Met bloed zeker?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn reservekussens zijn in beslag genomen door meneer taart
Nee, deken hoeft echt nietquote:Op donderdag 25 november 2010 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke dus ik doe deken meenemen en kussen
Nee, ik heb er driedubbele slopen en handdoeken omheen gedaan joh gekkiequote:
Verdorie, wat een pech.quote:
ken jij mijn seks gewoontes nee?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kerel, wat voor man ben jij? Als je 1500 nummers van mooie vrouwen kunt krijgen, of 1501, dan weet ik het wel. Je stelt me nu wel teleur.
Even in de herhaling, want je weet maar nooit.quote:
Te weinig testosteron, duidelijk!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ken jij mijn seks gewoontes nee?
1500 vrouwen dan ben ik doder dan dood
;') je vind me niet leuk genoeg he om te smsen met smileysquote:Op donderdag 25 november 2010 22:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Even in de herhaling, want je weet maar nooit.
Je weet dat dit je kansen om mijn nummer niet goed doen eh?quote:
Jij bent degene die hatelijke teksten naar mij schrijft!quote:Op donderdag 25 november 2010 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
;') je vind me niet leuk genoeg he om te smsen met smileys
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahquote:Op donderdag 25 november 2010 22:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Te weinig testosteron, duidelijk!
Kom nou, die ene moet dan geen verschil uitmaken als je echt zoveel hebt.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
wacht even hoor
hahahahahahahahhahahahahahhahahaahhaha
![]()
![]()
![]()
Vrouwenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij bent degene die hatelijke teksten naar mij schrijft!
sorry???????quote:Op donderdag 25 november 2010 22:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij bent degene die hatelijke teksten naar mij schrijft!
Ik vraag me wel eens af, doe ik het nou verkeerd of zijn alle vrouwen gewoon constant zo hatelijk?quote:
1500 dat is niet 1 hehquote:Op donderdag 25 november 2010 22:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kom nou, die ene moet dan geen verschil uitmaken als je echt zoveel hebt.
quote:
Dat deed mij pijn in het diepst van mijn ziel.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vraag me wel eens af, doe ik het nou verkeerd of zijn alle vrouwen gewoon constant zo hatelijk?
het ligt ook niet aan mij hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk niet aan jou liggen
1500 is net zo belastend als 1501 als je bergen testosteron hebt. Van die laatste krijg je dan niet opeens de hartaanval hoor.quote:
ik ben vandaag aanbeden dus het ligt denk ik aan jouquote:Op donderdag 25 november 2010 22:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af, doe ik het nou verkeerd of zijn alle vrouwen gewoon constant zo hatelijk?
Nee, dat dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk niet aan jou liggen
nee, want jij bent de liefstequote:Op donderdag 25 november 2010 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het ligt ook niet aan mij hoor
is goed gaan wij een keer seks hebben,kijken of je het volhoudtquote:Op donderdag 25 november 2010 22:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
1500 is net zo belastend als 1501 als je bergen testosteron hebt. Van die laatste krijg je dan niet opeens de hartaanval hoor.
daar ben ik het nou ook weer niet mee eens maar goed... jij kan er ook wat vanquote:Op donderdag 25 november 2010 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, want jij bent de liefste
ik ben gewoon een enorme sletquote:Op donderdag 25 november 2010 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
daar ben ik het nou ook weer niet mee eens maar goed... jij kan er ook wat vanwant jij bent geliefder dan ik
Ik postte één topic geleden nog dat ik niet zo van modderkruipen was.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
is goed gaan wij een keer seks hebben,kijken of je het volhoudt
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben gewoon een enorme slet
homoquote:Op donderdag 25 november 2010 22:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik postte één topic geleden nog dat ik niet zo van modderkruipen was.
neuken dan maar? ik ben bokken geil, what else is new?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben gewoon een enorme slet
quote:
ik doe mijn naam niet altijd eer aan hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat maak je meer dan zeker waar
een echte man neukt gewoon met een echte man zonder gevoel en homo te zijnquote:
Maar dat is ook altijd niet nodigquote:Op donderdag 25 november 2010 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik doe mijn naam niet altijd eer aan hoor
Ja maar.. Ik moet mij eerst veilig en vertrouwt voelen bij iemand voordat ik keihard kan batsen.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
een echte man neukt gewoon met een echte man zonder gevoel en homo te zijn
psies het gaat om de lustquote:Op donderdag 25 november 2010 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
een echte man neukt gewoon met een echte man zonder gevoel en homo te zijn
tis maar hoe je het bekijkt natuurlijkquote:Op donderdag 25 november 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dat is ook altijd niet nodig
ja het verbaasde me al dat jij nog wakker wasquote:Op donderdag 25 november 2010 22:55 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eenshad er al in willen liggen
![]()
Slaap Lekkeren bis Later
![]()
Slaap ze kerel.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:55 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eenshad er al in willen liggen
![]()
Slaap Lekkeren bis Later
![]()
dat zeg ik, homoquote:Op donderdag 25 november 2010 22:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja maar.. Ik moet mij eerst veilig en vertrouwt voelen bij iemand voordat ik keihard kan batsen.
Hoiquote:Op donderdag 25 november 2010 22:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja maar.. Ik moet mij eerst veilig en vertrouwt voelen bij iemand voordat ik keihard kan batsen.
En ik maar denken dat je om mij gaf, je wil me gewoon gebruiken als een seksdoll...quote:
ik wil je tot bloedens toe uitwonen en dan dumpen als een lappenpop want ik ben tuigquote:Op donderdag 25 november 2010 22:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je om mij gaf, je wil me gewoon gebruiken als een seksdoll...
Sorry, vanavond zit er niet meer in. Ik kan me nu niet meer vertrouwd en veilig voelen bij iemand vannacht. Ik ben de binding met de KSC-chatters kwijt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |