abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89403022
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Damn, mijn sinterklaascadeautje is volgens mij mislukt... }:|
;(

Kutzooi }:|
  woensdag 1 december 2010 @ 21:09:40 #152
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_89404225
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:22 schreef LadyBlack het volgende:
He GWS, jeetje, het gaat echt rap bij jou he? :o

Balen -O-
Nou ja, een cyclus van 24 dagen komt redelijk overeen met de rest. Geen idee wat die bloeding van vorige keer was. :? Maar misschien kom ik er morgenochtend achter dat het alweer gestopt is, dat kan ook nog. Al geloof ik daar eerlijk gezegd niet zo in... ;(
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 1 december 2010 @ 21:24:46 #153
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89405061
Ja precies, het is wel raar dat je tussendoor ook nog een bloeding hebt gehad... :{
pi_89407278
Nee is ook wel balen dat het zo lang duurt maar aan de andere kant, ik wil al kinderen sinds mijn 18e en ben nu 27, dan kunnen die 3 maanden er ook nog wel bij ;)
Maar ik ga nog wel even goed kijken, toen die verwijzing binnen was had ik wel zo iets van, nu gaat er iets gebeuren en dan moet je alsnog heel lang wachten.

GWS wat balen zeg, sinterklaas cadeautjes zouden niet mogen mislukken }:|
pi_89407881
balen gws! Zullen we dan allemaal maar voor een kerstkado gaan?

Ik woon trouwens ook in noord holland, west friesland!
pi_89408759
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:13 schreef klavertje-4 het volgende:
balen gws! Zullen we dan allemaal maar voor een kerstkado gaan?

Ik woon trouwens ook in noord holland, west friesland!
:) daar ben ik opgegroeid tot m'n 9e... :D nu woon ik er weer vlakbij... Wieringen... ;)
pi_89409397
West Friesland ftw

daar ben ik ook opgegroeid tot mijn 21e ;)
pi_89409691
Hè GGB, dat had ik dus niet verwacht zeg! En dan ook nog zo'n smak gemaakt. Dan heb je het helemaal wel gehad lijkt me. Gaat het een beetje met je nu?

Ik blijf stiekem voor je duimen, want je symptomen zeggen toch iets anders. Mijn zusje is er 2 weken geleden achter gekomen dat ze al 8 weken zwanger was. Ze had iedere week dat ze overtijd was 1 test gedaan die steeds negatief was. Na 4 weken overtijd en weer een negatieve test werd ze ff pissig en gooide ze de hele beker urine over de test en ja hoor, een heel licht streepje.
Maar ja zo hoort het niet, dus de huisarts gebeld: volgende dag urine gebracht en 's middags gefeliciteerd met haar zwangerschap!

Dus ik denk nog steeds dat je wel zwanger bent! Dus!
  woensdag 1 december 2010 @ 22:54:02 #159
12913 GreatWhiteSilence
pi_89410287
Mijn volgende NOD zou 28 december zijn. Met een beetje geluk zou ik de 27ste positief kunnen testen. Een leuk verjaardagscadeautje voor mijn man. :P

Ik ben trouwens in het midden van Noord-Holland opgegroeid. :)
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_89420062
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:45 schreef danic het volgende:
Hè GGB, dat had ik dus niet verwacht zeg! En dan ook nog zo'n smak gemaakt. Dan heb je het helemaal wel gehad lijkt me. Gaat het een beetje met je nu?

Ik blijf stiekem voor je duimen, want je symptomen zeggen toch iets anders. Mijn zusje is er 2 weken geleden achter gekomen dat ze al 8 weken zwanger was. Ze had iedere week dat ze overtijd was 1 test gedaan die steeds negatief was. Na 4 weken overtijd en weer een negatieve test werd ze ff pissig en gooide ze de hele beker urine over de test en ja hoor, een heel licht streepje.
Maar ja zo hoort het niet, dus de huisarts gebeld: volgende dag urine gebracht en 's middags gefeliciteerd met haar zwangerschap!

Dus ik denk nog steeds dat je wel zwanger bent! Dus!
Das ook wel bizar idd :o! wel ontzettend leuk voor je zusje *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Boepie op 02-12-2010 12:06:52 (s teveel ) ]
pi_89421348
GWS... :( :'( KwalitatiefUuitermateTeleurstellend, sjips, nondejuus... Had het jou zooooooooo gegund!

Danic, gefeliciteerd met je zusje!!!

Over bizar gesproken....
Net m'n Sensitesten binnen gekregen...
Ikke met m'n stomme kop 'vooruit we proberen het nog een keertje', want ik had echt geen goed gevoel bij die mid-stream testen van de apotheek (ze hebben daar niks anders...)

Jèh.. staat me daar toch een super vaag streepje op?!?! Ik krijg het maar niet op de foto :(

Naja ik test over een paar daagjes nog een keertje, misschien hebben we dan meer duidelijkheid...
pi_89421724
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:01 schreef GirlGoneBad het volgende:
GWS... :( :'( KwalitatiefUuitermateTeleurstellend, sjips, nondejuus... Had het jou zooooooooo gegund!

Over bizar gesproken....
Ikke met m'n stomme kop 'vooruit we proberen het nog een keertje', want ik had echt geen goed gevoel bij die mid-stream testen van de apotheek (ze hebben daar niks anders...)

Jèh.. staat me daar toch een super vaag streepje op?!?! Ik krijg het maar niet op de foto :(

Naja ik test over een paar daagjes nog een keertje, misschien hebben we dan meer duidelijkheid...
Dus misschien toch *O*
zou echt super zijn!!!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_89422603
in mijn ervaring is ook een licht streepje een streepje!!

Je bent zwanger! *O* *O*
  donderdag 2 december 2010 @ 11:46:43 #164
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_89422823
quote:

Over bizar gesproken....

:o! *O* Super-vaag-streepje is ook een streepje!! *O*
pi_89423023
Thanx voor de reacties iedereen! Maar ik blijf nog ff veilig met m'n pootje op de grond (andere in de lucht na die val van gisteren). O+ ff gebeld, die had echt zoiets van, hoe kan dat nou? Gisteren was het nog helemaal negatief? Maar we wachten even af, zaterdag of zondag doe ik de test opnieuw, en dan zien we het wel!

Ow ja, en natuurlijk nog iedereen bedankt voor de beterschapswensen. Knie is dik en blauw en er zit nogal wat vocht in, dus ik ben voorlopig zo'n beetje veroordeeld tot de bank. M'n hand heb ik eigenlijk al geen last meer van!
pi_89423624
Maar dat kan toch juist?dat hormoonstofje wordt (als goed is ) steeds sterker.. en hoe priller hoe lastiger te testen,.. dat heeft meestal wel een beetje tijd nodig, en elk lijf is weer anders in de aanmaak natuurlijk.
heel tof en mega spannend nu dus ;) en gewoon zo nu en dan een test er tegenaan knallen :D
gefeliciteerd GGB volgens mij ben je hartstikke zwanger.
pi_89423775
quote:

Over bizar gesproken....

Ik wisthet *G* Je bent gewoon harstikke zwanger O+

Gefeliciteerd :*
pi_89423937
Gefeliciteerd GGB! *O* *O* *O*
Andere beentje mag ook gewoon de lucht in, streepje = streepje.
  donderdag 2 december 2010 @ 12:20:12 #169
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_89424025
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:52 schreef GirlGoneBad het volgende:
Thanx voor de reacties iedereen! Maar ik blijf nog ff veilig met m'n pootje op de grond (andere in de lucht na die val van gisteren). O+ ff gebeld, die had echt zoiets van, hoe kan dat nou? Gisteren was het nog helemaal negatief? Maar we wachten even af, zaterdag of zondag doe ik de test opnieuw, en dan zien we het wel!

Ow ja, en natuurlijk nog iedereen bedankt voor de beterschapswensen. Knie is dik en blauw en er zit nogal wat vocht in, dus ik ben voorlopig zo'n beetje veroordeeld tot de bank. M'n hand heb ik eigenlijk al geen last meer van!
Auw, klinkt idd als een pijnlijke knie! :* Lekker hoog houden, dan is dat vocht zo weg.
EN! Twee streepjes = Een sinterklaascadeautje voor je! *O*
  donderdag 2 december 2010 @ 13:42:06 #170
12913 GreatWhiteSilence
pi_89426905
GGB, gefeliciteerd! *O* Goedmakertje voor de zere knie. :D

Boepie: het stofje wordt niet sterker, er komen er alleen steeds meer van... :P
  donderdag 2 december 2010 @ 13:46:08 #171
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89427081
Streep is streep! Gewoon morgen weer testen. Bij mij werd-ie elke dag beter te zien. Gefeliciteerd!
pi_89427370
Zie je wel! Zie je wel! Zie je wel!
Ik doe een grote *O* *O* *O* Want een streep is een streep. En wat Boepie en GWS zeggen: hcg wordt aangemaakt door de kleine en daar komt steeds meer van. Dat is ook de stof waardoor je een tweede streepje krijgt. Niet iedereen maakt dit even snel aan en dus kan het wat langer duren voordat je een positieve test hebt. Ik weet zeker dat dit weekend dat 2e streepje van je test af knalt!
pi_89428706
Jeuj een streepje!!! Hartstikke leuk!!!!
Tralalalaaa
pi_89429252
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
GGB, gefeliciteerd! *O* Goedmakertje voor de zere knie. :D

Boepie: het stofje wordt niet sterker, er komen er alleen steeds meer van... :P
Ja dat dus , thanks :D
beter meetbaar hehe dat bedoelde ik ermee.
Ik hoop dat iedereen snel een 2e streepje krijgt, zou echt fijn zijn.
Ff een oppep jompel *O* *O* *O* *O*
pi_89435030
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:32 schreef papillion het volgende:

[..]

Ik doe met je mee, helaas ook met de krampen.
En heb je al getest?

Hier nog geen }) misschien dat ik morgenochtend een test ga doen als ik dan nog niet ongesteld ben...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')