Kijk eens wat een mooi polletjequote:Op maandag 22 februari 2010 15:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Shit, hoe krijg ik de code weer goed van die poll na een quote?
Nee.quote:
poesjequote:
Daar staan veel mensen niet opquote:Op maandag 22 februari 2010 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er waren heel veel foto's! En er staan er ook een hoop in de Meet topics
Dat zijn de mensen die niet op het forum willen staan met hun hoofdquote:
Ik was de 2de die op possible maybe wel nice stemde.... maar of ik aanwezig ga zijn weet ik sowieso niet dus dan is de vraag maar wat het gewicht van mijn stem zou moeten zijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Deze poll was overigens bedoelt om even tussendoor te kijken of de Irish Pub een goed alternatief was. Wie heeft er "Absoluut Niet!" zitten stemmen en waarom?
Redelijk belangrijk.
Mijn reden tegen zou zijn dat er misschien geen normale pilsener geschonken wordt?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Deze poll was overigens bedoelt om even tussendoor te kijken of de Irish Pub een goed alternatief was. Wie heeft er "Absoluut Niet!" zitten stemmen en waarom?
Redelijk belangrijk.
Eigenlijk wou ik voornamelijk weten of er mensen waren die er serieus een probleem mee zouden hebben als ze zouden komen... Maar ik moest tegelijkertijd ook heel erg wat anders doen, vandaar de uitlegloze poll en het niet openen van het nieuwe topicquote:Op maandag 22 februari 2010 15:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was de 2de die op possible maybe wel nice stemde.... maar of ik aanwezig ga zijn weet ik sowieso niet dus dan is de vraag maar wat het gewicht van mijn stem zou moeten zijn.
Hm. Grmbl.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die niet op het forum willen staan met hun hoofdDus als je graag wil weten hoe ze d'r uit zien zit er niets anders op dan te komen meeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |