Heb op FB gezien dat ze 175 euro zijn ongeveerquote:Op donderdag 25 november 2010 23:39 schreef Barretje80 het volgende:
iemand morgen om 11 uur al kaartjes kopen voor lowlands??
of zijn jullie geen lowlands gangers??
oehquote:Op donderdag 25 november 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom doe ik het in het openbaar, kun je er gewoon bij zijn![]()
ik ben er nog hoor duifjequote:Op donderdag 25 november 2010 23:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb mijn moppie gemist zie ik nou pas
165 eur idd..quote:Op donderdag 25 november 2010 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb op FB gezien dat ze 175 euro zijn ongeveerIk ga overigens niet
Das nog niet bekend he??quote:
Geen idee, ben er nog nooit geweestquote:Op donderdag 25 november 2010 23:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
165 eur idd..
maar dat is toch niet veeeeel duurder dan vorige jaren??
willen ze john lennon tot leven wekken en de beatles laten herrijzen ofzoquote:Op donderdag 25 november 2010 23:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
165 eur idd..
maar dat is toch niet veeeeel duurder dan vorige jaren??
oehh.. das inderdaad ook echt een famous festival!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee, ben er nog nooit geweest
Hier is Glastonbury een groot festival
why??quote:Op donderdag 25 november 2010 23:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
willen ze john lennon tot leven wekken en de beatles laten herrijzen ofzo
dat is wat ik verwacht voor dat geldquote:
naar wat voor culturele bedoelingen ga jij dan normaal gesproken??quote:Op donderdag 25 november 2010 23:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is wat ik verwacht voor dat geld
Ik zal aan je denkenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:52 schreef TheFamousMan het volgende:
Nog steeds geen nieuwe jas, oud nog steeds weg, morgen vriest het weer, lekker zonder jas naar school fietsenIk hou van dit weer
bedankt (:quote:
sensation 100 euro, echt waar?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
naar wat voor culturele bedoelingen ga jij dan normaal gesproken??
ik bedoel, sensation is ook 100 eur voor een kaartje.. ( voor 12 uur muziek)
dancevalley is 70 eur ( voor 12 uur muziek)
en Lowlands is 3 dagen muziek, theater en festiviteiten PLUS camping geld..
quote:
mwah.. incl service kosten iigquote:Op donderdag 25 november 2010 23:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
sensation 100 euro, echt waar?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja maar goed ook dat het inclusief camping geld is,zou er nog eens bij moeten komen![]()
ik ga meestal naar losse concerten en kleine festival maar ook daar van vind ik de prijzen hoog hoor![]()
maar voor 165 (ex service kosten wrs) voor 3 dagen lowlands vind ik echt een bizarre prijs zeker als er maar een paar echt tussen uit springen
slaap zequote:
ja zekerquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mwah.. incl service kosten iig
morgen avond ook faithless.. kost ook weer 50 eur...
ach.. af en toe moet dat toch ook kunnen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |