Je kon niet je handen droogmaken na het wassen na het plassen. Duh.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stairway, dan komt Noek niet. Die kan daar niet ontspannen plassen, of zo, er was iets daar.
ow !quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stairway, dan komt Noek niet. Die kan daar niet ontspannen plassen, of zo, er was iets daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zeggen dat er een meet is?![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
Zullen we niet tegen mijnIk had serieus verwacht dat er "vriendje" in de spoiler zou staan, ik heb géén idee waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zeggen dat er een meet is?![]()
Popje, ben je zwanger ofzo? Je doet zo hormonaal....quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon, jullie zijn allemaal kudt.
Ik word misselijk van het geslijmkut in de SC, dat zal er mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Popje, ben je zwanger ofzo? Je doet zo hormonaal....
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Als Liesl d'r schoonouders niet komen kom ik ook niet.
LOLquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Als Liesl d'r schoonouders niet komen kom ik ook niet.
Bob komt vast wel, maar waarom komt Caro niet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar Car0 komt dus niet? Las ik tussen de bullshit in de SC door?
Dus op Cc na is het zeg maar de hele groep die op de éérste meet was?
Bob, ik kijk je aan.
CarO komt wel, steukert.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar Car0 komt dus niet? Las ik tussen de bullshit in de SC door?
Dus op Cc na is het zeg maar de hele groep die op de éérste meet was?
Bob, ik kijk je aan.
misschien kom ik dan ook wel ...quote:
Dat was een boblokroep. Ik dacht te lezen dat CarO niet kon!? Kan ze wel? Want da's alleen maar tof.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bob komt vast wel, maar waarom komt Caro niet?
o jah... tuurlijkquote:
Geen idee, ik heb de SC niet teruggelezen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was een boblokroep. Ik dacht te lezen dat CarO niet kon!? Kan ze wel? Want da's alleen maar tof.
Boudibou klinkt behoorlijk Gayquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zou men wel verwachten gezien je username, usernummer en UI.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zou men wel verwachten gezien je username, usernummer en UI.
Jeugd van Tegenwoordig.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef anufri het volgende:
[..]
Boudibou klinkt behoorlijk Gay![]()
daarom had ik me bijna vergist
ja sorry ik ben Homoquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jeugd van Tegenwoordig.
Weten we nu in ieder geval wie er hier de echte natte tosti is, he.
Och jong, hippe kneiter die je d'r bent.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jeugd van Tegenwoordig.
Weten we nu in ieder geval wie er hier de echte natte tosti is, he.
Gezellig!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef CarOnline het volgende:
Waarom zou CarO niet komen dan?
CarO zei het eerste dat ze prisent was. En toch staat ze als tweede op de lijst![]()
Maar volgens mij komt CarO wel. Tenzij Ian niet wil dat ze komt
Ian wou volgens mij juist wél dat CarO zou komen, maar volgens mij had Ian gelezen dat CarO had gezegd dat ze niet kon op die datum...quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef CarOnline het volgende:
Waarom zou CarO niet komen dan?
CarO zei het eerste dat ze prisent was. En toch staat ze als tweede op de lijst![]()
Maar volgens mij komt CarO wel. Tenzij Ian niet wil dat ze komt
Zeker. Afgelopen nacht laat genoeg gemaakt, en moet morgen weer.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Och jong, hippe kneiter die je d'r bent.
Lekker thuis op vrijdagavond?
quote:
Ik hoop dat je op de meet komt, je hebt een verfrissende retoriek en een vriendelijke vorm van taalgebruik.quote:
Jezus man, en dat allemaal van je zakgeld.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zeker. Afgelopen nacht laat genoeg gemaakt, en moet morgen weer.
Oh dan is het goed, CarO dacht even dat Ian geen zin in een bezoekje van CarO had.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ian wou volgens mij juist wél dat CarO zou komen, maar volgens mij had Ian gelezen dat CarO had gezegd dat ze niet kon op die datum...
Ik vraag het zo wel even na.
Ja, want ik ga even meer woorden vuil maken aan zulke figuren cq. uitspraken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat je op de meet komt, je hebt een verfrissende retoriek en een vriendelijke vorm van taalgebruik.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef Toverheks het volgende:
ppfffttt Ian, wat heb ik in vredesnaam jou aangedaan zeg.
Ja,,moet je nagaan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus man, en dat allemaal van je zakgeld.
Hebben we een fittie?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef Toverheks het volgende:
ppfffttt Ian, wat heb ik in vredesnaam jou aangedaan zeg.
Ah, je mist Teun dus.... zeg dat dan gewoonquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik word misselijk van het geslijmkut in de SC, dat zal er mee te maken hebben.
als jij me in normaal nederlands ff uitlegt wat een fittie is, dan kan ik daar rustig even over nadenken.quote:
Ja, dat eeuwige gesneer naar elkaar was leukquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, je mist Teun dus.... zeg dat dan gewoon
Ruzie, Heks, het was een grapjequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als jij me in normaal nederlands ff uitlegt wat een fittie is, dan kan ik daar rustig even over nadenken.
Nope. Misschien 5 minuten van online gezien de afgelopen week.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij is Ian gewoon te druk met WOW om te fokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |