En ik hoop Ian ook. Daar ben ik nl ook best benieuwd naar, irl.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:01 schreef Noek het volgende:
Doe normaal zeg, niks verkeerd begrepen.Het slaat echt nergens op.
Maar goed, game on. Wij gaan wel meeten. Ergens in Utrecht.
Dat staat in de sc, en ga hier nu alsjeblieft niet mee "aan de haal". Ik vind deze donderslag bij heldere hemel heel vervelend en zit ook nog eens op de iphone te prutsen. Maar de NS doet het tenminste tot nu toe, da's weer een meevaller.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Precies Niets mis met een beetje leedvermaak!
maareh hoe bedoelde je het dan wel.
Wij komen niet. Dat wij, dat is vast niet haar moeder of hond.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey steukers doe eens lief. Ook meertje komt gewoon. Straks zit ik alleen met een slapende Ian in de kroeg, zhe horror.
Sorry Gert, even door de zure omdat appel heenquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat staat in de sc, en ga hier nu alsjeblieft niet mee "aan de haal". Ik vind deze donderslag bij heldere hemel heel vervelend en zit ook nog eens op de iphone te prutsen. Maar de NS doet het tenminste tot nu toe, da's weer een meevaller.
Wij komen niet, nee. IaN heeft zelf geen geld en ik ga niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Wij komen niet. Dat wij, dat is vast niet haar moeder of hond.
Als je niet wil komen, kun je het ook gewoon zeggen ipv zo'n gare ruzie te gaan zoeken.
Echt hoor, en dit is geen stoken. Dit is een gevoel. We're rappers, we have feelings.
Ian heeft geen geld? Geef je hem zakgeld dan? Doen jullie niet aan gezamenlijke financiën?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wij komen niet, nee. IaN heeft zelf geen geld en ik ga niet.
Als dit een of ander vaag virtueel wereldje was gebleven had het me niet zo geboeid. Maar het eindeloze gehoon over mijn mening? Niet zo'n behoefte aan, IRL.
Ik wens jullie veel plezier
Geen onoverkomelijk probleem.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:34 schreef Copycat het volgende:
Ian heeft zelf geen geld en ik ga niet en dus hij ook niet. Mijn God, de triestheid.
Maar Mera, er wordt toch over iedereen wel eens gehoond. In ieder geval over mij wel, en Cc lees geen boeken etc. Ik zag dit echt niet als sneer van Gert en vind het jammer dat je het wel zo opvat. En je weet toch dat er totaal niet gesneerd e.d wordt op meets? Die zijn juist gezelligquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wij komen niet, nee. IaN heeft zelf geen geld en ik ga niet.
Als dit een of ander vaag virtueel wereldje was gebleven had het me niet zo geboeid. Maar het eindeloze gehoon over mijn mening? Niet zo'n behoefte aan, IRL.
Ik wens jullie veel plezier
Dit dus. Het zit ons niet mee op het moment en daarom kan hij dat geld nu niet missen. Dat die situatie triest is hoef je ons echt niet te vertellen. Hij kan gaan van mijn part, maar waarvan? Ik ga geen geld gooien tegen mensen die continu neerbuigend tegen me doen, sue me.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:34 schreef Copycat het volgende:
Ian heeft zelf geen geld en ik ga niet en dus hij ook niet. Mijn God, de triestheid.
Ik lees geen boeken, ik ben een snob, heb geen culturele bagage, laat me leiden door oppervlakkigheden en zo kan ik nog wel even doorgaan..quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
Maar Mera, er wordt toch over iedereen wel eens gehoond. In ieder geval over mij wel, en Cc lees geen boeken etc. Ik zag dit echt niet als sneer van Gert en vind het jammer dat je het wel zo opvat. En je weet toch dat er totaal niet gesneerd e.d wordt op meets? Die zijn juist gezellig
Mja als het finacieel niet gaat, dan gaat het niet, dat is kut maar heb ik ook wel eens. Maar dat is toch geen reden om nu om je heen te gaan schoppen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit dus. Het zit ons niet mee op het moment en daarom kan hij dat geld nu niet missen. Dat die situatie triest is hoef je ons echt niet te vertellen. Hij kan gaan van mijn part, maar waarvan? Ik ga geen geld gooien tegen mensen die continu neerbuigend tegen me doen, sue me.
Die laatste zin slaat dat nu op Ian zelf of op een ander?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit dus. Het zit ons niet mee op het moment en daarom kan hij dat geld nu niet missen. Dat die situatie triest is hoef je ons echt niet te vertellen. Hij kan gaan van mijn part, maar waarvan? Ik ga geen geld gooien tegen mensen die continu neerbuigend tegen me doen, sue me.
Even voor de duidelijkheid: ik heb er geen geld voor óver. Zo beter?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:34 schreef Copycat het volgende:
Je bracht het op zo'n manier dat het leek alsof het een kwestie was van 'Ik niet, dan hij ook niet, want mijn centen'.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar dat vind je vast ook beláchelijk.
Nou zie dat topique dat ik had geopend hčquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hij kan gaan van mijn part, maar waarvan?
-dat hoeft nou ook weer niet-quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou zie dat topique dat ik had geopend hč. Kankertroep volgens Ian_Nick, ik proef het zuur.
Gaat het nou over Geld of over Gert?
Ik ben blij dat jij het ook zo leest als dat ik het lees. Dan ben ik niet helemaal van het morfine padje af dus.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bracht het op zo'n manier dat het leek alsof het een kwestie was van 'Ik niet, dan hij ook niet, want mijn centen'.
Zeg dan gewoon dat je het geld even niet hebt ipv zo'n gaar excuus te zoeken. Daar heeft iedereen begrip voor, lijkt me.
Jij weet niet wat ik zit in mijn aderen zit te spuiten!quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben blij dat jij het ook zo leest als dat ik het lees. Dan ben ik niet helemaal van het morfine padje af dus.
Ik heb het geld wel. Maar ik ga het niet besteden aan 'gezellig doen' met mensen die me hier als imbeciel behandelen. Dus nee, dan hij ook niet want mijn centen. Maar ik weet dat 'ie sowieso geen behoefte heeft. Het valt ook niemand op dat ik niet degene ben die met 'gaar' en 'sneu' en 'triest' gooit, hm?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bracht het op zo'n manier dat het leek alsof het een kwestie was van 'Ik niet, dan hij ook niet, want mijn centen'.
Zeg dan gewoon dat je het geld even niet hebt ipv zo'n gaar excuus te zoeken. Daar heeft iedereen begrip voor, lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |