abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89086273
Vorig deel: Wachten op het tweede streepje deel 181

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:

18 november Poookie
20 november Diaan73
07 december Susie
12 december Hilliebillie
15 december LadyBlack
17 december Boepie
18 december juffrouwJannie
23 december Winka
23 december Thistleweed
26 december Klavertje-4
26 december cholateaddict
28 december GreatWhiteSilence (02-2010)
01 januari papillion
02 januari Mevr_Mus

Boepie
charmed_angel (09-2009)
Elynasedai
Entreri
IslaBonita (12-2008)
Kolonia (04-2009)
Koningin Juliana (03-2009)
Mijsje (08-2007)
prinseszondererwt (11-2007)
Aoraki
GirlGoneBad (04-2010)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 07-12-2010 12:52:29 ]
pi_89086428
Raar dat je lichaam je toch steeds voor de gek kan houden...

Ik heb nu ook wel veel klachten die ik vorige maand ook had en toen ben ik ook gewoon ongesteld geworden, vandaar dat ik nu denk ik ook een stuk rustiger ben en denk dat het vast ook niet raak zal zijn :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  woensdag 24 november 2010 @ 10:57:23 #3
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89086484
Ah, hier zijn we :P
Vervelend al die rare dingen in het lichaam. Net wat LB zegt, je weet maar nooit of het toch iets is geweest, wat helaas niet is blijven plakken... moeten we maar niet teveel over nadenken, denk ik.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 24 november 2010 @ 13:03:15 #4
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89091222
Over vroege symptomen: achteraf waren dat bij mij slecht slapen, heel warm hebben. Al na een week na bevruchting. Heel anders dan normaal.
pi_89105763
Hoe gaat het bij Poookie, Diaan73 en Twistletweed??
  woensdag 24 november 2010 @ 19:12:57 #6
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_89105926
Volgens mij ben ik alweer ongesteld? Er is iig bloed... :(
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 24 november 2010 @ 19:13:36 #7
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_89105955
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:03 schreef Aventura het volgende:
Over vroege symptomen: achteraf waren dat bij mij slecht slapen, heel warm hebben. Al na een week na bevruchting. Heel anders dan normaal.
Blijft bijzonder, dat het lichaam zo snel al reageert en anders gaat doen O+
  woensdag 24 november 2010 @ 20:14:12 #8
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89108834
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 19:13 schreef GotC het volgende:

[..]

Blijft bijzonder, dat het lichaam zo snel al reageert en anders gaat doen O+
Of je giga in de maling neemt... }:|

Wat klote weer GWS.
  woensdag 24 november 2010 @ 20:15:10 #9
12913 GreatWhiteSilence
pi_89108875
Ik word een beetje flauw van die snelle cycli, ongesteld zijn is al niet mijn hobby... :6
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_89115435
GWS -O-

Hier nog geen }) maar wel temp daling. Ook een verwijzing voor gynacoloog binnen dus binnen kort weer een stapje verder :{
  woensdag 24 november 2010 @ 22:43:31 #11
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89118631
Oeh, GWS, alweer? Dat kan toch haast niet?? :?

Thistleweed, hmmm daling is niet zo positief he? -O-

Net een smsje van mn vriendin, die is nu al ruim een week overtijd maar wil nog niet testen want de afgelopen week waren ze steeds negatief.... spannend!!! :o Straks is het raak, OMG, dan heb ik 2 zwangeren om me heen elke week :') dan hou ik helemaal nooit meer op met rammelen _O-
  woensdag 24 november 2010 @ 22:59:58 #12
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_89119473
Wat blijft het toch spannend hier met al die vage klachten :o Achteraf gezien had ik ook al voor de positieve test klachten: veel plassen en een opgeblazen en zeurderig gevoel in mijn onderbuik.

Ondanks de positieve ovulatietest zondag rekenen ik er eigenlijk niet op dat het hier deze maand raak is. Door omstandigheden zijn we alletwee heeeeel moe en staat ons hoofd niet bepaald naar seks :{ Zaterdagavond toevallig wel gesekst, dus het hangt een beetje af van de levensduur van meneer's zaad :P
Oude (on)bekende.
  woensdag 24 november 2010 @ 23:17:29 #13
12913 GreatWhiteSilence
pi_89120271
Gemiddeld is het ongeveer drie dagen geloof ik, met soms uitschieters naar zeven dagen (al vind ik dat persoonlijk wel érg lang? :? ).
Zaterdag verse lading, maandag het ei... Zou moeten kunnen... ;)
  woensdag 24 november 2010 @ 23:29:38 #14
12913 GreatWhiteSilence
pi_89120721
LB, misschien is het weer zo'n innestelingsbloeding? Geen idee, ik weet alleen dat ik bloed zag... ;(
  woensdag 24 november 2010 @ 23:31:08 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89120765
Ik hoop het voor je! ^O^

OMG, verse lading, wat klinkt dat _O-
  woensdag 24 november 2010 @ 23:47:20 #16
12913 GreatWhiteSilence
pi_89121418
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:31 schreef LadyBlack het volgende:

OMG, verse lading, wat klinkt dat _O-
:@

Heb jij nog suggesties voor een omschrijving dan? O-)
pi_89125074
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:29 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
LB, misschien is het weer zo'n innestelingsbloeding? Geen idee, ik weet alleen dat ik bloed zag... ;(
Laten we hopen dat dat het geweest is...
Wat LadyBlack al zei, kan toch haast niet zo een korte cyclus.
pi_89125091
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:56 schreef Thistleweed het volgende:
GWS -O-

Hier nog geen }) maar wel temp daling. Ook een verwijzing voor gynacoloog binnen dus binnen kort weer een stapje verder :{
Weet je al waneer je gaat bellen voor een afspraak, of wacht je het nog even af?
pi_89125654
Ik heb iets geks... Postte ik van de week nog dat we er nu zo lekker relaxt instonden, begonnen nog diezelfde avond mijn borsten wat zeer te doen. Die doen nog steeds met vlagen zeer, mijn buik is ook behoorlijk opgezet. Allemaal heel herkenbaar....

Als ik echt alweer zwanger zou zijn, dan zou mijn cyclus helemaal niet verstoord zijn door de lange miskraam, maar weer precies op tijd zijn verlopen. Zou dat echt al kunnen :?

Als ik me in kan houden wil ik pas woensdag testen, als ik dat niet kan volhouden wil ik pas op z'n vroegst zaterdag testen. Het zal dus wel zaterdag worden :')

Spannend!
  donderdag 25 november 2010 @ 08:58:01 #20
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_89125757
Spannend klavertje! Mijn cyclus had maar een dag "vertraging" dus het kan volgens mij best :)

Voor GWS hoop ik op een innestelingsbloeding. Met nod op 5 december en een vroege eisprong zou dat kunnen! En voor mezelf hoop ik dat het een goede verse lading was ghehe :P
Oude (on)bekende.
pi_89125880
Beetje laat, maar nog gefeliciteerd Mevrouw theelepeltje!!! vet gaaf!

Was gekkenwerk op de werkvloer, dus even een tijd niet gereageerd. Moet zeggen dat de periode tussen 2 }) in niet zo spannend is voor mij.. Duurt nog even voordat de hele cyclus weer normaal is. Mijn NOD moet ook rond 3 december zijn.

En wat spannend klavertje! Ben heel benieuwd!

Alweer een bloeding is wel gek GWS! vrouwenlichaam ook... :-)
pi_89126493
Spannend klavertje! Gaan we woensdag samen testen ;)
dan is mijn NOD... en wil dit keer proberen niet eerder te testen...
pi_89126499
Hopelijk vallen er met de regen/hagel/natte sneeuw ook veel tweede streepjes uit de lucht!

Hier trouwens dag 44, same sh*t, different day. Als ik de 50 dagen ga overtreden kan ik wel eens denken aan testen, eerder niet.
pi_89126545
Ik heb vandaag trouwens voor het eerst sinds woensdag geen krampen meer...
Alleen geen idee of dit nou goed of juist niet goed is :P
Vorige cyclus had ik wel van eisprong tot in ongesteld werd last van krampen,
dus hoop dat het een goed teken is :)

Ik ben trouwens nog wel steeds misselijk...
pi_89126746
Zou een lieve MOD mij uit de OP willen halen? Alvast bedankt
pi_89135514
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 09:51 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Zou een lieve MOD mij uit de OP willen halen? Alvast bedankt
Ik heb het met alle plezier aangepast ^O^
pi_89135609
GGB, vervelend dat je zo weinig houvast hebt aan je cyclus zeg... :{ ik hoop dat ie om een goeie reden zo lang is!!

Klavertje en Klumsy, spannend hoor! :o
pi_89136791
GGB ik hoop ook dat je cyclus met een goede reden zo lang is...

Ik vind het idee nu alweer zwanger te zijn zowel heel erg leuk als heel erg eng. We hadden besloten er in januari weer gericht voor te gaan. Ik zie het als het echt raak is dan ook een beetje als iets dat 'zo heeft moeten zijn'

Beetje wazig verhaal misschien
  donderdag 25 november 2010 @ 15:26:44 #29
12913 GreatWhiteSilence
pi_89137464
Ik ben even naar het kruidvat geweest, voor tampons en zwangerschapstesten... Morgenochtend maar eens proberen, als het niet doorzet...

Heerlijk al die onregelmatige cycli bij iedereen... }:| Je kunt ook nergens van op aan... ;(

Ik hoop dat het raak is, klavertje. :)
pi_89137640
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 08:48 schreef klavertje-4 het volgende:
Als ik echt alweer zwanger zou zijn, dan zou mijn cyclus helemaal niet verstoord zijn door de lange miskraam, maar weer precies op tijd zijn verlopen. Zou dat echt al kunnen :?

Als ik me in kan houden wil ik pas woensdag testen, als ik dat niet kan volhouden wil ik pas op z'n vroegst zaterdag testen. Het zal dus wel zaterdag worden :')

Spannend!
Volgens mij had Mefke dat, die was meteen weer zwanger na een miskraam, dus zonder eerst nog weer ongesteld te zijn geworden.
Spannend, ik duim voor je!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 25 november 2010 @ 15:43:33 #31
12913 GreatWhiteSilence
pi_89138139
Telt labiliteit ook als zwangerschapskwaal? }:|
Het is denk ik toch loos alarm dat bloed, maar nu bedacht ik me dat als het inderdaad een nestelingsbloeding was, ik tóch beter kan wachten tot <O) ...
Dit omdat het hcg vlak na een nesteling nooit hoog genoeg kan zijn voor een positieve test... ;(
pi_89139679
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 15:43 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Telt labiliteit ook als zwangerschapskwaal? }:|
Het is denk ik toch loos alarm dat bloed, maar nu bedacht ik me dat als het inderdaad een nestelingsbloeding was, ik tóch beter kan wachten tot <O) ...
Dit omdat het hcg vlak na een nesteling nooit hoog genoeg kan zijn voor een positieve test... ;(
Anders wacht je met testen tot volgende week?
<O) is pas over 10 dagen... eerder moet toch wel kunnen?
pi_89139842
Poppejans, lief van je! Na mijn eerste miskraam was mijn cyclus ook meteen weer goed op gang. Maar die miskraam was binnen een paar dagen achter de rug.
Omdat deze miskraam ruim 2,5 week heeft gesleept had ik verwacht dat dat mijn cyclus in de war zou gooien.

We wachten het af :Y)
  donderdag 25 november 2010 @ 16:23:30 #34
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_89139950
Klavertje: Spannend! Knap dat je zo lang kan wachten met testen! En zo'n lange miskraam is wel heftig zeg! -O- Ik duim voor je, hoop dat het raak is *O*
GWS: Zou best kunnen, een nestelingsbloeding. En wat klumsy zegt, anders test je volgende week :)
GGB: Frustrerend, zo'n lange cyclus.. na 44 dagen ben je het ook wel een beetje zat zeker? Dan maar liever zekerheid, dus zou lekker testen over een weekje ^O^

Zag vandaag een verse baby op m'n werk O+ Op de verkoever, na een keizersnede. Het gehuil O+ *smelt*

En zag een andere baby gereanimeerd worden.. barstte bijna in tranen uit, zo zielig.. die oogjes keken me precies aan ;(
  donderdag 25 november 2010 @ 18:32:51 #35
12913 GreatWhiteSilence
pi_89145326
GotC: hoe is het afgelopen? :@

Het zou wel leuk zijn op Sinterklaasavond: 'Opa's, Oma's: Sinterklaas heeft nog een extra cadeautje voor jullie, nog een kleinkind... :D'

Maar ik wacht wel eerst de eerste echo af, denk ik. En ik wil Annicka een t-shirt laten dragen met 'grote zus' oid. Uitgemolken, maar wel leuk... :P
pi_89148317
Eventjes te moe om bij te lezen. Hierzo }) dus het is m niet geworden deze maand.
pi_89150417
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:55 schreef klumsy het volgende:
Raar dat je lichaam je toch steeds voor de gek kan houden...

Ik heb nu ook wel veel klachten die ik vorige maand ook had en toen ben ik ook gewoon ongesteld geworden, vandaar dat ik nu denk ik ook een stuk rustiger ben en denk dat het vast ook niet raak zal zijn :)
Ik hoop zo dat het wel raak is ;) ik ga hard in de duimstand voor jou :*
pi_89150446
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:34 schreef Thistleweed het volgende:
Eventjes te moe om bij te lezen. Hierzo }) dus het is m niet geworden deze maand.
hier van hetzelfde.... :{ (volgens mij lopen wij exact gelijk, vorige maand ook al). Gaan we gewoon voor de volgende ronde
pi_89151223
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:20 schreef Boepie het volgende:

[..]

Ik hoop zo dat het wel raak is ;) ik ga hard in de duimstand voor jou :*
Lief van je!

Ik heb vandaag helemaal geen kramp mee gehad, hopelijk is het een goed teken :)
m'n buik voelt nog wel anders dan "normaal" dus hoop stiekem nog steeds dat het een goed teken is dat ik van de echte krampen af ben...
Nog even geduld hebben tot woensdag en dan ga ik testen :)
  donderdag 25 november 2010 @ 21:17:37 #40
12913 GreatWhiteSilence
pi_89153089
Mocht ik niet zwanger zijn ga ik aan de ovulatietesten beginnen. Ik heb een site gevonden met 25 stuks voor ongeveer 16 euro, dus dat is wel voldoende voor een maandje of twee. :)
pi_89153551
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:23 schreef GotC het volgende:
Klavertje: Spannend! Knap dat je zo lang kan wachten met testen! En zo'n lange miskraam is wel heftig zeg! -O- Ik duim voor je, hoop dat het raak is *O*
GWS: Zou best kunnen, een nestelingsbloeding. En wat klumsy zegt, anders test je volgende week :)
GGB: Frustrerend, zo'n lange cyclus.. na 44 dagen ben je het ook wel een beetje zat zeker? Dan maar liever zekerheid, dus zou lekker testen over een weekje ^O^

Zag vandaag een verse baby op m'n werk O+ Op de verkoever, na een keizersnede. Het gehuil O+ *smelt*

En zag een andere baby gereanimeerd worden.. barstte bijna in tranen uit, zo zielig.. die oogjes keken me precies aan ;(
Mag ik vragen in welke regio je woont? Vandaag te horen gekregen dat collega haar baby met spoed gehaald is en gereanimeerd moest worden.
  donderdag 25 november 2010 @ 21:28:53 #42
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_89153687
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 18:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
GotC: hoe is het afgelopen? :@

Ik weet het niet :@ Hoorde wel een (langzame) hartslag, alleen zag het kindje blauw/huilde of ademde niet..
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 21:26 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Mag ik vragen in welke regio je woont? Vandaag te horen gekregen dat collega haar baby met spoed gehaald is en gereanimeerd moest worden.
Echt! :X Wat eng.. En Den Haag
pi_89166146
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 21:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Mocht ik niet zwanger zijn ga ik aan de ovulatietesten beginnen. Ik heb een site gevonden met 25 stuks voor ongeveer 16 euro, dus dat is wel voldoende voor een maandje of twee. :)
Laten we hopen dat dat niet nodig is...

ik ben nog steeds druk aan het duimen voor je!
pi_89166163
Balen Thistleweed en Aoraki...
pi_89172772
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 21:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Welke site ? pm mag ook ;)
pi_89173165
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:54 schreef Boepie het volgende:

[..]

Welke site ? pm mag ook ;)
Haha, dat wilde ik ook vragen...
Maargoed ik ga 6 december naar de Gyn. dus als het niet raak is, dan wil ik eerst even afwachten
wat zij voor gaat stellen, voordat ik straks met zo een pak van die testen zit :P
  vrijdag 26 november 2010 @ 12:27:22 #47
12913 GreatWhiteSilence
pi_89174098
De site is Zwangerenkids.nl, ik heb de tests nog niet geprobeerd (en hopelijk is het ook niet nodig. :P), maar volgens de site waar ik de naam van de site heb opgepikt zijn het goede tests.
pi_89174622
@ Winka ga je morgen testen? zie in de OP dat dan je NOD is...
het word wel weer eens tijd voor een streepjesregen!
pi_89176507
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 12:02 schreef klumsy het volgende:

[..]

Haha, dat wilde ik ook vragen...
Maargoed ik ga 6 december naar de Gyn. dus als het niet raak is, dan wil ik eerst even afwachten
wat zij voor gaat stellen, voordat ik straks met zo een pak van die testen zit :P
1e keer?
pi_89182104
Ik gooi mezelf hier ook maar in het topic...
9 november ben ik bevallen van een veeeeel te vroeg geboren kindje, het was bijna 17 weken.
Superemotioneel en heftig allemaal hoor, pffff....

Nu willen manlief en ik toch wel weer heel graag opnieuw beginnen. Niet om het verloren kindje te vervangen maar juist een broertje of zusje te schenken. Alles in mijn lijf schreeuwt om zwanger te zijn, echt te bizar. We willen zo graag een kindje een mooi leven geven, liefhebben, ervoor zorgen etc.

Ik heb geen idee wanneer ik m'n eerste eisprong heb. We hebben wel al voorzichtig sex gehad 2 dagen terug. We willen eigenlijk wachten totdat ik weer een menstruatie heb gehad maar ik weet nieteens wanneer die weer moet beginnen. In het gunstigste geval zou die over ongeveer 2 weken weer moeten beginnen denk ik?
Ik heb wel al een paar dagen wat krampjes en dacht zelfs gisteren het typische eisprong-krampje te herkennen. Maar we zien wel. Wat komt, dat komt. Ja toch?
Tralalalaaa
  vrijdag 26 november 2010 @ 15:54:09 #51
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89183251
@TAP

Ik gun het je zo enorm dat je weer snel zwanger bent en dat je deze keer na 9 maanden een gezond kindje op de wereld mag zetten. Moet nog heel vaak aan jullie denken, vind het nog steeds enorm verdrietig wat jullie is overkomen, zo oneerlijk...

Succes de komende tijd!
pi_89184312
Dank je wel Juud, hartstikke lief!
Tralalalaaa
pi_89184858
Wat heftig Take_A_Picture...
Hoop voor jullie dat je snel een 2e streepje hebt!
pi_89185122
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:26 schreef Boepie het volgende:

[..]

1e keer?
Nee niet de eerste keer...
Vorige keer ben ik geweest om m'n bloed te laten controleren en een inwendige echo te doen omdat ik PCOS heb. Toen kreeg ik heel onverwachts te horen dat ik die week dus een eisprong heb gehad.
Om te kijken of m'n lichaam het allemaal toch zelf gaat doen moet ik 6 december weer terug komen.
Als ik dan geen eisprong in de tussentijd gehad zou hebben wilde ze voorstellen om medicijnen te gaan gebruiken om het op te wekken...

Maargoed ik heb nu vorige week volgens mij ( 99% zeker ) een eisprong gehad, dus als het niet raak is
denk ik dat ze voorsteld om het nog even aan te kijken en pas medicijnen te gaan gebruiken als m'n cyclus pas weer echt lang gaat worden.
pi_89188742
Het klinkt misschien erg rot, maar welkom terug T_A_P..., heb ff de tranen in mijn ogen staan van je verhaal, meis. Ik wil je toch nog even sterkte en kracht toewensen, en hopelijk mag je snel weer beginnen!

En hier...op naar dag 47! Geen (tekenen van) }) te zien...
  vrijdag 26 november 2010 @ 18:05:53 #56
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89188974
@TAP, ik had het reeds gelezen in Z&G en vond het toen heftig om te lezen. Hoop dat je snel weer terug naar Z&G mag voor een broertje of zusje!

@Twistleweed en Aoraki, wat balen weer!

Hier gisteren weer die enorme buikpijn, was deze keer 's avonds. Ik heb even zitten rekenen en wellicht dat dat dus een eisprong was, aangezien ik al eerder berekend had dat mijn NOD 7 december zou zijn (als het wel een sprongetje is geweest, wordt dat dus 9 december). Vorige maand had ik ook die mega krampen en toen ben ik dus 14 dagen daarna ongesteld geworden.
Handig dat ik bijgehouden heb in een boekje, Thanks @ Mefke voor de tip! ^O^
Iets om even in de gaten te houden..... of niet natuurlijk en daar hopen we dan maar op! ;) Sex gehad op woensdagavond dus... gisteren niet, vanwege die buikpijn... duh, als zo'n sprong zo'n pijn doet, dan gaat dat niet opschieten natuurlijk, had echt geen trek in sex zeg maar... :D
  vrijdag 26 november 2010 @ 19:10:11 #57
12913 GreatWhiteSilence
pi_89191557
T_A_P, welkom terug, ik hoop dat je snel een tweede streepje ziet.

Thistleweed en Anoraki, balen van de }) ... -O-

Klumsy, ik hoop dat jouw cyclus weer spontaan normaal is geworden.

Susie, ik kan begrijpen dat je na die krampen geen zin meer hebt, niet erg handig nee... :{

GGB, gaat lekker, hopelijk komt het door iets positiefs... :)

Ik bedacht me dat die bloeding van laatst misschien een ovulatiebloeding geweest kan zijn?
Het zou qua tijd wellicht kunnen kloppen, bedacht ik me zo...
pi_89192016
TAP, wat fijn om wat van je te horen en wat dapper dat jullie er voor willen gaan. Ik moet nog dagelijks aan jullie denken en dan krijg ik nog steeds een knoop in mijn maag.
Heel veel sterkte en succes en ik ga duimen voor een snel broertje of zusje :*
  vrijdag 26 november 2010 @ 19:27:42 #59
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89192470
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:10 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Susie, ik kan begrijpen dat je na die krampen geen zin meer hebt, niet erg handig nee... :{

Ik bedacht me dat die bloeding van laatst misschien een ovulatiebloeding geweest kan zijn?
Het zou qua tijd wellicht kunnen kloppen, bedacht ik me zo...
Is zeker niet handig nee, hoe kan je dan in vredesnaam na de eisprong sexen?? 8)7 Tja, de volgende morgen, maar daar ben ik doordeweeks niet zo van.

Zou best kunnen GWS? 2 weken daarna wanneer de grote zee niet is gekomen misschien toch een testje er tegenaan gooien?
pi_89193346
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:54 schreef Juud79 het volgende:
@TAP

Ik gun het je zo enorm dat je weer snel zwanger bent en dat je deze keer na 9 maanden een gezond kindje op de wereld mag zetten. Moet nog heel vaak aan jullie denken, vind het nog steeds enorm verdrietig wat jullie is overkomen, zo oneerlijk...

Succes de komende tijd!
T_A_P ik sluit me helemaal aan bij Juud! Ik moet ook nog regelmatig aan je verhaal denken. :*
  vrijdag 26 november 2010 @ 19:45:54 #61
12913 GreatWhiteSilence
pi_89193469
Je moet vóór de eisprong sexen. :P Zaadcellen blijven een aantal dagen leven, dus als je één of twee dagen voor de eisprong sekst, zou het voldoende moeten zijn voor een zwangerschap, lijkt me?

Dat zou dus ongeveer <O) zijn, dat ik zou kunnen testen. Nog een ruime week dus. Wachten duurt lang... -O-
  vrijdag 26 november 2010 @ 19:58:16 #62
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89194208
Gelukkig hebben we woensdag sex gehad, dus voor de als ik het juist heb duseisprong... dat zit dan wel goed! Nu maar hopen dat ze elkaar leuk vinden *;

Ik hoop het voor je GWS * Susie gaat weer in duimstand!
pi_89198027
Dank jullie wel allemaal. Ik voel me zó welkom hier! Hartstikke lief en ook wel een gek idee dat er mensen zijn die nog aan hetgeen denken wat ik en manlief hebben meegemaakt.
Maar ik zou hetzelfde hebben hoor!

Anyway... ik gok dat mijn NOD dan rond 7 december is... Zoals ik al schreef heb ik al wat nieuwe krampjes gevoeld die niet hetzelfde waren als de krampen die ik na de bevalling/miskraam heb gevoeld. We hebben ook al sex gehad maar het zou wel heeeeel toevallig en heeeeeel veel mazzel zijn als het meteen raak zou zijn. Dus ik reken er niet op.
Dus, even onder voorbehoud, de NOD is 7 december... denk ik!!

Wel lastig omdat ik niet weet wanneer de NOD dan komt... ten alle tijde maar maandverband/tampons bij me houden dan...
Tralalalaaa
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:12:00 #64
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89199110
TAP, ik heb me de afgelopen tijd ook vaak afgevraagd hoe het met je zou zijn.... vond het een vreselijk heftig verhaal :{

Fijn dat je de moed erin houdt en het weer gaat proberen, ik wens je heel veel geluk en hoop dat er snel weer een tweede streepje verschijnt!
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:13:55 #65
12913 GreatWhiteSilence
pi_89199234
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:57 schreef Take_A_Picture het volgende:

Wel lastig omdat ik niet weet wanneer de NOD dan komt... ten alle tijde maar maandverband/tampons bij me houden dan...
Dat is bij mij sowieso het geval, ik bloed kennelijk op de meest onverwachte momenten... :X Blehh. }:|
pi_89199534
Welkom terug TAP. Ik hoop dat jullie snel een broertje of zusje krijgen voor jullie kindje, heel veel sterkte en succes de komende tijd.

Dank allen voor -O- Net eventjes flink last gehad van mijn }) hormonen. Eerst flink mijn man uitgekafferd om vervolgens in huilen uit te barsten. Dat wordt wat als ik ooit nog zwanger ga raken, hormonster ~O>
pi_89199600
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Dat is bij mij sowieso het geval, ik bloed kennelijk op de meest onverwachte momenten... :X Blehh. }:|
Ik ook altijd, maar dan omdat ik het anders vergeet mee te nemen als ik het wel nodig heb.
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:19:19 #68
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_89199627
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef LadyBlack het volgende:
TAP, ik heb me de afgelopen tijd ook vaak afgevraagd hoe het met je zou zijn.... vond het een vreselijk heftig verhaal :{

Fijn dat je de moed erin houdt en het weer gaat proberen, ik wens je heel veel geluk en hoop dat er snel weer een tweede streepje verschijnt!
Ik sluit me hier volledig bij aan :). Ik hoop dat het snel weer helemaal goed met je gaat, en ik duim mee voor een 2e streepje!

Tevens duim ik ook voor Susie *O*, GWS *O* en alle anderen in dit topic.

Wat krampjes hier, alleen veels te vroeg voor een eisprong.. Lekker verwarrend allemaal :P
pi_89199694
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:21 schreef Aoraki het volgende:

[..]

hier van hetzelfde.... :{ (volgens mij lopen wij exact gelijk, vorige maand ook al). Gaan we gewoon voor de volgende ronde
Deal, volgende ronde samen naar Z&G ;)

Vind het wel grappig dat we allebei zo gelijk op gaan.
pi_89221697
vanochtend getest en helaas negatief :(

voor het eerst dat mijn gevoel er echt naast zat

Klumsy en anderen hopelijk bij jullie een beter resultaat!

TAP fijn om je weer te 'zien', wat een heftige tijd heb je achter de rug. Hopelijk is het snel weer raak
  zaterdag 27 november 2010 @ 13:08:52 #71
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89221893
Maar eigenlijk zou je toch ook pas woensdag testen? Je weet maar nooit dus :*
  zaterdag 27 november 2010 @ 13:20:38 #72
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89222172
Ik heb ook een dipsticksetje besteld bij die site van GWS, stuk goedkoper dan in de winkel :Y

Ben eindelijk niet meer ongesteld, dus maar eens kijken wanneer ik nu een eisprong heb, ben benieuwd!
pi_89222175
lief van je :*
Misschien zijn idd nog niet alle kansen verkeken, maar voor de zekerheid test ik pas weer over een week, dus zaterdag pas weer

Waar zit jij nu in je cyclus?
pi_89222210
o haha we postten tegelijk :)

Hopelijk wordt december jouw maand!
  zaterdag 27 november 2010 @ 13:21:49 #75
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89222213
Op dag 8 dus :) ik ben echt weer 7 volle dagen ongesteld geweest, en dan had ik notabene eigenlijk al 3 dagen daarvoor de eerste tekenen van de menstruatie aan zien komen :X
  zaterdag 27 november 2010 @ 13:22:13 #76
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89222227
Jaaa kerstkindjes voor ons allemaal zeg ik!! *;
  zaterdag 27 november 2010 @ 13:22:39 #77
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_89222240
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 13:08 schreef LadyBlack het volgende:
Maar eigenlijk zou je toch ook pas woensdag testen? Je weet maar nooit dus :*
Inderdaad, misschien was je gewoon te vroeg? :*

TAP, het ontroert me hoe liefdevol je over jullie kindje schrijft. Dat hij of zij maar snel een broertje of zusje mag krijgen :*
Oude (on)bekende.
pi_89222292
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 13:22 schreef LadyBlack het volgende:
Jaaa kerstkindjes voor ons allemaal zeg ik!! *;
Goed plan ik doe mee :Y)
  zaterdag 27 november 2010 @ 14:42:59 #79
12913 GreatWhiteSilence
pi_89224725
Ik wil een sinterklaas-cadeautje, mag dat ook? *)
  zaterdag 27 november 2010 @ 15:03:47 #80
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_89225309
TAP wat 'fijn' dat je hier weer bent. Natuurlijk was ik liever je tegen blijven komen in z&g maar volgens mij zijn jullie wel hard aan het verwerken geweest en staan jullie heel positief in het leven. Veel succes en hopelijk tot snel in het volgende topic
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zaterdag 27 november 2010 @ 15:04:41 #81
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89225341
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik wil een sinterklaas-cadeautje, mag dat ook? *)
Nee, je wacht maar }:|

Haha, neehoor, ik hoop dat je een mooi streepje in je schoen vindt ;)
  zaterdag 27 november 2010 @ 15:25:02 #82
12913 GreatWhiteSilence
pi_89225871
Ow, dat is wel een goeie: 5 december testen en als ie positief is, doe ik die in een schoen van Annicka, maak er een foto van en doe die foto in het fotolijstje wat ik ga geven aan de grootouders. Even kijken wanneer ze het doorhebben. O-) Maar dan moet het wel een positieve test zijn natuurlijk... :P
pi_89226263
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:25 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ow, dat is wel een goeie: 5 december testen en als ie positief is, doe ik die in een schoen van Annicka, maak er een foto van en doe die foto in het fotolijstje wat ik ga geven aan de grootouders. Even kijken wanneer ze het doorhebben. O-) Maar dan moet het wel een positieve test zijn natuurlijk... :P
Ik zal extra hard gaan duimen voor een 2e streepje op 5 december <O) ^O^
pi_89226286
Pfff... is het al woensdag :P
Heb me zo voorgenomen om dan pas te testen, maar het lijkt nog zover weg :+
pi_89250530
Winka, ik zag dat je NOD gisteren was, heb je al getest?
  zondag 28 november 2010 @ 13:11:58 #86
205904 lollypops
An end has a start
pi_89253487
@TAP: Wat een heftig verhaal zeg! Ik wens jullie veel sterkte en spoedig een zwangerschap.

Voor de dames die rond sinterklaas een 2e streepje verwachten.... Ik duim voor jullie ^O^

Ik ben de 25ste eindelijk ongesteld geworden (na een cyclus van 47 dagen).
Mag mijn NOD op 28 december?? En nu maar hopen op een kerstkindje/streepje ~:) O~)
pi_89263834
@TAP, ik vind het lastig om iets te zeggen, je verhaal staat voor mij ergens heel ver weg maar toch kreeg ik kippenvel toen ik je verhaal las. Ik hoop dat er snel een volgend kindje voor jullie mag komen, door je manier van posten voelt het in ieder geval aan dat ik weet dat jullie kindje liefdevol zal opgroeien. Het is je dus gegund dat je snel dit topic weer uit bent.

@Lollypops, hopelijk komt er een mooi kerstkindje/streepje voor je :)

Hier zijn het deze maand vooral zenuwen. Woensdag komt dan mijn eerste echte NOD en het is gewoon spannend. Af en toe wordt ik gek van mijzelf (vraag me al af hoe ik de komende tijd en een eventuele zwangerschap door ga komen zeg). Ondanks dat ik het gevoel heb dat ik gewoon ongesteld ga worden komende week en het (volgens mij verstand) ook echt niet als een teleurstelling zie als het niet is gelukt, hoopt iets in mij heel hard dat het gewoon de 1e keer raak is. Het is gewoon bijna een nervositeit als toen ik naar de brugklas ging, je weet dat het allemaal wel goed komt en dat het vanzelf wel los loopt, maar dan toch gewoon heel zenuwachtig zijn.
pi_89269944
Mijn NOD mag naar 23 december Maar ik zal er niet zijn om jullie te vertellen hoe het gaat want op dat moment ben ik lekker aan de andere kant van de wereld in het zonnetje aan het genieten.

Ik hoop voor iedereen deze maand een extra streepje erbij, fijn kado voor kerst/sint.

@Papilion, klinkt wel als een fijn soort spannend of niet? Spannend maar er staat wel iets leuks te wachten. Ik hoop voor je dat je hier snel weer klaar bent en zal voor je duimen woensdag.

Lollypops -O-

Klumsy veel succes met wachten, ik hoop dat je hierzo woensdag samen met papilion een positieve test komt melden.

Hier heb ik het wel een beetje moeilijk. Naast me ligt een brief naar de gynaecoloog met daarop: reden verwijzing: ongewenst kinderloos. Vond dat zo confronterend om te lezen. Ben daar al een paar dagen heel erg mee bezig. Heb met mijn man afgesproken niet te praten over uitslagen van onderzoeken enzo maar merk dat ik dat wel lastig vind, ik kan het niet met vriendinnen bespreken maar ook niet hier dus blijft het een beetje in mijn hoofd rond dwalen. Ach komt wel goed, het is maar een hobbeltje, een kindje komt er vast wel.
pi_89286203
en toen was m'n reaktie ineens weg.....

Nouja dan nog maar een keer!

Thistleweed, hoezo hebben jij en je man besloten het niet over uitslagen van onderzoeken enzo te hebben. Lijkt me dat dat toch wel iets is waar je veel mee bezig bent en het goed is om het er over te hebben... Heb je anders niet 1 hele goede vriendin die je in vertrouwen kan nemen om toch even lekker van je af te praten, het is tenslotte niet nogal wat en dan is het toch fijn om iemand te hebben om mee te kunnen praten :)

Ik neem aan dat je bedoeld met dat je er hier niet over kan praten, thuis bedoeld, of bedoel je het forum? Hier mag je natuurlijk alles lekker van je afschrijven, of als je liever niet alles online zet, mag je ook altijd een pm sturen hoor. Ik "mag" komende maandag weer naar de Gyn, dus misschien vind je het fijn om met iemand te kletsen die er al vaker is geweest.
In ieder geval een dikke knuffel voor jou :*
pi_89286221
nog 2 daagjes en dan ga ik testen....
ondanks dat ik niet het gevoel heb dat het raak is, vind ik het toch wel spannend
en hoop ik dat ik er naast zit met mijn gevoel!
pi_89286834
Als je het gevoel hebt dat het niet raak is, waarom ga je dan testen?

Ik heb daar wel van geleerd hoor :D Van al dat geld (van die testen) kan je andere leuke dingen doen :9
pi_89287652
quote:
17s.gif Op maandag 29 november 2010 08:47 schreef charmed_angel het volgende:
Als je het gevoel hebt dat het niet raak is, waarom ga je dan testen?

Ik heb daar wel van geleerd hoor :D Van al dat geld (van die testen) kan je andere leuke dingen doen :9
Haha ja daar heb je wel een punt :P
Maargoed heb nog 6 testen liggen ( heb die van sensitest besteld 6 voor 12 euro ofzo )
maar je hebt wel gelijk, dus misschien dat ik wel wacht met testen tot in het weekend,
als het niet raak is dan verwacht ik toch ook wel dat ik dan ongesteld ben geworden voor die tijd
pi_89287683
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 09:38 schreef klumsy het volgende:

[..]

Haha ja daar heb je wel een punt :P
Maargoed heb nog 6 testen liggen ( heb die van sensitest besteld 6 voor 12 euro ofzo )
maar je hebt wel gelijk, dus misschien dat ik wel wacht met testen tot in het weekend,
als het niet raak is dan verwacht ik toch ook wel dat ik dan ongesteld ben geworden voor die tijd
wanneer is je NOD dan?
pi_89288009
quote:
17s.gif Op maandag 29 november 2010 09:39 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

wanneer is je NOD dan?
Woensdag, dus zou dan ook vrijdag of zaterdag een test kunnen doen ( moet ik iig niet ongesteld zijn geworden in de tussentijd, anders schiet het niet op :P )
pi_89299459
Spannend, klumsy!!! Hopelijk valt er met de sneeuw ook een 2e streepje voor jou (en voor iedereen natuurlijk!) mee!

Hier dag...uhm... 49 geloof ik? Misschien ga ik morgen wel ff een testje scoren ofzo. Ik ben nu veel rustiger als al die andere maanden, toen keek ik echt de dagen van de kalender af!
Nu is het meer 'wat komt, dat komt, en zo niet, dan zitten we de dag na de NOD gewoon bij de huisarts...'
pi_89304776
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:30 schreef Thistleweed het volgende:
Mijn NOD mag naar 23 december Maar ik zal er niet zijn om jullie te vertellen hoe het gaat want op dat moment ben ik lekker aan de andere kant van de wereld in het zonnetje aan het genieten.
Dat is natuurlijk wel het betere werk, en hopelijk maakt een streepje het helemaal af en hoef je je voorlopig geen zorgen meer te maken om de genoemde problemen.

quote:
@Papilion, klinkt wel als een fijn soort spannend of niet? Spannend maar er staat wel iets leuks te wachten. Ik hoop voor je dat je hier snel weer klaar bent en zal voor je duimen woensdag.
Het is natuurlijk wel een fijn soort spannend, zeker wel een beetje zweverig :D

@Klumsy, ik snap helemaal wat je bedoeld. Ik heb dus ook al tests in huis gehaald, en doe nu heel hard mijn best eerst iig op mijn NOD te wachten, en dan wellicht nog een paar dagen veilige marge meer.

@GirlsGoneBad, succes! Hopelijk is die huisarts niet nodig.
pi_89316862
Ik zie dat ik een foutje in de planning NOD gemaakt hebt.. moet 12 ipv 17 december zijn, kan een heel lief modje dat aanpassen?? :*
  maandag 29 november 2010 @ 21:15:49 #98
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_89317111
Nou, een beetje gegokt, maar mag ik in de OP met NOD 22 december? :)
pi_89321136
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:30 schreef Thistleweed het volgende:
Hier heb ik het wel een beetje moeilijk. Naast me ligt een brief naar de gynaecoloog met daarop: reden verwijzing: ongewenst kinderloos. Vond dat zo confronterend om te lezen. Ben daar al een paar dagen heel erg mee bezig. Heb met mijn man afgesproken niet te praten over uitslagen van onderzoeken enzo maar merk dat ik dat wel lastig vind, ik kan het niet met vriendinnen bespreken maar ook niet hier dus blijft het een beetje in mijn hoofd rond dwalen. Ach komt wel goed, het is maar een hobbeltje, een kindje komt er vast wel.
Dat is ook hartstikke moeilijk... misschien weet je het wel, maar er is een topic hier bij Fok ('als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat'), waar meer meiden zijn die in hetzelfde schuitje zitten.. 't Is misschien (nog) veel te vroeg voor je om daar eens te gaan kijken, maar 't is maar even dat je het weet.. Sterkte/succes! :* :* :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_89335622
vanochtend ongesteld geworden, mijn gevoel zat er dus echt naast.

Maar: alles werkt weer en das ook een fijne gedachte.

Ga ik nu gewoon voor een nieuwjaarskadootje!
pi_89335706
o ik vertel me, mijn NOD is nu 26 december, dat is wel een heel bijzondere datum!

Ik denk dat ik die vast claim :+
pi_89335820
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:25 schreef klavertje-4 het volgende:
o ik vertel me, mijn NOD is nu 26 december, dat is wel een heel bijzondere datum!

Jammer dat het niet raak was klavertje-4, maar de 26e is zeker een hele mooie datum!
pi_89335941
Morgen is mijn NOD, ben erg benieuwd.... opzich heb ik alleen last van krampen,
maargoed daar loop ik de afgelopen 2 weken ( op 1 dag na :P ) al mee, dus dat zegt niet zoveel :)
Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben geworden ga ik testen heb ik me voorgenomen
pi_89337313
knap dat je zolang kan wachten klumsy! Ik hou van duidelijkheid, ik zou die paar dagen echt niet kunnen wachten, hoewel ik verstandelijk gezien wel weet dat dat handiger is.

Hopelijk is het raak!
pi_89338331
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 12:08 schreef klavertje-4 het volgende:
knap dat je zolang kan wachten klumsy! Ik hou van duidelijkheid, ik zou die paar dagen echt niet kunnen wachten, hoewel ik verstandelijk gezien wel weet dat dat handiger is.

Hopelijk is het raak!
Haha, ja ik vind het ook knap van mezelf... :P
Maargoed het is nog geen vrijdag en wie weet kan ik me toch niet beheersen tot die tijd!

Het scheelt dat ik deze week erg druk en weinig thuis ben,
dan ben ik er iets minder bezig met testen.
Ik ga ook niet bij m'n schoonmoeder of vrienden zo een test doen.
En als m'n wekker rond half 6 gaat dan is de verleiding ook wel erg groot om wat langer te blijven liggen, met als gevolg dat ik daarna moet opschieten om m'n bus te halen en dus ook niet aan testen toe kom :)
  dinsdag 30 november 2010 @ 12:34:30 #106
205904 lollypops
An end has a start
pi_89338344
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:31 schreef klumsy het volgende:
Morgen is mijn NOD, ben erg benieuwd.... opzich heb ik alleen last van krampen,
maargoed daar loop ik de afgelopen 2 weken ( op 1 dag na :P ) al mee, dus dat zegt niet zoveel :)
Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben geworden ga ik testen heb ik me voorgenomen
Ik ben benieuwd Klumsy-> ik vind dat het weer hoog tijd wordt voor 'n 2e streepje in dit topic!!

quote:

Jammer klavertje 4 voor je }) . Wel fijn dat het allemaal weer werkt na je miskraam! Ik duim voor je op een kerststreepje! Mijn NOD is 2 dagen erna (de 28ste).. Kunnen we samen deze cyclus doorlopen! :Y .

Op mijn verlanglijstje staat een vruchtbare periode *O* . Mijn vriend wordt af en toe wel moe van mij. Hij zegt dat ik geduld moet hebben :{ ! En ik zeg: als het eenmaal rammelt, rammelt het hard :X !
pi_89338766
gezellig lollypops!
pi_89341631
Klavertje-4, jammer dat het afgelopen maand niet gelukt is. Maar wel goed dat alles weer 'naar behoren' werkt nu.

Lollypops ook heel veel succes de komende ronde!

Klumsy, wij wachten gewoon op goed nieuws van je... Ga eens testen dan! ;)

Ik moet eigenlijk niks zeggen, ik zou eigenlijk vandaag willen testen (dag 50), maar denk maar niet dat madam effe 5 km gaat fietsen glijden om een testje te scoren... Ik wacht op beter weer OF dat O+ m'n auto terug geeft!
  dinsdag 30 november 2010 @ 13:57:17 #109
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89341845
Voel je ook iets dat kan duiden op een zwangerschap danwel een naderende menstruatie GGB? 50 is wel echt lang, spannend!

En klumsy, nog heel eventjes geduld, het is zó morgen :) of overmorgen...:Y
pi_89342059
spannend GGB!

Je zou bijna denken dat het niet kan missen met al dag 50, maar jij hebt vaker lange cyclussen toch?

Ik duim voor je
pi_89342271
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
Voel je ook iets dat kan duiden op een zwangerschap danwel een naderende menstruatie GGB? 50 is wel echt lang, spannend!

En klumsy, nog heel eventjes geduld, het is zó morgen :) of overmorgen...:Y
Nee, ik heb (nog) niet de welbekende menstruatiesymptomen.
Wel ben ik continu moe en heb ik een donkere rand om m'n tepels (dat had ik nog nooit gezien?!) en heb de hele tijd last van extreem borrelende darmen...
Dat moe zijn en borrelende darmen kan ook iets te maken hebben met m'n darmproblematiek, maar die donkere rand vind ik wel heel vreemd.

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:02 schreef klavertje-4 het volgende:
spannend GGB!

Je zou bijna denken dat het niet kan missen met al dag 50, maar jij hebt vaker lange cyclussen toch?

Ik duim voor je
Mijn laatste cyclus was 47 dagen.... ben mei/juni begonnen met een cyclus van 37 dagen... Hij werd steeds langer. Maar hoe spannend ik het de vorige keren vond, zo rustig ben ik er nu onder. Of dat dat nou komt omdat ik weet dat de dokter na deze cyclus op me staat te wachten, dat weet ik eigenlijk niet. Het voelt een beetje...apart ofzo... Ik ben in ieder geval nog nooit zo tam geweest als de afgelopen week.
pi_89342791
Ow, en ik weet niet of het al vermeld is...maarruhh... de linkjes in de openingspost doen het niet....
pi_89342954
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:52 schreef GirlGoneBad het volgende:
Klavertje-4, jammer dat het afgelopen maand niet gelukt is. Maar wel goed dat alles weer 'naar behoren' werkt nu.

Lollypops ook heel veel succes de komende ronde!

Klumsy, wij wachten gewoon op goed nieuws van je... Ga eens testen dan! ;)

Ik moet eigenlijk niks zeggen, ik zou eigenlijk vandaag willen testen (dag 50), maar denk maar niet dat madam effe 5 km gaat fietsen glijden om een testje te scoren... Ik wacht op beter weer OF dat O+ m'n auto terug geeft!
Gewoon bij sensitest online bestellen, dat is een stuk goedkoper en dan heb je ze morgen als het goed is al bij de post ;)
pi_89343552
GGB volgens mij ben jij gewoon hartstikke zwanger! Schop die man van je eens naar huis! Dan kan je een test gaan halen. Of.....nog beter.....laat hem er eentje meenemen onderweg naar huis.
  dinsdag 30 november 2010 @ 14:46:19 #115
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89343640
Donkere rand om je tepels klinkt wel heel erg zwanger!! :o

Spannend! *O*
pi_89344029
wat de bovenste 2 dames dus zeggen!

ik zou me echt niet meer kunnen inhouden met testen als ik jouw was...
het klinkt echt zo positief *O*

*naar de wc gaat en tepels controleerd... nope geen donkere rand hier :P
pi_89345634
hihi ik ben zo ongeduldig dat ik desnoods die 5 km ging kruipen als ik jou was :')

Het klinkt heeeel positief!
pi_89351964
Testen zijn besteld, en morgen in huis! Dus dan zal ik morgenmiddag/avond wel wat meer weten!
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:43:41 #119
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_89352366
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:34 schreef GirlGoneBad het volgende:
Testen zijn besteld, en morgen in huis! Dus dan zal ik morgenmiddag/avond wel wat meer weten!
Spannend *O*!
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:03:09 #120
12913 GreatWhiteSilence
pi_89356073
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:40 schreef klavertje-4 het volgende:
hihi ik ben zo ongeduldig dat ik desnoods die 5 km ging kruipen als ik jou was :')

Het klinkt heeeel positief!
In dit weer? :o Mij niet gezien... :P

Spannend GGB! Donkere tepels klinkt inderdaad veelbelovend. Heb er zelf nooit 'last' van gehad, trouwens.

Als ik van de laatste drie cycli uitga is trouwens vandaag mijn NOD. Maar ik durf niet te testen... :+ Bang dat ik mijn zeepbel laat knappen... }:|
pi_89356626
quote:
oeh spannend *O*
pi_89356669
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

In dit weer? :o Mij niet gezien... :P

Spannend GGB! Donkere tepels klinkt inderdaad veelbelovend. Heb er zelf nooit 'last' van gehad, trouwens.

Als ik van de laatste drie cycli uitga is trouwens vandaag mijn NOD. Maar ik durf niet te testen... :+ Bang dat ik mijn zeepbel laat knappen... }:|
weet je al waneer je wil gaan testen?

ga in ieder geval voor je duimen ^O^
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:16:07 #123
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89356725
Ik kan niet meepraten over wat er allemaal zou moeten zijn wanneer je zwanger zou zijn, maar GGB, die tepels daar heb ik wel van gehoord. Verdorie, morgen geen tijd om in te loggen... Maar ik ga wel weer even in duimstand!

GWS; gewoon nog even wachten dan...relax! uh uh, zegt mevrouw die nu al niet kan wachten tot volgende week en al denkt dat er niets is gebeurd
pi_89356727
Wat jammer Klavertje! Ik had toch heeeel veel hoop dit keer, jammer hoor.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_89356956
thnx poppejans, lief dat je nog even kwam kijken. Toch gek dat je lijf je zo voor de gek kan houden!
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:23:46 #126
12913 GreatWhiteSilence
pi_89357087
Ik wil nog steeds de 5de testen, juist omdat ik niet van mijn cyclusduur op aankan. Op 5 december is het dag 28. Aangezien mijn vier vorige cycli 24, 21, 26 en 23 dagen waren, is dat hopelijk wel voldoende.
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:27:57 #127
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89357280
Dan ben je toch goed bezig GWS? Gezien de vorige cycli, lijkt me een mooi sinterklaas kadootje! ^O^
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:29:44 #128
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89357372
@Klavertje; das balen, maar wel fijn dat alles naar behoren werkt!
pi_89381276
quote:
en is de postbode al geweest? :P
  woensdag 1 december 2010 @ 12:59:18 #130
12913 GreatWhiteSilence
pi_89381481
Is het niet beter te wachten tot de volgende ochtend? Ochtend-urine enzo? O-)
pi_89383197
Postbode is geweest, maar geen testen... Dankjewel Sensitest :( :( :( !
Ik fiets zometeen dan wel ff naar de apotheek ofzo...
Ik ben net pas wakker, dus ochtend-urine is nou middag-urine geworden, maar ik heb nog niet geplast, ik hou het gewoon op tot ik terug ben ;) .

Ik lees trouwens bij Persona dat je ochtendurine 12 uur kunt bewaren in een afgesloten verpakking op kamertemperatuur? Nou zal het bij mij hooguit een uurtje of anderhalf zijn, maar als ik het echt niet kan ophouden, dan doen we het maar even zo!
pi_89385648
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:40 schreef GirlGoneBad het volgende:
Postbode is geweest, maar geen testen... Dankjewel Sensitest :( :( :( !
Ik fiets zometeen dan wel ff naar de apotheek ofzo...
Ik ben net pas wakker, dus ochtend-urine is nou middag-urine geworden, maar ik heb nog niet geplast, ik hou het gewoon op tot ik terug ben ;) .

enenen?

Volgens mij ben ik 1 van de weinigen die blij is dat ze ongi is geworden! Na 10 jaar pil doet de cyclus het weer helemaal goed na 2 maanden! jee! nu weet ik ook weer hoe het voelde... minder grappig! Mijn nieuwe NOD is ook 26 dec!
pi_89385785
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Is het niet beter te wachten tot de volgende ochtend? Ochtend-urine enzo? O-)
Ja maar volgens mij is GGB gewoon harstikke zwanger O+

Ik zou ook gewoon lekker een poging wagen :9
  woensdag 1 december 2010 @ 14:47:28 #134
12913 GreatWhiteSilence
pi_89385997
Die post kan straks alsnog komen? Er zijn inmiddels meerdere postbezoringsbedrijven (tnt, sands etc), dus kan het best dat er straks nóg een lading post komt?
pi_89387282
Nou dames, thanx voor het meeduimen, helaas is het (weer) negatief...
Dan maar weer wachten op het }) ....
Net ook nog eens loeihard op m'n plaat gegaan met de fiets... Knie kapot, hand doet zeer.
O+ maar even gebeld, die komt zo naar huis, ik zit hier bijna te janken van de pijn.

@GreatWhiteSilence: Dit staat in de bevestigingsmail

quote:
Uw bestelling is vandaag verzonden per TNT post
TNT is vanmorgen al geweest....
pi_89387454
@GGB Jammer!!! misschien stiekem nog iets te vroeg? Sterkte met je knie en hand!
pi_89387601
GirlGoneBad balen! hopelijk is het testen toch iets te vroeg geweest....

Fijn dat je O+ zo naar huis komt, hopelijk ga je niet teveel last krijgen van de val :*
( nouja niet meer dan wat je nu al hebt natuurlijk )
pi_89387649
Hier trouwens nog geen })
Wel kramp, maarja dat heb ik al 2 weken ( op 1 dag na ofzo )
pi_89387973
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:25 schreef klumsy het volgende:
Hier trouwens nog geen })
Wel kramp, maarja dat heb ik al 2 weken ( op 1 dag na ofzo )
Ik doe met je mee, helaas ook met de krampen.

@GGB, balen zeg en beterschap
pi_89388220
He gedver GGB..... -O- Ik had het echt verwacht ;(
  woensdag 1 december 2010 @ 15:47:01 #141
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89388536
Ahhwww, GGB, gevallen en dan ook nog een negatieve test ;(
Sterkte met wachten, maar ik hoop dat het bloed toch nog uitblijft :* het klonk zo goed inderdaad!
  woensdag 1 december 2010 @ 17:07:53 #142
12913 GreatWhiteSilence
pi_89392311
Ongeluk komt in drieën, zeggen ze wel eens.
Echt balen, GGB... :(
pi_89393448
GGB, dat is ook zuur, gevallen en ook nog een negatieve test :( -O- Het klonk wel heel goed, hopelijk komt dat tweede streepje alsnog.

@klumsy, mijn man voelt zich er niet prettig bij als er gesproken wordt over de onderzoeken dus dat wil ik dan respecteren ook al vind ik dat moeilijk, toen ik mijn berichtje schreef wat ik wel iets meer down dan nu hoor, ik heb zo mijn momenten. Dankje wel voor je lieve reactie. Mocht ik er toch nog een keer behoefte aan hebben dan stuur ik een PM

@josé, ik had het topic wel al eens doorgelezen maar vind het nog lastig, post nog liever hierzo ;)
Ga er nu wel even heen om een vraag te stellen.
pi_89394045
GGB wat balen! Ik was er zo van overtuigd dat het raak was bij jou! En dan ook nog eens gevallen met de fiets, dan zit alles even tegen was je nou toch maar gaan kruipen ;)

Laat je maar even lekker vertroetelen door je man, met een kop hete thee en veel chocola voel je je vast iets beter :*
  woensdag 1 december 2010 @ 19:03:31 #145
12913 GreatWhiteSilence
pi_89396933
Damn, mijn sinterklaascadeautje is volgens mij mislukt... }:|
pi_89400324
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:33 schreef Thistleweed het volgende:

@josé, ik had het topic wel al eens doorgelezen maar vind het nog lastig, post nog liever hierzo ;)
Ga er nu wel even heen om een vraag te stellen.
Ik zag je vraag in het andere topic, toen ik belde naar het ziekenhuis kon ik binnen 3 weken
langskomen :) dus misschien dat je toch eens kan rondbellen als je niet zo lang wil wachten...
pi_89400413
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
dat is kl*te...! :(
  woensdag 1 december 2010 @ 20:12:17 #148
12913 GreatWhiteSilence
pi_89400765
Thistleweed, ik zit ook in Noord-Holland, nog vrij dicht in de buurt van Alkmaar ook. :) Balen dat je zo lang zou moeten wachten bij het MCA, echt niet fijn... :X
pi_89400973
GWS en GGB: balen zeg! :(

Mijn NOD laat zich deze maan moeilijk voorspellen met die lange cyclus de vorige keer. Ergens voor kerst in elk geval.
  woensdag 1 december 2010 @ 20:22:59 #150
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89401336
He GWS, jeetje, het gaat echt rap bij jou he? :o

Balen -O-
pi_89403022
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
;(

Kutzooi }:|
  woensdag 1 december 2010 @ 21:09:40 #152
12913 GreatWhiteSilence
pi_89404225
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:22 schreef LadyBlack het volgende:
He GWS, jeetje, het gaat echt rap bij jou he? :o

Balen -O-
Nou ja, een cyclus van 24 dagen komt redelijk overeen met de rest. Geen idee wat die bloeding van vorige keer was. :? Maar misschien kom ik er morgenochtend achter dat het alweer gestopt is, dat kan ook nog. Al geloof ik daar eerlijk gezegd niet zo in... ;(
  woensdag 1 december 2010 @ 21:24:46 #153
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89405061
Ja precies, het is wel raar dat je tussendoor ook nog een bloeding hebt gehad... :{
pi_89407278
Nee is ook wel balen dat het zo lang duurt maar aan de andere kant, ik wil al kinderen sinds mijn 18e en ben nu 27, dan kunnen die 3 maanden er ook nog wel bij ;)
Maar ik ga nog wel even goed kijken, toen die verwijzing binnen was had ik wel zo iets van, nu gaat er iets gebeuren en dan moet je alsnog heel lang wachten.

GWS wat balen zeg, sinterklaas cadeautjes zouden niet mogen mislukken }:|
pi_89407881
balen gws! Zullen we dan allemaal maar voor een kerstkado gaan?

Ik woon trouwens ook in noord holland, west friesland!
pi_89408759
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:13 schreef klavertje-4 het volgende:
balen gws! Zullen we dan allemaal maar voor een kerstkado gaan?

Ik woon trouwens ook in noord holland, west friesland!
:) daar ben ik opgegroeid tot m'n 9e... :D nu woon ik er weer vlakbij... Wieringen... ;)
pi_89409397
West Friesland ftw

daar ben ik ook opgegroeid tot mijn 21e ;)
pi_89409691
Hè GGB, dat had ik dus niet verwacht zeg! En dan ook nog zo'n smak gemaakt. Dan heb je het helemaal wel gehad lijkt me. Gaat het een beetje met je nu?

Ik blijf stiekem voor je duimen, want je symptomen zeggen toch iets anders. Mijn zusje is er 2 weken geleden achter gekomen dat ze al 8 weken zwanger was. Ze had iedere week dat ze overtijd was 1 test gedaan die steeds negatief was. Na 4 weken overtijd en weer een negatieve test werd ze ff pissig en gooide ze de hele beker urine over de test en ja hoor, een heel licht streepje.
Maar ja zo hoort het niet, dus de huisarts gebeld: volgende dag urine gebracht en 's middags gefeliciteerd met haar zwangerschap!

Dus ik denk nog steeds dat je wel zwanger bent! Dus!
  woensdag 1 december 2010 @ 22:54:02 #159
12913 GreatWhiteSilence
pi_89410287
Mijn volgende NOD zou 28 december zijn. Met een beetje geluk zou ik de 27ste positief kunnen testen. Een leuk verjaardagscadeautje voor mijn man. :P

Ik ben trouwens in het midden van Noord-Holland opgegroeid. :)
pi_89420062
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:45 schreef danic het volgende:
Hè GGB, dat had ik dus niet verwacht zeg! En dan ook nog zo'n smak gemaakt. Dan heb je het helemaal wel gehad lijkt me. Gaat het een beetje met je nu?

Ik blijf stiekem voor je duimen, want je symptomen zeggen toch iets anders. Mijn zusje is er 2 weken geleden achter gekomen dat ze al 8 weken zwanger was. Ze had iedere week dat ze overtijd was 1 test gedaan die steeds negatief was. Na 4 weken overtijd en weer een negatieve test werd ze ff pissig en gooide ze de hele beker urine over de test en ja hoor, een heel licht streepje.
Maar ja zo hoort het niet, dus de huisarts gebeld: volgende dag urine gebracht en 's middags gefeliciteerd met haar zwangerschap!

Dus ik denk nog steeds dat je wel zwanger bent! Dus!
Das ook wel bizar idd :o! wel ontzettend leuk voor je zusje *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Boepie op 02-12-2010 12:06:52 (s teveel ) ]
pi_89421348
GWS... :( :'( KwalitatiefUuitermateTeleurstellend, sjips, nondejuus... Had het jou zooooooooo gegund!

Danic, gefeliciteerd met je zusje!!!

Over bizar gesproken....
Net m'n Sensitesten binnen gekregen...
Ikke met m'n stomme kop 'vooruit we proberen het nog een keertje', want ik had echt geen goed gevoel bij die mid-stream testen van de apotheek (ze hebben daar niks anders...)

Jèh.. staat me daar toch een super vaag streepje op?!?! Ik krijg het maar niet op de foto :(

Naja ik test over een paar daagjes nog een keertje, misschien hebben we dan meer duidelijkheid...
pi_89421724
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:01 schreef GirlGoneBad het volgende:
GWS... :( :'( KwalitatiefUuitermateTeleurstellend, sjips, nondejuus... Had het jou zooooooooo gegund!

Over bizar gesproken....
Ikke met m'n stomme kop 'vooruit we proberen het nog een keertje', want ik had echt geen goed gevoel bij die mid-stream testen van de apotheek (ze hebben daar niks anders...)

Jèh.. staat me daar toch een super vaag streepje op?!?! Ik krijg het maar niet op de foto :(

Naja ik test over een paar daagjes nog een keertje, misschien hebben we dan meer duidelijkheid...
Dus misschien toch *O*
zou echt super zijn!!!
pi_89422603
in mijn ervaring is ook een licht streepje een streepje!!

Je bent zwanger! *O* *O*
  donderdag 2 december 2010 @ 11:46:43 #164
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_89422823
quote:

Over bizar gesproken....

:o! *O* Super-vaag-streepje is ook een streepje!! *O*
pi_89423023
Thanx voor de reacties iedereen! Maar ik blijf nog ff veilig met m'n pootje op de grond (andere in de lucht na die val van gisteren). O+ ff gebeld, die had echt zoiets van, hoe kan dat nou? Gisteren was het nog helemaal negatief? Maar we wachten even af, zaterdag of zondag doe ik de test opnieuw, en dan zien we het wel!

Ow ja, en natuurlijk nog iedereen bedankt voor de beterschapswensen. Knie is dik en blauw en er zit nogal wat vocht in, dus ik ben voorlopig zo'n beetje veroordeeld tot de bank. M'n hand heb ik eigenlijk al geen last meer van!
pi_89423624
Maar dat kan toch juist?dat hormoonstofje wordt (als goed is ) steeds sterker.. en hoe priller hoe lastiger te testen,.. dat heeft meestal wel een beetje tijd nodig, en elk lijf is weer anders in de aanmaak natuurlijk.
heel tof en mega spannend nu dus ;) en gewoon zo nu en dan een test er tegenaan knallen :D
gefeliciteerd GGB volgens mij ben je hartstikke zwanger.
pi_89423775
quote:

Over bizar gesproken....

Ik wisthet *G* Je bent gewoon harstikke zwanger O+

Gefeliciteerd :*
pi_89423937
Gefeliciteerd GGB! *O* *O* *O*
Andere beentje mag ook gewoon de lucht in, streepje = streepje.
  donderdag 2 december 2010 @ 12:20:12 #169
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_89424025
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:52 schreef GirlGoneBad het volgende:
Thanx voor de reacties iedereen! Maar ik blijf nog ff veilig met m'n pootje op de grond (andere in de lucht na die val van gisteren). O+ ff gebeld, die had echt zoiets van, hoe kan dat nou? Gisteren was het nog helemaal negatief? Maar we wachten even af, zaterdag of zondag doe ik de test opnieuw, en dan zien we het wel!

Ow ja, en natuurlijk nog iedereen bedankt voor de beterschapswensen. Knie is dik en blauw en er zit nogal wat vocht in, dus ik ben voorlopig zo'n beetje veroordeeld tot de bank. M'n hand heb ik eigenlijk al geen last meer van!
Auw, klinkt idd als een pijnlijke knie! :* Lekker hoog houden, dan is dat vocht zo weg.
EN! Twee streepjes = Een sinterklaascadeautje voor je! *O*
  donderdag 2 december 2010 @ 13:42:06 #170
12913 GreatWhiteSilence
pi_89426905
GGB, gefeliciteerd! *O* Goedmakertje voor de zere knie. :D

Boepie: het stofje wordt niet sterker, er komen er alleen steeds meer van... :P
  donderdag 2 december 2010 @ 13:46:08 #171
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89427081
Streep is streep! Gewoon morgen weer testen. Bij mij werd-ie elke dag beter te zien. Gefeliciteerd!
pi_89427370
Zie je wel! Zie je wel! Zie je wel!
Ik doe een grote *O* *O* *O* Want een streep is een streep. En wat Boepie en GWS zeggen: hcg wordt aangemaakt door de kleine en daar komt steeds meer van. Dat is ook de stof waardoor je een tweede streepje krijgt. Niet iedereen maakt dit even snel aan en dus kan het wat langer duren voordat je een positieve test hebt. Ik weet zeker dat dit weekend dat 2e streepje van je test af knalt!
pi_89428706
Jeuj een streepje!!! Hartstikke leuk!!!!
Tralalalaaa
pi_89429252
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
GGB, gefeliciteerd! *O* Goedmakertje voor de zere knie. :D

Boepie: het stofje wordt niet sterker, er komen er alleen steeds meer van... :P
Ja dat dus , thanks :D
beter meetbaar hehe dat bedoelde ik ermee.
Ik hoop dat iedereen snel een 2e streepje krijgt, zou echt fijn zijn.
Ff een oppep jompel *O* *O* *O* *O*
pi_89435030
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:32 schreef papillion het volgende:

[..]

Ik doe met je mee, helaas ook met de krampen.
En heb je al getest?

Hier nog geen }) misschien dat ik morgenochtend een test ga doen als ik dan nog niet ongesteld ben...
pi_89436069
quote:

Ja, is een leuke datum... ik was 2 jaar geleden ook uitgerekend op 26 december... Bas is de 24e geboren ;)...Heel bijzonder om op 1e kerstdag wakker te worden in het ziekenhuis door een koor dat op de gang kerstliedjes aan het zingen is... ~:)
**Life is e@sier with your eyes closed**
  donderdag 2 december 2010 @ 17:09:26 #177
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_89437165
GGB, streepje is streepje hoor! Mijn eerste was ook te wazig om te fotograferen, en ik zit hier nu al met een dikke buik stampjes te ontvangen! GEFELICITEERD!!!!!!!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  donderdag 2 december 2010 @ 17:38:27 #178
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89438370
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:09 schreef Jeetjejom het volgende:
GGB, streepje is streepje hoor! Mijn eerste was ook te wazig om te fotograferen, en ik zit hier nu al met een dikke buik stampjes te ontvangen! GEFELICITEERD!!!!!!!
Ik kan Jeetjejom quoten want ook mijn eerste dubbele streepje was nauwelijks zichtbaar met het blote oog en ook hier verkoopt het levende bewijs me nu met regelmaat een schop *O* (bij voorkeur vol op mijn blaas helaas :D)

De dag erna was de test echt al veel duidelijker. Hopelijk bij jou morgen ook GGB! Maar zoals gezegd, streep=streep=ZWANGER! *O* Gefeliciteerd meis!!
pi_89439021
Thanx voor de reacties allemaal! Het blijft allemaal erg onwerkelijk, O+ is er ook nog erg nuchter onder. We blijven nog even een slag om de arm houden tot de van het weekend nog eens getest hebben.

Twentemeisje, heb je je serviesje van de Unox al besteld/binnen? En wij maar rookworst eten hier _O- !
pi_89440068
GirlsGoneBad, gefeliciteerd! Ik kan me goed voorstellen dat het nog erg onwerkelijk is, maar ik ga er gewoon vanuit dat er van het weekend een dikke vette streep staat!

Hier helaas }) volgende NOD op 1 januari denk ik zo.

@klumsy, ik hoop dat bij jou de }) gewoon uitblijft. Bij mij is het iig geen verassing, mijn buik vertelde me al een paar dagen toch wel dat het deze maand niet zover was.
  donderdag 2 december 2010 @ 18:31:51 #181
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89440263
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:58 schreef GirlGoneBad het volgende:
Thanx voor de reacties allemaal! Het blijft allemaal erg onwerkelijk, O+ is er ook nog erg nuchter onder. We blijven nog even een slag om de arm houden tot de van het weekend nog eens getest hebben.

Twentemeisje, heb je je serviesje van de Unox al besteld/binnen? En wij maar rookworst eten hier _O- !
Snap ik wel hoor, wij durfden het ook niet geloven, pas na een test of 7 ( :D ). Gewoon nog een keer (of wat) testen, dan komt het besef vanzelf. :*

Het servies is al volop in gebruik! :Y) Hopelijk heb je niet teveel last gehad van al die worsten :D.

[ Bericht 3% gewijzigd door twentemeisje op 02-12-2010 19:25:20 ]
pi_89441340
GGB wat een fijn nieuws zeg! Ik hoop dat je morgen een knaltest in je handen hebt *O*

En tussen al het gejuich lees ik ook nog een }) , papilion, hopelijk volgende maand beter.
  donderdag 2 december 2010 @ 20:53:43 #183
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89447605
Jaaaaaaaaahhh GGB!! *O*

Kan me voorstellen dat je eerst een dikke vette streep wilt zien, maar je hoort het elke keer weer: streep = streep! Je bent zwanger!! *O*
pi_89448757
GGB, gefeliciteerd! Streepje = streepje hoor *O*
  donderdag 2 december 2010 @ 22:02:50 #185
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89451796
Yahoooo!!! GGB met een licht streepje!! Yahoooooo!!!
pi_89463370
Vanmorgen een test gedaan, maar negatief...
ook nog geen }) ga in ieder geval geen testen meer doen voor maandag,
dus we wachten nog maar even af!
  vrijdag 3 december 2010 @ 08:03:49 #187
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89463419
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 07:58 schreef klumsy het volgende:
Vanmorgen een test gedaan, maar negatief...
ook nog geen }) ga in ieder geval geen testen meer doen voor maandag,
dus we wachten nog maar even af!
Balen klumsy! Ben je normaal heel precies ongesteld op je NOD?
pi_89463676
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 08:03 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Balen klumsy! Ben je normaal heel precies ongesteld op je NOD?
euh geen idee...
Mijn vorige spontane eisprong was op 20 of 21 oktober ( denk zelf de 20e ) en toen werd ik 3 november ongesteld ( dus precies 14 dagen later )
Nu heb ik mijn eisprong op 17 november gehad, dus had mijn }) eigenlijk woensdag verwacht :)
  vrijdag 3 december 2010 @ 08:34:45 #189
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89463743
Oke, je zou dus later dit weekend nog een keer kunnen testen als je }) uitblijft. Ik weet van mijn vorige zwangerschap dat ik de ene dag negatief testte en de dag erna positief. Misschien zit je net onder de HCG-grens die de test nodig heeft om positief uit te slaan. Ik duim voor je!
pi_89463933
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 08:34 schreef twentemeisje het volgende:
Oke, je zou dus later dit weekend nog een keer kunnen testen als je }) uitblijft. Ik weet van mijn vorige zwangerschap dat ik de ene dag negatief testte en de dag erna positief. Misschien zit je net onder de HCG-grens die de test nodig heeft om positief uit te slaan. Ik duim voor je!
dankje :*

Misschien dat ik als ik zondag nog niet ongesteld ben geworden dat ik nog een testje doe,
en anders merk ik het maandag wel, want dan moet ik naar de Gyn.
( heb dan een afspraak om te kijken of ik de MM in "moet" gaan ivm PCOS of dat we het nog even aankijken, omdat ik nu spontaan 2 keer achter elkaar een eisprong heb gehad... )
  vrijdag 3 december 2010 @ 09:16:12 #191
12913 GreatWhiteSilence
pi_89464359
Bij mijn eerste had ik op de NOD zo'n dun streepje dat we twijfelden of het niet gewoon dat streepje was waar de detectiestof (oid) in zat. Pas de dag erna was het echt een streepje. Ook heel erg vaag nog, maar wel een streepje.
pi_89465285
Klumsy, balen van die negatieve test. En net zoals de rest zegt, misschien na zondag of maandag weer even testen, je weet maar nooit!

Hier leven we nog steeds een beetje tussen hoop en vrees... Gisteravond wat krampjes gehad, wat leek op een aankomende NOD, maar dan stukken minder heftig... Maar we testen zondag weer, misschien hebben we dan meer duidelijkheid.

En O+ heeft gisteravond mijn test uit elkaar gehaald (die cassette-test). Blijkt er precies op het punt waar het teststreepje moet komen te staan, een steuntje van plastic te zitten, waar het staafje op leunt. Het is geen fabricagefout ofzo, je ziet gewoon dat het steuntje daar met precizie geplaatst is. Dus, als je de test tegen het licht houd, dan word het teststreepje donkerder door dat steuntje. Desalniettemin heb ik 2 streepjes op het staafje, maar dan nog, hoe onlogisch kun je zo'n steuntje plaatsen }:| .
pi_89470015
Spannend GGB! alvast een beetje stiekem dan maar gefeliciteerd!! *O* *O* *O* Zou echt een leuke sinterklaarkado zijn zeg!
Geen idee of dat steuntje daar hoort, haal die dingen nooit uit elkaar.
pi_89472463
Klumsy spannend zeg alsnog.. ik duim voor je hoor!
GGB Jij ook zo eigenlijk ;) om gek van te worden dit wel !
Hier in afwachting nog steeds.. duurt nog een dag of 9 naar mijn NOD en heb voor het eerst!!! geen pijnlijke boobs sinds jaren :') echt weer een WTF actie van mijn lichaam. Maargoed daar geniet ik maar ff van want dat is natuurlijk wel prettig.
pi_89509311
Mevr_Mus zie net morgen jouw NOD is...
Een 2e streepje zou toch een super cadeautje zijn zo met Sinterklaas! :)
Ik ga vandaag nog even flink door met ^O^ voor je!
pi_89509364
Ben nu al 3 dagen achter elkaar met hoofdpijn wakker geworden
( wat daarna vrij snel weer over is )
Buikpijn lijkt ook wel minder te worden... Alleen geen idee of dit nu
positief of juist negatief is :P
Maargoed nog geen }) te bekennen, zit dus niks anders op dan hopen dat die ook niet gaat komen!
  zaterdag 4 december 2010 @ 12:24:52 #197
279894 winka
There is no place like home..
pi_89512742
:W
Sorry dames dat ik een tijd niks van me heb laten horen, privé speelden er wat dingen, maar nu is het allemaal weer goed :)

En ik zie (ik heb even heel snel alles gelezen) dat er een tweede streeepje is, van Vrouwtje Theelepel *O* *O* *O* *O* en bijna van GGB (spannend!!).

Ben intussen zoals verwacht ongi geworden en alweer geweest, mijn nieuwe NOD is 23 december.

Wel grappig dat ik allerlei préongesteldsheidsymptonen had die mij nooit eerder waren opgevallen, zoals pijnlijke borsten :D

Ik zit nu midden in de suprisestress, later zal ik even goed bijlezen :)
  zaterdag 4 december 2010 @ 12:55:25 #198
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89513676
Ik heb deze keer eindelijk geen pijnlijke borsten meer.... Aankomende week mijn NOD, we zullen zien. Heb zelf niet echt een gevoel van "het is raak", maar eigenlijk ook niet dat de }) eraan zit te komen.
  zaterdag 4 december 2010 @ 13:56:50 #199
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89515563
Volgens mij gaan er heel wat dames van hier zwanger het nieuwe jaar in! O+

Hier helaas niet ;( deze (drukke) maand is er helemaal niks van gekomen -O-
Volgende vruchtbare periode is rond de kerst, we zullen zien wat daarvan komt oO<
pi_89516836
Hier ook niet raak, is even niet erg ;) ik ben natuurlijk aan het diëten ;)

Denk wel dat ik iets eerder ongesteld word :)
  zaterdag 4 december 2010 @ 16:06:26 #201
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_89519963
quote:
Op zaterdag 4 december 2010 09:40 schreef klumsy het volgende:
Mevr_Mus zie net morgen jouw NOD is...
Een 2e streepje zou toch een super cadeautje zijn zo met Sinterklaas! :)
Ik ga vandaag nog even flink door met ^O^ voor je!
ik hoop het :) vorige maand was ik er van overtuigd dat het niet raak was. Nu heb ik dat niet, maar ik heb ook geen aanwijzingen dat het wel raak zou zijn :{ ik denk trouwens dat mijn nod eigenlijk maandag is, dus ik wacht nog even af :)
Oude (on)bekende.
pi_89521895
Joehoe GGB kom es vertellen hoe het streepje er vandaag uit ziet? Je maakt het zo wel heel spannend! *O*

Klumsy, balen van je negatieve test. :*

En wat zitten er een hoop nog in spanning *O* Streepjesgolf op komst! :Y
¿
pi_89531386
Morgenvroeg zijn jullie de 3e die het weten! ( Ik zal toch eerst zelf moeten kijken en daarna O+ natuurlijk!)
  zondag 5 december 2010 @ 09:13:15 #204
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_89542933
GGB, Ik lurk even mee, in de hoop dat je iedereen goed nieuws kan gaan vertellen O+
Go GGB :*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_89543140
Helaas geen goed nieuws, test was negatief, zonder twijfel.
Dan maar wachten op }) .... Grrrrr wat kan je lijf (en die stomme zwangerschapstesten) je toch voor de gek houden }:| ...
pi_89543175
Hier ook een negatieve test....
Ook nog geen }) ! en dat terwijl afgelopen woensdag mikjn NOD was :?
Ben benieuwd of de Gyn. me morgen wat meer kan vertellen,
want deze ondekerheid vind ik niks....
pi_89543199
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 09:45 schreef GirlGoneBad het volgende:
Helaas geen goed nieuws, test was negatief, zonder twijfel.
Dan maar wachten op }) .... Grrrrr wat kan je lijf (en die stomme zwangerschapstesten) je toch voor de gek houden }:| ...
wat kl*te zeg....!
waneer is je NOD? kan het niet zijn dat de waardes nog niet hoog genoeg zijn om een positieve test te bezorgen?
  zondag 5 december 2010 @ 09:55:54 #208
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_89543222
;(
Wat jammer zeg, ik blijf hopen dat }) idd uitblijft en dat je dan wel een positieve test krijgt :*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_89543230
Mijn NOD was rond 24 november (ongeveer op dag 43)... ben dus dik en dik overtijd. Net effe met O+ overlegd: Deze week geen }) , dan is het volgende week tijd voor de huisarts in de schakelen.
pi_89543281
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 09:56 schreef GirlGoneBad het volgende:
Mijn NOD was rond 24 november (ongeveer op dag 43)... ben dus dik en dik overtijd. Net effe met O+ overlegd: Deze week geen }) , dan is het volgende week tijd voor de huisarts in de schakelen.
Dat is inderdaad wel verstandig om te doen!
Heb je wel een eisprong gevoeld oid?

Ik vind het bij mij dus zo "raar" dat ik dus 17 november een eisprong gevoeld heb en een positieve ovu-test had en dan nu helemaal niks...
  zondag 5 december 2010 @ 10:03:55 #211
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89543298
SHIT klumsy en GGB! -O- Ik had zo gehoopt op knalpositieve testen voor jullie allebei! Even een dikke knuffel vanuit Twenteland voor jullie beiden! :*
zulke monstercycli zijn zo irritant als je dolgraag zwanger wilt worden :{
pi_89543375
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 10:02 schreef klumsy het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel verstandig om te doen!
Heb je wel een eisprong gevoeld oid?

Ik vind het bij mij dus zo "raar" dat ik dus 17 november een eisprong gevoeld heb en een positieve ovu-test had en dan nu helemaal niks...
Nee, ik voel mijn eisprong namelijk niet door darmproblematiek. Ik heb zo vaak last van m'n buik dat ik een eisprong er niet uit kan halen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 5 december 2010 @ 10:15:39 #213
205904 lollypops
An end has a start
pi_89543438
Ohhh, wat jammer van allemaal die stomme }) }) !!
Voor alle dames hier ^O^ ^O^ .. Nieuwe ronde nieuwe kansen!!!
  zondag 5 december 2010 @ 10:18:03 #214
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89543464
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 10:10 schreef GirlGoneBad het volgende:

[..]

Nee, ik voel mijn eisprong namelijk niet door darmproblematiek. Ik heb zo vaak last van m'n buik dat ik een eisprong er niet uit kan halen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het veel vreemder hebben gevonden als je daar geen moeite mee zou hebben gehad! Het is toch ook een forse teleurstelling, je hebt een paar dagen geproefd aan het (misschien) zwanger zijn en wij hebben hier ook allemaal geroepen dat je zwanger bent. Logisch dat dat nu een enorme domper is! Dat heeft even nodig om te bezinken. :*
pi_89543481
quote:

SPOILER
Huh?? das ook wel heel raar hoog GGB! Ik geef stiekem de moed nog niet op, mede omdat je eerst wel een licht streepje had.
Toch kan ik me je gevoel zo goed voorstellen. Eerst helemaal happy en door ons ook aangemoedigd en dat wordt dan nu door zo'n stomme test ineens teniet gedaan. Ik hoop voor je dat je volgende week weer een positieve test in handen hebt! En anders idd naar de huisarts.
SPOILER
pi_89543698
GGB wat vervelend, ik blijf voor je duimen.
pi_89543706
Klumsy ook voor jou blijf ik duimen, ik hoop op een positieve test binnenkort!
pi_89543733
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 10:18 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Ik zou het veel vreemder hebben gevonden als je daar geen moeite mee zou hebben gehad! Het is toch ook een forse teleurstelling, je hebt een paar dagen geproefd aan het (misschien) zwanger zijn en wij hebben hier ook allemaal geroepen dat je zwanger bent. Logisch dat dat nu een enorme domper is! Dat heeft even nodig om te bezinken. :*
Daar sluit ik me helemaal bij aan!
dikke knuffel...
pi_89543737
Kan het niet zijn dat GGB wel zwanger was, vandaar dat lichte streepje? En dat het daarna mis is gegaan?

Dat hoor je toch ook wel eens?
pi_89543745
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 10:36 schreef Thistleweed het volgende:
Klumsy ook voor jou blijf ik duimen, ik hoop op een positieve test binnenkort!
Dankje!

Ik moet morgen rond half 11 in het ziekenhuis zijn, dus zal begin van de middag wel posten
wat de Gyn. zegt :)
  zondag 5 december 2010 @ 10:43:31 #221
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_89543788
ahh nee GGB! logisch dat je nu even keihard baalt, geen sorry zeggen hoor!

Klumsy jij ook al negatief, balen...

5 dec is eigenlijk alleen maar een leuke testdag als de test positief is, anders is zo'n kinderfeest net niet waar je behoefte aan hebt :*
  zondag 5 december 2010 @ 11:12:29 #222
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_89544256
Hè gadver dames :{ :{ :{

Ik wacht nog even met testen, verwacht eigenlijk niks en vind zo'n negatieve test zo confronterend, heb liever dat ik gewoon ongesteld wordt...
Oude (on)bekende.
pi_89544435
pfff, wat een teleurstellingen weer afgelopen tijd... Ik blijf duimen voor een positieve test
  zondag 5 december 2010 @ 11:38:04 #224
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_89544755
-O- he wat balen zeg GGB. Ik begrijp je helemaal hoor. Had dat vorige maand eigenlijk ook best wel. En op 5december is dan natuurlijk extra zuur -O-

En Klumsy ook al negatief, damn -O-

Deze maand gaat hem voor ons ook niet worden ben ik bang. Manlief is ziek, net in mijn vruchtbare periode..... :(
pi_89544799
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 11:38 schreef Kyara het volgende:
Deze maand gaat hem voor ons ook niet worden ben ik bang. Manlief is ziek, net in mijn vruchtbare periode..... :(
irritant is dat (ook al kan hij daar natuurlijk niks aan doen)... Frustrerend! Kan hij niet op een ander moment ziek worden? ~O> :P
  zondag 5 december 2010 @ 12:07:36 #226
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89545442
Even een :* voor GGB!
@Klumpsy; ik hoop dat de gyn duidelijkheid kan geven!
@Kyara; kan hij zich er niet even doorheen bijten? ~O> Hahaha! Grapje, maar wel balen!

Ik zit hier met een blaasontsteking. Gelukkig niet meer in de vruchtbare periode, die was daarvoor al... wel antibiotica tot dinsdag (en variant die geslikt mag worden bij eventuele zwangerschap, had het wel even gemeld bij de assistent, dat we bezig zijn). Was wel grappig bij het ophalen bij de apotheek; "de pil kan onbetrouwbaar worden" "das fijn, maar die slik al om een reden niet!" hihi...
Ik heb mijn NOD voor mijn gevoel naar 9 december verschoven, omdat ik 14 dagen daarvoor dacht mijn eisprong gevoelt te hebben, we zullen dus zien deze week...
  zondag 5 december 2010 @ 12:32:27 #227
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_89546192
:{ ...en ook hier is 5 december geen goede dag. Wel een cyclus volgens het boekje, dat dan weer wel ;)
Oude (on)bekende.
  zondag 5 december 2010 @ 12:35:21 #228
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_89546291
Zou een modje mijn NOD op 2 januari willen zetten? Ik ga nu gewoon voor een goede start van 2011!
Oude (on)bekende.
  zondag 5 december 2010 @ 13:03:20 #229
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89547139
Balen Mevr_Mus, maar in ieder geval fijn dat het een cyclus volgens het boekje is!
pi_89549651
He wat vervelend mevr_mus, hopen op nog een cyclus volgens het boekje!
pi_89576613
Wat ontzettend balen Mevr_Mus!
pi_89577050
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 12:35 schreef Mevr_Mus het volgende:
Zou een modje mijn NOD op 2 januari willen zetten? Ik ga nu gewoon voor een goede start van 2011!
Gedverdemme ;( Balen Mevr_Mus -O-
pi_89577444
over anderhalf uur bij de Gyn. zijn....
vind het toch stiekem wel een beetje spannend!
pi_89579536
Zoals ik al dacht.... ongesteld geworden :)

Cyclus van 30 dagen. Het dieten heeft nog niet mijn cyclus in de war geschopt ;)
04-01-2011 is mijn nieuwe nod... maar we gaan deze maand niet ons best doen... Nog 14,5 kilo afvallen :) Als het komt, dan komt het en dan zijn we er uiteraard super blij mee :)
  maandag 6 december 2010 @ 12:08:03 #235
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89581771
Volgens mij ga je best lekker he, c_a? Netjes hoor!

Klumsy, hoe was het bij de gyn?

:o GGB, een negatieve test??? Hoe kan dat nou -O- wat stom!

En mw Mus, vervelend, maar wel hoopgevend dat het een nette cyclus was inderdaad :*

Hier is het nu gewoon stom wachten tot ik weer ongesteld word, bluh, baal er echt van :{ Nouja, de feestdagen bieden natuurlijk wel 1000 soorten afleiding, dat scheelt :Y
pi_89582485
Kom net bij de gyn. vandaan..
Op de echo was niks te zien dat er een eisprong geweest is afgelopen tijd!
Heb aangegeven welke klachten ik heb, dus ze wilde toch ook dat ik nog even ging bloedprikken.
Woensdagmiddag zal ze me bellen met de uitslag daarvan :)
Ze gaf aan dat het kan zijn dat m'n lichaam heel heftig reageert op m'n eigen hormonen
en dat ik daarvan die klachten wel eens zou kunnen hebben!

Ik heb in ieder geval recepten voor Provera gekregen om de mensturatie op te wekken
en Clomid in de hoop dat aanslaat en ik op die manier een ei kan krijgen :)

Maargoed voor dat ik daar aan kan beginnen moet ik eerst woensdag afwachten en dan
besluiten we of ik terug moet komen of dat ik met die medicatie aan de gang kan gaan...

weer even afwachten dus!
pi_89582645
Nou Klumsy, daty klinkt iig hoopgevend. Er wordt wat aan gedaan. Ben erg benieuwd naar woensdag
  maandag 6 december 2010 @ 12:39:25 #238
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_89582847
Spannend klumsy! Ik hoop dat het met medicatie dan goed op te wekken is, en dat je snel een 2e streepje hebt :*
  maandag 6 december 2010 @ 15:38:23 #239
12913 GreatWhiteSilence
pi_89589530
Het zou mooi zijn als alleen wat medicijnen voldoende zijn voor een ei (en daarna een zwangerschap natuurlijk). :Y
pi_89595423
Klumsy, ik hoop dat je nu een goede cyclus krijgt en snel je tweede streepje zal krijgen.

C_A hou je het nog een beetje vol het dieet? Ben je trouwens nog ergens te volgen op FOK met je dieet dingen, dan kan ik af en toe kijken hoe je vordert (en je stilletjes toe juichen natuurlijk)
pi_89597229
Spannend Klumsy! Hopelijk heb je snel duidelijkheid en mogen we je snel uitzwaaien naar het andere topic!
Maarruhh... vergeef me m'n brutaliteit, maar mag ik vragen wat jouw gemiddelde cycluslengte is?

Hier heb ik zojuist een discussie met O+ gehad over het feit, wanneer ga ik eens naar de dokter?
Hij zou het liefst zien dat ik morgen nog ging, hij wil duidelijkheid, zeker na die eerste test. Hij vertrouwd die thuis-testen voor geen meter.

Ik ben daar iets makkelijker (of lakser, het is maar hoe je het bekijkt) in; deze week heb ik geen tijd vanwege mijn werk, ik ga volgende week wel een keertje. Als er dan nog geen }) te zien zou zijn, dan ben ik 3 weken over tijd. Mooie tijd om te gaan als ik zo lees, want dan is de kans groot dat ze me wel serieus nemen.
Wat zouden jullie doen in mijn geval?
  maandag 6 december 2010 @ 19:14:41 #242
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_89598023
Spannend Klumsy!

GGB: dat is een lastige. Ik denk dat ik toch ook nog even zou wachten tot ik meer tijd had en dat je meer kans hebt dat ze je serieus nemen. Maar goed, ik denk dat wij hier thuis dan eenzelfde soort discussie zouden voeren.
pi_89622147
@ GirlGoneBad, dat mag je gewoon vragen hoor ;)

Mijn eerste cyclus nadat ik met de nuvaring gestopt ben was 107 dagen, zit nu in m'n 2e cylcus
en daarmee zit ik op dag 34. Die kan ook nog wel even duren, want gisteren met de inwendige echo
was er ook niks te zien wat erop wees dat ik binnenkort een eisprong ga hebben....

Voordat ik met de nuvaring begon heb ik ook een tijd zonder gedaan en toen had ik een cylcus van 8 maand, 3 maand en 6 maand.

En voor ik uberhaupt ooit aan de pil was heb ik ook nooit een normale cyclus gehad...
volgens mij is de kortste toen 7 weken geweest ( denk dat ze toen gemiddeld tussen de 7 en 10 weken zaten )
pi_89622981
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 18:07 schreef Thistleweed het volgende:
Klumsy, ik hoop dat je nu een goede cyclus krijgt en snel je tweede streepje zal krijgen.

C_A hou je het nog een beetje vol het dieet? Ben je trouwens nog ergens te volgen op FOK met je dieet dingen, dan kan ik af en toe kijken hoe je vordert (en je stilletjes toe juichen natuurlijk)
Nee ik ben niet te volgen op Fok.

Ik heb wel een weblog, alleen die heb ik al een week niet bijgewerkt.

Maar het gaat supermakkelijk. Echt wel een dieet wat voorlopig bij mij past :)
Ben ook weer aan het sporten en dat voelt harstikke goed!
  dinsdag 7 december 2010 @ 10:00:14 #245
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_89623368
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 18:56 schreef GirlGoneBad het volgende:
Spannend Klumsy! Hopelijk heb je snel duidelijkheid en mogen we je snel uitzwaaien naar het andere topic!
Maarruhh... vergeef me m'n brutaliteit, maar mag ik vragen wat jouw gemiddelde cycluslengte is?

Hier heb ik zojuist een discussie met O+ gehad over het feit, wanneer ga ik eens naar de dokter?
Hij zou het liefst zien dat ik morgen nog ging, hij wil duidelijkheid, zeker na die eerste test. Hij vertrouwd die thuis-testen voor geen meter.

Ik ben daar iets makkelijker (of lakser, het is maar hoe je het bekijkt) in; deze week heb ik geen tijd vanwege mijn werk, ik ga volgende week wel een keertje. Als er dan nog geen }) te zien zou zijn, dan ben ik 3 weken over tijd. Mooie tijd om te gaan als ik zo lees, want dan is de kans groot dat ze me wel serieus nemen.
Wat zouden jullie doen in mijn geval?
Ik ben een keer om dezelfde reden naar de huisarts gegaan. Over de testen: de thuistesten zijn NIET slechter dan die van de huisarts (aldus mijn huisarts tenminste). Wij twijfelden daar ook over namelijk.

Ik zou wel voor de zekerheid je eierstokken laten checken (heb ik ook laten doen). Wel leuk om te weten: we zijn direct daarna weer aan de slag gegaan en was gelijk ook zwanger!

Succes :)
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:30:24 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89627714
Zo, volgens mij klopt de OP nu weer. :)
Nog iets vergeten?
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:44:25 #247
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89628267
Ja, we moeten Diaan en Poookie even aan de mouw trekken ;)

En Thistleweed had haar NOD doorgegeven: 23 december.
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:52:37 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89628540
Thanks, ik heb het aangepast. :)
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:52:44 #249
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_89628546
Bedankt BE!
pi_89634355
O+
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 10:00 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]

Ik ben een keer om dezelfde reden naar de huisarts gegaan. Over de testen: de thuistesten zijn NIET slechter dan die van de huisarts (aldus mijn huisarts tenminste). Wij twijfelden daar ook over namelijk.

Ik zou wel voor de zekerheid je eierstokken laten checken (heb ik ook laten doen). Wel leuk om te weten: we zijn direct daarna weer aan de slag gegaan en was gelijk ook zwanger!

Succes :)
Ja, dat idee heb ik ook, maar dat krijg ik hem niet aan z'n verstand gebracht. Maar als het deze cyclus niet lukt, was het toch al afgesproken met de HA dat ik even een bezoekje bracht. Ben al 2 cycli aan het temperaturen en aangezien we daar dus geen duidelijkheid in krijgen (1e cyclus; temp daling en daarna hoog tot menstruatie, 7 dagen over tijd, deze maand al ruim 3 weken een hoge temp, en vandaag 14 dagen over tijd). Dus er gaat zowiezo actie ondernomen worden.
  dinsdag 7 december 2010 @ 16:06:15 #251
12913 GreatWhiteSilence
pi_89635839
Woei, ik heb net mijn ovulatietestjes binnen, nu moet ik nog naar de wc kunnen: mijn dochter ligt op mijn schoot te slapen... :P

GGB, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. :)
pi_89635953
GWS...das lastig! En het is zeker niet zo'n vaste slaapster dat je haar 'even' aan de kant legt?

Ovulatietesten... heb ik ook nog liggen :@ ...
  dinsdag 7 december 2010 @ 16:20:52 #253
12913 GreatWhiteSilence
pi_89636451
Nee, helaas. Ze wordt 's avonds ook altijd wakker als ik naar bed ga...
  dinsdag 7 december 2010 @ 18:24:03 #254
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_89641161
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
Nog iets vergeten?
Ik sta er ook niet in :@ NOD 22 december...
  dinsdag 7 december 2010 @ 18:37:46 #255
205904 lollypops
An end has a start
pi_89641705
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
Nog iets vergeten?
Ja mij ;( ... Zou je mijn NOD op 28 dec willen zetten? Thank you O-) !!
  dinsdag 7 december 2010 @ 18:54:16 #256
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89642352
@GGB; ik kan je alleen vertellen dat ik gestoord zou worden van de cycli die jij hebt en ik denk dat ik allang bij de HA gezeten zou hebben. Alhoewel die van mij mij ooit eens gewoon weggestuurd heeft, toen ik niet ongi werd, terwijl ik de pil slikte.... :? Dat schijnt vaker voor te komen. Volgende keer dus gewoon naar mijn vrouwelijke, denk dat zij het wat meer begrijpt ofzo... ;)

@Klumpsy; wat fijn (voor zover je het fijn kunt noemen natuurlijk) dat er wat gebeurt!

@C_A; wat lekker dat het afvallen zo goed gaat! Ik ben net een jojo, heb ik de kolder weer, dan val ik zo een paar kilo af totdat die spijkerbroek weer past en dan eet ik vervolgens weer alles wat ik tegen kom (de slechte dingen dus! _O- )

Hier nog geen }) , maar ik had hem voor mezelf al verschoven naar donderdag...de tieten beginnen wel weer zeer te doen, we zullen zien. Even een ranzig detail in de spoilert geplaatst:
SPOILER
Laatste dag antibiotica in ieder geval en dan nog even langs HA-assistent om te kijken of de blaasontsteking weer vertrokken is! Ik hoop het want dat goedje is echt niet lekker (moet oplossen in water, yuk!)
  dinsdag 7 december 2010 @ 19:03:20 #257
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89642748
Ik denk eigenlijk wel dat de antibiotica de schuldige is Susie, fijn dan -O-
Hopelijk is je blaasontsteking er wel mee genezen!

Stom he, om blaasontsteking te voorkomen moet je eigenlijk direct na seks naar de wc om te plassen, maar als je zwanger wilt worden wil je dat natuurlijk niet :')
  dinsdag 7 december 2010 @ 19:08:36 #258
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89643007
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:03 schreef LadyBlack het volgende:
Stom he, om blaasontsteking te voorkomen moet je eigenlijk direct na seks naar de wc om te plassen, maar als je zwanger wilt worden wil je dat natuurlijk niet :')
Dus dat! Ik heb nog nooit een blaasontsteking gehad, ging altijd braaf na de sex naar de wc en nu dus idd niet! _O-
pi_89643113
Susie, dat heb ik ook wel eens vlak voor ik ongesteld moet worden... hopelijk heb jij het als je juist niet ongesteld moet worden, maar bij mij betekent het (soms, ik heb het niet altijd of ik merk het niet altijd op...) dus dat ik ongesteld ga worden.
  dinsdag 7 december 2010 @ 19:17:06 #260
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89643405
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:08 schreef Susie het volgende:

[..]

Dus dat! Ik heb nog nooit een blaasontsteking gehad, ging altijd braaf na de sex naar de wc en nu dus idd niet! _O-
Ai...... kijk daar ga je al. Misschien toch maar wel wat sneller naar de wc dan! Blaasontsteking is ook niet goed voor je.

Mijsje, gaat het nog een beetje met je? :*

-edit- Ik kan natuurlijk ook gewoon even het andere topic lezen....! :Y
pi_89643730
:P gelezen ondertussen? ;)
het gaat wel. ik ben nog steeds niet ongesteld, maar ga morgen vragen (ff bellen) of ik een maand moet wachten, of dat we komende cyclus meteen weer een tp mogen... ik wil nu wel door eigenlijk. om steeds maar weer een maand te wachten voelt ook niet goed...
  dinsdag 7 december 2010 @ 19:30:47 #262
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89644129
Ja, ik heb inmiddels gelezen hoe het zit, en ik snap heel goed dat je het liefst direct door wilt!

Fijn dat er zoveel opties zijn, maar het mag verdorie ook wel even meezitten nu he!
  dinsdag 7 december 2010 @ 19:40:58 #263
12913 GreatWhiteSilence
pi_89644669
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk eigenlijk wel dat de antibiotica de schuldige is Susie, fijn dan -O-
Hopelijk is je blaasontsteking er wel mee genezen!

Je moet binnen een uurtje of drie naar de wc, het hoeft niet meteen. Ik blijf altijd een minuutje of 10 liggen in een (wat ik denk een) gunstige positie is, en daarna ga ik naar de wc.
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:33:43 #264
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_89647717
benen om hoog, kussentje onder je heupen, dat soort werk :D
Ik probeer het naar het toilet gaan toch wel uit te stellen tot minimaal 2 uur. Probeer het zo te timen dat je vlak voor nog even snel gaat :@

wat een verhalen toch weer allemaal :X
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:38:28 #265
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89647980
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef Kyara het volgende:
Probeer het zo te timen dat je vlak voor nog even snel gaat :@
Ja maar het ging om het voorkomen van blaasontsteking he ;)
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:03:01 #266
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89649433
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:40 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Je moet binnen een uurtje of drie naar de wc, het hoeft niet meteen. Ik blijf altijd een minuutje of 10 liggen in een (wat ik denk een) gunstige positie is, en daarna ga ik naar de wc.
Na een minuut of tien lig ik al te pitten! hahaha!!

Leuk juist die verhalen Kyara, daarvoor zitten we hier! _O-

@Mijsje; ik hoop idd dat het net andersom is ;) maar denk toch dat het niet raak is, gevoel dat is... Kleine edit nog; wat een superleuk avatar-dinges heb je Mijs!
pi_89652461
:D Susie, dank je wel ;)
(was een van de afbeeldingen die ik kreeg toen ik googlede op mijsje... :P )
ik hoop ook dat het andersom is... :*
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:56:51 #268
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89652725
Ik vind deze ook leuker dan die booskijkende! ^O^ Maar iedereen had ineens zo'n boos ding :?

Dit plaatje doet me denken aan Schanulleke O+
pi_89652880
:D ik had die booskijkende al een tijdje niet meer... ik had hem zelf omgebouwd in een blijkijkende... ;) maar ik was inderdaad een beetje klaar met die en wilde m'n eigenste plaatje weer terug... :D
  dinsdag 7 december 2010 @ 22:31:50 #270
12913 GreatWhiteSilence
pi_89654948
@ Susie: ik ben een nachtbraker, dus ik ben vaak nog wel een paar uur op na het klussen. :P Mijn man moet de volgende ochtend weer naar zijn werk, dus die zou geradbraakt worden door middernachtelijke escapades... ;(
  dinsdag 7 december 2010 @ 22:36:21 #271
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89655265
Heb je je ovutestjes nog geprobeerd dan GWS?
  dinsdag 7 december 2010 @ 22:53:46 #272
12913 GreatWhiteSilence
pi_89656426
Ja, en er was een licht streepje te zien. Maar ik weet nu dus nog niet of dat een opbouwend streepje is, of een afbouwend streepje, als je begrijpt wat ik bedoel. Dat zal ik morgen moeten bekijken.
  dinsdag 7 december 2010 @ 22:55:27 #273
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89656528
Hm, nouja, da's in elk geval een beetje inzicht he, gecombineerd met nog een paar testjes de komende dagen :Y
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:00:40 #274
12913 GreatWhiteSilence
pi_89656855
Ik ben benieuwd wat ik morgen zal zien. Vorige keer was ik met behulp van de testjes zo zwanger(althans, dat denk/hoop ik?), wellicht lukt het nu ook. :)
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:52:21 #275
12913 GreatWhiteSilence
pi_89659695
Ik had trouwens wel geluk met die testjes, want de TNT staakt weer. Als ik ze een dag later had besteld, had ik ze vier dagen later binnen, of zelfs nog later binnen gekregen... :')
  woensdag 8 december 2010 @ 20:18:54 #276
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89691916
Zeker mazzel GWS! Normaal val ik niet zo snel in slaap hoor, maar meestal word ik 's nachts nog even wakker en ga ik toch nog naar de wc.
hier nog niets op dag 27
pi_89705083
Is trouwens leuke aanbieding door die staking bij sensi test.
Verder had ik net wat roze vegen :( wacht ff morgen af.. maar heb het idee dat ik dan wel ongi ben (nouja deze dag dan) dan is het deze keer weer erg vroeg en wederom niet gelukt ;(
Komende maand ga ik niet serieus proberen en eind januari krijg ik die kijkoperatie dus ik ga me daar maar even op focussen.
  donderdag 9 december 2010 @ 08:11:07 #278
12913 GreatWhiteSilence
pi_89707818
Ow, balen Boepie. -O-

Ik ben met temperaturen bezig, en ik denk dat ik mijn eisprong getempt heb? Tenminste: in een van de omschrijvingen die ik lees, wordt gezegd dat tijdens de eisprong je temperatuur dipt, om daarna omhoog te gaan.

Maar het is trouwens geen betrouwbare meting: ik was al op geweest omdat manlief zijn sleutels was vergeten. Ging ie steentjes tegen de ruiten gooien. :') Toen ik vroeg waarom hij niet gewoon belde (ik heb de telefoon naast mijn bed liggen) moest hij bekennen dat hij daar niet eens aan gedacht had. :+
pi_89707869
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 00:42 schreef Boepie het volgende:
Is trouwens leuke aanbieding door die staking bij sensi test.
Verder had ik net wat roze vegen :( wacht ff morgen af.. maar heb het idee dat ik dan wel ongi ben (nouja deze dag dan) dan is het deze keer weer erg vroeg en wederom niet gelukt ;(
Komende maand ga ik niet serieus proberen en eind januari krijg ik die kijkoperatie dus ik ga me daar maar even op focussen.
Bah balen Boepie! -O-
Zie je heel erg op tegen de operatie?
pi_89707889
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 08:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ow, balen Boepie. -O-

Ik ben met temperaturen bezig, en ik denk dat ik mijn eisprong getempt heb? Tenminste: in een van de omschrijvingen die ik lees, wordt gezegd dat tijdens de eisprong je temperatuur dipt, om daarna omhoog te gaan.

Maar het is trouwens geen betrouwbare meting: ik was al op geweest omdat manlief zijn sleutels was vergeten. Ging ie steentjes tegen de ruiten gooien. :') Toen ik vroeg waarom hij niet gewoon belde (ik heb de telefoon naast mijn bed liggen) moest hij bekennen dat hij daar niet eens aan gedacht had. :+
Hahaha mannen ;)

Geen idee hoeveel invloed dat tussentijds opstaan heeft voor het temperaturen...
Kan je er anders niet vandaag ook een ovu-test doen?
pi_89707946
Gisteren de uitslag van m'n bloed gehad, maar dat zag er allemaal goed uit
en heb afgelopen periode dus toch echt geen eisprong gehad. Gezien de lengte
van m'n cylcus mag ik nu gaan beginnen met Clomid te slikken....
Het weekend dus maar de bestelling voor de medicijnen de deur uit doen
( heeft toch geen zin om dat eerder te doen met die stakingen van de post )en dan gaan beslissen waneer ik ermee ga beginnen :)
Zit zelf te denken om op 1 januari te beginnen dan kan ik ook de feestdagen doorkomen
met een wijntje ( niet zozeer dat moeite zou hebben dat te laten staan, maar heb geen zin
dat iedereen vraagt waarom ik niks wil drinken )

Weet nog niet of ik in dit topic zal blijven of dat ik ga verhuizen naar het andere topic,
maargoed heb nog even om daar over na te denken :)
pi_89714003
Boepie, balen :( ...
GWS: Hahahaha geweldig van je man! En dat eisprong tempen... ik geloof er niet zo hard in dat het klopt. Inderdaad, volgens de gebruiksaanwijzing zou de temp een daling hebben om daarna omhoog te schieten, en bij geen zwangerschap weer gewoon naar beneden te gaan. Nou, vorige cyclus had ik 2 weken voor m'n NOD alleen maar hoge temperaturen, deze cyclus (jaja, hij duurt nog steeds voort! Dag..uhm...59?) Blijf ik al 4 weken hoge temperaturen meten.

Klumsy: Mooi dat de uitslag er goed uit zag! Ennuh... je mag van mij ook gewoon hier blijven posten hoor. Gewoon in allebei de topics rondzwerven!

Net even een afspraak gemaakt bij HA voor morgenvroeg. Ben het kotsbeu. HA begreep het probleem, morgen even langskomen met m'n temperatuurlijsten en even bespreken hoe nu verder te gaan...

[ Bericht 12% gewijzigd door GirlGoneBad op 09-12-2010 12:30:47 (Iets vergeten...) ]
pi_89714821
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 12:22 schreef GirlGoneBad het volgende:
Net even een afspraak gemaakt bij HA voor morgenvroeg. Ben het kotsbeu. HA begreep het probleem, morgen even langskomen met m'n temperatuurlijsten en even bespreken hoe nu verder te gaan...
Ik ben benieuwd hoor :*
Ik zou ook gek worden.... wel goed dat je even mag langskomen :)
pi_89715052
GirlGoneBad, wat fijn dat je gelijk morgen langs mag komen!
Hopelijk krijg je gelijk een doorverwijzing naar de Gyn. zodat ze kunnen kijken
wat er precies aan de hand is...
  donderdag 9 december 2010 @ 13:10:54 #285
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89715702
Boepie, klumsy en GGB, wat een gedoe allemaal he :{

Ik hoop dat de kijkoperatie wat duidelijkheid brengt, dat de Clomid zn werk goed gaat doen, en dat de huisarts een verklaring kan geven voor de lange cyclus en hoge temperatuur!

GWS, ovutestje geeft vast uitsluitsel :Y
pi_89715887
kan trouwens heel goed kloppen dat ik een positieve ovu-test had,
want die testen zijn dus niet betrouwbaar als je PCOS hebt!
dan zijn de waarde die gemeten worden standaard dus al zo hoog dat hij heel vaak positief is
  donderdag 9 december 2010 @ 13:17:17 #287
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89715938
Oh, da's natuurlijk goed om te weten, anders zou je jezelf dus blij maken met niks!

En je temperatuur? Is die wel betrouwbaar?
  donderdag 9 december 2010 @ 13:18:56 #288
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89715991
Overigens zijn er aardig wat moeders hier te vinden die clomid hebben geslikt, dus even navragen in het andere topic zal je vast wat persoonlijke ervaringen opleveren :Y en je kunt natuurlijk in beide topics posten ^O^
pi_89716166
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 13:17 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, da's natuurlijk goed om te weten, anders zou je jezelf dus blij maken met niks!

En je temperatuur? Is die wel betrouwbaar?
Geen idee hoe dat met temperaturen zit, dat heb ik nooit gedaan...
pi_89716192
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 13:18 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens zijn er aardig wat moeders hier te vinden die clomid hebben geslikt, dus even navragen in het andere topic zal je vast wat persoonlijke ervaringen opleveren :Y en je kunt natuurlijk in beide topics posten ^O^
Ja misschien dat ik dat wel doe, gewoon in beide topics posten :)
pi_89716604
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 13:23 schreef klumsy het volgende:
Ja misschien dat ik dat wel doe, gewoon in beide topics posten :)
Het is daar ook best gezellig hoor, je bent welkom. :)
Fijn dat je al zo snel aan de Clomid mag. ^O^
pi_89716772
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 13:34 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Het is daar ook best gezellig hoor, je bent welkom. :)
Fijn dat je al zo snel aan de Clomid mag. ^O^
Ja zeker fijn, heb echt een hele fijne Gyn. :)
  donderdag 9 december 2010 @ 15:19:39 #293
12913 GreatWhiteSilence
pi_89721514
Ik doe dat temperaturen nu ook pas voor de eerste keer, alleen het gaat nogal lastig met kind en man. :') Je moet kennelijk eerst minimaal een uur hebben gelegen, zodat je niet warm bent door beweging etc. Maar ja, afgelopen dagen: kind dondert uit bed, kind is om half 7 wakker (ipv mijn meettijd om 7 uur), man loopt om zes uur de ramen te bekogelen... *zucht* }:|
pi_89734762
gws, het is niet alleen een uur hebben gelegen, maar een paar uur zelfs. en dan ook nog in rust... en dan ook nog niet tussendoor even naar de wc, en dan ook nog in slaap, want wakker is een ander ritme dus andere temp... het heeft wat voeten in aarde, en ik kan me voorstellen dat dat heel lastig is met man en kind... (maar vooral man op die manier... :P )

Klumsy, lekker posten waar jij je het lekkerst bij voelt hoor, maar het kan nooit kwaad om je vragen voor te leggen in het moeilijk zwanger worden/blijven topic hoor... :) je bent welkom, en dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je hier niet meer thuis hoort! :* gewoon doen wat jij fijn vindt hoor! :Y
pi_89735705
Klumsy wel spannend met dat clomid, hoop dat het goed helpt meis, enne 1 januari is mooi uitgangspunt toch?>

GGB heel veel succes morgen bij de HA, hoop dat je snel doorverwezen wordt hoor.

GWS aan dat tempen wen je wel hoor, dadelijk is een een routine hehe, althans zo heb ik het nu voor elkaar :') duurde wel ff hoor. En verbazend.. maar de gyn weet er echt raad mee, ze lezen er meer van af dan jij of ik zeg maar, maar een gyn ziet er nogal veel gedurende de loopbaan. tis voor een goed doel moet je gewoon denken *O*
  vrijdag 10 december 2010 @ 08:15:05 #296
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89751123
@Klumpsy; ook al slik je Clomid, dan ben je toch even goed nog aan het wachten op een tweede streepje ;)
@GGB; ben benieuwd wat de huisarts vanmorgen zegt!

Ik heb het al eens eerder gezegd, maar dat temperaturen lijkt me echt een crime! Maar goed, je zal er iets voor over moeten hebben toch? Is dat altijd noodzakelijk dat temperaturen? Vroeg ik me zo maar af.

Hier dag 29, stiekum vanmorgen toch getest, maar negatief. Voelde daarna (duh, had dat niet eerder gekund 8)7 ) wat krampen in onderbuik, dus wellicht komt }) er toch aan vandaag. We zullen zien.
pi_89752292
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 08:15 schreef Susie het volgende:
@Klumpsy; ook al slik je Clomid, dan ben je toch even goed nog aan het wachten op een tweede streepje ;)
@GGB; ben benieuwd wat de huisarts vanmorgen zegt!

Ik heb het al eens eerder gezegd, maar dat temperaturen lijkt me echt een crime! Maar goed, je zal er iets voor over moeten hebben toch? Is dat altijd noodzakelijk dat temperaturen? Vroeg ik me zo maar af.

Hier dag 29, stiekum vanmorgen toch getest, maar negatief. Voelde daarna (duh, had dat niet eerder gekund 8)7 ) wat krampen in onderbuik, dus wellicht komt }) er toch aan vandaag. We zullen zien.
Hee susie, ik kan me herinneren dat we de vorige keer op de zelfde dag ongesteld waren en dat betekend dat het vandaag pas dag 28 is.. Dus ben bang dat je een klein beetje vooruit loopt. Maar wel enorm balen zeg dat }) er aan komt.

Sorry dat ik de laatste tijd niet echt gereageerd heb. Ik heb wel het hele topic nog gevolgd maar door drukte weinig tijd om goed te reageren en daarom had ik er voor gekozen om dan ook maar niet een korte (misschien inhoudkoze) post te schrijven) mijn excuses hiervoor, maar ik volg jullie allemaal en leef ook met iedereen mee!

Zelf zit ik op dag 28. Heb cylcli gehad van 28, 34, 28, dus gemiddeld 30 dagen vandaar dat m'n nod op zondag staat. Ik heb van de week wel wat last gehad van pijnlijke puisten en dat heb ik helaas wel vaker bij m'n ongesteldheid. Ook heb ik ook behoorlijk gevoelige tepels en dat had ik vorige maand niet dus hoop dat dat goed nieuws is. Ik ga denk vandaag even een testje halen, zodat ik die een op voorraad heb liggen en hoop dat ik die van de week kan gebruiken! Ik heb in iedergeval vast aardige hoop wanneer ik vnv niet ongesteld wordt.. We hebben deze periode wel heel uitgebreid ons best gedaan tijdens m'n vermoedelijk vruchtbare periode (heb volgens mij niet echt een ei-sprong gevoeld)

Iedereen verder succes er mee en dat het een mooi kerstcadeautje mag zijn!!
pi_89752610
jammer susie!

Ik heb een zwaar, drukkend gevoel in mijn onderbuik, denk dat mijn ei op springen staat. Aan de vorige zwangerschap heb ik een cyste overgehouden op mijn eierstok, misschien dat ik daarom nu dat drukkende gevoel heb? Heb het anders nooit.

Pff gisteren op het werk zat een nieuwe collega maar door te zagen: heb je kinderen? Ik: nee. O wil je kinderen? Ik bromde wat vaags. Op korte termijn dan? Toen zei ik maar nee maar ondertussen dacht ik echt hou toch je smoel man!
pi_89752763
GGB hoelaat moet je naar de huisarts?
pi_89752798
Charmed_angel: Nou, ik ben net terug van de HA, en heb de verwijzing naar de gyn binnen. Ik was net aan het typen toen jouw update kwam!

HA staarde naar m'n templijsten, hij begreep er niks van. Bloedtest gedaan, die viel negatief uit, maar dat wist ik eigenlijk al stiekem.
Nu dus de gyn bellen, en dan ga ik ook langzaamaan pendelen tussen 2 topics denk ik...
pi_89753017
Jeetje GGB, jij ook al!
Sterkte voor jou en Klumsy, tis toch niet wat je van te voren had gedacht...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')