Ander spelletje? Werk? Studie?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope. Misschien 5 minuten van online gezien de afgelopen week.
Ja, de ene verslaving ingeruild voor de andere.... geeft verder niet, kan iedereen overkomenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij is Ian gewoon te druk met WOW om te fokken.
Ik heb bitchslippers aan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:40 schreef CarOnline het volgende:
Volgens mij heeft Ian de bokkepruik op.
En de zeurkous aan.
En de grapjas uit. En de lolbroek ook. En de eh.
Arbeit.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ander spelletje? Werk? Studie?
Kom op je moet toch iets doen met je tijd?
vind het een kutgrapje. pak lekker een ander aan als je je gram wilt halen omdat volgens jou de SC koetsie koetsie is maar niet mij.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ruzie, Heks, het was een grapje
Maak ik zelf wel uit.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het een kutgrapje. pak lekker een ander aan als je je gram wilt halen omdat volgens jou de SC koetsie koetsie is maar niet mij.
Dit verdient toch wel eenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope. Misschien 5 minuten van online gezien de afgelopen week.
Oh. Ruil ze even voor je cheermoccasins. Ofzo.quote:
En gewoon niet vertellen hèquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jup, want de SC is dat geworden waar Soury al jaren op loopt te vloeken
Gracias.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
En gewoon niet vertellen hè![]()
Gefeliciteerd iig
Spreek niet voor mij, dat doe ik zelf wel dankquote:
Kom je op de meet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Spreek niet voor mij, dat doe ik zelf wel dank
Nee ik ben zwangerquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik mag kiezen tussen stééds dezelfde "steekjes" tussen Teun en Noek of dat ge-ik-vind-iedereen-zo-lief kies ik voor: geen Fok
Lief!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ja ben d'rquote:
Maar wél allemaal tegelijk bestellen, zodat je eerst nog anderhalf uur bezig bent de hele bestelling onder mensen te verdelenquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:34 schreef Gert het volgende:
Ja in een slechte pizzeria en dan allemaal apart afrekenen.
Doe niet zo stom jongen!quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat je het zélf leuk vond?
Afrekenen? Binnen of buiten?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:34 schreef Gert het volgende:
Ja in een slechte pizzeria en dan allemaal apart afrekenen.
En dan is er ook altijd wel van eentje de bestelling vergeten. En dan zegt de hele groep quasi ironisch "Aahhh goossss" en geeft dan stukjes pizza door voor het slachtoffer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar wél allemaal tegelijk bestellen, zodat je eerst nog anderhalf uur bezig bent de hele bestelling onder mensen te verdelen
Ik wil!quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:36 schreef Gert het volgende:
En dan is er een mister Pink in de groep.
Wie met wie?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:39 schreef BobdeStreamer het volgende:
ruzie aan tafel en meteen de hele avond verpest
Tweedeling, waarbij de niet coole groep naar de Stairways gaat en de coole mensen naar een leuke kroeg.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:39 schreef BobdeStreamer het volgende:
ruzie aan tafel en meteen de hele avond verpest
En dan een onderlinge strijd tussen de twee groepen waarbij de Stairway mensen alle handdoekjes jatten en de droogmachines onklaar maken zodat ook de mensen in de leuke kroeg met natte handen van het toilet komen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Tweedeling, waarbij de niet coole groep naar de Stairways gaat en de coole mensen naar een leuke kroeg.
Ken je klassiekers, Bob.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:40 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
mmm zoiets?
mister pink:
[ afbeelding ]
Pjotr is zeg maar de Shakira van de RLS SC.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
Het maakt mij niet uit, maar ik snap echt het probleem niet met de Stairway. Ik vermaak mij er altijd prima, dansen met Pietje enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |