Je bent ons niet. En ik geloof niet dat ik behoefte heb aan mensen die me voor idioot verslijten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:09 schreef Maanvis het volgende:
Oh dan zou ik juist komen om het uit te vechten met Gert, als ik jullie was.
Je post op FOK!, in RLS. Idioot is je middelste naam.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je bent ons niet. En ik geloof niet dat ik behoefte heb aan mensen die me voor idioot verslijten.
Laat haar ff tieren joh. Logisch dat ze boos is vanwege die opmerking, het zal ook wel weer die tijd van de maand zijn denk ik, niets opkroppen gewoon uitrazen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:23 schreef Copycat het volgende:
Misschien je ondertitel veranderen. Echt Mera, je overdrijft.
Link?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:06 schreef Copycat het volgende:
Toch niet om die opmerking van Gert die je imo totaal buiten proporties trekt?
Gewoon de sc.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Link?
En nee, geen nieuw draadje met een afbeelding van Link (van Zelda en zulks)!
Waar, wanneer en hoe dan? Ik mis duidelijk iets!quote:
Jeuj!!!quote:
Duidelijk!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar, wanneer en hoe dan? Ik mis duidelijk iets!
Oh spuit. Leuk!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jeuj!!!
Ik ook, maar ik word geen nachtbraker. Volgende ochtend al naar de flim met neefje en mijn katers zijn tegenwoordig killing.
Ik heb het al gelezen.quote:
Goed geregeld!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:37 schreef Noek het volgende:
Oh spuit. Leuk!![]()
CarO en ik bleiben im Utrecht. Da's wat!
niks foute opmerking! Het is juist volkomen fout om mij in de schoenen te willen schuiven dat ik lol maak om longkanker bij haar vrienden. Sjezus zeg.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Laat je niet op de kast jagen door één foute opmerking
Verkeerd begrepen opmerking danquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:54 schreef Gert het volgende:
[..]
niks foute opmerking! Het is juist volkomen fout om mij in de schoenen te willen schuiven dat ik lol maak om longkanker bij haar vrienden. Sjezus zeg.
Precies Niets mis met een beetje leedvermaak!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:54 schreef Gert het volgende:
[..]
niks foute opmerking! Het is juist volkomen fout om mij in de schoenen te willen schuiven dat ik lol maak om longkanker bij haar vrienden. Sjezus zeg.
Hou op met steuken zei Pietje toch!quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Precies Niets mis met een beetje leedvermaak!
maareh hoe bedoelde je het dan wel.
Misschien komt Ian juist als Mera niet komt! Heeft die jongen eens wat vrijheid!quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:02 schreef CarOnline het volgende:
ian kan dan toch nog wel komen als mera niet meer wil? [ afbeelding ]
Mera begrijpt de humor van Gert niet, en Gert begrijtp de htumor van van Mera nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |