Mercedes zong het wel goedquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:31 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja baaaaahh....als er een liedje is waar ik echt een hekel aan heb is het die wel :'
Er zijn nog 2 afleveringen tot de season finalequote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:12 schreef loezzzje het volgende:
Glee komt in Amerika pas weer in April dus RTL heeft niks meer uit te zenden
Barbie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:14 schreef DjinN het volgende:
[..]
Er zijn nog 2 afleveringen tot de season finale![]()
Plot van aankomende aflevering: On My WayJa, ze konden nog 1 aflevering uitzenden. Redelijk triest dat ze dat niet meer hebben gedaan maarja RTL heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb inmiddels de aflevering al gedownload en gekeken. Ook geen New Girl, Modern Family & Raising Hope! Daar gaat mijn dinsdagavond![]()
Ja idd! echt belachelijkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:17 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja, ze konden nog 1 aflevering uitzenden. Redelijk triest dat ze dat niet meer hebben gedaan maarja RTL he
Ik heb inmiddels de aflevering al gedownload en gekeken. Ook geen New Girl, Modern Family & Raisimg Hope! Daar gaat mijn dinsdagavond
De mijne ook en nou komen er alleen maar stomme programma'squote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:18 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja idd! echt belachelijkDinsdagavond was nou echt mijn TV-avondje
quote:Goed nieuws voor Glee-fans die de serie missen: de serie is vanaf half juni weer op RTL5 te zien!
juniquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |