quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:30 schreef Copycat het volgende:
Present om in levende lijve te chatten met Pietje.
doe 's een pica ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef Boudibou het volgende:
Als het in de Irish pub is, ben ik erbij.
nee van die Boudibou gosertquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Van de Irish pub? Hier, voor jou.
[ afbeelding ]
Meertje heeft dat gehosseld, en ik geloof haar.quote:
Hij heeft een beetje het hoofd van een agrariër.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:46 schreef anufri het volgende:
ik ken Pietje niet maar volgens mij is het een lange gosert met lelijke
schoenen die de hele dag zo [ afbeelding ] rondloopt
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje het hoofd van een agrariër.
Nopequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef Toverheks het volgende:
FANN zullen we naar de meet gaan, en vraag jij Soury dan mee, lijkt me gezellig
Never gonna happen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef Toverheks het volgende:
FANN zullen we naar de meet gaan, en vraag jij Soury dan mee, lijkt me gezellig
Dat dus.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef anufri het volgende:
[..]
Nope![]()
Ik gaat niet naar meets![]()
solly Heks
Dat dus.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Never gonna happen.
uote][ afbeelding ] Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef anufri het volgende:
[..]
Nope![]()
Ik gaat niet naar meets![]()
solly Heks
Dat klinkt wel heel geheimzinnigquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Standaard dezelfde mensen die zich om al dan niet legitieme redenen niet laten zien.
Heks wil best wel denk ikquote:
Nee jongeuh, dan heeft iedereen door dat ze 120 jaar oud is.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:04 schreef anufri het volgende:
[..]
Heks wil best wel denk iken dan moet ze ook gewoon gaan !
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee jongeuh, dan heeft iedereen door dat ze 120 jaar oud is.
Voordat ze SC popi-jopi was, was ze gewoon een oud omaatje met een peeceetje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:10 schreef anufri het volgende:
[..]
nah... zou nog wel eens mee kenne valle die Haks met d'r streeppie
Heks is een held...quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voordat ze SC popi-jopi was, was ze gewoon een oud omaatje met een peeceetje.
Ze was altijd wel pwnend, de laatste tijd vind ik d'r irritant, maar dat zal aan mij liggen want ik ben tantoe sjaggo main.quote:
niet dronken voeren !!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
Heks als je twijfelt gewoon komen, we vallen best mee.
En anders herinner je het je de volgende dag toch niet meer.
Hoe komt dat, dat je zo sjaggo bent?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze was altijd wel pwnend, de laatste tijd vind ik d'r irritant, maar dat zal aan mij liggen want ik ben tantoe sjaggo main.
Oh, zo bedoelde ik het niet hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:14 schreef anufri het volgende:
[..]
niet dronken voeren !!!
da's nie leuk
Ja, dikke lul, ik moet geen nuchtere mensen om me heen als ik achter een plantenbak lig terwijl Liesl bierglazen op onschuldige voorbijgangers afvuurt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:14 schreef anufri het volgende:
[..]
niet dronken voeren !!!
da's nie leuk
Gewoon, jullie zijn allemaal kudt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:15 schreef anufri het volgende:
[..]
Hoe komt dat, dat je zo sjaggo bent?
speciale reden? of gewoon ongesteld?![]()
nee effe serieus
dan is het goedquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh, zo bedoelde ik het niet hoor.
is ook ....quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon, jullie zijn allemaal kudt.
Plantenbak? Ik hoor stairways.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, dikke lul, ik moet geen nuchtere mensen om me heen als ik achter een plantenbak lig terwijl Liesl bierglazen op onschuldige voorbijgangers afvuurt.
Jonguh!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
alleen om mijn speldjes ben ik kek ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Alleen FANN is keck, want speldjes zijn keck. Dus.
Ja, dit werkt voor geen aids als er alleen maar toffe mensen langskomen hč?quote:
Je kon niet je handen droogmaken na het wassen na het plassen. Duh.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stairway, dan komt Noek niet. Die kan daar niet ontspannen plassen, of zo, er was iets daar.
ow !quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stairway, dan komt Noek niet. Die kan daar niet ontspannen plassen, of zo, er was iets daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zeggen dat er een meet is?![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
Zullen we niet tegen mijnIk had serieus verwacht dat er "vriendje" in de spoiler zou staan, ik heb géén idee waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zeggen dat er een meet is?![]()
Popje, ben je zwanger ofzo? Je doet zo hormonaal....quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik word misselijk van het geslijmkut in de SC, dat zal er mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Popje, ben je zwanger ofzo? Je doet zo hormonaal....
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Als Liesl d'r schoonouders niet komen kom ik ook niet.
LOLquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Als Liesl d'r schoonouders niet komen kom ik ook niet.
Bob komt vast wel, maar waarom komt Caro niet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar Car0 komt dus niet? Las ik tussen de bullshit in de SC door?
Dus op Cc na is het zeg maar de hele groep die op de éérste meet was?
Bob, ik kijk je aan.
CarO komt wel, steukert.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar Car0 komt dus niet? Las ik tussen de bullshit in de SC door?
Dus op Cc na is het zeg maar de hele groep die op de éérste meet was?
Bob, ik kijk je aan.
misschien kom ik dan ook wel ...quote:
Dat was een boblokroep. Ik dacht te lezen dat CarO niet kon!? Kan ze wel? Want da's alleen maar tof.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bob komt vast wel, maar waarom komt Caro niet?
o jah... tuurlijkquote:
Geen idee, ik heb de SC niet teruggelezen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was een boblokroep. Ik dacht te lezen dat CarO niet kon!? Kan ze wel? Want da's alleen maar tof.
Boudibou klinkt behoorlijk Gayquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zou men wel verwachten gezien je username, usernummer en UI.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zou men wel verwachten gezien je username, usernummer en UI.
Jeugd van Tegenwoordig.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef anufri het volgende:
[..]
Boudibou klinkt behoorlijk Gay![]()
daarom had ik me bijna vergist
ja sorry ik ben Homoquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jeugd van Tegenwoordig.
Weten we nu in ieder geval wie er hier de echte natte tosti is, he.
Och jong, hippe kneiter die je d'r bent.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jeugd van Tegenwoordig.
Weten we nu in ieder geval wie er hier de echte natte tosti is, he.
Gezellig!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef CarOnline het volgende:
Waarom zou CarO niet komen dan?
CarO zei het eerste dat ze prisent was. En toch staat ze als tweede op de lijst![]()
Maar volgens mij komt CarO wel. Tenzij Ian niet wil dat ze komt
Ian wou volgens mij juist wél dat CarO zou komen, maar volgens mij had Ian gelezen dat CarO had gezegd dat ze niet kon op die datum...quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef CarOnline het volgende:
Waarom zou CarO niet komen dan?
CarO zei het eerste dat ze prisent was. En toch staat ze als tweede op de lijst![]()
Maar volgens mij komt CarO wel. Tenzij Ian niet wil dat ze komt
Zeker. Afgelopen nacht laat genoeg gemaakt, en moet morgen weer.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Och jong, hippe kneiter die je d'r bent.
Lekker thuis op vrijdagavond?
quote:
Ik hoop dat je op de meet komt, je hebt een verfrissende retoriek en een vriendelijke vorm van taalgebruik.quote:
Jezus man, en dat allemaal van je zakgeld.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zeker. Afgelopen nacht laat genoeg gemaakt, en moet morgen weer.
Oh dan is het goed, CarO dacht even dat Ian geen zin in een bezoekje van CarO had.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ian wou volgens mij juist wél dat CarO zou komen, maar volgens mij had Ian gelezen dat CarO had gezegd dat ze niet kon op die datum...
Ik vraag het zo wel even na.
Ja, want ik ga even meer woorden vuil maken aan zulke figuren cq. uitspraken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat je op de meet komt, je hebt een verfrissende retoriek en een vriendelijke vorm van taalgebruik.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef Toverheks het volgende:
ppfffttt Ian, wat heb ik in vredesnaam jou aangedaan zeg.
Ja,,moet je nagaan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus man, en dat allemaal van je zakgeld.
Hebben we een fittie?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef Toverheks het volgende:
ppfffttt Ian, wat heb ik in vredesnaam jou aangedaan zeg.
Ah, je mist Teun dus.... zeg dat dan gewoonquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik word misselijk van het geslijmkut in de SC, dat zal er mee te maken hebben.
als jij me in normaal nederlands ff uitlegt wat een fittie is, dan kan ik daar rustig even over nadenken.quote:
Ja, dat eeuwige gesneer naar elkaar was leukquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, je mist Teun dus.... zeg dat dan gewoon
Ruzie, Heks, het was een grapjequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als jij me in normaal nederlands ff uitlegt wat een fittie is, dan kan ik daar rustig even over nadenken.
Nope. Misschien 5 minuten van online gezien de afgelopen week.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij is Ian gewoon te druk met WOW om te fokken.
Ander spelletje? Werk? Studie?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope. Misschien 5 minuten van online gezien de afgelopen week.
Ja, de ene verslaving ingeruild voor de andere.... geeft verder niet, kan iedereen overkomenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij is Ian gewoon te druk met WOW om te fokken.
Ik heb bitchslippers aan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:40 schreef CarOnline het volgende:
Volgens mij heeft Ian de bokkepruik op.
En de zeurkous aan.
En de grapjas uit. En de lolbroek ook. En de eh.
Arbeit.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ander spelletje? Werk? Studie?
Kom op je moet toch iets doen met je tijd?
vind het een kutgrapje. pak lekker een ander aan als je je gram wilt halen omdat volgens jou de SC koetsie koetsie is maar niet mij.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ruzie, Heks, het was een grapje
Maak ik zelf wel uit.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het een kutgrapje. pak lekker een ander aan als je je gram wilt halen omdat volgens jou de SC koetsie koetsie is maar niet mij.
Dit verdient toch wel eenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope. Misschien 5 minuten van online gezien de afgelopen week.
Oh. Ruil ze even voor je cheermoccasins. Ofzo.quote:
En gewoon niet vertellen hčquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jup, want de SC is dat geworden waar Soury al jaren op loopt te vloeken
Gracias.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
En gewoon niet vertellen hč![]()
Gefeliciteerd iig
Spreek niet voor mij, dat doe ik zelf wel dankquote:
Kom je op de meet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Spreek niet voor mij, dat doe ik zelf wel dank
Nee ik ben zwangerquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik mag kiezen tussen stééds dezelfde "steekjes" tussen Teun en Noek of dat ge-ik-vind-iedereen-zo-lief kies ik voor: geen Fok
Lief!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ja ben d'rquote:
Maar wél allemaal tegelijk bestellen, zodat je eerst nog anderhalf uur bezig bent de hele bestelling onder mensen te verdelenquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:34 schreef Gert het volgende:
Ja in een slechte pizzeria en dan allemaal apart afrekenen.
Doe niet zo stom jongen!quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat je het zélf leuk vond?
Afrekenen? Binnen of buiten?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:34 schreef Gert het volgende:
Ja in een slechte pizzeria en dan allemaal apart afrekenen.
En dan is er ook altijd wel van eentje de bestelling vergeten. En dan zegt de hele groep quasi ironisch "Aahhh goossss" en geeft dan stukjes pizza door voor het slachtoffer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar wél allemaal tegelijk bestellen, zodat je eerst nog anderhalf uur bezig bent de hele bestelling onder mensen te verdelen
Ik wil!quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:36 schreef Gert het volgende:
En dan is er een mister Pink in de groep.
Wie met wie?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:39 schreef BobdeStreamer het volgende:
ruzie aan tafel en meteen de hele avond verpest
Tweedeling, waarbij de niet coole groep naar de Stairways gaat en de coole mensen naar een leuke kroeg.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:39 schreef BobdeStreamer het volgende:
ruzie aan tafel en meteen de hele avond verpest
En dan een onderlinge strijd tussen de twee groepen waarbij de Stairway mensen alle handdoekjes jatten en de droogmachines onklaar maken zodat ook de mensen in de leuke kroeg met natte handen van het toilet komen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Tweedeling, waarbij de niet coole groep naar de Stairways gaat en de coole mensen naar een leuke kroeg.
Ken je klassiekers, Bob.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:40 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
mmm zoiets?
mister pink:
[ afbeelding ]
Pjotr is zeg maar de Shakira van de RLS SC.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
Het maakt mij niet uit, maar ik snap echt het probleem niet met de Stairway. Ik vermaak mij er altijd prima, dansen met Pietje enzo.
Nou dan ga jij toch lekker 'dansen' met Pietje in die pauperschuur.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
Het maakt mij niet uit, maar ik snap echt het probleem niet met de Stairway. Ik vermaak mij er altijd prima, dansen met Pietje enzo.
Ja!quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pjotr is zeg maar de Shakira van de RLS SC.
Weet jij niets leuks Bob?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:44 schreef BobdeStreamer het volgende:
Hou eens sop met die Stairway, we beginnen gewoon ergens anders
Met mij is het overal gezellig.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dan ga jij toch lekker 'dansen' met Pietje in die pauperschuur.
Zullen we indrinken bij je schoonouders thuis?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met mij is het overal gezellig.![]()
END EI! WIL OLWEES LUUUUUUUUUUUUUUF JOOOOOOEEEEEEEEEEEEEE!1!!!!1!!quote:
Da's dan pas aan het eind van de rit hč, als iedereen lam genoeg is om het leuk te vinden en/of mee te doen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe zou het zitten met zijn zangstem, zit er een karaoke bar daar, ergens?
Waar de muziek zo hard staat dat je keihard moet schreeuwen en je ook geen gesprekken af kunt luisteren.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:47 schreef BobdeStreamer het volgende:
en daarna los in een vage dancing
Ik wil ditquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's dan pas aan het eind van de rit hč, als iedereen lam genoeg is om het leuk te vinden en/of mee te doen.
En dan is er ook altijd wel iemand die een nummer zingt dat doet denken aan zijn overleden moeder en met z'n rode drankharses in tranen uitbarst.
En dan gaat een dik wijf I wil survive doen.
Als we om 4 uur al gaan drinken dan moet ik eerder naar huis ja!quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ok 4 uur indrinken.
6 uur ergens eten.
8 uur doordrinken.
10 uur dansen en schreeuwen ergens.
12 uur karaoke
Zoiets?
Of zijn er weer mensen die vroeg weg moeten omdat hun verbinding maar tot 11 uur gaat.
Joh, geen zorgen, ik zal er voor zorgen dat we veilig thuiskomen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Als we om 4 uur al gaan drinken dan moet ik eerder naar huis ja!
Of niet en dan weet ik niets meer, en da's bloedlink op een meet.
Kan N niet een avondje oppassen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs ik zie dat wel zitten.... maar goed, dat gaat m iig niet worden
Jij verliest mij gewoon!quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joh, geen zorgen, ik zal er voor zorgen dat we veilig thuiskomen.
Welke truc?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:56 schreef Gert het volgende:
Maarrrrr.. Liesje is wel de vrouw van de bierhaaltruc!
Of nou ja, 'truc'. Maar dat er nog heel laat bier te krijgen was bij de kiosk.quote:
Je gaat niet tussen mij en mijn muur komen hoor, BFF ik zeg het je!quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie gaat er dit keer met een muur staan lullen? Want als die rol nog niet vergeven is heb ik interesse.
Okee, jouw "nuur".quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je gaat niet tussen mij en mijn nuur komen hoor, BFF ik zeg het je!
Ja, en de baby dan nog 3 dagen dronken van wat er daarna met de borstvoeding meekomt?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan N niet een avondje oppassen?
Het was niet die meet dat ik een scheur in me bot viel, toen sneeuwde het.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:00 schreef liesje1979 het volgende:
En smerige broodjes.
Was dat ook in Januari? Het sneeuwde toen.Of niet. Nu ga ik twijfelen.
Gewoon een week van te voren al beginnen met extra kolven.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en de baby dan nog 3 dagen dronken van wat er daarna met de borstvoeding meekomt?
Blaim de diverse overheidsdiensten dat ik geen geld heb voor een auto.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ok 4 uur indrinken.
6 uur ergens eten.
8 uur doordrinken.
10 uur dansen en schreeuwen ergens.
12 uur karaoke
Zoiets?
Of zijn er weer mensen die vroeg weg moeten omdat hun verbinding maar tot 11 uur gaat.
Er hoort ook altijd een tikkie chagrijnig kijkende Bob bij, die dan steeds opzichtiger gaat gapen en op de klok kijken naarmate de alcoholhumor toeneemt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en de baby dan nog 3 dagen dronken van wat er daarna met de borstvoeding meekomt?
Het was met CarO en maanvis, maar verder weet ik het ook niet meer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was niet die meet dat ik een scheur in me bot viel, toen sneeuwde het.
Maar wanneer het wél was...
Is 2 uur niet een beetje lang ook, om 4 zweterige handjes friet in je bakkes te stouwen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:51 schreef liesje1979 het volgende:
6 uur ergens eten.
8 uur doordrinken.
Zoiets?
Neuh, ik was sowieso niet van plan om te gaan kolven, ik vind dat zo'n nonsens.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon een week van te voren al beginnen met extra kolven.
Oh, dat kan ook, kan de baby gewoon meequote:Op zaterdag 27 november 2010 18:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Er hoort ook altijd een tikkie chagrijnig kijkende Bob bij, die dan steeds opzichtiger gaat gapen en op de klok kijken naarmate de alcoholhumor toeneemt.
Meet 2 was dat, de keer nádat Gert zijn poot brak in het epische gevecht tegen de zwaartekracht.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het was met CarO en maanvis, maar verder weet ik het ook niet meer.
Scheurtje in bot hč. Al klinkt "poot brak" wel epischer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meet 2 was dat, de keer nádat Gert zijn poot brak in het epische gevecht tegen de zwaartekracht.
Dat bier moet tenslotte met de paplepel ingeslagen worden! *biedt zich aan als vrijwilligerquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:07 schreef Leandra het volgende:
Oh, dat kan ook, kan de baby gewoon mee
Ik wist dat ik op jou kon bouwenquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat bier moet tenslotte met de paplepel ingeslagen worden! *biedt zich aan als vrijwilliger
Je deed toch een fucking awesome ninjamove?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Scheurtje in bot hč. Al klinkt "poot brak" wel epischer.
God wat deed dat zeer, tot een bier of 12.![]()
Maar wanneer was meet 2?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meet 2 was dat, de keer nádat Gert zijn poot brak in het epische gevecht tegen de zwaartekracht.
Het was tamelijk genant ja. En pijnlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je deed toch een fucking awesome ninjamove?
Ik was er niet, dus ik heb een excuus.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:13 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie weten ook niet meer wanneer meet 2 was he?
De eerste was met Noek en de 2e met CarOquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik meet teveel,kan ze niet meer uit elkaar houden.
En dat heeft niets te maken met hoe lam ik er altijd van word.
Nou nou...quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De eerste was met Noek en de 2e met CarO.
De volgende is met een karaokende Pietjequote:Op zaterdag 27 november 2010 18:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De eerste was met Noek en de 2e met CarO.
Komt goedquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
De volgende is met een karaokende Pietje![]()
En iemand die het voor me filmt, pretty please
Volgens mij nog niet ... of ik ben weer eens uit de PM-roulatie gehaaldquote:
Gezellig!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Burger King Utrecht Centraal it is?
Oh ja, dan spreken we daar met Liesje af en vervolgens kom je een reeks FOK!'ers tegen maar liesje is nergens te bekennen. Klinkt bekend!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Burger King Utrecht Centraal it is?
Liesje is gewoon haar tas wel eens kwijt, of haar naam, of de burger king.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh ja, dan spreken we daar met Liesje af en vervolgens kom je een reeks FOK!'ers tegen maar liesje is nergens te bekennen. Klinkt bekend!
Zijn we niet goed genoeg voor je?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh ja, dan spreken we daar met Liesje af en vervolgens kom je een reeks FOK!'ers tegen maar liesje is nergens te bekennen. Klinkt bekend!
Kijk, zo schieten we tenminste geen steek opquote:Op donderdag 16 december 2010 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tuurlijk gaat 't door, we gaan naar de kroeg. Nu nog ff bepalen welke.
Oh, ik weet geen zak van Utrechtquote:Op donderdag 16 december 2010 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tijdens een crewmeet zijn we in een Ierse pub geweest (hierrrr), beviel wel. Alleen weet ik niet of de toiletten Noek-proof zijn, iemand?
Bartlehiem tijdens De Tocht?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
De wekelijkse kick. Er moet nog een locatie gekozen worden enzulks.
We hebben toch zo'n lijstje in de OP?quote:Op maandag 27 december 2010 13:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Maak lijstje met mogelijke locaties, maak lijstje van mensen die gaan komen. Laat mensen die gaan komen keuze maken uit mogelijke locaties; extraheer locatie.
Dan is er geen excuus om geen locatie te hebben!quote:Op maandag 27 december 2010 13:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben toch zo'n lijstje in de OP?
Denk eens mee dan?quote:Op maandag 27 december 2010 13:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan is er geen excuus om geen locatie te hebben!
-Stairwayquote:Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zover kom ik ook, plus nog die foute tent van Bob.
Le Carafon is dat.quote:Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zover kom ik ook, plus nog die foute tent van Bob.
Ja, maar die is zo moeilijk te vinden met Google mapsquote:Op maandag 27 december 2010 13:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond "Bob's Foute Tent" leuker
Serieus, was dat 'em?quote:Op maandag 27 december 2010 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar ben je zelf geweest, toen we met z'n 4en aan die tafel zaten.
En IK lag te slapen?quote:Op maandag 27 december 2010 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar ben je zelf geweest, toen we met z'n 4en aan die tafel zaten.
Ierse Pub is prima. Hebben een enorme rookruimte. En Guinness op tapquote:Op maandag 27 december 2010 20:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Serieus, was dat 'em?
Dan ga ik voor de Irish pub, tenzij er betere suggesties komen.
Liever eigenlijk nog Stairway omdat ik niet in een onbekende donkere vage kroeg terecht wens te komen, zoals laatste keerMaargoed voor Noek maak ik wel weer een uitzondering
![]()
quote:
Guess so.quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 13:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond "Bob's Foute Tent" leuker
Oh, gekke Remlofje toch.quote:Op maandag 27 december 2010 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Guess so.
Ik kom pas na vieren trouwens, want tot die tijd heb ik een ledenraad van de PvdA in de Jaarbeurs
Waarom niet?quote:
Je bent ons niet. En ik geloof niet dat ik behoefte heb aan mensen die me voor idioot verslijten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:09 schreef Maanvis het volgende:
Oh dan zou ik juist komen om het uit te vechten met Gert, als ik jullie was.
Je post op FOK!, in RLS. Idioot is je middelste naam.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je bent ons niet. En ik geloof niet dat ik behoefte heb aan mensen die me voor idioot verslijten.
Laat haar ff tieren joh. Logisch dat ze boos is vanwege die opmerking, het zal ook wel weer die tijd van de maand zijn denk ik, niets opkroppen gewoon uitrazen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:23 schreef Copycat het volgende:
Misschien je ondertitel veranderen. Echt Mera, je overdrijft.
Link?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:06 schreef Copycat het volgende:
Toch niet om die opmerking van Gert die je imo totaal buiten proporties trekt?
Gewoon de sc.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Link?
En nee, geen nieuw draadje met een afbeelding van Link (van Zelda en zulks)!
Waar, wanneer en hoe dan? Ik mis duidelijk iets!quote:
Jeuj!!!quote:
Duidelijk!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar, wanneer en hoe dan? Ik mis duidelijk iets!
Oh spuit. Leuk!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jeuj!!!
Ik ook, maar ik word geen nachtbraker. Volgende ochtend al naar de flim met neefje en mijn katers zijn tegenwoordig killing.
Ik heb het al gelezen.quote:
Goed geregeld!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:37 schreef Noek het volgende:
Oh spuit. Leuk!![]()
CarO en ik bleiben im Utrecht. Da's wat!
niks foute opmerking! Het is juist volkomen fout om mij in de schoenen te willen schuiven dat ik lol maak om longkanker bij haar vrienden. Sjezus zeg.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Laat je niet op de kast jagen door één foute opmerking
Verkeerd begrepen opmerking danquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:54 schreef Gert het volgende:
[..]
niks foute opmerking! Het is juist volkomen fout om mij in de schoenen te willen schuiven dat ik lol maak om longkanker bij haar vrienden. Sjezus zeg.
Precies Niets mis met een beetje leedvermaak!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:54 schreef Gert het volgende:
[..]
niks foute opmerking! Het is juist volkomen fout om mij in de schoenen te willen schuiven dat ik lol maak om longkanker bij haar vrienden. Sjezus zeg.
Hou op met steuken zei Pietje toch!quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Precies Niets mis met een beetje leedvermaak!
maareh hoe bedoelde je het dan wel.
Misschien komt Ian juist als Mera niet komt! Heeft die jongen eens wat vrijheid!quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:02 schreef CarOnline het volgende:
ian kan dan toch nog wel komen als mera niet meer wil? [ afbeelding ]
Mera begrijpt de humor van Gert niet, en Gert begrijtp de htumor van van Mera nietquote:
En ik hoop Ian ook. Daar ben ik nl ook best benieuwd naar, irl.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:01 schreef Noek het volgende:
Doe normaal zeg, niks verkeerd begrepen.Het slaat echt nergens op.
Maar goed, game on. Wij gaan wel meeten. Ergens in Utrecht.
Dat staat in de sc, en ga hier nu alsjeblieft niet mee "aan de haal". Ik vind deze donderslag bij heldere hemel heel vervelend en zit ook nog eens op de iphone te prutsen. Maar de NS doet het tenminste tot nu toe, da's weer een meevaller.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Precies Niets mis met een beetje leedvermaak!
maareh hoe bedoelde je het dan wel.
Wij komen niet. Dat wij, dat is vast niet haar moeder of hond.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey steukers doe eens lief. Ook meertje komt gewoon. Straks zit ik alleen met een slapende Ian in de kroeg, zhe horror.
Sorry Gert, even door de zure omdat appel heenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat staat in de sc, en ga hier nu alsjeblieft niet mee "aan de haal". Ik vind deze donderslag bij heldere hemel heel vervelend en zit ook nog eens op de iphone te prutsen. Maar de NS doet het tenminste tot nu toe, da's weer een meevaller.
Wij komen niet, nee. IaN heeft zelf geen geld en ik ga niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Wij komen niet. Dat wij, dat is vast niet haar moeder of hond.
Als je niet wil komen, kun je het ook gewoon zeggen ipv zo'n gare ruzie te gaan zoeken.
Echt hoor, en dit is geen stoken. Dit is een gevoel. We're rappers, we have feelings.
Ian heeft geen geld? Geef je hem zakgeld dan? Doen jullie niet aan gezamenlijke financiën?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wij komen niet, nee. IaN heeft zelf geen geld en ik ga niet.
Als dit een of ander vaag virtueel wereldje was gebleven had het me niet zo geboeid. Maar het eindeloze gehoon over mijn mening? Niet zo'n behoefte aan, IRL.
Ik wens jullie veel plezier
Geen onoverkomelijk probleem.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:34 schreef Copycat het volgende:
Ian heeft zelf geen geld en ik ga niet en dus hij ook niet. Mijn God, de triestheid.
Maar Mera, er wordt toch over iedereen wel eens gehoond. In ieder geval over mij wel, en Cc lees geen boeken etc. Ik zag dit echt niet als sneer van Gert en vind het jammer dat je het wel zo opvat. En je weet toch dat er totaal niet gesneerd e.d wordt op meets? Die zijn juist gezelligquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wij komen niet, nee. IaN heeft zelf geen geld en ik ga niet.
Als dit een of ander vaag virtueel wereldje was gebleven had het me niet zo geboeid. Maar het eindeloze gehoon over mijn mening? Niet zo'n behoefte aan, IRL.
Ik wens jullie veel plezier
Dit dus. Het zit ons niet mee op het moment en daarom kan hij dat geld nu niet missen. Dat die situatie triest is hoef je ons echt niet te vertellen. Hij kan gaan van mijn part, maar waarvan? Ik ga geen geld gooien tegen mensen die continu neerbuigend tegen me doen, sue me.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:34 schreef Copycat het volgende:
Ian heeft zelf geen geld en ik ga niet en dus hij ook niet. Mijn God, de triestheid.
Ik lees geen boeken, ik ben een snob, heb geen culturele bagage, laat me leiden door oppervlakkigheden en zo kan ik nog wel even doorgaan..quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
Maar Mera, er wordt toch over iedereen wel eens gehoond. In ieder geval over mij wel, en Cc lees geen boeken etc. Ik zag dit echt niet als sneer van Gert en vind het jammer dat je het wel zo opvat. En je weet toch dat er totaal niet gesneerd e.d wordt op meets? Die zijn juist gezellig
Mja als het finacieel niet gaat, dan gaat het niet, dat is kut maar heb ik ook wel eens. Maar dat is toch geen reden om nu om je heen te gaan schoppen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit dus. Het zit ons niet mee op het moment en daarom kan hij dat geld nu niet missen. Dat die situatie triest is hoef je ons echt niet te vertellen. Hij kan gaan van mijn part, maar waarvan? Ik ga geen geld gooien tegen mensen die continu neerbuigend tegen me doen, sue me.
Die laatste zin slaat dat nu op Ian zelf of op een ander?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit dus. Het zit ons niet mee op het moment en daarom kan hij dat geld nu niet missen. Dat die situatie triest is hoef je ons echt niet te vertellen. Hij kan gaan van mijn part, maar waarvan? Ik ga geen geld gooien tegen mensen die continu neerbuigend tegen me doen, sue me.
Even voor de duidelijkheid: ik heb er geen geld voor óver. Zo beter?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:34 schreef Copycat het volgende:
Je bracht het op zo'n manier dat het leek alsof het een kwestie was van 'Ik niet, dan hij ook niet, want mijn centen'.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar dat vind je vast ook beláchelijk.
Nou zie dat topique dat ik had geopend hčquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hij kan gaan van mijn part, maar waarvan?
-dat hoeft nou ook weer niet-quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou zie dat topique dat ik had geopend hč. Kankertroep volgens Ian_Nick, ik proef het zuur.
Gaat het nou over Geld of over Gert?
Ik ben blij dat jij het ook zo leest als dat ik het lees. Dan ben ik niet helemaal van het morfine padje af dus.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bracht het op zo'n manier dat het leek alsof het een kwestie was van 'Ik niet, dan hij ook niet, want mijn centen'.
Zeg dan gewoon dat je het geld even niet hebt ipv zo'n gaar excuus te zoeken. Daar heeft iedereen begrip voor, lijkt me.
Jij weet niet wat ik zit in mijn aderen zit te spuiten!quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben blij dat jij het ook zo leest als dat ik het lees. Dan ben ik niet helemaal van het morfine padje af dus.
Ik heb het geld wel. Maar ik ga het niet besteden aan 'gezellig doen' met mensen die me hier als imbeciel behandelen. Dus nee, dan hij ook niet want mijn centen. Maar ik weet dat 'ie sowieso geen behoefte heeft. Het valt ook niemand op dat ik niet degene ben die met 'gaar' en 'sneu' en 'triest' gooit, hm?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bracht het op zo'n manier dat het leek alsof het een kwestie was van 'Ik niet, dan hij ook niet, want mijn centen'.
Zeg dan gewoon dat je het geld even niet hebt ipv zo'n gaar excuus te zoeken. Daar heeft iedereen begrip voor, lijkt me.
Het is in ieder geval niet goed voor je taalgevoelquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij weet niet wat ik zit in mijn aderen zit te spuiten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |