Nou dan ga jij toch lekker 'dansen' met Pietje in die pauperschuur.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
Het maakt mij niet uit, maar ik snap echt het probleem niet met de Stairway. Ik vermaak mij er altijd prima, dansen met Pietje enzo.
Ja!quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pjotr is zeg maar de Shakira van de RLS SC.
Weet jij niets leuks Bob?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:44 schreef BobdeStreamer het volgende:
Hou eens sop met die Stairway, we beginnen gewoon ergens anders
Met mij is het overal gezellig.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dan ga jij toch lekker 'dansen' met Pietje in die pauperschuur.
Zullen we indrinken bij je schoonouders thuis?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met mij is het overal gezellig.![]()
END EI! WIL OLWEES LUUUUUUUUUUUUUUF JOOOOOOEEEEEEEEEEEEEE!1!!!!1!!quote:
Da's dan pas aan het eind van de rit hè, als iedereen lam genoeg is om het leuk te vinden en/of mee te doen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe zou het zitten met zijn zangstem, zit er een karaoke bar daar, ergens?
Waar de muziek zo hard staat dat je keihard moet schreeuwen en je ook geen gesprekken af kunt luisteren.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:47 schreef BobdeStreamer het volgende:
en daarna los in een vage dancing
Ik wil ditquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's dan pas aan het eind van de rit hè, als iedereen lam genoeg is om het leuk te vinden en/of mee te doen.
En dan is er ook altijd wel iemand die een nummer zingt dat doet denken aan zijn overleden moeder en met z'n rode drankharses in tranen uitbarst.
En dan gaat een dik wijf I wil survive doen.
Als we om 4 uur al gaan drinken dan moet ik eerder naar huis ja!quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ok 4 uur indrinken.
6 uur ergens eten.
8 uur doordrinken.
10 uur dansen en schreeuwen ergens.
12 uur karaoke
Zoiets?
Of zijn er weer mensen die vroeg weg moeten omdat hun verbinding maar tot 11 uur gaat.
Joh, geen zorgen, ik zal er voor zorgen dat we veilig thuiskomen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Als we om 4 uur al gaan drinken dan moet ik eerder naar huis ja!
Of niet en dan weet ik niets meer, en da's bloedlink op een meet.
Kan N niet een avondje oppassen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs ik zie dat wel zitten.... maar goed, dat gaat m iig niet worden
Jij verliest mij gewoon!quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joh, geen zorgen, ik zal er voor zorgen dat we veilig thuiskomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |