dat maakte t juist nóg smakelozerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vond het juist gaaf hoe ze de bevalling synchroon lieten lopen met het nummer
Ik ben het helemaal met je eens hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind het altijd een beetje gemiep, dat gedoe van 'deze en die hadden ze niet moeten doen.' Je ziet vaak ook op YouTube onder de filmpjes. Maar voor iedereen is het anders; de ččn vind dat ze van dit nummer hadden moeten afblijven, de ander van die. Ik vind het soms lijken dat ze fans van zulke nummers zich er drukker om kunnen maken dan de schrijvers/zangers van betreffende nummers zelf [als ze nog zouden leven].
Covers zullen altijd komen en blijven als een nummer populair is, je houdt het toch niet tegen en men doet net alsof Glee de eerste is die een bep. nummer covert.
Sommige nummers zul je leuk gecoverd vinden, anderen niet. Beetje druk maken om niets, vind ik dan.
Dit bedoel ik overigens niet persoonlijk naar iemand en het is ook absoluut gemeen bedoelt ofzo!!
Alleen ik zie de discussie ook telkens op YouTube weer en nu hier weerik dacht, ik gooi mijn woordje er ook in
.
Haha jeej,quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:18 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor![]()
Hahah, mja dat snap ik ook welquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:23 schreef ranja het volgende:
Tja, dat is heel gebruikelijk in muziek... iedereen moet met z'n poten van de liedjes van jouw favoriete artiesten afblijven terwijl jouw favoriete artiest alles van iedereen mag coveren
Denk dat dat voor iedereen anders is, ik vond Somebody To Love van Queen in Glee helemaal geweldig!quote:Tja, dat is heel gebruikelijk in muziek... iedereen moet met z'n poten van de liedjes van jouw favoriete artiesten afblijven terwijl jouw favoriete artiest alles van iedereen mag coveren
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind het altijd een beetje gemiep, dat gedoe van 'deze en die hadden ze niet moeten doen.' Je ziet vaak ook op YouTube onder de filmpjes. Maar voor iedereen is het anders; de ččn vind dat ze van dit nummer hadden moeten afblijven, de ander van die. Ik vind het soms lijken dat ze fans van zulke nummers zich er drukker om kunnen maken dan de schrijvers/zangers van betreffende nummers zelf [als ze nog zouden leven].
Covers zullen altijd komen en blijven als een nummer populair is, je houdt het toch niet tegen en men doet net alsof Glee de eerste is die een bep. nummer covert.
Sommige nummers zul je leuk gecoverd vinden, anderen niet. Beetje druk maken om niets, vind ik dan.
Dit bedoel ik overigens niet persoonlijk naar iemand en het is ook absoluut gemeen bedoelt ofzo!!
Alleen ik zie de discussie ook telkens op YouTube weer en nu hier weerik dacht, ik gooi mijn woordje er ook in
.
ik vind vogue en my life would suck without youquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:09 schreef Miam het volgende:
Ik vind overigens Take a Bow van Glee veel beter dan het origineel van Rihanna
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik vind vogue en my life would suck without you
door kurt!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:20 schreef Miam het volgende:
[..]Laatstgenoemde in ieder geval ja
![]()
Defying Gravity vind ik ook![]()
en Rachel.quote:
Ik vond Kurt beter.quote:
Ik heb gewoon een algehele hekel aan bevallingscenes.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:07 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat maakte t juist nóg smakelozer![]()
niks mis met glee, maar aan sommige klassiekers moeten ze hun vingers niet branden
gemist. misschien ook maar goed.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:55 schreef kvd het volgende:
Het is de week van 'bewerk Bohemian Rhapsody' , vanavond ook al bij het Spaanse Schaep, dan hertaald in het Nederlands...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |