oke.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:59 schreef kvd het volgende:
[..]
Hij was beter dan bij Glee moet ik heel eerlijk zeggen...
Hij is leukquote:Op maandag 24 januari 2011 13:35 schreef Smijn. het volgende:
Ik kan echt haast niet wachten op de Britney aflevering trouwens.
ik vond`m helemaal niet zo leuk.quote:
Hmm, more hints?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:05 schreef Miam het volgende:
Misschien komt het omdat ik een hekel heb aan britney maar ik vond het echt
een schijtaflevering.
die van morgen is zoveel leuker.
Sunshine
Sunshine Corazonquote:Op maandag 24 januari 2011 21:05 schreef Miam het volgende:
een schijtaflevering.
Sunshine
Vond hem ook niet zo, het was meer van, we spelen wat clips van Britney na, en dat was het dan wel zo'n beetje.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:05 schreef Miam het volgende:
een schijtaflevering.
Sunshine
Precies. totaal niet origineel. ze hebben er zelfs niet hun eigen draai aan gegeven terwijl ze dat wel bij andere songs doen (vind ik)quote:Op maandag 24 januari 2011 23:15 schreef dollce het volgende:
[..]
Vond hem ook niet zo, het was meer van, we spelen wat clips van Britney na, en dat was het dan wel zo'n beetje.
Euh...heb ik een aflevering gemist of zitten jullie hier nu ongegeneerd te spoileren?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:09 schreef Miam het volgende:
[..]
Precies. totaal niet origineel. ze hebben er zelfs niet hun eigen draai aan gegeven terwijl ze dat wel bij andere songs doen (vind ik)
Haar gehele optreden in Glee vind ik overigens niet echt noemenswaardig.
Ach, Brit is gewoon niet mijn kopje thee.
Er zullen genoeg mensen zijn die de 'Britney-episode' wel helemaal wauuww vinden.
dat laatstequote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:26 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Euh...heb ik een aflevering gemist of zitten jullie hier nu ongegeneerd te spoileren?
Mwah, ik denk dat vrijwel IEDEREEN die ook maar enigszins Glee kijkt wel weet dat Britney meespeelt in een aflevering.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:23 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Da's wel een beetje jammer he...
dat lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat vrijwel IEDEREEN die ook maar enigszins Glee kijkt wel weet dat Britney meespeelt in een aflevering.
Je had wat anders verwacht?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:03 schreef Lovechild het volgende:
Nou, zeggen dat er wat clips van haar zijn nagespeeld en er totaal geen eigen draai aan is gegeven, vind ik best inhoudelijk. Sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Misschien weinig bijzonders, maar ik had het toen echt niet zien aankomen, da's het leuke ervan.
Goed, de Brit-aflevering was dan misschien al wijd bekend, maar de andere guest star laten ze ook al zien. Achja, allemaal om kijkers te trekken natuurlijk.
Ik had niets verwacht. Ik denk nl vantevoren niet over een aflevering na, over hoe deze eruit zal zien ofzo.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:23 schreef Miam het volgende:
[..]
Je had wat anders verwacht?
het is overigens nog steeds mijn eigen mening over hoe ik de aflevering heb ervaren vanuit
mijn eigen oogpunt. dit hoef je niet te delen uiteraard.
Er zullen zoals ik al zei genoeg mensen zijn die de aflevering he-le-maal geweldig vinden.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind het best stom dat RTL5 die promo zo spoilerig heeft gemaakt. Vooral het stukje datamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Misschien weinig bijzonders, maar ik had het toen echt niet zien aankomen, da's het leuke ervan.
Goed, de Brit-aflevering was dan misschien al wijd bekend, maar de andere guest star laten ze ook al zien. Achja, allemaal om kijkers te trekken natuurlijk.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Ik had gehoopt dat ze langskwam als een glee-member van een andere school ofzo en dat ze tegen elkaar gaan strijden of wat dan ook. Nu weet ik dus dat het clips zijn...en tjsa, dan vertel je in mijn ogen best wel veel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:23 schreef Miam het volgende:
[..]
Je had wat anders verwacht?
het is overigens nog steeds mijn eigen mening over hoe ik de aflevering heb ervaren vanuit
mijn eigen oogpunt. dit hoef je niet te delen uiteraard.
Er zullen zoals ik al zei genoeg mensen zijn die de aflevering he-le-maal geweldig vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |