Ik vond de stem van Sue een beetje klinken zoals die van Cher tijdens Believe....net pf ze van zo'n apparaatje gebruik hadden gemaaktquote:Op woensdag 15 december 2010 10:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Ha, dat duet met Sue... door de autotune hoorde je nauwelijks dat het Sue was die 'zong', die autotune zal hebben zitten zweten om er wat redelijks van te maken
Jammer dat Rachel weer 2 liedjes moest zingen, die stem doet echt zeer aan m'n oren, waarschijnlijk ook door teveel autotune.
Klopt, heel duidelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 10:14 schreef kvd het volgende:
Ik vond de stem van Sue een beetje klinken zoals die van Cher tijdens Believe....net pf ze van zo'n apparaatje gebruik hadden gemaakt
Dat viel mij dus ook al op..quote:Op woensdag 15 december 2010 21:42 schreef Miam het volgende:
Finn is echt leuuuuk! Komt het dichtst in de buurt van wat mijn 'droomman' moet voorstellen :p verder was die stem van sue behooorlijk ge-autotuned! Was heel goed te horen
Haha Neil Patrick Harris [Bryan Ryan,quote:Op woensdag 29 december 2010 03:02 schreef Guanabana het volgende:
Was een leuke aflevering!
Heb het begin niet helemaal gezien, dacht dat die ene knakker de broer was van Will, ze leken best op elkaar!
Ook de moeder van Rachel is goed gecast zeg!
En Artie die danste...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
echt welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Fucking kutje wat is die Idina Menzel briljant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest vond ik de schoenen van Kurt briljantGod, ik zou hem mee naar huis willen nemen, in een doosje willen stoppen en afentoe willen knuffelen
En dan snel weer het deksel erop..anders ontsnapt ie
![]()
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Omg ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:59 schreef DjinN het volgende:
Die tenenkrommende vertaling van de songteksten mogen ze echt laten van mijVerschrikkelijk! En die 2 footballknakkers irriteren me ook mateloos
![]()
Burt! Ik vind dat zo geinig, die pa heet Burt & zn zoon Kurt,quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:05 schreef DjinN het volgende:
PapaKurt is een held! Netjes dat ie Finn op zijn nummer zet
Daarom zag ik het optreden amper, ik was in shock om de vertaling. Zó slecht.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Omg ja.Dit was echt de meest verschrikkelijke ondertiteling ooit. 'lopen, lopen, modebaby' wtf! Modebaby? Ik wil je love. Whut!
Dat had ik dus ook. Heb nog nooit zo'n erge vertaling meegemaakt,quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daarom zag ik het optreden amper, ik was in shock om de vertaling. Zó slecht.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:59 schreef DjinN het volgende:
Die tenenkrommende vertaling van de songteksten mogen ze echt laten van mijVerschrikkelijk! En die 2 footballknakkers irriteren me ook mateloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest vond ik de schoenen van Kurt briljantGod, ik zou hem mee naar huis willen nemen, in een doosje willen stoppen en afentoe willen knuffelen
En dan snel weer het deksel erop..anders ontsnapt ie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Puck is finequote:
Die moeder heet Idina Menzel en is een bekende Broadway-sterquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
Zingt die moeder ook echt?
Ik heb me er niet zo in verdiept wie wie is in het echt enzo, maar hoe krijgen ze deze twee bij elkaar zo joh
jep, op broadway enzo. Defying gravity wordt door haar gezongen, met een beetje hulp van 'April'quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
Zingt die moeder ook echt?
Ik heb me er niet zo in verdiept wie wie is in het echt enzo, maar hoe krijgen ze deze twee bij elkaar zo joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |