quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:30 schreef Copycat het volgende:
Present om in levende lijve te chatten met Pietje.
doe 's een pica ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef Boudibou het volgende:
Als het in de Irish pub is, ben ik erbij.
nee van die Boudibou gosertquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Van de Irish pub? Hier, voor jou.
[ afbeelding ]
Meertje heeft dat gehosseld, en ik geloof haar.quote:
Hij heeft een beetje het hoofd van een agrariër.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:46 schreef anufri het volgende:
ik ken Pietje niet maar volgens mij is het een lange gosert met lelijke
schoenen die de hele dag zo [ afbeelding ] rondloopt
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje het hoofd van een agrariër.
Nopequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef Toverheks het volgende:
FANN zullen we naar de meet gaan, en vraag jij Soury dan mee, lijkt me gezellig
Never gonna happen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:55 schreef Toverheks het volgende:
FANN zullen we naar de meet gaan, en vraag jij Soury dan mee, lijkt me gezellig
Dat dus.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef anufri het volgende:
[..]
Nope![]()
Ik gaat niet naar meets![]()
solly Heks
Dat dus.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Never gonna happen.
uote][ afbeelding ] Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef anufri het volgende:
[..]
Nope![]()
Ik gaat niet naar meets![]()
solly Heks
Dat klinkt wel heel geheimzinnigquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Standaard dezelfde mensen die zich om al dan niet legitieme redenen niet laten zien.
Heks wil best wel denk ikquote:
Nee jongeuh, dan heeft iedereen door dat ze 120 jaar oud is.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:04 schreef anufri het volgende:
[..]
Heks wil best wel denk iken dan moet ze ook gewoon gaan !
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee jongeuh, dan heeft iedereen door dat ze 120 jaar oud is.
Voordat ze SC popi-jopi was, was ze gewoon een oud omaatje met een peeceetje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:10 schreef anufri het volgende:
[..]
nah... zou nog wel eens mee kenne valle die Haks met d'r streeppie
Heks is een held...quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voordat ze SC popi-jopi was, was ze gewoon een oud omaatje met een peeceetje.
Ze was altijd wel pwnend, de laatste tijd vind ik d'r irritant, maar dat zal aan mij liggen want ik ben tantoe sjaggo main.quote:
niet dronken voeren !!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
Heks als je twijfelt gewoon komen, we vallen best mee.
En anders herinner je het je de volgende dag toch niet meer.
Hoe komt dat, dat je zo sjaggo bent?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze was altijd wel pwnend, de laatste tijd vind ik d'r irritant, maar dat zal aan mij liggen want ik ben tantoe sjaggo main.
Oh, zo bedoelde ik het niet hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:14 schreef anufri het volgende:
[..]
niet dronken voeren !!!
da's nie leuk
Ja, dikke lul, ik moet geen nuchtere mensen om me heen als ik achter een plantenbak lig terwijl Liesl bierglazen op onschuldige voorbijgangers afvuurt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:14 schreef anufri het volgende:
[..]
niet dronken voeren !!!
da's nie leuk
Gewoon, jullie zijn allemaal kudt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:15 schreef anufri het volgende:
[..]
Hoe komt dat, dat je zo sjaggo bent?
speciale reden? of gewoon ongesteld?![]()
nee effe serieus
dan is het goedquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh, zo bedoelde ik het niet hoor.
is ook ....quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon, jullie zijn allemaal kudt.
Plantenbak? Ik hoor stairways.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, dikke lul, ik moet geen nuchtere mensen om me heen als ik achter een plantenbak lig terwijl Liesl bierglazen op onschuldige voorbijgangers afvuurt.
Jonguh!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon, jullie zijn allemaal kudt.
alleen om mijn speldjes ben ik kek ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Alleen FANN is keck, want speldjes zijn keck. Dus.
Ja, dit werkt voor geen aids als er alleen maar toffe mensen langskomen hè?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |