Ik vind het wel positief dat je het eerlijk benoemd en dus van respect voor mij getuigen. Voor hetzelfde geld had je iets in mijn drankje gegoten.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil je tot bloedens toe uitwonen en dan dumpen als een lappenpop want ik ben tuig![]()
voor vrouwen ben ik wel schattig
truste trevviequote:Op donderdag 25 november 2010 22:55 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eenshad er al in willen liggen
![]()
Slaap Lekkeren bis Later
![]()
lekkere binnenkomerquote:
maar niet voor vreemde vrouwen...quote:Op donderdag 25 november 2010 22:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil je tot bloedens toe uitwonen en dan dumpen als een lappenpop want ik ben tuig![]()
voor vrouwen ben ik wel schattig
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Sorry, vanavond zit er niet meer in. Ik kan me nu niet meer vertrouwd en veilig voelen bij iemand vannacht. Ik ben de binding met de KSC-chatters kwijt.
Ik voel een gapend zwart gat waar eerst mijn hart zat.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jammer hoor
Niets aan te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:53 schreef PeZu het volgende:
neuken dan maar? ik ben bokken geil, what else is new?
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik voel een gapend zwart gat waar eerst mijn hart zat.
Kom maar, dan vul ik dat gat weer met lust liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
als er 1 ding is wat ik ben dan is het wel eerlijkquote:Op donderdag 25 november 2010 22:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind het wel positief dat je het eerlijk benoemd en dus van respect voor mij getuigen. Voor hetzelfde geld had je iets in mijn drankje gegoten.
iewquote:Op donderdag 25 november 2010 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
truste trevvie
[..]
lekkere binnenkomer![]()
[..]
maar niet voor vreemde vrouwen...
weet je hoe lekker... geen gezeik enzo.. hup neuken en weer gaan
quote:
noem je me nu nog een hoer ook?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ho je zei zelf dat je een slet was, ik pas me aan
ja ieuw he? seksquote:Op donderdag 25 november 2010 23:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
als er 1 ding is wat ik ben dan is het wel eerlijk
[..]
iew
Neuken is niet ieuw, dat is lekkerquote:Op donderdag 25 november 2010 23:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
iew
Te vroeg, na al die opmerkingen van PeZu.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom maar, dan vul ik dat gat weer met lust liefde![]()
Dat is ook één van de redenen waarom ik dacht met jou een klik te hebben. Naast de haaientoilet en bazen-chaise longue natuurlijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga je mee ?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neuken is niet ieuw, dat is lekker
Nee, dan had ie je wel 50 euro gebodenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
noem je me nu nog een hoer ook?
arme J.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ieuw he? seks![]()
tis ook nooit goed
Ik ga mijn koude handjes opwarmen op een plekje waar het lekker warm is![]()
Slaap lekker snoetties
Lekker slapen meisjequote:Op donderdag 25 november 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ieuw he? seks![]()
tis ook nooit goed
Slaap lekker snoetties
50 euroquote:Op donderdag 25 november 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dan had ie je wel 50 euro geboden
Okeequote:
hoer? heb ik het woord betalen of geld genoemd, je zegt zelfquote:Op donderdag 25 november 2010 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
noem je me nu nog een hoer ook?
ik zeg niks over hoeren ofzoquote:Op donderdag 25 november 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben gewoon een enorme slet
nee die manier vind ik niksquote:Op donderdag 25 november 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ieuw he? seks![]()
tis ook nooit goed
Slaap lekker snoetties
gaat om de manierquote:Op donderdag 25 november 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neuken is niet ieuw, dat is lekker
Dat is heel gangbaar in de prostitutie hoorquote:
trustenquote:
Slaap ze.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |