Blijft bijzonder, dat het lichaam zo snel al reageert en anders gaat doenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:03 schreef Aventura het volgende:
Over vroege symptomen: achteraf waren dat bij mij slecht slapen, heel warm hebben. Al na een week na bevruchting. Heel anders dan normaal.
Of je giga in de maling neemt...quote:Op woensdag 24 november 2010 19:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Blijft bijzonder, dat het lichaam zo snel al reageert en anders gaat doen
quote:
Laten we hopen dat dat het geweest is...quote:Op woensdag 24 november 2010 23:29 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
LB, misschien is het weer zo'n innestelingsbloeding? Geen idee, ik weet alleen dat ik bloed zag...
Weet je al waneer je gaat bellen voor een afspraak, of wacht je het nog even af?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:56 schreef Thistleweed het volgende:
GWS![]()
Hier nog geenmaar wel temp daling. Ook een verwijzing voor gynacoloog binnen dus binnen kort weer een stapje verder
Ik heb het met alle plezier aangepastquote:Op donderdag 25 november 2010 09:51 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Zou een lieve MOD mij uit de OP willen halen? Alvast bedankt
Volgens mij had Mefke dat, die was meteen weer zwanger na een miskraam, dus zonder eerst nog weer ongesteld te zijn geworden.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:48 schreef klavertje-4 het volgende:
Als ik echt alweer zwanger zou zijn, dan zou mijn cyclus helemaal niet verstoord zijn door de lange miskraam, maar weer precies op tijd zijn verlopen. Zou dat echt al kunnen![]()
Als ik me in kan houden wil ik pas woensdag testen, als ik dat niet kan volhouden wil ik pas op z'n vroegst zaterdag testen. Het zal dus wel zaterdag worden![]()
Spannend!
Anders wacht je met testen tot volgende week?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:43 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Telt labiliteit ook als zwangerschapskwaal?
Het is denk ik toch loos alarm dat bloed, maar nu bedacht ik me dat als het inderdaad een nestelingsbloeding was, ik tóch beter kan wachten tot...
Dit omdat het hcg vlak na een nesteling nooit hoog genoeg kan zijn voor een positieve test...
Ik hoop zo dat het wel raak isquote:Op woensdag 24 november 2010 10:55 schreef klumsy het volgende:
Raar dat je lichaam je toch steeds voor de gek kan houden...
Ik heb nu ook wel veel klachten die ik vorige maand ook had en toen ben ik ook gewoon ongesteld geworden, vandaar dat ik nu denk ik ook een stuk rustiger ben en denk dat het vast ook niet raak zal zijn
hier van hetzelfde....quote:Op donderdag 25 november 2010 19:34 schreef Thistleweed het volgende:
Eventjes te moe om bij te lezen. Hierzodus het is m niet geworden deze maand.
Lief van je!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:20 schreef Boepie het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat het wel raak isik ga hard in de duimstand voor jou
Mag ik vragen in welke regio je woont? Vandaag te horen gekregen dat collega haar baby met spoed gehaald is en gereanimeerd moest worden.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:23 schreef GotC het volgende:
Klavertje: Spannend! Knap dat je zo lang kan wachten met testen! En zo'n lange miskraam is wel heftig zeg!Ik duim voor je, hoop dat het raak is
GWS: Zou best kunnen, een nestelingsbloeding. En wat klumsy zegt, anders test je volgende week![]()
GGB: Frustrerend, zo'n lange cyclus.. na 44 dagen ben je het ook wel een beetje zat zeker? Dan maar liever zekerheid, dus zou lekker testen over een weekje
Zag vandaag een verse baby op m'n werkOp de verkoever, na een keizersnede. Het gehuil
*smelt*
En zag een andere baby gereanimeerd worden.. barstte bijna in tranen uit, zo zielig.. die oogjes keken me precies aan![]()
Ik weet het nietquote:Op donderdag 25 november 2010 18:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
GotC: hoe is het afgelopen?![]()
Echt!quote:Op donderdag 25 november 2010 21:26 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mag ik vragen in welke regio je woont? Vandaag te horen gekregen dat collega haar baby met spoed gehaald is en gereanimeerd moest worden.
Laten we hopen dat dat niet nodig is...quote:Op donderdag 25 november 2010 21:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Mocht ik niet zwanger zijn ga ik aan de ovulatietesten beginnen. Ik heb een site gevonden met 25 stuks voor ongeveer 16 euro, dus dat is wel voldoende voor een maandje of twee.
Welke site ? pm mag ookquote:Op donderdag 25 november 2010 21:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Mocht ik niet zwanger zijn ga ik aan de ovulatietesten beginnen. Ik heb een site gevonden met 25 stuks voor ongeveer 16 euro, dus dat is wel voldoende voor een maandje of twee.
Haha, dat wilde ik ook vragen...quote:
1e keer?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:02 schreef klumsy het volgende:
[..]
Haha, dat wilde ik ook vragen...
Maargoed ik ga 6 december naar de Gyn. dus als het niet raak is, dan wil ik eerst even afwachten
wat zij voor gaat stellen, voordat ik straks met zo een pak van die testen zit
Nee niet de eerste keer...quote:
Is zeker niet handig nee, hoe kan je dan in vredesnaam na de eisprong sexen??quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:10 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Susie, ik kan begrijpen dat je na die krampen geen zin meer hebt, niet erg handig nee...![]()
Ik bedacht me dat die bloeding van laatst misschien een ovulatiebloeding geweest kan zijn?
Het zou qua tijd wellicht kunnen kloppen, bedacht ik me zo...
T_A_P ik sluit me helemaal aan bij Juud! Ik moet ook nog regelmatig aan je verhaal denken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:54 schreef Juud79 het volgende:
@TAP
Ik gun het je zo enorm dat je weer snel zwanger bent en dat je deze keer na 9 maanden een gezond kindje op de wereld mag zetten. Moet nog heel vaak aan jullie denken, vind het nog steeds enorm verdrietig wat jullie is overkomen, zo oneerlijk...
Succes de komende tijd!
Dat is bij mij sowieso het geval, ik bloed kennelijk op de meest onverwachte momenten...quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:57 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wel lastig omdat ik niet weet wanneer de NOD dan komt... ten alle tijde maar maandverband/tampons bij me houden dan...
Ik ook altijd, maar dan omdat ik het anders vergeet mee te nemen als ik het wel nodig heb.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dat is bij mij sowieso het geval, ik bloed kennelijk op de meest onverwachte momenten...Blehh.
Ik sluit me hier volledig bij aanquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef LadyBlack het volgende:
TAP, ik heb me de afgelopen tijd ook vaak afgevraagd hoe het met je zou zijn.... vond het een vreselijk heftig verhaal![]()
Fijn dat je de moed erin houdt en het weer gaat proberen, ik wens je heel veel geluk en hoop dat er snel weer een tweede streepje verschijnt!
Deal, volgende ronde samen naar Z&Gquote:Op donderdag 25 november 2010 20:21 schreef Aoraki het volgende:
[..]
hier van hetzelfde....(volgens mij lopen wij exact gelijk, vorige maand ook al). Gaan we gewoon voor de volgende ronde
Inderdaad, misschien was je gewoon te vroeg?quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:08 schreef LadyBlack het volgende:
Maar eigenlijk zou je toch ook pas woensdag testen? Je weet maar nooit dus
Goed plan ik doe meequote:Op zaterdag 27 november 2010 13:22 schreef LadyBlack het volgende:
Jaaa kerstkindjes voor ons allemaal zeg ik!!
Nee, je wacht maarquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik wil een sinterklaas-cadeautje, mag dat ook?
Ik zal extra hard gaan duimen voor een 2e streepje op 5 decemberquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:25 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ow, dat is wel een goeie: 5 december testen en als ie positief is, doe ik die in een schoen van Annicka, maak er een foto van en doe die foto in het fotolijstje wat ik ga geven aan de grootouders. Even kijken wanneer ze het doorhebben.Maar dan moet het wel een positieve test zijn natuurlijk...
Haha ja daar heb je wel een puntquote:Op maandag 29 november 2010 08:47 schreef charmed_angel het volgende:
Als je het gevoel hebt dat het niet raak is, waarom ga je dan testen?
Ik heb daar wel van geleerd hoorVan al dat geld (van die testen) kan je andere leuke dingen doen
wanneer is je NOD dan?quote:Op maandag 29 november 2010 09:38 schreef klumsy het volgende:
[..]
Haha ja daar heb je wel een punt
Maargoed heb nog 6 testen liggen ( heb die van sensitest besteld 6 voor 12 euro ofzo )
maar je hebt wel gelijk, dus misschien dat ik wel wacht met testen tot in het weekend,
als het niet raak is dan verwacht ik toch ook wel dat ik dan ongesteld ben geworden voor die tijd
Woensdag, dus zou dan ook vrijdag of zaterdag een test kunnen doen ( moet ik iig niet ongesteld zijn geworden in de tussentijd, anders schiet het niet opquote:
Dat is natuurlijk wel het betere werk, en hopelijk maakt een streepje het helemaal af en hoef je je voorlopig geen zorgen meer te maken om de genoemde problemen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:30 schreef Thistleweed het volgende:
Mijn NOD mag naar 23 december Maar ik zal er niet zijn om jullie te vertellen hoe het gaat want op dat moment ben ik lekker aan de andere kant van de wereld in het zonnetje aan het genieten.
Het is natuurlijk wel een fijn soort spannend, zeker wel een beetje zweverigquote:@Papilion, klinkt wel als een fijn soort spannend of niet? Spannend maar er staat wel iets leuks te wachten. Ik hoop voor je dat je hier snel weer klaar bent en zal voor je duimen woensdag.
Dat is ook hartstikke moeilijk... misschien weet je het wel, maar er is een topic hier bij Fok ('als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat'), waar meer meiden zijn die in hetzelfde schuitje zitten.. 't Is misschien (nog) veel te vroeg voor je om daar eens te gaan kijken, maar 't is maar even dat je het weet.. Sterkte/succes!quote:Op zondag 28 november 2010 20:30 schreef Thistleweed het volgende:
Hier heb ik het wel een beetje moeilijk. Naast me ligt een brief naar de gynaecoloog met daarop: reden verwijzing: ongewenst kinderloos. Vond dat zo confronterend om te lezen. Ben daar al een paar dagen heel erg mee bezig. Heb met mijn man afgesproken niet te praten over uitslagen van onderzoeken enzo maar merk dat ik dat wel lastig vind, ik kan het niet met vriendinnen bespreken maar ook niet hier dus blijft het een beetje in mijn hoofd rond dwalen. Ach komt wel goed, het is maar een hobbeltje, een kindje komt er vast wel.
Jammer dat het niet raak was klavertje-4, maar de 26e is zeker een hele mooie datum!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:25 schreef klavertje-4 het volgende:
o ik vertel me, mijn NOD is nu 26 december, dat is wel een heel bijzondere datum!
Ik denk dat ik die vast claim
Haha, ja ik vind het ook knap van mezelf...quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:08 schreef klavertje-4 het volgende:
knap dat je zolang kan wachten klumsy! Ik hou van duidelijkheid, ik zou die paar dagen echt niet kunnen wachten, hoewel ik verstandelijk gezien wel weet dat dat handiger is.
Hopelijk is het raak!
Ik ben benieuwd Klumsy-> ik vind dat het weer hoog tijd wordt voor 'n 2e streepje in dit topic!!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:31 schreef klumsy het volgende:
Morgen is mijn NOD, ben erg benieuwd.... opzich heb ik alleen last van krampen,
maargoed daar loop ik de afgelopen 2 weken ( op 1 dag na) al mee, dus dat zegt niet zoveel
Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben geworden ga ik testen heb ik me voorgenomen
Jammer klavertje 4 voor jequote:Op dinsdag 30 november 2010 11:25 schreef klavertje-4 het volgende:
o ik vertel me, mijn NOD is nu 26 december, dat is wel een heel bijzondere datum!
Nee, ik heb (nog) niet de welbekende menstruatiesymptomen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
Voel je ook iets dat kan duiden op een zwangerschap danwel een naderende menstruatie GGB? 50 is wel echt lang, spannend!
En klumsy, nog heel eventjes geduld, het is zó morgenof overmorgen...:Y
Mijn laatste cyclus was 47 dagen.... ben mei/juni begonnen met een cyclus van 37 dagen... Hij werd steeds langer. Maar hoe spannend ik het de vorige keren vond, zo rustig ben ik er nu onder. Of dat dat nou komt omdat ik weet dat de dokter na deze cyclus op me staat te wachten, dat weet ik eigenlijk niet. Het voelt een beetje...apart ofzo... Ik ben in ieder geval nog nooit zo tam geweest als de afgelopen week.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:02 schreef klavertje-4 het volgende:
spannend GGB!
Je zou bijna denken dat het niet kan missen met al dag 50, maar jij hebt vaker lange cyclussen toch?
Ik duim voor je
Gewoon bij sensitest online bestellen, dat is een stuk goedkoper en dan heb je ze morgen als het goed is al bij de postquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:52 schreef GirlGoneBad het volgende:
Klavertje-4, jammer dat het afgelopen maand niet gelukt is. Maar wel goed dat alles weer 'naar behoren' werkt nu.
Lollypops ook heel veel succes de komende ronde!
Klumsy, wij wachten gewoon op goed nieuws van je... Ga eens testen dan!![]()
Ik moet eigenlijk niks zeggen, ik zou eigenlijk vandaag willen testen (dag 50), maar denk maar niet dat madam effe 5 km gaat fietsen glijden om een testje te scoren... Ik wacht op beter weer OF datm'n auto terug geeft!
Spannendquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:34 schreef GirlGoneBad het volgende:
Testen zijn besteld, en morgen in huis! Dus dan zal ik morgenmiddag/avond wel wat meer weten!
In dit weer?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:40 schreef klavertje-4 het volgende:
hihi ik ben zo ongeduldig dat ik desnoods die 5 km ging kruipen als ik jou was
Het klinkt heeeel positief!
oeh spannendquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:34 schreef GirlGoneBad het volgende:
Testen zijn besteld, en morgen in huis! Dus dan zal ik morgenmiddag/avond wel wat meer weten!
weet je al waneer je wil gaan testen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
In dit weer?Mij niet gezien...
![]()
Spannend GGB! Donkere tepels klinkt inderdaad veelbelovend. Heb er zelf nooit 'last' van gehad, trouwens.
Als ik van de laatste drie cycli uitga is trouwens vandaag mijn NOD. Maar ik durf niet te testen...Bang dat ik mijn zeepbel laat knappen...
en is de postbode al geweest?quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:34 schreef GirlGoneBad het volgende:
enenen?quote:Op woensdag 1 december 2010 13:40 schreef GirlGoneBad het volgende:
Postbode is geweest, maar geen testen... Dankjewel Sensitest![]()
![]()
!
Ik fiets zometeen dan wel ff naar de apotheek ofzo...
Ik ben net pas wakker, dus ochtend-urine is nou middag-urine geworden, maar ik heb nog niet geplast, ik hou het gewoon op tot ik terug ben.
Ja maar volgens mij is GGB gewoon harstikke zwangerquote:Op woensdag 1 december 2010 12:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Is het niet beter te wachten tot de volgende ochtend? Ochtend-urine enzo?
TNT is vanmorgen al geweest....quote:Uw bestelling is vandaag verzonden per TNT post
Ik doe met je mee, helaas ook met de krampen.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:25 schreef klumsy het volgende:
Hier trouwens nog geen![]()
Wel kramp, maarja dat heb ik al 2 weken ( op 1 dag na ofzo )
Ik zag je vraag in het andere topic, toen ik belde naar het ziekenhuis kon ik binnen 3 wekenquote:Op woensdag 1 december 2010 17:33 schreef Thistleweed het volgende:
@josé, ik had het topic wel al eens doorgelezen maar vind het nog lastig, post nog liever hierzo![]()
Ga er nu wel even heen om een vraag te stellen.
dat is kl*te...!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Damn, mijn sinterklaascadeautje is volgens mij mislukt...
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Damn, mijn sinterklaascadeautje is volgens mij mislukt...
Nou ja, een cyclus van 24 dagen komt redelijk overeen met de rest. Geen idee wat die bloeding van vorige keer was.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:22 schreef LadyBlack het volgende:
He GWS, jeetje, het gaat echt rap bij jou he?
Balen
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:13 schreef klavertje-4 het volgende:
balen gws! Zullen we dan allemaal maar voor een kerstkado gaan?
Ik woon trouwens ook in noord holland, west friesland!
Das ook wel bizar iddquote:Op woensdag 1 december 2010 22:45 schreef danic het volgende:
Hè GGB, dat had ik dus niet verwacht zeg! En dan ook nog zo'n smak gemaakt. Dan heb je het helemaal wel gehad lijkt me. Gaat het een beetje met je nu?
Ik blijf stiekem voor je duimen, want je symptomen zeggen toch iets anders. Mijn zusje is er 2 weken geleden achter gekomen dat ze al 8 weken zwanger was. Ze had iedere week dat ze overtijd was 1 test gedaan die steeds negatief was. Na 4 weken overtijd en weer een negatieve test werd ze ff pissig en gooide ze de hele beker urine over de test en ja hoor, een heel licht streepje.
Maar ja zo hoort het niet, dus de huisarts gebeld: volgende dag urine gebracht en 's middags gefeliciteerd met haar zwangerschap!
Dus ik denk nog steeds dat je wel zwanger bent! Dus!
Dus misschien tochquote:Op donderdag 2 december 2010 11:01 schreef GirlGoneBad het volgende:
GWS...![]()
KwalitatiefUuitermateTeleurstellend, sjips, nondejuus... Had het jou zooooooooo gegund!
Danic, gefeliciteerd met je zusje!!!
Over bizar gesproken....
Net m'n Sensitesten binnen gekregen...
Ikke met m'n stomme kop 'vooruit we proberen het nog een keertje', want ik had echt geen goed gevoel bij die mid-stream testen van de apotheek (ze hebben daar niks anders...)
Jèh.. staat me daar toch een super vaag streepje op?!?! Ik krijg het maar niet op de foto![]()
Naja ik test over een paar daagjes nog een keertje, misschien hebben we dan meer duidelijkheid...
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:01 schreef GirlGoneBad het volgende:
GWS...![]()
KwalitatiefUuitermateTeleurstellend, sjips, nondejuus... Had het jou zooooooooo gegund!
Over bizar gesproken....
Ikke met m'n stomme kop 'vooruit we proberen het nog een keertje', want ik had echt geen goed gevoel bij die mid-stream testen van de apotheek (ze hebben daar niks anders...)
Jèh.. staat me daar toch een super vaag streepje op?!?! Ik krijg het maar niet op de foto![]()
Naja ik test over een paar daagjes nog een keertje, misschien hebben we dan meer duidelijkheid...
Ik wisthetquote:Op donderdag 2 december 2010 11:01 schreef GirlGoneBad het volgende:
GWS...![]()
Over bizar gesproken....
Auw, klinkt idd als een pijnlijke knie!quote:Op donderdag 2 december 2010 11:52 schreef GirlGoneBad het volgende:
Thanx voor de reacties iedereen! Maar ik blijf nog ff veilig met m'n pootje op de grond (andere in de lucht na die val van gisteren).ff gebeld, die had echt zoiets van, hoe kan dat nou? Gisteren was het nog helemaal negatief? Maar we wachten even af, zaterdag of zondag doe ik de test opnieuw, en dan zien we het wel!
Ow ja, en natuurlijk nog iedereen bedankt voor de beterschapswensen. Knie is dik en blauw en er zit nogal wat vocht in, dus ik ben voorlopig zo'n beetje veroordeeld tot de bank. M'n hand heb ik eigenlijk al geen last meer van!
Ja dat dus , thanksquote:Op donderdag 2 december 2010 13:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
GGB, gefeliciteerd!Goedmakertje voor de zere knie.
![]()
Boepie: het stofje wordt niet sterker, er komen er alleen steeds meer van...
En heb je al getest?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:32 schreef papillion het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, helaas ook met de krampen.
Ja, is een leuke datum... ik was 2 jaar geleden ook uitgerekend op 26 december... Bas is de 24e geborenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:25 schreef klavertje-4 het volgende:
Ik kan Jeetjejom quoten want ook mijn eerste dubbele streepje was nauwelijks zichtbaar met het blote oog en ook hier verkoopt het levende bewijs me nu met regelmaat een schopquote:Op donderdag 2 december 2010 17:09 schreef Jeetjejom het volgende:
GGB, streepje is streepje hoor! Mijn eerste was ook te wazig om te fotograferen, en ik zit hier nu al met een dikke buik stampjes te ontvangen! GEFELICITEERD!!!!!!!
Snap ik wel hoor, wij durfden het ook niet geloven, pas na een test of 7 (quote:Op donderdag 2 december 2010 17:58 schreef GirlGoneBad het volgende:
Thanx voor de reacties allemaal! Het blijft allemaal erg onwerkelijk,is er ook nog erg nuchter onder. We blijven nog even een slag om de arm houden tot de van het weekend nog eens getest hebben.
Twentemeisje, heb je je serviesje van de Unox al besteld/binnen? En wij maar rookworst eten hier!
Balen klumsy! Ben je normaal heel precies ongesteld op je NOD?quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:58 schreef klumsy het volgende:
Vanmorgen een test gedaan, maar negatief...
ook nog geenga in ieder geval geen testen meer doen voor maandag,
dus we wachten nog maar even af!
euh geen idee...quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:03 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Balen klumsy! Ben je normaal heel precies ongesteld op je NOD?
dankjequote:Op vrijdag 3 december 2010 08:34 schreef twentemeisje het volgende:
Oke, je zou dus later dit weekend nog een keer kunnen testen als jeuitblijft. Ik weet van mijn vorige zwangerschap dat ik de ene dag negatief testte en de dag erna positief. Misschien zit je net onder de HCG-grens die de test nodig heeft om positief uit te slaan. Ik duim voor je!
ik hoop hetquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:40 schreef klumsy het volgende:
Mevr_Mus zie net morgen jouw NOD is...
Een 2e streepje zou toch een super cadeautje zijn zo met Sinterklaas!
Ik ga vandaag nog even flink door metvoor je!
wat kl*te zeg....!quote:Op zondag 5 december 2010 09:45 schreef GirlGoneBad het volgende:
Helaas geen goed nieuws, test was negatief, zonder twijfel.
Dan maar wachten op.... Grrrrr wat kan je lijf (en die stomme zwangerschapstesten) je toch voor de gek houden
...
Dat is inderdaad wel verstandig om te doen!quote:Op zondag 5 december 2010 09:56 schreef GirlGoneBad het volgende:
Mijn NOD was rond 24 november (ongeveer op dag 43)... ben dus dik en dik overtijd. Net effe metoverlegd: Deze week geen
, dan is het volgende week tijd voor de huisarts in de schakelen.
Nee, ik voel mijn eisprong namelijk niet door darmproblematiek. Ik heb zo vaak last van m'n buik dat ik een eisprong er niet uit kan halen.quote:Op zondag 5 december 2010 10:02 schreef klumsy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel verstandig om te doen!
Heb je wel een eisprong gevoeld oid?
Ik vind het bij mij dus zo "raar" dat ik dus 17 november een eisprong gevoeld heb en een positieve ovu-test had en dan nu helemaal niks...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 december 2010 10:10 schreef GirlGoneBad het volgende:
[..]
Nee, ik voel mijn eisprong namelijk niet door darmproblematiek. Ik heb zo vaak last van m'n buik dat ik een eisprong er niet uit kan halen.Ik zou het veel vreemder hebben gevonden als je daar geen moeite mee zou hebben gehad! Het is toch ook een forse teleurstelling, je hebt een paar dagen geproefd aan het (misschien) zwanger zijn en wij hebben hier ook allemaal geroepen dat je zwanger bent. Logisch dat dat nu een enorme domper is! Dat heeft even nodig om te bezinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Nee, ik voel mijn eisprong namelijk niet door darmproblematiek. Ik heb zo vaak last van m'n buik dat ik een eisprong er niet uit kan halen.Huh?? das ook wel heel raar hoog GGB! Ik geef stiekem de moed nog niet op, mede omdat je eerst wel een licht streepje had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch kan ik me je gevoel zo goed voorstellen. Eerst helemaal happy en door ons ook aangemoedigd en dat wordt dan nu door zo'n stomme test ineens teniet gedaan. Ik hoop voor je dat je volgende week weer een positieve test in handen hebt! En anders idd naar de huisarts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op zondag 5 december 2010 10:18 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik zou het veel vreemder hebben gevonden als je daar geen moeite mee zou hebben gehad! Het is toch ook een forse teleurstelling, je hebt een paar dagen geproefd aan het (misschien) zwanger zijn en wij hebben hier ook allemaal geroepen dat je zwanger bent. Logisch dat dat nu een enorme domper is! Dat heeft even nodig om te bezinken.
Dankje!quote:Op zondag 5 december 2010 10:36 schreef Thistleweed het volgende:
Klumsy ook voor jou blijf ik duimen, ik hoop op een positieve test binnenkort!
irritant is dat (ook al kan hij daar natuurlijk niks aan doen)... Frustrerend! Kan hij niet op een ander moment ziek worden?quote:Op zondag 5 december 2010 11:38 schreef Kyara het volgende:
Deze maand gaat hem voor ons ook niet worden ben ik bang. Manlief is ziek, net in mijn vruchtbare periode.....
Gedverdemmequote:Op zondag 5 december 2010 12:35 schreef Mevr_Mus het volgende:
Zou een modje mijn NOD op 2 januari willen zetten? Ik ga nu gewoon voor een goede start van 2011!
Nee ik ben niet te volgen op Fok.quote:Op maandag 6 december 2010 18:07 schreef Thistleweed het volgende:
Klumsy, ik hoop dat je nu een goede cyclus krijgt en snel je tweede streepje zal krijgen.
C_A hou je het nog een beetje vol het dieet? Ben je trouwens nog ergens te volgen op FOK met je dieet dingen, dan kan ik af en toe kijken hoe je vordert (en je stilletjes toe juichen natuurlijk)
Ik ben een keer om dezelfde reden naar de huisarts gegaan. Over de testen: de thuistesten zijn NIET slechter dan die van de huisarts (aldus mijn huisarts tenminste). Wij twijfelden daar ook over namelijk.quote:Op maandag 6 december 2010 18:56 schreef GirlGoneBad het volgende:
Spannend Klumsy! Hopelijk heb je snel duidelijkheid en mogen we je snel uitzwaaien naar het andere topic!
Maarruhh... vergeef me m'n brutaliteit, maar mag ik vragen wat jouw gemiddelde cycluslengte is?
Hier heb ik zojuist een discussie metgehad over het feit, wanneer ga ik eens naar de dokter?
Hij zou het liefst zien dat ik morgen nog ging, hij wil duidelijkheid, zeker na die eerste test. Hij vertrouwd die thuis-testen voor geen meter.
Ik ben daar iets makkelijker (of lakser, het is maar hoe je het bekijkt) in; deze week heb ik geen tijd vanwege mijn werk, ik ga volgende week wel een keertje. Als er dan nog geente zien zou zijn, dan ben ik 3 weken over tijd. Mooie tijd om te gaan als ik zo lees, want dan is de kans groot dat ze me wel serieus nemen.
Wat zouden jullie doen in mijn geval?
Ja, dat idee heb ik ook, maar dat krijg ik hem niet aan z'n verstand gebracht. Maar als het deze cyclus niet lukt, was het toch al afgesproken met de HA dat ik even een bezoekje bracht. Ben al 2 cycli aan het temperaturen en aangezien we daar dus geen duidelijkheid in krijgen (1e cyclus; temp daling en daarna hoog tot menstruatie, 7 dagen over tijd, deze maand al ruim 3 weken een hoge temp, en vandaag 14 dagen over tijd). Dus er gaat zowiezo actie ondernomen worden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:00 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Ik ben een keer om dezelfde reden naar de huisarts gegaan. Over de testen: de thuistesten zijn NIET slechter dan die van de huisarts (aldus mijn huisarts tenminste). Wij twijfelden daar ook over namelijk.
Ik zou wel voor de zekerheid je eierstokken laten checken (heb ik ook laten doen). Wel leuk om te weten: we zijn direct daarna weer aan de slag gegaan en was gelijk ook zwanger!
Succes
Ik sta er ook niet inquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, volgens mij klopt de OP nu weer.![]()
Nog iets vergeten?
Ja mijquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, volgens mij klopt de OP nu weer.![]()
Nog iets vergeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste dag antibiotica in ieder geval en dan nog even langs HA-assistent om te kijken of de blaasontsteking weer vertrokken is! Ik hoop het want dat goedje is echt niet lekker (moet oplossen in water, yuk!)Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Dus dat! Ik heb nog nooit een blaasontsteking gehad, ging altijd braaf na de sex naar de wc en nu dus idd niet!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:03 schreef LadyBlack het volgende:
Stom he, om blaasontsteking te voorkomen moet je eigenlijk direct na seks naar de wc om te plassen, maar als je zwanger wilt worden wil je dat natuurlijk niet
Ai...... kijk daar ga je al. Misschien toch maar wel wat sneller naar de wc dan! Blaasontsteking is ook niet goed voor je.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:08 schreef Susie het volgende:
[..]
Dus dat! Ik heb nog nooit een blaasontsteking gehad, ging altijd braaf na de sex naar de wc en nu dus idd niet!
Je moet binnen een uurtje of drie naar de wc, het hoeft niet meteen. Ik blijf altijd een minuutje of 10 liggen in een (wat ik denk een) gunstige positie is, en daarna ga ik naar de wc.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk eigenlijk wel dat de antibiotica de schuldige is Susie, fijn dan![]()
Hopelijk is je blaasontsteking er wel mee genezen!
Stom he, om blaasontsteking te voorkomen moet je eigenlijk direct na seks naar de wc om te plassen, maar als je zwanger wilt worden wil je dat natuurlijk niet
Ja maar het ging om het voorkomen van blaasontsteking hequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef Kyara het volgende:
Probeer het zo te timen dat je vlak voor nog even snel gaat![]()
Na een minuut of tien lig ik al te pitten! hahaha!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:40 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Je moet binnen een uurtje of drie naar de wc, het hoeft niet meteen. Ik blijf altijd een minuutje of 10 liggen in een (wat ik denk een) gunstige positie is, en daarna ga ik naar de wc.
Bah balen Boepie!quote:Op donderdag 9 december 2010 00:42 schreef Boepie het volgende:
Is trouwens leuke aanbieding door die staking bij sensi test.
Verder had ik net wat roze vegenwacht ff morgen af.. maar heb het idee dat ik dan wel ongi ben (nouja deze dag dan) dan is het deze keer weer erg vroeg en wederom niet gelukt
![]()
Komende maand ga ik niet serieus proberen en eind januari krijg ik die kijkoperatie dus ik ga me daar maar even op focussen.
Hahaha mannenquote:Op donderdag 9 december 2010 08:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ow, balen Boepie.![]()
Ik ben met temperaturen bezig, en ik denk dat ik mijn eisprong getempt heb? Tenminste: in een van de omschrijvingen die ik lees, wordt gezegd dat tijdens de eisprong je temperatuur dipt, om daarna omhoog te gaan.
Maar het is trouwens geen betrouwbare meting: ik was al op geweest omdat manlief zijn sleutels was vergeten. Ging ie steentjes tegen de ruiten gooien.Toen ik vroeg waarom hij niet gewoon belde (ik heb de telefoon naast mijn bed liggen) moest hij bekennen dat hij daar niet eens aan gedacht had.
Ik ben benieuwd hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 12:22 schreef GirlGoneBad het volgende:
Net even een afspraak gemaakt bij HA voor morgenvroeg. Ben het kotsbeu. HA begreep het probleem, morgen even langskomen met m'n temperatuurlijsten en even bespreken hoe nu verder te gaan...
Geen idee hoe dat met temperaturen zit, dat heb ik nooit gedaan...quote:Op donderdag 9 december 2010 13:17 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, da's natuurlijk goed om te weten, anders zou je jezelf dus blij maken met niks!
En je temperatuur? Is die wel betrouwbaar?
Ja misschien dat ik dat wel doe, gewoon in beide topics postenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:18 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens zijn er aardig wat moeders hier te vinden die clomid hebben geslikt, dus even navragen in het andere topic zal je vast wat persoonlijke ervaringen opleverenen je kunt natuurlijk in beide topics posten
Het is daar ook best gezellig hoor, je bent welkom.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:23 schreef klumsy het volgende:
Ja misschien dat ik dat wel doe, gewoon in beide topics posten
Ja zeker fijn, heb echt een hele fijne Gyn.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:34 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Het is daar ook best gezellig hoor, je bent welkom.![]()
Fijn dat je al zo snel aan de Clomid mag.
Hee susie, ik kan me herinneren dat we de vorige keer op de zelfde dag ongesteld waren en dat betekend dat het vandaag pas dag 28 is.. Dus ben bang dat je een klein beetje vooruit loopt. Maar wel enorm balen zeg datquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:15 schreef Susie het volgende:
@Klumpsy; ook al slik je Clomid, dan ben je toch even goed nog aan het wachten op een tweede streepje![]()
@GGB; ben benieuwd wat de huisarts vanmorgen zegt!
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar dat temperaturen lijkt me echt een crime! Maar goed, je zal er iets voor over moeten hebben toch? Is dat altijd noodzakelijk dat temperaturen? Vroeg ik me zo maar af.
Hier dag 29, stiekum vanmorgen toch getest, maar negatief. Voelde daarna (duh, had dat niet eerder gekund) wat krampen in onderbuik, dus wellicht komt
er toch aan vandaag. We zullen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |