abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91789850
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:59 schreef kvd het volgende:

[..]

Hij was beter dan bij Glee moet ik heel eerlijk zeggen...
oke. :)
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_91795330
Ik kan echt haast niet wachten op de Britney aflevering trouwens.
  PR en moderator maandag 24 januari 2011 @ 14:11:45 #228
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_91797027
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:35 schreef Smijn. het volgende:
Ik kan echt haast niet wachten op de Britney aflevering trouwens.
Hij is leuk :D
Fuck the EBU.
pi_91797100
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:11 schreef Moira. het volgende:

[..]

ik vond`m helemaal niet zo leuk.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_91797893
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:11 schreef Moira. het volgende:

[..]

Brit. O+
pi_91818873
Misschien komt het omdat ik een hekel heb aan britney maar ik vond het echt
een schijtaflevering.

die van morgen is zoveel leuker. O+

Sunshine _O_
  PR en moderator maandag 24 januari 2011 @ 23:04:50 #232
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_91827125
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:05 schreef Miam het volgende:
een schijtaflevering.

Sunshine _O_
Hmm, more hints?
Ben inmiddels alweer vergeten welke afleveringen het allemaal waren :')
Heb ze allemaal gezien en kan niet wachten tot 6 februari :D
Fuck the EBU.
pi_91827467
quote:
een schijtaflevering.

Sunshine _O_
Sunshine Corazon O+ _O_ !
8 Makes 1 Team
pi_91827675
quote:
een schijtaflevering.

Sunshine _O_
Vond hem ook niet zo, het was meer van, we spelen wat clips van Britney na, en dat was het dan wel zo'n beetje.
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_91836752
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:15 schreef dollce het volgende:

[..]

Vond hem ook niet zo, het was meer van, we spelen wat clips van Britney na, en dat was het dan wel zo'n beetje.
Precies. totaal niet origineel. ze hebben er zelfs niet hun eigen draai aan gegeven terwijl ze dat wel bij andere songs doen (vind ik)
Haar gehele optreden in Glee vind ik overigens niet echt noemenswaardig.

Ach, Brit is gewoon niet mijn kopje thee.

Er zullen genoeg mensen zijn die de 'Britney-episode' wel helemaal wauuww vinden.
pi_91838739
euhmmm....ik ben heel bewust nooit aan het vooruitzoeken, aan het kijken op youtube naar dingen die nog moeten komen. Sommige liefdes weet ik dan weer wel, sommige plots ook, wie er meedoen qua sterren, maar nooit wat ze procies gaan doen...en nu dus wel....sommige dingen mogen wel in een spoiler...
pi_91838752
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:09 schreef Miam het volgende:

[..]

Precies. totaal niet origineel. ze hebben er zelfs niet hun eigen draai aan gegeven terwijl ze dat wel bij andere songs doen (vind ik)
Haar gehele optreden in Glee vind ik overigens niet echt noemenswaardig.

Ach, Brit is gewoon niet mijn kopje thee.

Er zullen genoeg mensen zijn die de 'Britney-episode' wel helemaal wauuww vinden.
Euh...heb ik een aflevering gemist of zitten jullie hier nu ongegeneerd te spoileren? :P
Don't you love her madly?
pi_91838947
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:26 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Euh...heb ik een aflevering gemist of zitten jullie hier nu ongegeneerd te spoileren? :P
dat laatste :'(
pi_91840616
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:32 schreef kvd het volgende:

[..]

dat laatste :'(
Da's wel een beetje jammer he...
pi_91842742
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:23 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Da's wel een beetje jammer he...
Mwah, ik denk dat vrijwel IEDEREEN die ook maar enigszins Glee kijkt wel weet dat Britney meespeelt in een aflevering.
8 Makes 1 Team
pi_91844841
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:22 schreef DjinN het volgende:

[..]

Mwah, ik denk dat vrijwel IEDEREEN die ook maar enigszins Glee kijkt wel weet dat Britney meespeelt in een aflevering.
dat lijkt me wel ja :{ er is notabene een paar keer een preview op tv geweest van de
betreffende aflevering. :{

Ik heb niks inhoudelijks gezegd over de aflevering :?
pi_91846400
Nou, zeggen dat er wat clips van haar zijn nagespeeld en er totaal geen eigen draai aan is gegeven, vind ik best inhoudelijk. Sorry.
pi_91847401
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:03 schreef Lovechild het volgende:
Nou, zeggen dat er wat clips van haar zijn nagespeeld en er totaal geen eigen draai aan is gegeven, vind ik best inhoudelijk. Sorry.
Je had wat anders verwacht?

het is overigens nog steeds mijn eigen mening over hoe ik de aflevering heb ervaren vanuit
mijn eigen oogpunt. dit hoef je niet te delen uiteraard.
Er zullen zoals ik al zei genoeg mensen zijn die de aflevering he-le-maal geweldig vinden.
pi_91848488
Ik vind het best stom dat RTL5 die promo zo spoilerig heeft gemaakt. Vooral het stukje dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien weinig bijzonders, maar ik had het toen echt niet zien aankomen, da's het leuke ervan :).
Goed, de Brit-aflevering was dan misschien al wijd bekend, maar de andere guest star laten ze ook al zien. Achja, allemaal om kijkers te trekken natuurlijk.
pi_91849077
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:23 schreef Miam het volgende:

[..]

het is overigens nog steeds mijn eigen mening over hoe ik de aflevering heb ervaren vanuit
Er zullen zoals ik al zei genoeg mensen zijn die de aflevering he-le-maal geweldig vinden.
Ik had niets verwacht. Ik denk nl vantevoren niet over een aflevering na, over hoe deze eruit zal zien ofzo.
En inderdaad, geen inbreng is jouw oogpunt, alleen een paar clipjes naspelen is een feit. Dat laatste heb jij niet gezegd maar ik reageerde dan ook niet alleen op jou.
pi_91851757
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind het best stom dat RTL5 die promo zo spoilerig heeft gemaakt. Vooral het stukje dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien weinig bijzonders, maar ik had het toen echt niet zien aankomen, da's het leuke ervan :).
Goed, de Brit-aflevering was dan misschien al wijd bekend, maar de andere guest star laten ze ook al zien. Achja, allemaal om kijkers te trekken natuurlijk.
amen.
pi_91857829
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:23 schreef Miam het volgende:

[..]

Ik had gehoopt dat ze langskwam als een glee-member van een andere school ofzo en dat ze tegen elkaar gaan strijden of wat dan ook. Nu weet ik dus dat het clips zijn...en tjsa, dan vertel je in mijn ogen best wel veel.

En zoals ik al zei, ik weet wel wie gastrollen hebben, van sommigen weet ik helaas ook al wel wat hun rol is, maar ik ga er het liefst zo blanco mogelijk in, laat me graag verrassen door hun rol. Ik kijk bewust geen nieuwe nummers op youtube, dat verpest het voor mij al. Ik kijk ook bewust niet in dit topic als ik een aflevering heb opgenomen, zodat ik hier ook nog geen spoilers lees. (En dat opnemen was gewoon dom, heb de dvd's hier staan. Maar goed, ik wilde er niet in 1 keer doorheen zijn, maar me lekker elke week verheugen op een nieuwe aflevering. Dvd's staan ook nog heel mooi in de kast, de verleiding om verder te gaan kijken als ik de gemiste aflevering op dvd zou gaan kijken was het groot 8)7 )

Maar gelukkig vanavond weer een aflevering *O*

[ Bericht 7% gewijzigd door kvd op 25-01-2011 18:22:07 (ik was nog helegaar niet klaar met mn bericht ) ]
pi_91858010
Ik wist ook al dat er clips nagespeeld gingen worden, maar tbh vond ik het ook wel een beetje spoilerig. Ik wist niet of er nog meer zou gebeuren dan dat, maar blijkbaar niet.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_91859345
Er wordt heus wel meer in die aflevering gedaan dan clips naspelen, maak je geen zorgen ;).
pi_91860786
Ja! Het feit dat er clips worden nagedaan is imo net zoveel spoileren als dat de liedjes worden gecoverd. Het gaat namelijk juist om de reden waarom/waarop wat de aflevering leuk maakt. Dus no worries.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')