Ahaquote:
slaap lekker lolaquote:
quote:
Geeft niet hoor, dat je het niet kentquote:Op donderdag 25 november 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AhaVandaar dat ik het niet ken
Zit jij nu in Engeland dan? Woon je daar al lang en voor werk of studie?
ik denk al waar ben je, marijke is hier, en ik mis vraarie en zijn charme offensiefquote:
Tofquote:Op donderdag 25 november 2010 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, dat je het niet kent
Ja, ik woon in Londen sinds 2006 en ik ben hier voor werk en leven. Heb daarvoor ook in Engeland gewoond maar tussendoor in Nederland
Mooie dame trouwens in je uiquote:
waarom is jouw msn ineens offline?quote:
Tuurlijk mag je dat vragen. Ik werkte voorheen op een middle school en nu werk ik voor 'rijke' gezinnen waar ik min of meer de zorg van de kinderen op mij neemquote:Op donderdag 25 november 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tofwat voor werk doe je als ik vragen mag?
Jij bent mooierquote:Op donderdag 25 november 2010 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooie dame trouwens in je ui
gelukkigquote:Op donderdag 25 november 2010 23:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk al waar ben je, marijke is hier, en ik mis vraarie en zijn charme offensief
quote:
Tofquote:Op donderdag 25 november 2010 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat vragen. Ik werkte voorheen op een middle school en nu werk ik voor 'rijke' gezinnen waar ik min of meer de zorg van de kinderen op mij neem
Omdat iPod.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom is jouw msn ineens offline?
en waar is je vraari?
Nee hoorquote:
Wat een stom ding danquote:Op donderdag 25 november 2010 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Omdat iPod.
Kan niet tegelijk op fok en msn.
Ferrari is foetsie.
applequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |