dat duurt dus niet zo heel erg lang meer. Je hebt jezelf een mooi cadeau beloofdquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:28 schreef Lovechild het volgende:
Ik hoorde bij het refrein pas dat Rachel en mama Pokerface zongen! Veel betere versie!
Ben aan het afvallen en als ik de tien kilo heb gehaald mag ik van mezelf de dvdbox bestellen. Nog 1,5 kilo
Op het schema voor adverteerders heeft RTL tot en met februari nieuwe afleveringen van Glee staan. Aangezien seizoen 1 over 2 weken afgelopen is moeten dat dus wel afleveringen van seizoen 2 zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:54 schreef kvd het volgende:
[..]
echt waar? Geen grapjes maken he, dat kan mn Glee-hart niet aan
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Op het schema voor adverteerders heeft RTL tot en met februari nieuwe afleveringen van Glee staan. Aangezien seizoen 1 over 2 weken afgelopen is moeten dat dus wel afleveringen van seizoen 2 zijn.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Op het schema voor adverteerders heeft RTL tot en met februari nieuwe afleveringen van Glee staan. Aangezien seizoen 1 over 2 weken afgelopen is moeten dat dus wel afleveringen van seizoen 2 zijn.
Ik heb ooit weleens gehoord dat er patent zit op de schmink van Kiss, dus wellicht heeft het daarmee te maken...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Alleen klopt de schmink bij Kiss niet... Gene Simmons drumde nooit bij Kiss, dat was altijd de kat
Tof! Seizoen 1 is nog beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:51 schreef Symer het volgende:
[..]
Vocal Adrenaline [waar Jesse weer heen is gegaan] stond in hun oefenruimte en ging hun uitdagen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:15 schreef miieejj het volgende:
ik heb de eerste 10 minuten gemist !!! heb ik veel gemist?
Haha ja ik las het!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:44 schreef Miam het volgende:
Die ondertiteling tijdens de zang is zo slecht! Tijdens loser van beck stond er keihard MILV in beeld ipv MILF..
Ja echt hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:44 schreef Miam het volgende:
Die ondertiteling tijdens de zang is zo slecht! Tijdens loser van beck stond er keihard MILV in beeld ipv MILF..
ik vond Jesse wel leukquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:36 schreef DjinN het volgende:
Jesse is zo kinderachtig nuKurt blijft een schatje
volgende weekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:32 schreef Kidney_bean01 het volgende:
wanneer is het eigenlijk het einde van de serie? Of tenminste, dit seizoen? Ik heb toch wel het idee dat ze nu naar een einde toewerken ofzo..
ja ik VOND em ook leukquote:
* DjinN agrees with youquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
Wat een suf gedoe met die zwangere dames en dat gehups
En dat met die eieren. En Will die Sue moest zoenen.
Vond het de minst leuke aflevering tot nu toe geloof ik
Ik vond het juist wel leuk dat er weer eens anderen zongen dan altijd dezelfde.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
Wat een suf gedoe met die zwangere dames en dat gehups
En dat met die eieren. En Will die Sue moest zoenen.
Vond het de minst leuke aflevering tot nu toe geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |