abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 november 2010 @ 19:45:54 #61
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_89193469
Je moet vóór de eisprong sexen. :P Zaadcellen blijven een aantal dagen leven, dus als je één of twee dagen voor de eisprong sekst, zou het voldoende moeten zijn voor een zwangerschap, lijkt me?

Dat zou dus ongeveer <O) zijn, dat ik zou kunnen testen. Nog een ruime week dus. Wachten duurt lang... -O-
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 26 november 2010 @ 19:58:16 #62
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89194208
Gelukkig hebben we woensdag sex gehad, dus voor de als ik het juist heb duseisprong... dat zit dan wel goed! Nu maar hopen dat ze elkaar leuk vinden *;

Ik hoop het voor je GWS * Susie gaat weer in duimstand!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_89198027
Dank jullie wel allemaal. Ik voel me zó welkom hier! Hartstikke lief en ook wel een gek idee dat er mensen zijn die nog aan hetgeen denken wat ik en manlief hebben meegemaakt.
Maar ik zou hetzelfde hebben hoor!

Anyway... ik gok dat mijn NOD dan rond 7 december is... Zoals ik al schreef heb ik al wat nieuwe krampjes gevoeld die niet hetzelfde waren als de krampen die ik na de bevalling/miskraam heb gevoeld. We hebben ook al sex gehad maar het zou wel heeeeel toevallig en heeeeeel veel mazzel zijn als het meteen raak zou zijn. Dus ik reken er niet op.
Dus, even onder voorbehoud, de NOD is 7 december... denk ik!!

Wel lastig omdat ik niet weet wanneer de NOD dan komt... ten alle tijde maar maandverband/tampons bij me houden dan...
Tralalalaaa
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:12:00 #64
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89199110
TAP, ik heb me de afgelopen tijd ook vaak afgevraagd hoe het met je zou zijn.... vond het een vreselijk heftig verhaal :{

Fijn dat je de moed erin houdt en het weer gaat proberen, ik wens je heel veel geluk en hoop dat er snel weer een tweede streepje verschijnt!
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:13:55 #65
12913 GreatWhiteSilence
pi_89199234
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:57 schreef Take_A_Picture het volgende:

Wel lastig omdat ik niet weet wanneer de NOD dan komt... ten alle tijde maar maandverband/tampons bij me houden dan...
Dat is bij mij sowieso het geval, ik bloed kennelijk op de meest onverwachte momenten... :X Blehh. }:|
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_89199534
Welkom terug TAP. Ik hoop dat jullie snel een broertje of zusje krijgen voor jullie kindje, heel veel sterkte en succes de komende tijd.

Dank allen voor -O- Net eventjes flink last gehad van mijn }) hormonen. Eerst flink mijn man uitgekafferd om vervolgens in huilen uit te barsten. Dat wordt wat als ik ooit nog zwanger ga raken, hormonster ~O>
pi_89199600
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Dat is bij mij sowieso het geval, ik bloed kennelijk op de meest onverwachte momenten... :X Blehh. }:|
Ik ook altijd, maar dan omdat ik het anders vergeet mee te nemen als ik het wel nodig heb.
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:19:19 #68
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_89199627
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef LadyBlack het volgende:
TAP, ik heb me de afgelopen tijd ook vaak afgevraagd hoe het met je zou zijn.... vond het een vreselijk heftig verhaal :{

Fijn dat je de moed erin houdt en het weer gaat proberen, ik wens je heel veel geluk en hoop dat er snel weer een tweede streepje verschijnt!
Ik sluit me hier volledig bij aan :). Ik hoop dat het snel weer helemaal goed met je gaat, en ik duim mee voor een 2e streepje!

Tevens duim ik ook voor Susie *O*, GWS *O* en alle anderen in dit topic.

Wat krampjes hier, alleen veels te vroeg voor een eisprong.. Lekker verwarrend allemaal :P
pi_89199694
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:21 schreef Aoraki het volgende:

[..]

hier van hetzelfde.... :{ (volgens mij lopen wij exact gelijk, vorige maand ook al). Gaan we gewoon voor de volgende ronde
Deal, volgende ronde samen naar Z&G ;)

Vind het wel grappig dat we allebei zo gelijk op gaan.
pi_89221697
vanochtend getest en helaas negatief :(

voor het eerst dat mijn gevoel er echt naast zat

Klumsy en anderen hopelijk bij jullie een beter resultaat!

TAP fijn om je weer te 'zien', wat een heftige tijd heb je achter de rug. Hopelijk is het snel weer raak
  zaterdag 27 november 2010 @ 13:08:52 #71
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89221893
Maar eigenlijk zou je toch ook pas woensdag testen? Je weet maar nooit dus :*
  zaterdag 27 november 2010 @ 13:20:38 #72
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89222172
Ik heb ook een dipsticksetje besteld bij die site van GWS, stuk goedkoper dan in de winkel :Y

Ben eindelijk niet meer ongesteld, dus maar eens kijken wanneer ik nu een eisprong heb, ben benieuwd!
pi_89222175
lief van je :*
Misschien zijn idd nog niet alle kansen verkeken, maar voor de zekerheid test ik pas weer over een week, dus zaterdag pas weer

Waar zit jij nu in je cyclus?
pi_89222210
o haha we postten tegelijk :)

Hopelijk wordt december jouw maand!
  zaterdag 27 november 2010 @ 13:21:49 #75
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89222213
Op dag 8 dus :) ik ben echt weer 7 volle dagen ongesteld geweest, en dan had ik notabene eigenlijk al 3 dagen daarvoor de eerste tekenen van de menstruatie aan zien komen :X
  zaterdag 27 november 2010 @ 13:22:13 #76
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89222227
Jaaa kerstkindjes voor ons allemaal zeg ik!! *;
  zaterdag 27 november 2010 @ 13:22:39 #77
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_89222240
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 13:08 schreef LadyBlack het volgende:
Maar eigenlijk zou je toch ook pas woensdag testen? Je weet maar nooit dus :*
Inderdaad, misschien was je gewoon te vroeg? :*

TAP, het ontroert me hoe liefdevol je over jullie kindje schrijft. Dat hij of zij maar snel een broertje of zusje mag krijgen :*
Oude (on)bekende.
pi_89222292
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 13:22 schreef LadyBlack het volgende:
Jaaa kerstkindjes voor ons allemaal zeg ik!! *;
Goed plan ik doe mee :Y)
  zaterdag 27 november 2010 @ 14:42:59 #79
12913 GreatWhiteSilence
pi_89224725
Ik wil een sinterklaas-cadeautje, mag dat ook? *)
  zaterdag 27 november 2010 @ 15:03:47 #80
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_89225309
TAP wat 'fijn' dat je hier weer bent. Natuurlijk was ik liever je tegen blijven komen in z&g maar volgens mij zijn jullie wel hard aan het verwerken geweest en staan jullie heel positief in het leven. Veel succes en hopelijk tot snel in het volgende topic
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zaterdag 27 november 2010 @ 15:04:41 #81
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89225341
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik wil een sinterklaas-cadeautje, mag dat ook? *)
Nee, je wacht maar }:|

Haha, neehoor, ik hoop dat je een mooi streepje in je schoen vindt ;)
  zaterdag 27 november 2010 @ 15:25:02 #82
12913 GreatWhiteSilence
pi_89225871
Ow, dat is wel een goeie: 5 december testen en als ie positief is, doe ik die in een schoen van Annicka, maak er een foto van en doe die foto in het fotolijstje wat ik ga geven aan de grootouders. Even kijken wanneer ze het doorhebben. O-) Maar dan moet het wel een positieve test zijn natuurlijk... :P
pi_89226263
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:25 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ow, dat is wel een goeie: 5 december testen en als ie positief is, doe ik die in een schoen van Annicka, maak er een foto van en doe die foto in het fotolijstje wat ik ga geven aan de grootouders. Even kijken wanneer ze het doorhebben. O-) Maar dan moet het wel een positieve test zijn natuurlijk... :P
Ik zal extra hard gaan duimen voor een 2e streepje op 5 december <O) ^O^
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_89226286
Pfff... is het al woensdag :P
Heb me zo voorgenomen om dan pas te testen, maar het lijkt nog zover weg :+
pi_89250530
Winka, ik zag dat je NOD gisteren was, heb je al getest?
  zondag 28 november 2010 @ 13:11:58 #86
205904 lollypops
An end has a start
pi_89253487
@TAP: Wat een heftig verhaal zeg! Ik wens jullie veel sterkte en spoedig een zwangerschap.

Voor de dames die rond sinterklaas een 2e streepje verwachten.... Ik duim voor jullie ^O^

Ik ben de 25ste eindelijk ongesteld geworden (na een cyclus van 47 dagen).
Mag mijn NOD op 28 december?? En nu maar hopen op een kerstkindje/streepje ~:) O~)
pi_89263834
@TAP, ik vind het lastig om iets te zeggen, je verhaal staat voor mij ergens heel ver weg maar toch kreeg ik kippenvel toen ik je verhaal las. Ik hoop dat er snel een volgend kindje voor jullie mag komen, door je manier van posten voelt het in ieder geval aan dat ik weet dat jullie kindje liefdevol zal opgroeien. Het is je dus gegund dat je snel dit topic weer uit bent.

@Lollypops, hopelijk komt er een mooi kerstkindje/streepje voor je :)

Hier zijn het deze maand vooral zenuwen. Woensdag komt dan mijn eerste echte NOD en het is gewoon spannend. Af en toe wordt ik gek van mijzelf (vraag me al af hoe ik de komende tijd en een eventuele zwangerschap door ga komen zeg). Ondanks dat ik het gevoel heb dat ik gewoon ongesteld ga worden komende week en het (volgens mij verstand) ook echt niet als een teleurstelling zie als het niet is gelukt, hoopt iets in mij heel hard dat het gewoon de 1e keer raak is. Het is gewoon bijna een nervositeit als toen ik naar de brugklas ging, je weet dat het allemaal wel goed komt en dat het vanzelf wel los loopt, maar dan toch gewoon heel zenuwachtig zijn.
pi_89269944
Mijn NOD mag naar 23 december Maar ik zal er niet zijn om jullie te vertellen hoe het gaat want op dat moment ben ik lekker aan de andere kant van de wereld in het zonnetje aan het genieten.

Ik hoop voor iedereen deze maand een extra streepje erbij, fijn kado voor kerst/sint.

@Papilion, klinkt wel als een fijn soort spannend of niet? Spannend maar er staat wel iets leuks te wachten. Ik hoop voor je dat je hier snel weer klaar bent en zal voor je duimen woensdag.

Lollypops -O-

Klumsy veel succes met wachten, ik hoop dat je hierzo woensdag samen met papilion een positieve test komt melden.

Hier heb ik het wel een beetje moeilijk. Naast me ligt een brief naar de gynaecoloog met daarop: reden verwijzing: ongewenst kinderloos. Vond dat zo confronterend om te lezen. Ben daar al een paar dagen heel erg mee bezig. Heb met mijn man afgesproken niet te praten over uitslagen van onderzoeken enzo maar merk dat ik dat wel lastig vind, ik kan het niet met vriendinnen bespreken maar ook niet hier dus blijft het een beetje in mijn hoofd rond dwalen. Ach komt wel goed, het is maar een hobbeltje, een kindje komt er vast wel.
pi_89286203
en toen was m'n reaktie ineens weg.....

Nouja dan nog maar een keer!

Thistleweed, hoezo hebben jij en je man besloten het niet over uitslagen van onderzoeken enzo te hebben. Lijkt me dat dat toch wel iets is waar je veel mee bezig bent en het goed is om het er over te hebben... Heb je anders niet 1 hele goede vriendin die je in vertrouwen kan nemen om toch even lekker van je af te praten, het is tenslotte niet nogal wat en dan is het toch fijn om iemand te hebben om mee te kunnen praten :)

Ik neem aan dat je bedoeld met dat je er hier niet over kan praten, thuis bedoeld, of bedoel je het forum? Hier mag je natuurlijk alles lekker van je afschrijven, of als je liever niet alles online zet, mag je ook altijd een pm sturen hoor. Ik "mag" komende maandag weer naar de Gyn, dus misschien vind je het fijn om met iemand te kletsen die er al vaker is geweest.
In ieder geval een dikke knuffel voor jou :*
pi_89286221
nog 2 daagjes en dan ga ik testen....
ondanks dat ik niet het gevoel heb dat het raak is, vind ik het toch wel spannend
en hoop ik dat ik er naast zit met mijn gevoel!
pi_89286834
Als je het gevoel hebt dat het niet raak is, waarom ga je dan testen?

Ik heb daar wel van geleerd hoor :D Van al dat geld (van die testen) kan je andere leuke dingen doen :9
pi_89287652
quote:
17s.gif Op maandag 29 november 2010 08:47 schreef charmed_angel het volgende:
Als je het gevoel hebt dat het niet raak is, waarom ga je dan testen?

Ik heb daar wel van geleerd hoor :D Van al dat geld (van die testen) kan je andere leuke dingen doen :9
Haha ja daar heb je wel een punt :P
Maargoed heb nog 6 testen liggen ( heb die van sensitest besteld 6 voor 12 euro ofzo )
maar je hebt wel gelijk, dus misschien dat ik wel wacht met testen tot in het weekend,
als het niet raak is dan verwacht ik toch ook wel dat ik dan ongesteld ben geworden voor die tijd
pi_89287683
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 09:38 schreef klumsy het volgende:

[..]

Haha ja daar heb je wel een punt :P
Maargoed heb nog 6 testen liggen ( heb die van sensitest besteld 6 voor 12 euro ofzo )
maar je hebt wel gelijk, dus misschien dat ik wel wacht met testen tot in het weekend,
als het niet raak is dan verwacht ik toch ook wel dat ik dan ongesteld ben geworden voor die tijd
wanneer is je NOD dan?
pi_89288009
quote:
17s.gif Op maandag 29 november 2010 09:39 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

wanneer is je NOD dan?
Woensdag, dus zou dan ook vrijdag of zaterdag een test kunnen doen ( moet ik iig niet ongesteld zijn geworden in de tussentijd, anders schiet het niet op :P )
pi_89299459
Spannend, klumsy!!! Hopelijk valt er met de sneeuw ook een 2e streepje voor jou (en voor iedereen natuurlijk!) mee!

Hier dag...uhm... 49 geloof ik? Misschien ga ik morgen wel ff een testje scoren ofzo. Ik ben nu veel rustiger als al die andere maanden, toen keek ik echt de dagen van de kalender af!
Nu is het meer 'wat komt, dat komt, en zo niet, dan zitten we de dag na de NOD gewoon bij de huisarts...'
pi_89304776
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:30 schreef Thistleweed het volgende:
Mijn NOD mag naar 23 december Maar ik zal er niet zijn om jullie te vertellen hoe het gaat want op dat moment ben ik lekker aan de andere kant van de wereld in het zonnetje aan het genieten.
Dat is natuurlijk wel het betere werk, en hopelijk maakt een streepje het helemaal af en hoef je je voorlopig geen zorgen meer te maken om de genoemde problemen.

quote:
@Papilion, klinkt wel als een fijn soort spannend of niet? Spannend maar er staat wel iets leuks te wachten. Ik hoop voor je dat je hier snel weer klaar bent en zal voor je duimen woensdag.
Het is natuurlijk wel een fijn soort spannend, zeker wel een beetje zweverig :D

@Klumsy, ik snap helemaal wat je bedoeld. Ik heb dus ook al tests in huis gehaald, en doe nu heel hard mijn best eerst iig op mijn NOD te wachten, en dan wellicht nog een paar dagen veilige marge meer.

@GirlsGoneBad, succes! Hopelijk is die huisarts niet nodig.
pi_89316862
Ik zie dat ik een foutje in de planning NOD gemaakt hebt.. moet 12 ipv 17 december zijn, kan een heel lief modje dat aanpassen?? :*
  maandag 29 november 2010 @ 21:15:49 #98
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_89317111
Nou, een beetje gegokt, maar mag ik in de OP met NOD 22 december? :)
pi_89321136
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:30 schreef Thistleweed het volgende:
Hier heb ik het wel een beetje moeilijk. Naast me ligt een brief naar de gynaecoloog met daarop: reden verwijzing: ongewenst kinderloos. Vond dat zo confronterend om te lezen. Ben daar al een paar dagen heel erg mee bezig. Heb met mijn man afgesproken niet te praten over uitslagen van onderzoeken enzo maar merk dat ik dat wel lastig vind, ik kan het niet met vriendinnen bespreken maar ook niet hier dus blijft het een beetje in mijn hoofd rond dwalen. Ach komt wel goed, het is maar een hobbeltje, een kindje komt er vast wel.
Dat is ook hartstikke moeilijk... misschien weet je het wel, maar er is een topic hier bij Fok ('als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat'), waar meer meiden zijn die in hetzelfde schuitje zitten.. 't Is misschien (nog) veel te vroeg voor je om daar eens te gaan kijken, maar 't is maar even dat je het weet.. Sterkte/succes! :* :* :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_89335622
vanochtend ongesteld geworden, mijn gevoel zat er dus echt naast.

Maar: alles werkt weer en das ook een fijne gedachte.

Ga ik nu gewoon voor een nieuwjaarskadootje!
pi_89335706
o ik vertel me, mijn NOD is nu 26 december, dat is wel een heel bijzondere datum!

Ik denk dat ik die vast claim :+
pi_89335820
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:25 schreef klavertje-4 het volgende:
o ik vertel me, mijn NOD is nu 26 december, dat is wel een heel bijzondere datum!

Jammer dat het niet raak was klavertje-4, maar de 26e is zeker een hele mooie datum!
pi_89335941
Morgen is mijn NOD, ben erg benieuwd.... opzich heb ik alleen last van krampen,
maargoed daar loop ik de afgelopen 2 weken ( op 1 dag na :P ) al mee, dus dat zegt niet zoveel :)
Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben geworden ga ik testen heb ik me voorgenomen
pi_89337313
knap dat je zolang kan wachten klumsy! Ik hou van duidelijkheid, ik zou die paar dagen echt niet kunnen wachten, hoewel ik verstandelijk gezien wel weet dat dat handiger is.

Hopelijk is het raak!
pi_89338331
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 12:08 schreef klavertje-4 het volgende:
knap dat je zolang kan wachten klumsy! Ik hou van duidelijkheid, ik zou die paar dagen echt niet kunnen wachten, hoewel ik verstandelijk gezien wel weet dat dat handiger is.

Hopelijk is het raak!
Haha, ja ik vind het ook knap van mezelf... :P
Maargoed het is nog geen vrijdag en wie weet kan ik me toch niet beheersen tot die tijd!

Het scheelt dat ik deze week erg druk en weinig thuis ben,
dan ben ik er iets minder bezig met testen.
Ik ga ook niet bij m'n schoonmoeder of vrienden zo een test doen.
En als m'n wekker rond half 6 gaat dan is de verleiding ook wel erg groot om wat langer te blijven liggen, met als gevolg dat ik daarna moet opschieten om m'n bus te halen en dus ook niet aan testen toe kom :)
  dinsdag 30 november 2010 @ 12:34:30 #106
205904 lollypops
An end has a start
pi_89338344
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:31 schreef klumsy het volgende:
Morgen is mijn NOD, ben erg benieuwd.... opzich heb ik alleen last van krampen,
maargoed daar loop ik de afgelopen 2 weken ( op 1 dag na :P ) al mee, dus dat zegt niet zoveel :)
Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben geworden ga ik testen heb ik me voorgenomen
Ik ben benieuwd Klumsy-> ik vind dat het weer hoog tijd wordt voor 'n 2e streepje in dit topic!!

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:25 schreef klavertje-4 het volgende:

Jammer klavertje 4 voor je }) . Wel fijn dat het allemaal weer werkt na je miskraam! Ik duim voor je op een kerststreepje! Mijn NOD is 2 dagen erna (de 28ste).. Kunnen we samen deze cyclus doorlopen! :Y .

Op mijn verlanglijstje staat een vruchtbare periode *O* . Mijn vriend wordt af en toe wel moe van mij. Hij zegt dat ik geduld moet hebben :{ ! En ik zeg: als het eenmaal rammelt, rammelt het hard :X !
pi_89338766
gezellig lollypops!
pi_89341631
Klavertje-4, jammer dat het afgelopen maand niet gelukt is. Maar wel goed dat alles weer 'naar behoren' werkt nu.

Lollypops ook heel veel succes de komende ronde!

Klumsy, wij wachten gewoon op goed nieuws van je... Ga eens testen dan! ;)

Ik moet eigenlijk niks zeggen, ik zou eigenlijk vandaag willen testen (dag 50), maar denk maar niet dat madam effe 5 km gaat fietsen glijden om een testje te scoren... Ik wacht op beter weer OF dat O+ m'n auto terug geeft!
  dinsdag 30 november 2010 @ 13:57:17 #109
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89341845
Voel je ook iets dat kan duiden op een zwangerschap danwel een naderende menstruatie GGB? 50 is wel echt lang, spannend!

En klumsy, nog heel eventjes geduld, het is zó morgen :) of overmorgen...:Y
pi_89342059
spannend GGB!

Je zou bijna denken dat het niet kan missen met al dag 50, maar jij hebt vaker lange cyclussen toch?

Ik duim voor je
pi_89342271
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
Voel je ook iets dat kan duiden op een zwangerschap danwel een naderende menstruatie GGB? 50 is wel echt lang, spannend!

En klumsy, nog heel eventjes geduld, het is zó morgen :) of overmorgen...:Y
Nee, ik heb (nog) niet de welbekende menstruatiesymptomen.
Wel ben ik continu moe en heb ik een donkere rand om m'n tepels (dat had ik nog nooit gezien?!) en heb de hele tijd last van extreem borrelende darmen...
Dat moe zijn en borrelende darmen kan ook iets te maken hebben met m'n darmproblematiek, maar die donkere rand vind ik wel heel vreemd.

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:02 schreef klavertje-4 het volgende:
spannend GGB!

Je zou bijna denken dat het niet kan missen met al dag 50, maar jij hebt vaker lange cyclussen toch?

Ik duim voor je
Mijn laatste cyclus was 47 dagen.... ben mei/juni begonnen met een cyclus van 37 dagen... Hij werd steeds langer. Maar hoe spannend ik het de vorige keren vond, zo rustig ben ik er nu onder. Of dat dat nou komt omdat ik weet dat de dokter na deze cyclus op me staat te wachten, dat weet ik eigenlijk niet. Het voelt een beetje...apart ofzo... Ik ben in ieder geval nog nooit zo tam geweest als de afgelopen week.
pi_89342791
Ow, en ik weet niet of het al vermeld is...maarruhh... de linkjes in de openingspost doen het niet....
pi_89342954
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:52 schreef GirlGoneBad het volgende:
Klavertje-4, jammer dat het afgelopen maand niet gelukt is. Maar wel goed dat alles weer 'naar behoren' werkt nu.

Lollypops ook heel veel succes de komende ronde!

Klumsy, wij wachten gewoon op goed nieuws van je... Ga eens testen dan! ;)

Ik moet eigenlijk niks zeggen, ik zou eigenlijk vandaag willen testen (dag 50), maar denk maar niet dat madam effe 5 km gaat fietsen glijden om een testje te scoren... Ik wacht op beter weer OF dat O+ m'n auto terug geeft!
Gewoon bij sensitest online bestellen, dat is een stuk goedkoper en dan heb je ze morgen als het goed is al bij de post ;)
pi_89343552
GGB volgens mij ben jij gewoon hartstikke zwanger! Schop die man van je eens naar huis! Dan kan je een test gaan halen. Of.....nog beter.....laat hem er eentje meenemen onderweg naar huis.
  dinsdag 30 november 2010 @ 14:46:19 #115
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89343640
Donkere rand om je tepels klinkt wel heel erg zwanger!! :o

Spannend! *O*
pi_89344029
wat de bovenste 2 dames dus zeggen!

ik zou me echt niet meer kunnen inhouden met testen als ik jouw was...
het klinkt echt zo positief *O*

*naar de wc gaat en tepels controleerd... nope geen donkere rand hier :P
pi_89345634
hihi ik ben zo ongeduldig dat ik desnoods die 5 km ging kruipen als ik jou was :')

Het klinkt heeeel positief!
pi_89351964
Testen zijn besteld, en morgen in huis! Dus dan zal ik morgenmiddag/avond wel wat meer weten!
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:43:41 #119
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_89352366
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:34 schreef GirlGoneBad het volgende:
Testen zijn besteld, en morgen in huis! Dus dan zal ik morgenmiddag/avond wel wat meer weten!
Spannend *O*!
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:03:09 #120
12913 GreatWhiteSilence
pi_89356073
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:40 schreef klavertje-4 het volgende:
hihi ik ben zo ongeduldig dat ik desnoods die 5 km ging kruipen als ik jou was :')

Het klinkt heeeel positief!
In dit weer? :o Mij niet gezien... :P

Spannend GGB! Donkere tepels klinkt inderdaad veelbelovend. Heb er zelf nooit 'last' van gehad, trouwens.

Als ik van de laatste drie cycli uitga is trouwens vandaag mijn NOD. Maar ik durf niet te testen... :+ Bang dat ik mijn zeepbel laat knappen... }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')