quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef Toverheks het volgende:
ppfffttt Ian, wat heb ik in vredesnaam jou aangedaan zeg.
Ja,,moet je nagaan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus man, en dat allemaal van je zakgeld.
Hebben we een fittie?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:34 schreef Toverheks het volgende:
ppfffttt Ian, wat heb ik in vredesnaam jou aangedaan zeg.
Ah, je mist Teun dus.... zeg dat dan gewoonquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik word misselijk van het geslijmkut in de SC, dat zal er mee te maken hebben.
als jij me in normaal nederlands ff uitlegt wat een fittie is, dan kan ik daar rustig even over nadenken.quote:
Ja, dat eeuwige gesneer naar elkaar was leukquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, je mist Teun dus.... zeg dat dan gewoon
Ruzie, Heks, het was een grapjequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als jij me in normaal nederlands ff uitlegt wat een fittie is, dan kan ik daar rustig even over nadenken.
Nope. Misschien 5 minuten van online gezien de afgelopen week.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij is Ian gewoon te druk met WOW om te fokken.
Ander spelletje? Werk? Studie?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope. Misschien 5 minuten van online gezien de afgelopen week.
Ja, de ene verslaving ingeruild voor de andere.... geeft verder niet, kan iedereen overkomenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij is Ian gewoon te druk met WOW om te fokken.
Ik heb bitchslippers aan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:40 schreef CarOnline het volgende:
Volgens mij heeft Ian de bokkepruik op.
En de zeurkous aan.
En de grapjas uit. En de lolbroek ook. En de eh.
Arbeit.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ander spelletje? Werk? Studie?
Kom op je moet toch iets doen met je tijd?
vind het een kutgrapje. pak lekker een ander aan als je je gram wilt halen omdat volgens jou de SC koetsie koetsie is maar niet mij.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ruzie, Heks, het was een grapje
Maak ik zelf wel uit.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het een kutgrapje. pak lekker een ander aan als je je gram wilt halen omdat volgens jou de SC koetsie koetsie is maar niet mij.
Dit verdient toch wel eenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope. Misschien 5 minuten van online gezien de afgelopen week.
Oh. Ruil ze even voor je cheermoccasins. Ofzo.quote:
En gewoon niet vertellen hèquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jup, want de SC is dat geworden waar Soury al jaren op loopt te vloeken
Gracias.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
En gewoon niet vertellen hè![]()
Gefeliciteerd iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |