voor jou is er altijd plek in mijn bedquote:
Morgen ga ik naar een of ander bierfestival in Hackney en verder ga ik zondag uit lunchen met een paar vrienden en ik ga naar acteerles morgenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he? Jij ook
Nog leuke plannen voor het weekend?
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik houd wel van eiwitrijke productenGelukkig, ik strooi graag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Daarom doe ik het in het openbaar, kun je er gewoon bij zijnquote:Op donderdag 25 november 2010 23:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga niet vreemd![]()
ik zeg altijd wat ik doe
Klinkt goedquote:Op donderdag 25 november 2010 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Morgen ga ik naar een of ander bierfestival in Hackney en verder ga ik zondag uit lunchen met een paar vrienden en ik ga naar acteerles morgen
ja, maar jouw bed is ook 3x3quote:Op donderdag 25 november 2010 23:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor jou is er altijd plek in mijn bed
Heel veel plezierquote:Op donderdag 25 november 2010 23:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dames, heren...
Ik ga nog even een episode van Sons of Anarchy kijken en daarna ga ik de binnenkant van mijn oogleden bekijken.
ja zoietsquote:Op donderdag 25 november 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar jouw bed is ook 3x3
Daaaaag lieverdje, slaap lekker zometeen en fijn dromenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dames, heren...
Ik ga nog even een episode van Sons of Anarchy kijken en daarna ga ik de binnenkant van mijn oogleden bekijken.
Night nightquote:Op donderdag 25 november 2010 23:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dames, heren...
veel kijkplezier en slaapsequote:Op donderdag 25 november 2010 23:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dames, heren...
Oost Londonquote:Op donderdag 25 november 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Waar is Hackney trouwens?
quote:
ik wil neuken roepenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:17 schreef LovelyLady het volgende:
lig ik godverdomme nog alleen in bed....
Hackney, daar komen de Hackney;s vandaanquote:Op donderdag 25 november 2010 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Morgen ga ik naar een of ander bierfestival in Hackney en verder ga ik zondag uit lunchen met een paar vrienden en ik ga naar acteerles morgen
ik bedoel om je vent te lokkenquote:
Good evening sirquote:Op donderdag 25 november 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hackney, daar komen de Hackney;s vandaan
De mooiste tuigpaarden die ik ken
Ahaquote:
slaap lekker lolaquote:
quote:
Geeft niet hoor, dat je het niet kentquote:Op donderdag 25 november 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AhaVandaar dat ik het niet ken
Zit jij nu in Engeland dan? Woon je daar al lang en voor werk of studie?
ik denk al waar ben je, marijke is hier, en ik mis vraarie en zijn charme offensiefquote:
Tofquote:Op donderdag 25 november 2010 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, dat je het niet kent
Ja, ik woon in Londen sinds 2006 en ik ben hier voor werk en leven. Heb daarvoor ook in Engeland gewoond maar tussendoor in Nederland
Mooie dame trouwens in je uiquote:
waarom is jouw msn ineens offline?quote:
Tuurlijk mag je dat vragen. Ik werkte voorheen op een middle school en nu werk ik voor 'rijke' gezinnen waar ik min of meer de zorg van de kinderen op mij neemquote:Op donderdag 25 november 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tofwat voor werk doe je als ik vragen mag?
Jij bent mooierquote:Op donderdag 25 november 2010 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooie dame trouwens in je ui
gelukkigquote:Op donderdag 25 november 2010 23:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk al waar ben je, marijke is hier, en ik mis vraarie en zijn charme offensief
quote:
Tofquote:Op donderdag 25 november 2010 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat vragen. Ik werkte voorheen op een middle school en nu werk ik voor 'rijke' gezinnen waar ik min of meer de zorg van de kinderen op mij neem
Omdat iPod.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom is jouw msn ineens offline?
en waar is je vraari?
Nee hoorquote:
Wat een stom ding danquote:Op donderdag 25 november 2010 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Omdat iPod.
Kan niet tegelijk op fok en msn.
Ferrari is foetsie.
applequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |