quote:
ik had de promo gezienquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Breng geen wolk mee om te regenen op mijn paradeeeeeeeee
vond ik ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vond het nummer van Mercedes leuker.
nu!!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wordt het niet nog een keer herhaald?
kutzooiquote:
Ik erger me juist steeds meer aan zijn blije hoofd. Ofja, ik erger me er al een tijdje aan.quote:
Dat vind ik juist een van de slechtere acteurs...quote:
quote:
Ja, dat. En die vervelende grijns begint me ook echt de keel uit te hangen. Maar dat komt omdat ik in Amerika bij ben en dus alles veel sneller achter elkaar heb gekeken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:09 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dat vind ik juist een van de slechtere acteurs...
En oke, zn body is wel aardigmaar verder vind hij zichzelf net iets te leuk/grappig.
Daar moest ik wel hard om lachen jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:29 schreef Imperfect-Angel het volgende:
''Dolphins are like gay sharks''
Ik vind Brittany sowieso leuker worden nou ze wat meer in het verhaal betrokken wordt (samen met Santana). Heerlijk grappig dom.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:35 schreef TheVulture het volgende:
Daar moest ik wel hard om lachen ja
Die oneliner was geweldig jaquote:Op woensdag 24 november 2010 17:06 schreef MrEarcheese het volgende:
Dat stukje bij het begin van Sue met die leerling waar ze haren vanaf knipt vind ik nog steeds prachtig.
"You no longer confuse me with your she-male looks. I'm going to send this to the victims of hurricane Katrina, they can use this to plug the holes in their caravans."
quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:18 schreef Maartel het volgende:
't is niet mijn favoriete aflevering, maar damn, ze flikken het wel om één van mijn favoriete nummers aller tijden niet te verkrachten
amenquote:Op donderdag 25 november 2010 08:27 schreef TheVulture het volgende:
My Life would Suck without you in de Glee-versie krijg ik gewoon niet uit mijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |