Brievenbuspost niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:18 schreef DaMart het volgende:
Bol.com heeft mijn bestelling gisteren verzonden. Ben benieuwd of de postbode hier ook werkschuw is, of dat hij gewoon doet waarvoor hij is ingehuurd: mijn bestelling bezorgen.
Nogmaals: sorry voor de overlast, ik kan er ook niets aan doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik bedoel niet PM maar Dm, die kloterige chatfunctie
quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nogmaals: sorry voor de overlast, ik kan er ook niets aan doen![]()
.
Afwachten dan maar... de pakketjes van bol.com worden meestal door de pakketbezorger gebracht, ook al passen ze door de brievenbus, dus ik heb goede hoop.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Brievenbuspost niet.
Pakketpost wel.
Geen KPD foto'squote:Op vrijdag 26 november 2010 08:30 schreef LovelyLady het volgende:
Nogmaals goedemorgen
mag ik leuke foto's spammen hier?
Oh, ik d8 al waren blijven alle naaktpics?quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dit is toch ook geen KPD lamlul
quote:
ariquote:
leuke fotos welquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:30 schreef LovelyLady het volgende:
Nogmaals goedemorgen
mag ik leuke foto's spammen hier?
ALLE?quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, ik d8 al waren blijven alle naaktpics?
Mogguh wok en ja van mijn ukkiequote:Op vrijdag 26 november 2010 08:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lovely
[..]
ari
[..]
leuke fotos wel![]()
dus van jou of van koen of van sander
kom maar opquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ALLE?
ga eens zoeken in KPD![]()
[..]
Mogguh wok en ja van mijn ukkie
eerst koffiequote:
Goedemorgen Meneer Flesquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:44 schreef LovelyLady het volgende:
zo zat Koen tv te kijken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|