We hebben toch zo'n lijstje in de OP?quote:Op maandag 27 december 2010 13:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Maak lijstje met mogelijke locaties, maak lijstje van mensen die gaan komen. Laat mensen die gaan komen keuze maken uit mogelijke locaties; extraheer locatie.
Dan is er geen excuus om geen locatie te hebben!quote:Op maandag 27 december 2010 13:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben toch zo'n lijstje in de OP?
Denk eens mee dan?quote:Op maandag 27 december 2010 13:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan is er geen excuus om geen locatie te hebben!
-Stairwayquote:Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zover kom ik ook, plus nog die foute tent van Bob.
Le Carafon is dat.quote:Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zover kom ik ook, plus nog die foute tent van Bob.
Ja, maar die is zo moeilijk te vinden met Google mapsquote:Op maandag 27 december 2010 13:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond "Bob's Foute Tent" leuker
Serieus, was dat 'em?quote:Op maandag 27 december 2010 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar ben je zelf geweest, toen we met z'n 4en aan die tafel zaten.
En IK lag te slapen?quote:Op maandag 27 december 2010 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar ben je zelf geweest, toen we met z'n 4en aan die tafel zaten.
Ierse Pub is prima. Hebben een enorme rookruimte. En Guinness op tapquote:Op maandag 27 december 2010 20:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Serieus, was dat 'em?
Dan ga ik voor de Irish pub, tenzij er betere suggesties komen.
Liever eigenlijk nog Stairway omdat ik niet in een onbekende donkere vage kroeg terecht wens te komen, zoals laatste keerMaargoed voor Noek maak ik wel weer een uitzondering
![]()
quote:
Guess so.quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 13:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond "Bob's Foute Tent" leuker
Oh, gekke Remlofje toch.quote:Op maandag 27 december 2010 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Guess so.
Ik kom pas na vieren trouwens, want tot die tijd heb ik een ledenraad van de PvdA in de Jaarbeurs
Waarom niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |