, Rachel kan niet zingen daarom staat al een tijd op Broadway,.
Ik vind het zo'n rare gewoonte van mensen om te zeggen dat iemand niet kan zingen terwijl het gewoon de stijl/stem is die ze niet bevalt.
Hier zingt ze zonderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:11 schreef ranja het volgende:
Nou ja, ik zeg al dat ze het misschien wel kan maar dat het dan verpest wordt door de autotune.
Voorlopig heb ik haar nog niet zonder gehoord dus geen idee of ze het dan wel kan.
Ik vind haar daar echt veel minder irritant klinken dan in de serie ;oquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hier zingt ze zonder
En deze omdat het schattig is
Mijn bijna-3jarige zei: "Waarom heeft die meneer lippenstift?"quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:00 schreef TheVulture het volgende:
En die Beiste... dat is een man in het echt... toch?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:40 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Mijn bijna-3jarige zei: "Waarom heeft die meneer lippenstift?"
Ik: " Dat is geen mijnheer, dat is een mevrouw die een beetje op een meneer lijkt."
Zij: "Oh. Waarom heeft die meneer oorbellen?"
Ben ik het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel jammer dat die liedjes niet live worden gezongen in de serie zelf... dat zou nog toffer zijn en het allemaal wat minder plastic laten klinken
Ik vraag me dan af waarom ze bij haar die autotune gebruiken in de serie. En zeker waarom ze die zo schel zetten. Gaat het daarom juist, dat ze haar niet te goed willen laten klinken ofzoquote:
De liedjes worden ook echt gezongen door de acteurs tijdens de opnames. Om het meer kracht te geven en gelijk te laten lopen met de cd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel jammer dat die liedjes niet live worden gezongen in de serie zelf... dat zou nog toffer zijn en het allemaal wat minder plastic laten klinken
John Stamosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |