op iPhone kAn dat welquote:Op donderdag 25 november 2010 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Omdat iPod.
Kan niet tegelijk op fok en msn.
Ferrari is foetsie.
Jij bent geen ding en alles behalve stomquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jij bent geen ding en alles behalve stom![]()
dude wil je klappen of watquote:
Oooh, dat schiet niet op dusquote:Op donderdag 25 november 2010 23:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
iPod ook, maar deze generatie niet.
Liefdequote:Op donderdag 25 november 2010 23:35 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond!
*spreads some love*
heerlijk uit eten geweest bij de indonesier in de theresiastraat in den haag!!
(trev! een aanrader! )
was gezellig met collega's van het werk..
morgen hopelijk de keuken af!
Eerst morgen m'n muur op vullen.. hoe lang zou muurvuller nodig hebben om uit te harden??
oftewel.. wanneer kan ik er overheen behangen??
Lekker slapen, mooi dromen en uitrusten jijquote:
nisk daarvan, hier heen en neukenquote:
is de badkamer al af??quote:Op donderdag 25 november 2010 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen nog genoeg te doenTrusten
Als ik volgend jaar ga dan weer als vrijwilligerquote:Op donderdag 25 november 2010 23:39 schreef Barretje80 het volgende:
iemand morgen om 11 uur al kaartjes kopen voor lowlands??
of zijn jullie geen lowlands gangers??
Nee, niet afquote:Op donderdag 25 november 2010 23:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is de badkamer al af??
(of had ik nou het hele topique door moeten lezen?? )
Night nightquote:Op donderdag 25 november 2010 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Rustig aan Marijkequote:Op donderdag 25 november 2010 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
slaap zachtquote:Op donderdag 25 november 2010 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
wat staat er op het programmaquote:Op donderdag 25 november 2010 23:39 schreef Barretje80 het volgende:
Heb op FB gezien dat ze 175 euro zijn ongeveerquote:Op donderdag 25 november 2010 23:39 schreef Barretje80 het volgende:
oehquote:Op donderdag 25 november 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom doe ik het in het openbaar, kun je er gewoon bij zijn![]()
ik ben er nog hoor duifjequote:Op donderdag 25 november 2010 23:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb mijn moppie gemist zie ik nou pas
165 eur idd..quote:Op donderdag 25 november 2010 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb op FB gezien dat ze 175 euro zijn ongeveerIk ga overigens niet
Das nog niet bekend he??quote:
Geen idee, ben er nog nooit geweestquote:Op donderdag 25 november 2010 23:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
165 eur idd..
maar dat is toch niet veeeeel duurder dan vorige jaren??
willen ze john lennon tot leven wekken en de beatles laten herrijzen ofzoquote:Op donderdag 25 november 2010 23:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
165 eur idd..
maar dat is toch niet veeeeel duurder dan vorige jaren??
oehh.. das inderdaad ook echt een famous festival!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee, ben er nog nooit geweest
Hier is Glastonbury een groot festival
why??quote:Op donderdag 25 november 2010 23:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
willen ze john lennon tot leven wekken en de beatles laten herrijzen ofzo
dat is wat ik verwacht voor dat geldquote:
naar wat voor culturele bedoelingen ga jij dan normaal gesproken??quote:Op donderdag 25 november 2010 23:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is wat ik verwacht voor dat geld
Ik zal aan je denkenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:52 schreef TheFamousMan het volgende:
Nog steeds geen nieuwe jas, oud nog steeds weg, morgen vriest het weer, lekker zonder jas naar school fietsenIk hou van dit weer
bedankt (:quote:
sensation 100 euro, echt waar?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
naar wat voor culturele bedoelingen ga jij dan normaal gesproken??
ik bedoel, sensation is ook 100 eur voor een kaartje.. ( voor 12 uur muziek)
dancevalley is 70 eur ( voor 12 uur muziek)
en Lowlands is 3 dagen muziek, theater en festiviteiten PLUS camping geld..
quote:
mwah.. incl service kosten iigquote:Op donderdag 25 november 2010 23:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
sensation 100 euro, echt waar?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja maar goed ook dat het inclusief camping geld is,zou er nog eens bij moeten komen![]()
ik ga meestal naar losse concerten en kleine festival maar ook daar van vind ik de prijzen hoog hoor![]()
maar voor 165 (ex service kosten wrs) voor 3 dagen lowlands vind ik echt een bizarre prijs zeker als er maar een paar echt tussen uit springen
slaap zequote:
ja zekerquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mwah.. incl service kosten iig
morgen avond ook faithless.. kost ook weer 50 eur...
ach.. af en toe moet dat toch ook kunnen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |