Ik vond de stem van Sue een beetje klinken zoals die van Cher tijdens Believe....net pf ze van zo'n apparaatje gebruik hadden gemaaktquote:Op woensdag 15 december 2010 10:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Ha, dat duet met Sue... door de autotune hoorde je nauwelijks dat het Sue was die 'zong', die autotune zal hebben zitten zweten om er wat redelijks van te maken
Jammer dat Rachel weer 2 liedjes moest zingen, die stem doet echt zeer aan m'n oren, waarschijnlijk ook door teveel autotune.
Klopt, heel duidelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 10:14 schreef kvd het volgende:
Ik vond de stem van Sue een beetje klinken zoals die van Cher tijdens Believe....net pf ze van zo'n apparaatje gebruik hadden gemaakt
Dat viel mij dus ook al op..quote:Op woensdag 15 december 2010 21:42 schreef Miam het volgende:
Finn is echt leuuuuk! Komt het dichtst in de buurt van wat mijn 'droomman' moet voorstellen :p verder was die stem van sue behooorlijk ge-autotuned! Was heel goed te horen
Haha Neil Patrick Harris [Bryan Ryan,quote:Op woensdag 29 december 2010 03:02 schreef Guanabana het volgende:
Was een leuke aflevering!
Heb het begin niet helemaal gezien, dacht dat die ene knakker de broer was van Will, ze leken best op elkaar!
Ook de moeder van Rachel is goed gecast zeg!
En Artie die danste...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |