quote:Op woensdag 1 december 2010 19:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Damn, mijn sinterklaascadeautje is volgens mij mislukt...

Nou ja, een cyclus van 24 dagen komt redelijk overeen met de rest. Geen idee wat die bloeding van vorige keer was.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:22 schreef LadyBlack het volgende:
He GWS, jeetje, het gaat echt rap bij jou he?
Balen

quote:Op woensdag 1 december 2010 22:13 schreef klavertje-4 het volgende:
balen gws! Zullen we dan allemaal maar voor een kerstkado gaan?
Ik woon trouwens ook in noord holland, west friesland!

Das ook wel bizar iddquote:Op woensdag 1 december 2010 22:45 schreef danic het volgende:
Hè GGB, dat had ik dus niet verwacht zeg! En dan ook nog zo'n smak gemaakt. Dan heb je het helemaal wel gehad lijkt me. Gaat het een beetje met je nu?
Ik blijf stiekem voor je duimen, want je symptomen zeggen toch iets anders. Mijn zusje is er 2 weken geleden achter gekomen dat ze al 8 weken zwanger was. Ze had iedere week dat ze overtijd was 1 test gedaan die steeds negatief was. Na 4 weken overtijd en weer een negatieve test werd ze ff pissig en gooide ze de hele beker urine over de test en ja hoor, een heel licht streepje.
Maar ja zo hoort het niet, dus de huisarts gebeld: volgende dag urine gebracht en 's middags gefeliciteerd met haar zwangerschap!
Dus ik denk nog steeds dat je wel zwanger bent! Dus!

Dus misschien tochquote:Op donderdag 2 december 2010 11:01 schreef GirlGoneBad het volgende:
GWS...![]()
KwalitatiefUuitermateTeleurstellend, sjips, nondejuus... Had het jou zooooooooo gegund!
Danic, gefeliciteerd met je zusje!!!
Over bizar gesproken....
Net m'n Sensitesten binnen gekregen...
Ikke met m'n stomme kop 'vooruit we proberen het nog een keertje', want ik had echt geen goed gevoel bij die mid-stream testen van de apotheek (ze hebben daar niks anders...)
Jèh.. staat me daar toch een super vaag streepje op?!?! Ik krijg het maar niet op de foto![]()
Naja ik test over een paar daagjes nog een keertje, misschien hebben we dan meer duidelijkheid...

quote:Op donderdag 2 december 2010 11:01 schreef GirlGoneBad het volgende:
GWS...![]()
KwalitatiefUuitermateTeleurstellend, sjips, nondejuus... Had het jou zooooooooo gegund!
Over bizar gesproken....
Ikke met m'n stomme kop 'vooruit we proberen het nog een keertje', want ik had echt geen goed gevoel bij die mid-stream testen van de apotheek (ze hebben daar niks anders...)
Jèh.. staat me daar toch een super vaag streepje op?!?! Ik krijg het maar niet op de foto![]()
Naja ik test over een paar daagjes nog een keertje, misschien hebben we dan meer duidelijkheid...

Ik wisthetquote:Op donderdag 2 december 2010 11:01 schreef GirlGoneBad het volgende:
GWS...![]()
Over bizar gesproken....

Auw, klinkt idd als een pijnlijke knie!quote:Op donderdag 2 december 2010 11:52 schreef GirlGoneBad het volgende:
Thanx voor de reacties iedereen! Maar ik blijf nog ff veilig met m'n pootje op de grond (andere in de lucht na die val van gisteren).ff gebeld, die had echt zoiets van, hoe kan dat nou? Gisteren was het nog helemaal negatief? Maar we wachten even af, zaterdag of zondag doe ik de test opnieuw, en dan zien we het wel!
Ow ja, en natuurlijk nog iedereen bedankt voor de beterschapswensen. Knie is dik en blauw en er zit nogal wat vocht in, dus ik ben voorlopig zo'n beetje veroordeeld tot de bank. M'n hand heb ik eigenlijk al geen last meer van!

Ja dat dus , thanksquote:Op donderdag 2 december 2010 13:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
GGB, gefeliciteerd!Goedmakertje voor de zere knie.
![]()
Boepie: het stofje wordt niet sterker, er komen er alleen steeds meer van...

En heb je al getest?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:32 schreef papillion het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, helaas ook met de krampen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |