abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89335706
o ik vertel me, mijn NOD is nu 26 december, dat is wel een heel bijzondere datum!

Ik denk dat ik die vast claim :+
pi_89335820
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:25 schreef klavertje-4 het volgende:
o ik vertel me, mijn NOD is nu 26 december, dat is wel een heel bijzondere datum!

Jammer dat het niet raak was klavertje-4, maar de 26e is zeker een hele mooie datum!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_89335941
Morgen is mijn NOD, ben erg benieuwd.... opzich heb ik alleen last van krampen,
maargoed daar loop ik de afgelopen 2 weken ( op 1 dag na :P ) al mee, dus dat zegt niet zoveel :)
Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben geworden ga ik testen heb ik me voorgenomen
pi_89337313
knap dat je zolang kan wachten klumsy! Ik hou van duidelijkheid, ik zou die paar dagen echt niet kunnen wachten, hoewel ik verstandelijk gezien wel weet dat dat handiger is.

Hopelijk is het raak!
pi_89338331
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 12:08 schreef klavertje-4 het volgende:
knap dat je zolang kan wachten klumsy! Ik hou van duidelijkheid, ik zou die paar dagen echt niet kunnen wachten, hoewel ik verstandelijk gezien wel weet dat dat handiger is.

Hopelijk is het raak!
Haha, ja ik vind het ook knap van mezelf... :P
Maargoed het is nog geen vrijdag en wie weet kan ik me toch niet beheersen tot die tijd!

Het scheelt dat ik deze week erg druk en weinig thuis ben,
dan ben ik er iets minder bezig met testen.
Ik ga ook niet bij m'n schoonmoeder of vrienden zo een test doen.
En als m'n wekker rond half 6 gaat dan is de verleiding ook wel erg groot om wat langer te blijven liggen, met als gevolg dat ik daarna moet opschieten om m'n bus te halen en dus ook niet aan testen toe kom :)
  dinsdag 30 november 2010 @ 12:34:30 #106
205904 lollypops
An end has a start
pi_89338344
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:31 schreef klumsy het volgende:
Morgen is mijn NOD, ben erg benieuwd.... opzich heb ik alleen last van krampen,
maargoed daar loop ik de afgelopen 2 weken ( op 1 dag na :P ) al mee, dus dat zegt niet zoveel :)
Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben geworden ga ik testen heb ik me voorgenomen
Ik ben benieuwd Klumsy-> ik vind dat het weer hoog tijd wordt voor 'n 2e streepje in dit topic!!

quote:

Jammer klavertje 4 voor je }) . Wel fijn dat het allemaal weer werkt na je miskraam! Ik duim voor je op een kerststreepje! Mijn NOD is 2 dagen erna (de 28ste).. Kunnen we samen deze cyclus doorlopen! :Y .

Op mijn verlanglijstje staat een vruchtbare periode *O* . Mijn vriend wordt af en toe wel moe van mij. Hij zegt dat ik geduld moet hebben :{ ! En ik zeg: als het eenmaal rammelt, rammelt het hard :X !
pi_89338766
gezellig lollypops!
pi_89341631
Klavertje-4, jammer dat het afgelopen maand niet gelukt is. Maar wel goed dat alles weer 'naar behoren' werkt nu.

Lollypops ook heel veel succes de komende ronde!

Klumsy, wij wachten gewoon op goed nieuws van je... Ga eens testen dan! ;)

Ik moet eigenlijk niks zeggen, ik zou eigenlijk vandaag willen testen (dag 50), maar denk maar niet dat madam effe 5 km gaat fietsen glijden om een testje te scoren... Ik wacht op beter weer OF dat O+ m'n auto terug geeft!
  dinsdag 30 november 2010 @ 13:57:17 #109
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89341845
Voel je ook iets dat kan duiden op een zwangerschap danwel een naderende menstruatie GGB? 50 is wel echt lang, spannend!

En klumsy, nog heel eventjes geduld, het is zó morgen :) of overmorgen...:Y
pi_89342059
spannend GGB!

Je zou bijna denken dat het niet kan missen met al dag 50, maar jij hebt vaker lange cyclussen toch?

Ik duim voor je
pi_89342271
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
Voel je ook iets dat kan duiden op een zwangerschap danwel een naderende menstruatie GGB? 50 is wel echt lang, spannend!

En klumsy, nog heel eventjes geduld, het is zó morgen :) of overmorgen...:Y
Nee, ik heb (nog) niet de welbekende menstruatiesymptomen.
Wel ben ik continu moe en heb ik een donkere rand om m'n tepels (dat had ik nog nooit gezien?!) en heb de hele tijd last van extreem borrelende darmen...
Dat moe zijn en borrelende darmen kan ook iets te maken hebben met m'n darmproblematiek, maar die donkere rand vind ik wel heel vreemd.

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:02 schreef klavertje-4 het volgende:
spannend GGB!

Je zou bijna denken dat het niet kan missen met al dag 50, maar jij hebt vaker lange cyclussen toch?

Ik duim voor je
Mijn laatste cyclus was 47 dagen.... ben mei/juni begonnen met een cyclus van 37 dagen... Hij werd steeds langer. Maar hoe spannend ik het de vorige keren vond, zo rustig ben ik er nu onder. Of dat dat nou komt omdat ik weet dat de dokter na deze cyclus op me staat te wachten, dat weet ik eigenlijk niet. Het voelt een beetje...apart ofzo... Ik ben in ieder geval nog nooit zo tam geweest als de afgelopen week.
pi_89342791
Ow, en ik weet niet of het al vermeld is...maarruhh... de linkjes in de openingspost doen het niet....
pi_89342954
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:52 schreef GirlGoneBad het volgende:
Klavertje-4, jammer dat het afgelopen maand niet gelukt is. Maar wel goed dat alles weer 'naar behoren' werkt nu.

Lollypops ook heel veel succes de komende ronde!

Klumsy, wij wachten gewoon op goed nieuws van je... Ga eens testen dan! ;)

Ik moet eigenlijk niks zeggen, ik zou eigenlijk vandaag willen testen (dag 50), maar denk maar niet dat madam effe 5 km gaat fietsen glijden om een testje te scoren... Ik wacht op beter weer OF dat O+ m'n auto terug geeft!
Gewoon bij sensitest online bestellen, dat is een stuk goedkoper en dan heb je ze morgen als het goed is al bij de post ;)
pi_89343552
GGB volgens mij ben jij gewoon hartstikke zwanger! Schop die man van je eens naar huis! Dan kan je een test gaan halen. Of.....nog beter.....laat hem er eentje meenemen onderweg naar huis.
  dinsdag 30 november 2010 @ 14:46:19 #115
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89343640
Donkere rand om je tepels klinkt wel heel erg zwanger!! :o

Spannend! *O*
pi_89344029
wat de bovenste 2 dames dus zeggen!

ik zou me echt niet meer kunnen inhouden met testen als ik jouw was...
het klinkt echt zo positief *O*

*naar de wc gaat en tepels controleerd... nope geen donkere rand hier :P
pi_89345634
hihi ik ben zo ongeduldig dat ik desnoods die 5 km ging kruipen als ik jou was :')

Het klinkt heeeel positief!
pi_89351964
Testen zijn besteld, en morgen in huis! Dus dan zal ik morgenmiddag/avond wel wat meer weten!
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:43:41 #119
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_89352366
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:34 schreef GirlGoneBad het volgende:
Testen zijn besteld, en morgen in huis! Dus dan zal ik morgenmiddag/avond wel wat meer weten!
Spannend *O*!
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:03:09 #120
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_89356073
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:40 schreef klavertje-4 het volgende:
hihi ik ben zo ongeduldig dat ik desnoods die 5 km ging kruipen als ik jou was :')

Het klinkt heeeel positief!
In dit weer? :o Mij niet gezien... :P

Spannend GGB! Donkere tepels klinkt inderdaad veelbelovend. Heb er zelf nooit 'last' van gehad, trouwens.

Als ik van de laatste drie cycli uitga is trouwens vandaag mijn NOD. Maar ik durf niet te testen... :+ Bang dat ik mijn zeepbel laat knappen... }:|
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_89356626
quote:
oeh spannend *O*
pi_89356669
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

In dit weer? :o Mij niet gezien... :P

Spannend GGB! Donkere tepels klinkt inderdaad veelbelovend. Heb er zelf nooit 'last' van gehad, trouwens.

Als ik van de laatste drie cycli uitga is trouwens vandaag mijn NOD. Maar ik durf niet te testen... :+ Bang dat ik mijn zeepbel laat knappen... }:|
weet je al waneer je wil gaan testen?

ga in ieder geval voor je duimen ^O^
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:16:07 #123
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89356725
Ik kan niet meepraten over wat er allemaal zou moeten zijn wanneer je zwanger zou zijn, maar GGB, die tepels daar heb ik wel van gehoord. Verdorie, morgen geen tijd om in te loggen... Maar ik ga wel weer even in duimstand!

GWS; gewoon nog even wachten dan...relax! uh uh, zegt mevrouw die nu al niet kan wachten tot volgende week en al denkt dat er niets is gebeurd
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_89356727
Wat jammer Klavertje! Ik had toch heeeel veel hoop dit keer, jammer hoor.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_89356956
thnx poppejans, lief dat je nog even kwam kijken. Toch gek dat je lijf je zo voor de gek kan houden!
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:23:46 #126
12913 GreatWhiteSilence
pi_89357087
Ik wil nog steeds de 5de testen, juist omdat ik niet van mijn cyclusduur op aankan. Op 5 december is het dag 28. Aangezien mijn vier vorige cycli 24, 21, 26 en 23 dagen waren, is dat hopelijk wel voldoende.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:27:57 #127
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89357280
Dan ben je toch goed bezig GWS? Gezien de vorige cycli, lijkt me een mooi sinterklaas kadootje! ^O^
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:29:44 #128
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89357372
@Klavertje; das balen, maar wel fijn dat alles naar behoren werkt!
pi_89381276
quote:
en is de postbode al geweest? :P
  woensdag 1 december 2010 @ 12:59:18 #130
12913 GreatWhiteSilence
pi_89381481
Is het niet beter te wachten tot de volgende ochtend? Ochtend-urine enzo? O-)
pi_89383197
Postbode is geweest, maar geen testen... Dankjewel Sensitest :( :( :( !
Ik fiets zometeen dan wel ff naar de apotheek ofzo...
Ik ben net pas wakker, dus ochtend-urine is nou middag-urine geworden, maar ik heb nog niet geplast, ik hou het gewoon op tot ik terug ben ;) .

Ik lees trouwens bij Persona dat je ochtendurine 12 uur kunt bewaren in een afgesloten verpakking op kamertemperatuur? Nou zal het bij mij hooguit een uurtje of anderhalf zijn, maar als ik het echt niet kan ophouden, dan doen we het maar even zo!
pi_89385648
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:40 schreef GirlGoneBad het volgende:
Postbode is geweest, maar geen testen... Dankjewel Sensitest :( :( :( !
Ik fiets zometeen dan wel ff naar de apotheek ofzo...
Ik ben net pas wakker, dus ochtend-urine is nou middag-urine geworden, maar ik heb nog niet geplast, ik hou het gewoon op tot ik terug ben ;) .

enenen?

Volgens mij ben ik 1 van de weinigen die blij is dat ze ongi is geworden! Na 10 jaar pil doet de cyclus het weer helemaal goed na 2 maanden! jee! nu weet ik ook weer hoe het voelde... minder grappig! Mijn nieuwe NOD is ook 26 dec!
pi_89385785
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Is het niet beter te wachten tot de volgende ochtend? Ochtend-urine enzo? O-)
Ja maar volgens mij is GGB gewoon harstikke zwanger O+

Ik zou ook gewoon lekker een poging wagen :9
  woensdag 1 december 2010 @ 14:47:28 #134
12913 GreatWhiteSilence
pi_89385997
Die post kan straks alsnog komen? Er zijn inmiddels meerdere postbezoringsbedrijven (tnt, sands etc), dus kan het best dat er straks nóg een lading post komt?
pi_89387282
Nou dames, thanx voor het meeduimen, helaas is het (weer) negatief...
Dan maar weer wachten op het }) ....
Net ook nog eens loeihard op m'n plaat gegaan met de fiets... Knie kapot, hand doet zeer.
O+ maar even gebeld, die komt zo naar huis, ik zit hier bijna te janken van de pijn.

@GreatWhiteSilence: Dit staat in de bevestigingsmail

quote:
Uw bestelling is vandaag verzonden per TNT post
TNT is vanmorgen al geweest....
pi_89387454
@GGB Jammer!!! misschien stiekem nog iets te vroeg? Sterkte met je knie en hand!
pi_89387601
GirlGoneBad balen! hopelijk is het testen toch iets te vroeg geweest....

Fijn dat je O+ zo naar huis komt, hopelijk ga je niet teveel last krijgen van de val :*
( nouja niet meer dan wat je nu al hebt natuurlijk )
pi_89387649
Hier trouwens nog geen })
Wel kramp, maarja dat heb ik al 2 weken ( op 1 dag na ofzo )
pi_89387973
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:25 schreef klumsy het volgende:
Hier trouwens nog geen })
Wel kramp, maarja dat heb ik al 2 weken ( op 1 dag na ofzo )
Ik doe met je mee, helaas ook met de krampen.

@GGB, balen zeg en beterschap
pi_89388220
He gedver GGB..... -O- Ik had het echt verwacht ;(
  woensdag 1 december 2010 @ 15:47:01 #141
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89388536
Ahhwww, GGB, gevallen en dan ook nog een negatieve test ;(
Sterkte met wachten, maar ik hoop dat het bloed toch nog uitblijft :* het klonk zo goed inderdaad!
  woensdag 1 december 2010 @ 17:07:53 #142
12913 GreatWhiteSilence
pi_89392311
Ongeluk komt in drieën, zeggen ze wel eens.
Echt balen, GGB... :(
pi_89393448
GGB, dat is ook zuur, gevallen en ook nog een negatieve test :( -O- Het klonk wel heel goed, hopelijk komt dat tweede streepje alsnog.

@klumsy, mijn man voelt zich er niet prettig bij als er gesproken wordt over de onderzoeken dus dat wil ik dan respecteren ook al vind ik dat moeilijk, toen ik mijn berichtje schreef wat ik wel iets meer down dan nu hoor, ik heb zo mijn momenten. Dankje wel voor je lieve reactie. Mocht ik er toch nog een keer behoefte aan hebben dan stuur ik een PM

@josé, ik had het topic wel al eens doorgelezen maar vind het nog lastig, post nog liever hierzo ;)
Ga er nu wel even heen om een vraag te stellen.
pi_89394045
GGB wat balen! Ik was er zo van overtuigd dat het raak was bij jou! En dan ook nog eens gevallen met de fiets, dan zit alles even tegen was je nou toch maar gaan kruipen ;)

Laat je maar even lekker vertroetelen door je man, met een kop hete thee en veel chocola voel je je vast iets beter :*
  woensdag 1 december 2010 @ 19:03:31 #145
12913 GreatWhiteSilence
pi_89396933
Damn, mijn sinterklaascadeautje is volgens mij mislukt... }:|
pi_89400324
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:33 schreef Thistleweed het volgende:

@josé, ik had het topic wel al eens doorgelezen maar vind het nog lastig, post nog liever hierzo ;)
Ga er nu wel even heen om een vraag te stellen.
Ik zag je vraag in het andere topic, toen ik belde naar het ziekenhuis kon ik binnen 3 weken
langskomen :) dus misschien dat je toch eens kan rondbellen als je niet zo lang wil wachten...
pi_89400413
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
dat is kl*te...! :(
  woensdag 1 december 2010 @ 20:12:17 #148
12913 GreatWhiteSilence
pi_89400765
Thistleweed, ik zit ook in Noord-Holland, nog vrij dicht in de buurt van Alkmaar ook. :) Balen dat je zo lang zou moeten wachten bij het MCA, echt niet fijn... :X
pi_89400973
GWS en GGB: balen zeg! :(

Mijn NOD laat zich deze maan moeilijk voorspellen met die lange cyclus de vorige keer. Ergens voor kerst in elk geval.
  woensdag 1 december 2010 @ 20:22:59 #150
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89401336
He GWS, jeetje, het gaat echt rap bij jou he? :o

Balen -O-
pi_89403022
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
;(

Kutzooi }:|
  woensdag 1 december 2010 @ 21:09:40 #152
12913 GreatWhiteSilence
pi_89404225
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:22 schreef LadyBlack het volgende:
He GWS, jeetje, het gaat echt rap bij jou he? :o

Balen -O-
Nou ja, een cyclus van 24 dagen komt redelijk overeen met de rest. Geen idee wat die bloeding van vorige keer was. :? Maar misschien kom ik er morgenochtend achter dat het alweer gestopt is, dat kan ook nog. Al geloof ik daar eerlijk gezegd niet zo in... ;(
  woensdag 1 december 2010 @ 21:24:46 #153
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89405061
Ja precies, het is wel raar dat je tussendoor ook nog een bloeding hebt gehad... :{
pi_89407278
Nee is ook wel balen dat het zo lang duurt maar aan de andere kant, ik wil al kinderen sinds mijn 18e en ben nu 27, dan kunnen die 3 maanden er ook nog wel bij ;)
Maar ik ga nog wel even goed kijken, toen die verwijzing binnen was had ik wel zo iets van, nu gaat er iets gebeuren en dan moet je alsnog heel lang wachten.

GWS wat balen zeg, sinterklaas cadeautjes zouden niet mogen mislukken }:|
pi_89407881
balen gws! Zullen we dan allemaal maar voor een kerstkado gaan?

Ik woon trouwens ook in noord holland, west friesland!
pi_89408759
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:13 schreef klavertje-4 het volgende:
balen gws! Zullen we dan allemaal maar voor een kerstkado gaan?

Ik woon trouwens ook in noord holland, west friesland!
:) daar ben ik opgegroeid tot m'n 9e... :D nu woon ik er weer vlakbij... Wieringen... ;)
pi_89409397
West Friesland ftw

daar ben ik ook opgegroeid tot mijn 21e ;)
pi_89409691
Hè GGB, dat had ik dus niet verwacht zeg! En dan ook nog zo'n smak gemaakt. Dan heb je het helemaal wel gehad lijkt me. Gaat het een beetje met je nu?

Ik blijf stiekem voor je duimen, want je symptomen zeggen toch iets anders. Mijn zusje is er 2 weken geleden achter gekomen dat ze al 8 weken zwanger was. Ze had iedere week dat ze overtijd was 1 test gedaan die steeds negatief was. Na 4 weken overtijd en weer een negatieve test werd ze ff pissig en gooide ze de hele beker urine over de test en ja hoor, een heel licht streepje.
Maar ja zo hoort het niet, dus de huisarts gebeld: volgende dag urine gebracht en 's middags gefeliciteerd met haar zwangerschap!

Dus ik denk nog steeds dat je wel zwanger bent! Dus!
  woensdag 1 december 2010 @ 22:54:02 #159
12913 GreatWhiteSilence
pi_89410287
Mijn volgende NOD zou 28 december zijn. Met een beetje geluk zou ik de 27ste positief kunnen testen. Een leuk verjaardagscadeautje voor mijn man. :P

Ik ben trouwens in het midden van Noord-Holland opgegroeid. :)
pi_89420062
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:45 schreef danic het volgende:
Hè GGB, dat had ik dus niet verwacht zeg! En dan ook nog zo'n smak gemaakt. Dan heb je het helemaal wel gehad lijkt me. Gaat het een beetje met je nu?

Ik blijf stiekem voor je duimen, want je symptomen zeggen toch iets anders. Mijn zusje is er 2 weken geleden achter gekomen dat ze al 8 weken zwanger was. Ze had iedere week dat ze overtijd was 1 test gedaan die steeds negatief was. Na 4 weken overtijd en weer een negatieve test werd ze ff pissig en gooide ze de hele beker urine over de test en ja hoor, een heel licht streepje.
Maar ja zo hoort het niet, dus de huisarts gebeld: volgende dag urine gebracht en 's middags gefeliciteerd met haar zwangerschap!

Dus ik denk nog steeds dat je wel zwanger bent! Dus!
Das ook wel bizar idd :o! wel ontzettend leuk voor je zusje *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Boepie op 02-12-2010 12:06:52 (s teveel ) ]
pi_89421348
GWS... :( :'( KwalitatiefUuitermateTeleurstellend, sjips, nondejuus... Had het jou zooooooooo gegund!

Danic, gefeliciteerd met je zusje!!!

Over bizar gesproken....
Net m'n Sensitesten binnen gekregen...
Ikke met m'n stomme kop 'vooruit we proberen het nog een keertje', want ik had echt geen goed gevoel bij die mid-stream testen van de apotheek (ze hebben daar niks anders...)

Jèh.. staat me daar toch een super vaag streepje op?!?! Ik krijg het maar niet op de foto :(

Naja ik test over een paar daagjes nog een keertje, misschien hebben we dan meer duidelijkheid...
pi_89421724
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:01 schreef GirlGoneBad het volgende:
GWS... :( :'( KwalitatiefUuitermateTeleurstellend, sjips, nondejuus... Had het jou zooooooooo gegund!

Over bizar gesproken....
Ikke met m'n stomme kop 'vooruit we proberen het nog een keertje', want ik had echt geen goed gevoel bij die mid-stream testen van de apotheek (ze hebben daar niks anders...)

Jèh.. staat me daar toch een super vaag streepje op?!?! Ik krijg het maar niet op de foto :(

Naja ik test over een paar daagjes nog een keertje, misschien hebben we dan meer duidelijkheid...
Dus misschien toch *O*
zou echt super zijn!!!
pi_89422603
in mijn ervaring is ook een licht streepje een streepje!!

Je bent zwanger! *O* *O*
  donderdag 2 december 2010 @ 11:46:43 #164
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_89422823
quote:

Over bizar gesproken....

:o! *O* Super-vaag-streepje is ook een streepje!! *O*
pi_89423023
Thanx voor de reacties iedereen! Maar ik blijf nog ff veilig met m'n pootje op de grond (andere in de lucht na die val van gisteren). O+ ff gebeld, die had echt zoiets van, hoe kan dat nou? Gisteren was het nog helemaal negatief? Maar we wachten even af, zaterdag of zondag doe ik de test opnieuw, en dan zien we het wel!

Ow ja, en natuurlijk nog iedereen bedankt voor de beterschapswensen. Knie is dik en blauw en er zit nogal wat vocht in, dus ik ben voorlopig zo'n beetje veroordeeld tot de bank. M'n hand heb ik eigenlijk al geen last meer van!
pi_89423624
Maar dat kan toch juist?dat hormoonstofje wordt (als goed is ) steeds sterker.. en hoe priller hoe lastiger te testen,.. dat heeft meestal wel een beetje tijd nodig, en elk lijf is weer anders in de aanmaak natuurlijk.
heel tof en mega spannend nu dus ;) en gewoon zo nu en dan een test er tegenaan knallen :D
gefeliciteerd GGB volgens mij ben je hartstikke zwanger.
pi_89423775
quote:

Over bizar gesproken....

Ik wisthet *G* Je bent gewoon harstikke zwanger O+

Gefeliciteerd :*
pi_89423937
Gefeliciteerd GGB! *O* *O* *O*
Andere beentje mag ook gewoon de lucht in, streepje = streepje.
  donderdag 2 december 2010 @ 12:20:12 #169
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_89424025
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:52 schreef GirlGoneBad het volgende:
Thanx voor de reacties iedereen! Maar ik blijf nog ff veilig met m'n pootje op de grond (andere in de lucht na die val van gisteren). O+ ff gebeld, die had echt zoiets van, hoe kan dat nou? Gisteren was het nog helemaal negatief? Maar we wachten even af, zaterdag of zondag doe ik de test opnieuw, en dan zien we het wel!

Ow ja, en natuurlijk nog iedereen bedankt voor de beterschapswensen. Knie is dik en blauw en er zit nogal wat vocht in, dus ik ben voorlopig zo'n beetje veroordeeld tot de bank. M'n hand heb ik eigenlijk al geen last meer van!
Auw, klinkt idd als een pijnlijke knie! :* Lekker hoog houden, dan is dat vocht zo weg.
EN! Twee streepjes = Een sinterklaascadeautje voor je! *O*
  donderdag 2 december 2010 @ 13:42:06 #170
12913 GreatWhiteSilence
pi_89426905
GGB, gefeliciteerd! *O* Goedmakertje voor de zere knie. :D

Boepie: het stofje wordt niet sterker, er komen er alleen steeds meer van... :P
  donderdag 2 december 2010 @ 13:46:08 #171
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89427081
Streep is streep! Gewoon morgen weer testen. Bij mij werd-ie elke dag beter te zien. Gefeliciteerd!
pi_89427370
Zie je wel! Zie je wel! Zie je wel!
Ik doe een grote *O* *O* *O* Want een streep is een streep. En wat Boepie en GWS zeggen: hcg wordt aangemaakt door de kleine en daar komt steeds meer van. Dat is ook de stof waardoor je een tweede streepje krijgt. Niet iedereen maakt dit even snel aan en dus kan het wat langer duren voordat je een positieve test hebt. Ik weet zeker dat dit weekend dat 2e streepje van je test af knalt!
pi_89428706
Jeuj een streepje!!! Hartstikke leuk!!!!
Tralalalaaa
pi_89429252
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
GGB, gefeliciteerd! *O* Goedmakertje voor de zere knie. :D

Boepie: het stofje wordt niet sterker, er komen er alleen steeds meer van... :P
Ja dat dus , thanks :D
beter meetbaar hehe dat bedoelde ik ermee.
Ik hoop dat iedereen snel een 2e streepje krijgt, zou echt fijn zijn.
Ff een oppep jompel *O* *O* *O* *O*
pi_89435030
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:32 schreef papillion het volgende:

[..]

Ik doe met je mee, helaas ook met de krampen.
En heb je al getest?

Hier nog geen }) misschien dat ik morgenochtend een test ga doen als ik dan nog niet ongesteld ben...
pi_89436069
quote:

Ja, is een leuke datum... ik was 2 jaar geleden ook uitgerekend op 26 december... Bas is de 24e geboren ;)...Heel bijzonder om op 1e kerstdag wakker te worden in het ziekenhuis door een koor dat op de gang kerstliedjes aan het zingen is... ~:)
**Life is e@sier with your eyes closed**
  donderdag 2 december 2010 @ 17:09:26 #177
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_89437165
GGB, streepje is streepje hoor! Mijn eerste was ook te wazig om te fotograferen, en ik zit hier nu al met een dikke buik stampjes te ontvangen! GEFELICITEERD!!!!!!!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  donderdag 2 december 2010 @ 17:38:27 #178
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89438370
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:09 schreef Jeetjejom het volgende:
GGB, streepje is streepje hoor! Mijn eerste was ook te wazig om te fotograferen, en ik zit hier nu al met een dikke buik stampjes te ontvangen! GEFELICITEERD!!!!!!!
Ik kan Jeetjejom quoten want ook mijn eerste dubbele streepje was nauwelijks zichtbaar met het blote oog en ook hier verkoopt het levende bewijs me nu met regelmaat een schop *O* (bij voorkeur vol op mijn blaas helaas :D)

De dag erna was de test echt al veel duidelijker. Hopelijk bij jou morgen ook GGB! Maar zoals gezegd, streep=streep=ZWANGER! *O* Gefeliciteerd meis!!
pi_89439021
Thanx voor de reacties allemaal! Het blijft allemaal erg onwerkelijk, O+ is er ook nog erg nuchter onder. We blijven nog even een slag om de arm houden tot de van het weekend nog eens getest hebben.

Twentemeisje, heb je je serviesje van de Unox al besteld/binnen? En wij maar rookworst eten hier _O- !
pi_89440068
GirlsGoneBad, gefeliciteerd! Ik kan me goed voorstellen dat het nog erg onwerkelijk is, maar ik ga er gewoon vanuit dat er van het weekend een dikke vette streep staat!

Hier helaas }) volgende NOD op 1 januari denk ik zo.

@klumsy, ik hoop dat bij jou de }) gewoon uitblijft. Bij mij is het iig geen verassing, mijn buik vertelde me al een paar dagen toch wel dat het deze maand niet zover was.
  donderdag 2 december 2010 @ 18:31:51 #181
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89440263
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:58 schreef GirlGoneBad het volgende:
Thanx voor de reacties allemaal! Het blijft allemaal erg onwerkelijk, O+ is er ook nog erg nuchter onder. We blijven nog even een slag om de arm houden tot de van het weekend nog eens getest hebben.

Twentemeisje, heb je je serviesje van de Unox al besteld/binnen? En wij maar rookworst eten hier _O- !
Snap ik wel hoor, wij durfden het ook niet geloven, pas na een test of 7 ( :D ). Gewoon nog een keer (of wat) testen, dan komt het besef vanzelf. :*

Het servies is al volop in gebruik! :Y) Hopelijk heb je niet teveel last gehad van al die worsten :D.

[ Bericht 3% gewijzigd door twentemeisje op 02-12-2010 19:25:20 ]
pi_89441340
GGB wat een fijn nieuws zeg! Ik hoop dat je morgen een knaltest in je handen hebt *O*

En tussen al het gejuich lees ik ook nog een }) , papilion, hopelijk volgende maand beter.
  donderdag 2 december 2010 @ 20:53:43 #183
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89447605
Jaaaaaaaaahhh GGB!! *O*

Kan me voorstellen dat je eerst een dikke vette streep wilt zien, maar je hoort het elke keer weer: streep = streep! Je bent zwanger!! *O*
pi_89448757
GGB, gefeliciteerd! Streepje = streepje hoor *O*
  donderdag 2 december 2010 @ 22:02:50 #185
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89451796
Yahoooo!!! GGB met een licht streepje!! Yahoooooo!!!
pi_89463370
Vanmorgen een test gedaan, maar negatief...
ook nog geen }) ga in ieder geval geen testen meer doen voor maandag,
dus we wachten nog maar even af!
  vrijdag 3 december 2010 @ 08:03:49 #187
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89463419
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 07:58 schreef klumsy het volgende:
Vanmorgen een test gedaan, maar negatief...
ook nog geen }) ga in ieder geval geen testen meer doen voor maandag,
dus we wachten nog maar even af!
Balen klumsy! Ben je normaal heel precies ongesteld op je NOD?
pi_89463676
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 08:03 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Balen klumsy! Ben je normaal heel precies ongesteld op je NOD?
euh geen idee...
Mijn vorige spontane eisprong was op 20 of 21 oktober ( denk zelf de 20e ) en toen werd ik 3 november ongesteld ( dus precies 14 dagen later )
Nu heb ik mijn eisprong op 17 november gehad, dus had mijn }) eigenlijk woensdag verwacht :)
  vrijdag 3 december 2010 @ 08:34:45 #189
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89463743
Oke, je zou dus later dit weekend nog een keer kunnen testen als je }) uitblijft. Ik weet van mijn vorige zwangerschap dat ik de ene dag negatief testte en de dag erna positief. Misschien zit je net onder de HCG-grens die de test nodig heeft om positief uit te slaan. Ik duim voor je!
pi_89463933
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 08:34 schreef twentemeisje het volgende:
Oke, je zou dus later dit weekend nog een keer kunnen testen als je }) uitblijft. Ik weet van mijn vorige zwangerschap dat ik de ene dag negatief testte en de dag erna positief. Misschien zit je net onder de HCG-grens die de test nodig heeft om positief uit te slaan. Ik duim voor je!
dankje :*

Misschien dat ik als ik zondag nog niet ongesteld ben geworden dat ik nog een testje doe,
en anders merk ik het maandag wel, want dan moet ik naar de Gyn.
( heb dan een afspraak om te kijken of ik de MM in "moet" gaan ivm PCOS of dat we het nog even aankijken, omdat ik nu spontaan 2 keer achter elkaar een eisprong heb gehad... )
  vrijdag 3 december 2010 @ 09:16:12 #191
12913 GreatWhiteSilence
pi_89464359
Bij mijn eerste had ik op de NOD zo'n dun streepje dat we twijfelden of het niet gewoon dat streepje was waar de detectiestof (oid) in zat. Pas de dag erna was het echt een streepje. Ook heel erg vaag nog, maar wel een streepje.
pi_89465285
Klumsy, balen van die negatieve test. En net zoals de rest zegt, misschien na zondag of maandag weer even testen, je weet maar nooit!

Hier leven we nog steeds een beetje tussen hoop en vrees... Gisteravond wat krampjes gehad, wat leek op een aankomende NOD, maar dan stukken minder heftig... Maar we testen zondag weer, misschien hebben we dan meer duidelijkheid.

En O+ heeft gisteravond mijn test uit elkaar gehaald (die cassette-test). Blijkt er precies op het punt waar het teststreepje moet komen te staan, een steuntje van plastic te zitten, waar het staafje op leunt. Het is geen fabricagefout ofzo, je ziet gewoon dat het steuntje daar met precizie geplaatst is. Dus, als je de test tegen het licht houd, dan word het teststreepje donkerder door dat steuntje. Desalniettemin heb ik 2 streepjes op het staafje, maar dan nog, hoe onlogisch kun je zo'n steuntje plaatsen }:| .
pi_89470015
Spannend GGB! alvast een beetje stiekem dan maar gefeliciteerd!! *O* *O* *O* Zou echt een leuke sinterklaarkado zijn zeg!
Geen idee of dat steuntje daar hoort, haal die dingen nooit uit elkaar.
pi_89472463
Klumsy spannend zeg alsnog.. ik duim voor je hoor!
GGB Jij ook zo eigenlijk ;) om gek van te worden dit wel !
Hier in afwachting nog steeds.. duurt nog een dag of 9 naar mijn NOD en heb voor het eerst!!! geen pijnlijke boobs sinds jaren :') echt weer een WTF actie van mijn lichaam. Maargoed daar geniet ik maar ff van want dat is natuurlijk wel prettig.
pi_89509311
Mevr_Mus zie net morgen jouw NOD is...
Een 2e streepje zou toch een super cadeautje zijn zo met Sinterklaas! :)
Ik ga vandaag nog even flink door met ^O^ voor je!
pi_89509364
Ben nu al 3 dagen achter elkaar met hoofdpijn wakker geworden
( wat daarna vrij snel weer over is )
Buikpijn lijkt ook wel minder te worden... Alleen geen idee of dit nu
positief of juist negatief is :P
Maargoed nog geen }) te bekennen, zit dus niks anders op dan hopen dat die ook niet gaat komen!
  zaterdag 4 december 2010 @ 12:24:52 #197
279894 winka
There is no place like home..
pi_89512742
:W
Sorry dames dat ik een tijd niks van me heb laten horen, privé speelden er wat dingen, maar nu is het allemaal weer goed :)

En ik zie (ik heb even heel snel alles gelezen) dat er een tweede streeepje is, van Vrouwtje Theelepel *O* *O* *O* *O* en bijna van GGB (spannend!!).

Ben intussen zoals verwacht ongi geworden en alweer geweest, mijn nieuwe NOD is 23 december.

Wel grappig dat ik allerlei préongesteldsheidsymptonen had die mij nooit eerder waren opgevallen, zoals pijnlijke borsten :D

Ik zit nu midden in de suprisestress, later zal ik even goed bijlezen :)
  zaterdag 4 december 2010 @ 12:55:25 #198
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89513676
Ik heb deze keer eindelijk geen pijnlijke borsten meer.... Aankomende week mijn NOD, we zullen zien. Heb zelf niet echt een gevoel van "het is raak", maar eigenlijk ook niet dat de }) eraan zit te komen.
  zaterdag 4 december 2010 @ 13:56:50 #199
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89515563
Volgens mij gaan er heel wat dames van hier zwanger het nieuwe jaar in! O+

Hier helaas niet ;( deze (drukke) maand is er helemaal niks van gekomen -O-
Volgende vruchtbare periode is rond de kerst, we zullen zien wat daarvan komt oO<
pi_89516836
Hier ook niet raak, is even niet erg ;) ik ben natuurlijk aan het diëten ;)

Denk wel dat ik iets eerder ongesteld word :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')