Ja, is een leuke datum... ik was 2 jaar geleden ook uitgerekend op 26 december... Bas is de 24e geborenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:25 schreef klavertje-4 het volgende:
o ik vertel me, mijn NOD is nu 26 december, dat is wel een heel bijzondere datum!
Ik denk dat ik die vast claim
Ik kan Jeetjejom quoten want ook mijn eerste dubbele streepje was nauwelijks zichtbaar met het blote oog en ook hier verkoopt het levende bewijs me nu met regelmaat een schopquote:Op donderdag 2 december 2010 17:09 schreef Jeetjejom het volgende:
GGB, streepje is streepje hoor! Mijn eerste was ook te wazig om te fotograferen, en ik zit hier nu al met een dikke buik stampjes te ontvangen! GEFELICITEERD!!!!!!!
Snap ik wel hoor, wij durfden het ook niet geloven, pas na een test of 7 (quote:Op donderdag 2 december 2010 17:58 schreef GirlGoneBad het volgende:
Thanx voor de reacties allemaal! Het blijft allemaal erg onwerkelijk,is er ook nog erg nuchter onder. We blijven nog even een slag om de arm houden tot de van het weekend nog eens getest hebben.
Twentemeisje, heb je je serviesje van de Unox al besteld/binnen? En wij maar rookworst eten hier!
Balen klumsy! Ben je normaal heel precies ongesteld op je NOD?quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:58 schreef klumsy het volgende:
Vanmorgen een test gedaan, maar negatief...
ook nog geenga in ieder geval geen testen meer doen voor maandag,
dus we wachten nog maar even af!
euh geen idee...quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:03 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Balen klumsy! Ben je normaal heel precies ongesteld op je NOD?
dankjequote:Op vrijdag 3 december 2010 08:34 schreef twentemeisje het volgende:
Oke, je zou dus later dit weekend nog een keer kunnen testen als jeuitblijft. Ik weet van mijn vorige zwangerschap dat ik de ene dag negatief testte en de dag erna positief. Misschien zit je net onder de HCG-grens die de test nodig heeft om positief uit te slaan. Ik duim voor je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |