quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
De titel van een liedje van The Script dat ik aan het luisteren was. Geen inspiratie vrees ikquote:
Night nightquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Het is eigenlijk al veel te laat...
Doeisels en dagsels lieve Kijkbuiskindertjes![]()
THE Scriptquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
De titel van een liedje van The Script dat ik aan het luisteren was. Geen inspiratie vrees ik
ken beuren maar leuk staat het nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
De titel van een liedje van The Script dat ik aan het luisteren was. Geen inspiratie vrees ik
ok nu echt doeiquote:
sister sisterquote:
Ach, het is weer eens wat anders. Het hoeft niet altijd 'leuk' te zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ken beuren maar leuk staat het niet
[..]
ok nu echt doei
Hey! Nieuw hier? Of komt het omdat ik nog redelijk nieuw ben hier, dat ik je nog niet kenquote:
Pezuquote:
Daar lijkt het wel op jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:30 schreef Enfermera het volgende:
Zo, de rust is weer wedergekeerd hier nu iedereen naar bed is? XD
ja hie ris het wel rustig ja maar in bedquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:30 schreef Enfermera het volgende:
Zo, de rust is weer wedergekeerd hier nu iedereen naar bed is? XD
quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hie ris het wel rustig ja maar in bed![]()
_!
fok mobiel plus ik lig onder op en de dames houden elkaar wel bezig als ik postquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
In jouw bed? Hoe kan je hier dan nog posten?_____!
Same here dus ik ga maar eens slapenquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 25-11-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 255 PeZu
02. 221 LovelyLady
03. 184 goldfinger1963
04. 182 Marijkezwolle
05. 134 Kuukske
06. 125 Pien85
07. 124 Trevland
08. 116 suikertaartje
09. 104 pgrferrari
10. 100 D.Rose
11. 093 MPG
12. 088 Woeste_Woerd
13. 076 Symphonic
14. 074 Muck
15. 069 naatje_1
16. 069 wel.o.k
17. 046 Barretje80
18. 043 Panda72
19. 042 Dr_Flash
20. 035 DaMart
Reeks-statistieken!
quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 03:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou ga ik tv kijken![]()
om 10 uur komt de monteur al aan bellen
internet deed het wel, alleen ging mijn browser kotsen zodra ik op FOK! kwamquote:
daar heb je er toch wel meerdere van?quote:Op vrijdag 26 november 2010 07:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
internet deed het wel, alleen ging mijn browser kotsen zodra ik op FOK! kwam
Sinds eind 2002 al?quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet met een portable browser werken,
En de lol was van korte duur, hij gaat weer over zijn strot.
Dat heb ik sinds die Dm is geinstalleerd op FOK!
Damartquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:11 schreef DaMart het volgende:
Ik heb trouwens de verwarming maar even aangezet... het is maar 15,7 graden in de woonkamer. En mijn raam is beslagen.
nou hierom:quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet met een portable browser werken,
En de lol was van korte duur, hij gaat weer over zijn strot.
Dat heb ik sinds die Dm is geinstalleerd op FOK!
Pas maar op dat MPG die mosterd-maaltijdpost van je niet ziet. Voor je het weet moet je hem morgen een patentboete in pepernoten betalenquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Damart![]()
kan je even weg gaan van fok?
waarom?
[..]
nou hierom:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pas maar op dat MPG die mosterd-maaltijdpost van je niet ziet. Voor je het weet moet je hem morgen een patentboete in pepernoten betalen.
Brievenbuspost niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:18 schreef DaMart het volgende:
Bol.com heeft mijn bestelling gisteren verzonden. Ben benieuwd of de postbode hier ook werkschuw is, of dat hij gewoon doet waarvoor hij is ingehuurd: mijn bestelling bezorgen.
Nogmaals: sorry voor de overlast, ik kan er ook niets aan doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik bedoel niet PM maar Dm, die kloterige chatfunctie
quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nogmaals: sorry voor de overlast, ik kan er ook niets aan doen![]()
.
Afwachten dan maar... de pakketjes van bol.com worden meestal door de pakketbezorger gebracht, ook al passen ze door de brievenbus, dus ik heb goede hoop.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Brievenbuspost niet.
Pakketpost wel.
Geen KPD foto'squote:Op vrijdag 26 november 2010 08:30 schreef LovelyLady het volgende:
Nogmaals goedemorgen
mag ik leuke foto's spammen hier?
Oh, ik d8 al waren blijven alle naaktpics?quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dit is toch ook geen KPD lamlul
quote:
ariquote:
leuke fotos welquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:30 schreef LovelyLady het volgende:
Nogmaals goedemorgen
mag ik leuke foto's spammen hier?
ALLE?quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, ik d8 al waren blijven alle naaktpics?
Mogguh wok en ja van mijn ukkiequote:Op vrijdag 26 november 2010 08:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lovely
[..]
ari
[..]
leuke fotos wel![]()
dus van jou of van koen of van sander
kom maar opquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ALLE?
ga eens zoeken in KPD![]()
[..]
Mogguh wok en ja van mijn ukkie
eerst koffiequote:
Goedemorgen Meneer Flesquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:44 schreef LovelyLady het volgende:
zo zat Koen tv te kijken
[ afbeelding ]
stoere mutsquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij vind zijn muts gewoon heel mooi
En zo ging hij naar school![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja volgens mij wel ... ik heb hem niet weggebrachtquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
stoere muts![]()
geef hem eens ongelijk.
ging ie in de klas wel af?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:44 schreef LovelyLady het volgende:
zo zat Koen tv te kijken
[ afbeelding ]
Mogguh MPGquote:
ik heb besloten om nog maar even te wachtenquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:54 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga maar eens opstaan en naar de knipknap
duh, tis mijn kindquote:
jij komt nogal wat tekort, hmm?quote:
ik gebruik wel FF maar al die alt + knopjes nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:55 schreef Symphonic het volgende:
Weet iemand uit zijn hoofd welke keys je om moet draaien in Firefox om alt+a te activeren?
als ik alt a gebruik in firefox dan wordt de url in de hackbar plugin gekopieerd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:55 schreef Symphonic het volgende:
Weet iemand uit zijn hoofd welke keys je om moet draaien in Firefox om alt+a te activeren?
probeer eens shift+s?quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:02 schreef Symphonic het volgende:
Waarom typ is alt+a als ik alt+s bedoel
Alt s is om de post in te voeren
dat was hem, dank je welquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
en anders:
To fix Alt+S in FireFox 2.x:
Open up a new Window/Tab and type about:config in the address bar.
In the Filter bar type: ui.key.contentAccess and press enter.
Double click the item and change the value from 5 to 4.
That is all. Enjoy your Alt+S ing again.
Goeiemorgenquote:
was het niet ook zo dat je ui.key.Chrome.Access van 4 in 5 moet veranderen? Anders zijn er 2 tegelijk met 4 he, dat kan nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
en anders:
To fix Alt+S in FireFox 2.x:
Open up a new Window/Tab and type about:config in the address bar.
In the Filter bar type: ui.key.contentAccess and press enter.
Double click the item and change the value from 5 to 4.
That is all. Enjoy your Alt+S ing again.
weet ik veelquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
was het niet ook zo dat je ui.key.Chrome.Access van 4 in 5 moet veranderen? Anders zijn er 2 tegelijk met 4 he, dat kan niet
dan doe je het nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:23 schreef pgrferrari het volgende:
Bah, heb echt geen zin om in deze kou te gaan fietsen en naar de kapper te gaan.
die wordt als het goed is nu voor me gehaaldquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:36 schreef Flippiee het volgende:
Bah ik mis mijn koffie op deze ochtend
Have funquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijk
ik ga mooi naar buiten![]()
![]()
Het zonnetje schijnt en het is hier -1
Ook geen bevroren auto's?quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
De zon schijnt en er ligt geen sneeuw of ijs.
Ik heb pas als ik thuis benquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die wordt als het goed is nu voor me gehaald
Die slaapt nogquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vraag of vriendlief eerst even alle auto's ijsvrij maakt voor je dan.
Ja dat dus. Het is bijna 10:00 dus lang genoeg uitgeslapenquote:
Nee, hij heeft slaap nodigquote:
Ik heb al weekendquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:49 schreef Panda72 het volgende:
Nog maar 8 uurtjes werken en dan heb ik weekend
Hier willen ze er een korte dag van maken, nu is de vraag hoe kortquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:49 schreef Panda72 het volgende:
Nog maar 8 uurtjes werken en dan heb ik weekend
Oke dan heb ik net niks gezegdquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, hij heeft slaap nodigGisteren maar 3 uurtjes geslapen, gezwommen, rondleiding gehad ergens... dus hij moet slapen nu
Lekker hoorquote:
Trevquote:
Tot hoe laat zou je moeten werken dan normaal?quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier willen ze er een korte dag van maken, nu is de vraag hoe kort
quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:49 schreef Panda72 het volgende:
Nog maar 2,5 uurtjes werken en dan heb ik weekend
Half 6 as usualquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tot hoe laat zou je moeten werken dan normaal?
Nog maar 2,5 uur? Lekker hoorquote:
Ik hoop dat je eerder weg kanquote:
Dat doe je goedquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een middagje vrijgenomen.
Lekkerquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een middagje vrijgenomen.
morge slaapkopquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik zou 2 uur geleden opstaan, maar heb m'n wekker blijkbaar uitgedrukt en werd een kwartiertje geleden pas wakker![]()
Morgen Friemelquote:
Nou lekker toch?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik zou 2 uur geleden opstaan, maar heb m'n wekker blijkbaar uitgedrukt en werd een kwartiertje geleden pas wakker![]()
marijkjequote:Op vrijdag 26 november 2010 10:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Jawel, alleen moet ik nog zoveel doenquote:
Wokjequote:
je moet je dromen gaan opschrijven publicerenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje
Nee, was het maar waarIk heb echt weer vet maf en druk gedroomd
Ik heb iemand bedreigt met een geweer en een mes... En ik werd achtervolgd door engerds.... met een vriendin op de fiets, maar we moesten het hele land door ofzo... En toen waren we in Oss, toen heb ik MPG gebeld of ie ons wilde komen redden en halen met de auto
![]()
En daarna nog iets over een groot huis met een vuurtje in een open haard die ik ging maken... Hoe dan ook, wazig en stressvol
Nee, ik snap hetquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet je dromen gaan opschrijven publiceren![]()
sorry, ik lach je toe hoor, niet uit
Ja heel herkenbaar helaas.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, alleen moet ik nog zoveel doenEn ik heb geen puf
Enferquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:18 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Zo Marijk, jij hebt een drukke nacht gehad![]()
![]()
Wokje
Omg wtf die droom van jouquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik snap hetIk word zelf dus ook vaak wakker met een "wtf" gevoel
![]()
en natuurlijk:quote:
Goedemorgen Liebchenquote:
Ik welquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Enfer
Ja nogalHeb jij wel lekker geslapen?
enferquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:18 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Zo Marijk, jij hebt een drukke nacht gehad![]()
![]()
Wokje
Goedemorgen pgrquote:
Goed, ik zit een beetje duf achter mijn pcquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen pgr![]()
Hoe is het?
Pgrquote:
Ja? Ik ga zo ook weg, het ziet er idd heerlijk uitquote:
ik niet... reminds me dat ik mijn gedicht nog moet afmakenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:32 schreef pgrferrari het volgende:
Wie is er goed in slagzinnen bedenken?
Het is niet eens zo koud... en de zon is zo fijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:32 schreef Enfermera het volgende:
Ja? Ik ga zo ook weg, het ziet er idd heerlijk uit
mogguh marijke met je rare dromenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
De zon is heerlijk jaDie heb ik nu lekker op mijn rug op de bank
En morgen LL
quote:
Geen flauw idee, denk het wel, omdat alleen de postbodes staken en de medewerkers op een postkantoor niet van TNT maar van de Bruna (of de winkel waar ze inzitten) zijn....quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:34 schreef Pien85 het volgende:
Pff, ik moet van alles doen vandaag en heb echt nergens zin in
Zijn de postkantoren eigenlijk open vandaag?
Vinnik ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh GF
Zo en dan heb ik nu wel een latte verdiend
lovelyquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh GF
Zo en dan heb ik nu wel een latte verdiend
Vertel?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mogguh marijke met je rare dromen
(had ik ook hoor)
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
de monteur was er om kwart over 10 en binnen een kwartier had hij de ketel al weer gemaakt
marijkequote:Op vrijdag 26 november 2010 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen
[..]
Geen flauw idee, denk het wel, omdat alleen de postbodes staken en de medewerkers op een postkantoor niet van TNT maar van de Bruna (of de winkel waar ze inzitten) zijn....
[..]
Vinnik ook![]()
Postkantoor hier is wel van TNT, geloof ik... Hm... ik ga zo wel even kijken, stomme stakertsquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen
[..]
Geen flauw idee, denk het wel, omdat alleen de postbodes staken en de medewerkers op een postkantoor niet van TNT maar van de Bruna (of de winkel waar ze inzitten) zijn....
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:34 schreef Pien85 het volgende:
Pff, ik moet van alles doen vandaag en heb echt nergens zin in
Zijn de postkantoren eigenlijk open vandaag?
Enfequote:Op vrijdag 26 november 2010 10:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pgr![]()
[..]
Ja? Ik ga zo ook weg, het ziet er idd heerlijk uit
Thnxquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is een hele andere BU binnen TNT
iddquote:
Goed, heerlijk geslapen. Ga zo even richting mn ouders, mn oma komt bij hun langs (ze woont in het oosten), dus ik ga ook even langs om koffie te drinkenquote:
oh gister was ik om half 6 al wakker.. had een nare droomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gf-iequote:Op vrijdag 26 november 2010 10:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
nou wordt het in het appartement ook warm![]()
scheelt straks weer als we daar gaan witten
Wel goed, straks ff naar de knipknap.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed, heerlijk geslapen. Ga zo even richting mn ouders, mn oma komt bij hun langs (ze woont in het oosten), dus ik ga ook even langs om koffie te drinken![]()
Hoe ist met jou?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh gister was ik om half 6 al wakker.. had een nare droomer stond een enge man in de tuin en die wilde koste wat kost binnenkomen, dus deuren op slot ging hij de ramen intikken enzo echt brrr en toen ging ik met mijn laptop en mijn telefoon in de berging zitten
maar toen was ik mijn sleutels kwijt en kon de berging niet op slot
en toen werd ik wakker
Ik had een buurvrouw en die kwam ook met zo'n verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat was "echt". Buuf was hartstikke dement, had "de inbreker" opgesloten in de keuken, maar in de keuken lagen ook haar medicijnen, en de sleutel was ze kwijt...
Uiteraard was er geen inbreker... Hebben de deur van de keuken open moeten breken
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
wokquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh gister was ik om half 6 al wakker.. had een nare droomer stond een enge man in de tuin en die wilde koste wat kost binnenkomen, dus deuren op slot ging hij de ramen intikken enzo echt brrr en toen ging ik met mijn laptop en mijn telefoon in de berging zitten
maar toen was ik mijn sleutels kwijt en kon de berging niet op slot
en toen werd ik wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is ook zo'n lekkere drukke droom
En je laptop![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ah, sneuquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had een buurvrouw en die kwam ook met zo'n verhaalMaar dat was "echt". Buuf was hartstikke dement, had "de inbreker" opgesloten in de keuken, maar in de keuken lagen ook haar medicijnen, en de sleutel was ze kwijt...
Uiteraard was er geen inbreker... Hebben de deur van de keuken open moeten breken
Goed hoor, gisteren feestje gehad omdat de jongste 15 werdquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen Friemel![]()
Hoe is het daar?
Stekker in het stopcontact gestoken ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
de monteur was er om kwart over 10 en binnen een kwartier had hij de ketel al weer gemaakt
Heeft örjan dat nu nog niet gedaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
nou wordt het in het appartement ook warm![]()
scheelt straks weer als we daar gaan witten
zustertjequote:
met moeite laat ik hem thuis dit weekendquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat is ook zo'n lekkere drukke droom
En je laptop![]()
Behoorlijk jaquote:
friemelquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Stekker in het stopcontact gestoken ?
Morge GF
quote:[..]
Heeft örjan dat nu nog niet gedaan![]()
Tofquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Goed hoor, gisteren feestje gehad omdat de jongste 15 werd![]()
NU nog ff werken voordat onze schipper wakker wordt
[..]
Stekker in het stopcontact gestoken ?
Morge GF
[..]
Heeft örjan dat nu nog niet gedaan![]()
[..]
zustertje![]()
(
)
![]()
panda![]()
![]()
Manipulatief lekker wijf![]()
![]()
Lovely![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ik denk steeds dat ik PM heb
Maar dat is het website van het jaar icoontje rechts boven.
quote:Snelste gevulde topics
9.12 posts per minuut - [KSC #1000]
8.85 posts per minuut - [KSC #420] Is de koffie klaar om 15:12 uur?
7.00 posts per minuut - [KSC #566] Ontbijt op kingsize bed
6.84 posts per minuut - [KSC #2165] THEE! met blauwe vingertjes
6.27 posts per minuut - [KSC #791] Het Barmhartige DaMart-koffietopic
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Behoorlijk jaZe is kort daarna opgenomen
ik ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ik denk steeds dat ik PM heb
Maar dat is het website van het jaar icoontje rechts boven.
dat komt natuurlik door die mooie TTquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
er zijn gisteren 7 topics erdoor heen gejaagd![]()
er staat er zelfs 1 in de snelst gevulde topics
[..]
Ik heb zo'n klantquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n onderbuurvrouw vroeger... De woningbouw had overal rookmelders geinstalleerd, maar met koken ging dat kreng altijd afDus tegen 6en hoorde je overal de rookmelder afgaan
Alleen is dat vaak maar kort en bij de onderbuurvrouw bleef ie na een half uur nog piepen. Dus wij met de halve flat op die deur bonken (ze was stokdoof
), na een kwartier bonken deed mevrouw open. Ze was in slaap gevallen met het vlees op het vuur (dat was nu dus echt nog zo'n verkoold zwart dingetje), dus we waren net op tijd
Maar vooral ook door het brandalarm heen slapen, dat ding maakt een pokke herrie
OMGquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n klant![]()
Ben nu ook druk bezig om er voor te zorgen dat ze iig overdag onder de pannen is ergens... tis gewoon levensgevaarlijk dat ze alleen thuis is... Ik kwam laatst daar, stonden alle 4 de (elektrische) kookplaatjes open met een pak koekjes dr op... "Ja, ik had de koekjes in de koelkast, maar ze waren zo koud, dus ik dacht, ik warm ze even op..."
Doodeng!
duidelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat komt natuurlik door die mooie TT
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wel goed, straks ff naar de knipknap.
Tja, tis lastig om als buitenstaander iets te doen daartegen... Door mijn werk weet ik de juiste wegen te vinden, maar ik kan me goed voorstellen dat een ander dat niet weet, bovendien wordt het vaak door familie niet echt op prijs gesteld als je probeert te helpen want "mam redt het nog prima alleen hoor"quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMGJa, lastig is dat... En wat ik vooral lastig vond, die kinderen wisten dat ze stokdoof en oud was.... Maar er gebeurde niets... Toen ik na 2,5 jaar verhuisde woonde zij er nog steeds
Omg... Woon jij naast mijn omaquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had een buurvrouw en die kwam ook met zo'n verhaalMaar dat was "echt". Buuf was hartstikke dement, had "de inbreker" opgesloten in de keuken, maar in de keuken lagen ook haar medicijnen, en de sleutel was ze kwijt...
dat was ook kort maar krachtigquote:
quote:
Dat hoort Enfe vakerquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat was ook kort maar krachtig![]()
laters enfer![]()
je komt toch?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
straks boodschappen gaan doen en kadootjes halen voor zaterdag
Oei dat is echt levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n klant![]()
Ben nu ook druk bezig om er voor te zorgen dat ze iig overdag onder de pannen is ergens... tis gewoon levensgevaarlijk dat ze alleen thuis is... Ik kwam laatst daar, stonden alle 4 de (elektrische) kookplaatjes open met een pak koekjes dr op... "Ja, ik had de koekjes in de koelkast, maar ze waren zo koud, dus ik dacht, ik warm ze even op..."
Doodeng!
quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
we hebben hier zaterdag verrassingsparty en dan verloten we 3 prijzen
Ja, toch een soort onmacht en vooral niet willen erkennen dat er een probleem is...quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja, tis lastig om als buitenstaander iets te doen daartegen... Door mijn werk weet ik de juiste wegen te vinden, maar ik kan me goed voorstellen dat een ander dat niet weet, bovendien wordt het vaak door familie niet echt op prijs gesteld als je probeert te helpen want "mam redt het nog prima alleen hoor"
zaterdag gaan we van die chocolade fonteinen verlotenquote:
solquote:
beertjequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:07 schreef Panda72 het volgende:
Vanochtend toen ik de auto moest krabben heb ik Willem weer gezien oh be still my heart
gatver chocolaquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zaterdag gaan we van die chocolade fonteinen verloten
Ik kom naar jouquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zaterdag gaan we van die chocolade fonteinen verloten
GFquote:
op afstand zal niet gaan lukkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kom naar jouOf mag ik ook op afstand meedoen?
gfquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op afstand zal niet gaan lukken
hier aanwezig zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat moet ik er voor doen dan?
geslacht: Vrouwquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je gaat toch niet onze gastvrouw inpikken he?
Mag ik bij jou logeren?quote:
lijkt er wel opquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
shit, moet ik een andere route plannen
jij altijdquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik bij jou logeren?Dan kom ik er aan
Flesquote:
Ik zal ST vragen of zij hier alles wil runnenquote:
quote:
Ja, ruimte is er vast wel, probleem is dat de familie de juiste wegen niet weet te vinden en ik zonder de familie niks kan doen... dus ben nu samen met de familie een beetje aan het proberen om haar in dagbehandeling te krijgen of wat spoed achter een verpleeghuisplek te zettten...quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oei dat is echt levensgevaarlijk.
Een oudoom van me heeft ooit tijdens het slaapuurtje de kanarie in de fik gestoken.
Toen was er opeens wel ruimte op een gesloten afdeling.
Ik werk in de thuiszorgquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, toch een soort onmacht en vooral niet willen erkennen dat er een probleem is...
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Of chocolade hazelnoot cakejesquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
jeetje ik lust het wel hoor
maar niet zo erg zoals de meeste vrouwen doen
Met een stuk chocola maak je mij gewoon niet blij mee
Met chocolate chip cookies wel, of vanille/chococake ofzo
Ahquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik werk in de thuiszorgOuwe mensjes
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zal ST vragen of zij hier alles wil runnen![]()
ja die waren ook gunstigquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of chocolade hazelnoot cakejes
Dan passen wij wel op je kattenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik bij jou logeren?Dan kom ik er aan
Ik ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AhJa, soms wel
Soms ook niet
Ben serieus wel eens door zo'n oudje geslagen
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja die waren ook gunstig
maar daar blijft het dan ook wel bij, een 2e zou ik al niet lekker gevonden hebben
quote:
Owquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan passen wij wel op je katten
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ook
Heb een tijdje terug de politie moeten bellen omdat een van "mijn" oudjes de taxichauffeur aan het slaan was met z'n wandelstok
Tja, sommige mensen snappen 't gewoon niet meerquote:
Ja, maar er zijn grenzen natuurlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen snappen 't gewoon niet meerPolitie bellen dan maar, ik kon niks doen, receptie ook niet... vond 't wel lullig hoor
OMGquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ook
Heb een tijdje terug de politie moeten bellen omdat een van "mijn" oudjes de taxichauffeur aan het slaan was met z'n wandelstok
hier voor jouquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:37 schreef wel.o.k het volgende:
soms is linux niet handig![]()
nu moet ik de kernel compileren zodat er een version.h bestand gemaakt word waar de versie in staat. dan kan ik modules toevoegen aan de kernel en moet ik hem weer compileren
Kusje voor je kernelquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:37 schreef wel.o.k het volgende:
soms is linux niet handig![]()
nu moet ik de kernel compileren zodat er een version.h bestand gemaakt word waar de versie in staat. dan kan ik modules toevoegen aan de kernel en moet ik hem weer compileren
wat heb je besteld fles ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, ik heb snack attack besteld voor de hele clubOver een half uurtje weer lekker vette bek halen
goed idee, ik ga ff een kroketje halenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, ik heb snack attack besteld voor de hele clubOver een half uurtje weer lekker vette bek halen
Mexicano, loempia en een broodje kroketquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat heb je besteld fles ?
Nu heb ik ook zin in een loempiaquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mexicano, loempia en een broodje kroket
Ik wil er eigenlijk een gebakken eig overheen maar dat zal er wel niet aan zittenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu heb ik ook zin in een loempia![]()
ik ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu heb ik ook zin in een loempia![]()
ik kan me er niets bij voorstellenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:05 schreef Pien85 het volgende:
Ik begin een steeds grotere hekel te krijgen aan die fucking burn out van m'n vriend
Hij moet vooral geen dingen doen waar hij geen zin in heeft... Prachtig concept, maar onderhand zit hij al 3 maanden thuis, werk ik en moet ik daarnaast het volledige huishouden doen omdat hij geen dingen moet doen waar hij geen zin in heeft, en uiteraard heeft ie geen zin om af te drogen of zelfs de grijze bak maar binnen te halenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan me er niets bij voorstellen
waarom heeft hij een burnout?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij moet vooral geen dingen doen waar hij geen zin in heeft... Prachtig concept, maar onderhand zit hij al 3 maanden thuis, werk ik en moet ik daarnaast het volledige huishouden doen omdat hij geen dingen moet doen waar hij geen zin in heeft, en uiteraard heeft ie geen zin om af te drogen of zelfs de grijze bak maar binnen te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waarom heeft hij een burnout?
heeft hij geen behandelplan om hem weer aan het werk te krijgen?
Erg leuk zo'n burnout, maar hij kan toch wel 'iets' doen
Beetje de cirkel doorbreken hoor anders blijf je in dat zwarte gat hangenHij heeft een behandelplan... hij moet voor kerst weer een keer op kantoor komen kijken en 2 keer in de week sporten nu... en verder dus vooral niet door waar hij geen zin in heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
geweldig concept.... waar kan ik dat stempeltje en dat voorschrift ook halenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij moet vooral geen dingen doen waar hij geen zin in heeft... Prachtig concept, maar onderhand zit hij al 3 maanden thuis, werk ik en moet ik daarnaast het volledige huishouden doen omdat hij geen dingen moet doen waar hij geen zin in heeft, en uiteraard heeft ie geen zin om af te drogen of zelfs de grijze bak maar binnen te halen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij heeft een behandelplan... hij moet voor kerst weer een keer op kantoor komen kijken en 2 keer in de week sporten nu... en verder dus vooral niet door waar hij geen zin in heeft
Sorry, maar wat een onzin van dat niet doen waar ie geen zin in heeftquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij heeft een behandelplan... hij moet voor kerst weer een keer op kantoor komen kijken en 2 keer in de week sporten nu... en verder dus vooral niet door waar hij geen zin in heeft
Nee, daar is zelfs naar gevaagd, of hij iemand heeft die zijn huishouden over kan nemen... Als ik er niet was geweest hadden zijn ouders dat gedaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, maar wat een onzin van dat niet doen waar ie geen zin in heeftWat als ie alleen had gewoond? Dan moest ie alles maar lekker de boel de boel laten?
Ik kan me niet voorstellen dat em dit advies gegeven is, ik gok meer dat ie het zo geinterpreteerd heeft
Hij moet zichzelf niet te veel belasten, maar van afdrogen of een container verplaatsen maak je echt je burn out niet erger ofzo
Dat krijg ik écht niet voorelkaar hequote:Op vrijdag 26 november 2010 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik praat enigszins uit ervaring, dus zet je vriend maar gewoon aan wat huishoudelijke klusjes
OMGquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, daar is zelfs naar gevaagd, of hij iemand heeft die zijn huishouden over kan nemen... Als ik er niet was geweest hadden zijn ouders dat gedaan
Ach ik heb nog wel een berg strijkwerk voor hemquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMGDat advies heb ik werkelijk waar nog nooit gehoord
Het is juist goed om een beetje met dagelijkse dingen bezig te zijn... Dan blijf je nog een beetje gevoel houden met alles...
Lastigquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat krijg ik écht niet voorelkaar he
Hij mag mijn badkamer wel doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach ik heb nog wel een berg strijkwerk voor hem
ik heb daar ook geen zin in
ja als ie dan toch bezig is ...quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij mag mijn badkamer wel doen![]()
Precies, revalidatie heet datquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja als ie dan toch bezig is ...
Pgrquote:
ik heb nog wel wat poetswerk hier voor hemquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Precies, revalidatie heet datOp therapeutische basis poetsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |