en is de postbode al geweest?quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:34 schreef GirlGoneBad het volgende:
Testen zijn besteld, en morgen in huis! Dus dan zal ik morgenmiddag/avond wel wat meer weten!
enenen?quote:Op woensdag 1 december 2010 13:40 schreef GirlGoneBad het volgende:
Postbode is geweest, maar geen testen... Dankjewel Sensitest![]()
![]()
!
Ik fiets zometeen dan wel ff naar de apotheek ofzo...
Ik ben net pas wakker, dus ochtend-urine is nou middag-urine geworden, maar ik heb nog niet geplast, ik hou het gewoon op tot ik terug ben.
Ja maar volgens mij is GGB gewoon harstikke zwangerquote:Op woensdag 1 december 2010 12:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Is het niet beter te wachten tot de volgende ochtend? Ochtend-urine enzo?
TNT is vanmorgen al geweest....quote:Uw bestelling is vandaag verzonden per TNT post
Ik doe met je mee, helaas ook met de krampen.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:25 schreef klumsy het volgende:
Hier trouwens nog geen![]()
Wel kramp, maarja dat heb ik al 2 weken ( op 1 dag na ofzo )
Ik zag je vraag in het andere topic, toen ik belde naar het ziekenhuis kon ik binnen 3 wekenquote:Op woensdag 1 december 2010 17:33 schreef Thistleweed het volgende:
@josé, ik had het topic wel al eens doorgelezen maar vind het nog lastig, post nog liever hierzo![]()
Ga er nu wel even heen om een vraag te stellen.
dat is kl*te...!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Damn, mijn sinterklaascadeautje is volgens mij mislukt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |