Is Maan er "zo één" ?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bob komt volgens mij ook, en CarO had meerdere afspraken dus geen idee of die nog komt. En Maanvis werd die avond getrokken door vrienden.
Neuh, ik heb nu even een koffiepauzequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zit jij nu al in te drinken voor Zaterdag!?
Jonguh! Het is 10 voor 12!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoeveel wijn heb je al op, Alcoholiesje?
Het zou wel tof zijn, het zou wel tof zijn, het zou echt wel tof zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:50 schreef CarOnline het volgende:
Ik weet het niet, ik weet het niet, ik weet het echt niet
Zie OP.quote:
Ik dacht dat het plan gewijzigd was in een cokehol of de schone ierse pubquote:
Nope, maar we kunnen je wel even afzettenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik dacht dat het plan gewijzigd was in een cokehol of de schone ierse pub
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:52 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nope, maar we kunnen je wel even afzetten
Goftedomme! Maar! Maar!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee maar ik wil het kleffe jedoe voor geen geld missen.
Nee! Niet het Cookiemonster shirt!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goftedomme! Maar! Maar!
Ik doe extraspeciaal voor jou mijn Cookiemonster shirt aan!![]()
Kom je nu wel?
Nee, Juud moest bij iemand zijn die uit 't ziekenhuis kwam geloof ik.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:39 schreef liesje1979 het volgende:
Juud en Dementor zouden toch misschien ook komen?
Ik twijfel nog tussen een trui met zwart wit lichtblauwe streepjes of een trui met paars grijs witte streepjesquote:
Alwéér?quote:
OPA!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:10 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ok, ok, ik ga als mezelf.![]()
[ afbeelding ]
GVD wat moet ik doen om haar te meeten!!!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik lees net een smsje: Mera en Ian komen niet.![]()
Mera is ziek.
Ik wil jou weleens zien na een hele middag drie kinderen stuiterend door je woonkamer te hebben gehad, elkaar en mij met klei bekogelend.En dan zeker meteen door naar de volgende kudde infantielen. Ik hou lekker even pauze. Powâh-nap!quote:
Gewoon serieus dacht ik?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe serieus was 't smsje eigenlijk? Ian kennende.....
Ja da's serieus. Sowieso zou Ian wel wat leukers verzinnen om verwarring te zaaien dan te zeggen dat z'n chickie ziek is. Jammer, maar er is nog een hele kleine kans zo te lezen. Ian hoi terug, jammer man!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon serieus dacht ik?
Hai liebe Liesl, Mera is heul ziek dus het ziet er naar uit dat we niet komen, goftedomme. We vinden het samen heel erg kut, doe iedereen de groeten x Ian.
Ja echt enorm kut maar ze kan zo echt niet op "wereldreis" naar Utrecht Zeg hoi tegen Gert van mij ok? Have fun! x Ian.
Ze seieus dus.![]()
En Gert je zet maar gewoon braaf een wekker.
Heb je je vriendje ook geinstalleerd?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:33 schreef Gert het volgende:
Wakker en reedsch in de trein naar dat proletenkot, met een chili XL burgert en een flesje rosé. ;9
* Meldtquote:Op zondag 14 maart 2010 07:00 schreef liesje1979 het volgende:
Gehert! kom je nou even melden want ik val hier serieus om zo.
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
* Meldt![]()
Ik moest éffe heel dringend slapen geloof ik.
Was gezellig!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Parkpop here we come.![]()
Toen je weg was hebben we nog hele drama's gehadquote:
Wietquote:Op zondag 14 maart 2010 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
Jij hebt ook nog een foto van mij, Gert. Bij die muur die ik zo prachtig vond maar er op de foto's opeens uitziet als "gewoon een muur".
Ja dat was aardig van die jongens in de Carifon(?) maar damn die hakte erin zeg!quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat was aardig van die jongens in de Carifon(?) maar damn die hakte erin zeg!
Ik was echt strontmelig op het laatst.
Maanvis: euh jongens, ik heb slecht nieuws.
Ik: Proest.
En jij en Pietje hebben nog bijna een uur op het centraal staan discusseren over het aankomst en vetrekbord, ik kwam er amper tussen.
Nee, en toch zat hij op het zelfde nievau. Geloof ik, ik herinner mij het allemaal niet zo helder.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |