abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91574226
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 22:10 schreef ranja het volgende:

[..]

Ik vond het juist gaaf hoe ze de bevalling synchroon lieten lopen met het nummer >:)
dat maakte t juist nóg smakelozer }:|
niks mis met glee, maar aan sommige klassiekers moeten ze hun vingers niet branden
pi_91574572
Ik vind het altijd een beetje gemiep, dat gedoe van 'deze en die hadden ze niet moeten doen.' Je ziet vaak ook op YouTube onder de filmpjes. Maar voor iedereen is het anders; de ččn vind dat ze van dit nummer hadden moeten afblijven, de ander van die. Ik vind het soms lijken dat ze fans van zulke nummers zich er drukker om kunnen maken dan de schrijvers/zangers van betreffende nummers zelf [als ze nog zouden leven].
Covers zullen altijd komen en blijven als een nummer populair is, je houdt het toch niet tegen en men doet net alsof Glee de eerste is die een bep. nummer covert.
Sommige nummers zul je leuk gecoverd vinden, anderen niet. Beetje druk maken om niets, vind ik dan.

Dit bedoel ik overigens niet persoonlijk naar iemand en het is ook absoluut gemeen bedoelt ofzo!!
Alleen ik zie de discussie ook telkens op YouTube weer en nu hier weer :+ ik dacht, ik gooi mijn woordje er ook in :') .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_91574857
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 19:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind het altijd een beetje gemiep, dat gedoe van 'deze en die hadden ze niet moeten doen.' Je ziet vaak ook op YouTube onder de filmpjes. Maar voor iedereen is het anders; de ččn vind dat ze van dit nummer hadden moeten afblijven, de ander van die. Ik vind het soms lijken dat ze fans van zulke nummers zich er drukker om kunnen maken dan de schrijvers/zangers van betreffende nummers zelf [als ze nog zouden leven].
Covers zullen altijd komen en blijven als een nummer populair is, je houdt het toch niet tegen en men doet net alsof Glee de eerste is die een bep. nummer covert.
Sommige nummers zul je leuk gecoverd vinden, anderen niet. Beetje druk maken om niets, vind ik dan.

Dit bedoel ik overigens niet persoonlijk naar iemand en het is ook absoluut gemeen bedoelt ofzo!!
Alleen ik zie de discussie ook telkens op YouTube weer en nu hier weer :+ ik dacht, ik gooi mijn woordje er ook in :') .
Ik ben het helemaal met je eens hoor :Y ^O^
8 Makes 1 Team
pi_91574969
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 19:18 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens hoor :Y ^O^
Haha jeej, :+ .
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 19 januari 2011 @ 19:23:26 #205
13973 ranja
image means nothing
pi_91575151
Tja, dat is heel gebruikelijk in muziek... iedereen moet met z'n poten van de liedjes van jouw favoriete artiesten afblijven terwijl jouw favoriete artiest alles van iedereen mag coveren :+
pi_91575403
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 19:23 schreef ranja het volgende:
Tja, dat is heel gebruikelijk in muziek... iedereen moet met z'n poten van de liedjes van jouw favoriete artiesten afblijven terwijl jouw favoriete artiest alles van iedereen mag coveren :+
Hahah, mja dat snap ik ook wel :D . Maar toch, telkens die discussie weer, pff, ik word er een beetje moe van soms :+ .
pi_91577213
quote:
Tja, dat is heel gebruikelijk in muziek... iedereen moet met z'n poten van de liedjes van jouw favoriete artiesten afblijven terwijl jouw favoriete artiest alles van iedereen mag coveren
Denk dat dat voor iedereen anders is, ik vond Somebody To Love van Queen in Glee helemaal geweldig!

Edit: Niet dat Queen nog liedjes kan coveren...
pi_91577624
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 19:14 schreef ChipsZak. het volgende:

^O^
pi_91580465
om nogmaals duidelijk te maken:
als ik niet van covers zou houden, zou ik niet nog geen aflevering van glee uit kunnen zingen (hahah, ik zei..)
en ook mijn favoriete artiesten hebben genoeg nummers gezongen die oorspronkelijk aan iemand anders toe behoren
soms pakt dat goed uit, soms niet
in het geval van br sloegen ze naar mijn mening de plank mis
en zo zijn er nog wel aantal klassiekers die er bepaald niet beter op worden wanneer ze door iemand anders worden gezongen
pi_91581380
Ja, en wat mij betreft mag je dat best vinden. Het ging me er meer om dat ik niet zo snap waar iedereen zich zo druk om maakt, :+ . De ččn vindt ze wel leuk [ik heb bijvoorbeeld niks speciaals met bohemian rhapsody, dus mij kan het ook weinig schelen zolang hij maar leuk gezongen wordt. En ik vond dat Glee dat wel deed] de ander niet, zo zie je maar. Dat houdt je toch wel.
Ik gok zo dat de schrijvers/zangers van betreffende nummers het echt weinig zou kunnen schelen/ze wel leuk vinden.
Maar dan nog, zo'n kans, dat je het geen goede cover vindt, loop je als je Glee kijkt.

Het ging me er meer om dat ik overal lees dat ze dit niet moeten doen, of daar niet aan hadden moeten zitten etc., en dan denk ik echt 'waar maak je je druk om? het is maar ččn cover en je bent niet verplicht te luisteren'.

Maar het was ook absoluut niet persoonlijk of gemeen bedoelt o.i.d. :o
pi_91584675
Ik vond het nummer van Queen drie keer niets.... :N
Echter, de rest van de aflevering was super, vooral het einde!!
pi_91603463
ik vond het nummer wel een echt nummer voor vocal..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_91603952
Ik vind overigens Take a Bow van Glee veel beter dan het origineel van Rihanna :@
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  donderdag 20 januari 2011 @ 13:45:17 #214
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_91609852
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:09 schreef Miam het volgende:
Ik vind overigens Take a Bow van Glee veel beter dan het origineel van Rihanna :@
ik vind vogue en my life would suck without you :@
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroďd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  donderdag 20 januari 2011 @ 13:51:02 #215
13973 ranja
image means nothing
pi_91610157
Ik vind die liedjes in Glee qua uitvoering nooit zo boeiend eigenlijk. Soms zet ik het geluid zelfs zachter als de autotune van Rachel weer te irritant wordt.
Wat ze wel goed doen is bepaalde nummers kiezen die qua tekst goed bij de situatie van de aflevering passen. En bij BohRap dus een soort van 'mashup' qua liedje en scenes.
pi_91611545
quote:
11s.gif Op donderdag 20 januari 2011 13:45 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

ik vind vogue en my life would suck without you :@
:) Laatstgenoemde in ieder geval ja O+
Defying Gravity vind ik ook _O_ O+
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_91618064
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:20 schreef Miam het volgende:

[..]

:) Laatstgenoemde in ieder geval ja O+
Defying Gravity vind ik ook _O_ O+
door kurt!
pi_91630712
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:43 schreef Ticootje het volgende:

[..]

door kurt!
en Rachel.
pi_91631218
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 20:56 schreef Miam het volgende:

[..]

en Rachel.
Ik vond Kurt beter.
pi_91631303
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik vond Kurt beter.
8 Makes 1 Team
pi_91661961
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 19:07 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dat maakte t juist nóg smakelozer }:|
niks mis met glee, maar aan sommige klassiekers moeten ze hun vingers niet branden
Ik heb gewoon een algehele hekel aan bevallingscenes. :{ :P
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_91673921
Ohja, en Gives you hell is ook beter in de Glee versie dan het origineel. :@
pi_91780268
Het is de week van 'bewerk Bohemian Rhapsody' , vanavond ook al bij het Spaanse Schaep, dan hertaald in het Nederlands...
pi_91786388
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 23:55 schreef kvd het volgende:
Het is de week van 'bewerk Bohemian Rhapsody' , vanavond ook al bij het Spaanse Schaep, dan hertaald in het Nederlands...
gemist. misschien ook maar goed.
pi_91789532
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 08:49 schreef Miam het volgende:

[..]

gemist. misschien ook maar goed.
Hij was beter dan bij Glee moet ik heel eerlijk zeggen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')