nicequote:
Neeje, alleen maar een 15voudige wereldkampioen en 6voudig nationaal kampioen armworstelenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:00 schreef TheVulture het volgende:
En die Beiste... dat is een man in het echt... toch?
Jezus Christusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Neeje, alleen maar een 15voudige wereldkampioen en 6voudig nationaal kampioen armworstelen
Hehe Brittanyquote:
18 geloof ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Dat Filipijnse meiske klinkt me iets te eng volwassen... hoe oud is die in het echt?
Bijna 19quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Dat Filipijnse meiske klinkt me iets te eng volwassen... hoe oud is die in het echt?
18quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Hier is haar auditie:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat stemgeluid niet bij het postuur passen... maar wat tof
Toen ze 15 was stond ze al bij Oprah. Toen vond ik d'r al fucking goed <3 . Charice Pempengco heet ze.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:10 schreef TheVulture het volgende:
quote:
Dat dus...als ze niet kon zingen hadden ze haar ook niet voor de serie gecast of wel ? Beetje raar dus idd om te zeggen dat ze niet kan zingen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee, Rachel kan niet zingen daarom staat al een tijd op Broadway,.
Ik vind het zo'n rare gewoonte van mensen om te zeggen dat iemand niet kan zingen terwijl het gewoon de stijl/stem is die ze niet bevalt.
Hier zingt ze zonderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:11 schreef ranja het volgende:
Nou ja, ik zeg al dat ze het misschien wel kan maar dat het dan verpest wordt door de autotune.
Voorlopig heb ik haar nog niet zonder gehoord dus geen idee of ze het dan wel kan.
Ik vind haar daar echt veel minder irritant klinken dan in de serie ;oquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hier zingt ze zonder
En deze omdat het schattig is
Mijn bijna-3jarige zei: "Waarom heeft die meneer lippenstift?"quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:00 schreef TheVulture het volgende:
En die Beiste... dat is een man in het echt... toch?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:40 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Mijn bijna-3jarige zei: "Waarom heeft die meneer lippenstift?"
Ik: " Dat is geen mijnheer, dat is een mevrouw die een beetje op een meneer lijkt."
Zij: "Oh. Waarom heeft die meneer oorbellen?"
Ben ik het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel jammer dat die liedjes niet live worden gezongen in de serie zelf... dat zou nog toffer zijn en het allemaal wat minder plastic laten klinken
Ik vraag me dan af waarom ze bij haar die autotune gebruiken in de serie. En zeker waarom ze die zo schel zetten. Gaat het daarom juist, dat ze haar niet te goed willen laten klinken ofzoquote:
De liedjes worden ook echt gezongen door de acteurs tijdens de opnames. Om het meer kracht te geven en gelijk te laten lopen met de cd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel jammer dat die liedjes niet live worden gezongen in de serie zelf... dat zou nog toffer zijn en het allemaal wat minder plastic laten klinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |