ik had al kadootjes gekocht en thee ookquote:
Omdat ik een nieuw nummer en daarmee een nieuw simkaartje heb sinds een jaar gok ik.quote:
Bis Laterquote:Op donderdag 25 november 2010 22:36 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga hier nog wat communiceren en dan naar huis
doei lieffies
het is dan ook nog niet zaterdagquote:Op donderdag 25 november 2010 22:36 schreef PeZu het volgende:
ik had al kadootjes gekocht en thee ook
Ja dat is gelijk het nadeel van die Dmquote:Op donderdag 25 november 2010 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou die van mij staan in KPD dus doe eens
[..]
ff je bent zowat een eeuw weggeweest
Leukquote:Op donderdag 25 november 2010 22:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep, hij mag blij zijn dat oma zo dicht bij school woont
Wel thuisquote:Op donderdag 25 november 2010 22:36 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga hier nog wat communiceren en dan naar huis
doei lieffies
dat deed ik laatst ook toen belde ik met mijn mobiel die mobiel om die mobiel te vindenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet zo vaak mijn mobiel bellen om te horen waar hij ligt
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 25 november 2010 22:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had al kadootjes gekocht en thee ook
Kijk maar joh, je moet nietsquote:Op donderdag 25 november 2010 22:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zou wel gaan maar ik ben echt een tijdbom en totaal niet gezellig atm
het is dan ook niet iets waar ik 123 mee klaar benquote:Op donderdag 25 november 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is dan ook nog niet zaterdag
vervelend jaquote:Op donderdag 25 november 2010 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat is gelijk het nadeel van die Dm
Dat vind ik eigenlijk best een handig systeem. Zolang je maar één mobiel hebt kun je daarmee de volgende weer vinden en dan laatste. Zo'n cirkeltje.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat deed ik laatst ook toen belde ik met mijn mobiel die mobiel om die mobiel te vinden_!
snap ik dus heusquote:Op donderdag 25 november 2010 22:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is dan ook niet iets waar ik 123 mee klaar ben
Doe jij altijd smileys in je sms'jes?quote:
Jaquote:Op donderdag 25 november 2010 22:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Doe jij altijd smileys in je sms'jes?
Het dan gelijk maar even recht zetten?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Omdat ik een nieuw nummer en daarmee een nieuw simkaartje heb sinds een jaar gok ik.
Het is dat ik een nerdje ben, anders had ik het niet begrepen!quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 25 november 2010 22:39 schreef Muck het volgende:
Maar goed, ik ga nog heel even wat nuttigs doen en dan lekker naar bed![]()
Trusten Muckquote:Op donderdag 25 november 2010 22:39 schreef Muck het volgende:
Maar goed, ik ga nog heel even wat nuttigs doen en dan lekker naar bed![]()
ik heb maar 1 mobiel, dus ik belde met die mobiel die mobiel om die mobiel te vinden, jij snap?quote:Op donderdag 25 november 2010 22:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk best een handig systeem. Zolang je maar één mobiel hebt kun je daarmee de volgende weer vinden en dan laatste. Zo'n cirkeltje.
weet ikquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
*flap*
*flap*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |