Nee niet de eerste keer...quote:
Is zeker niet handig nee, hoe kan je dan in vredesnaam na de eisprong sexen??quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:10 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Susie, ik kan begrijpen dat je na die krampen geen zin meer hebt, niet erg handig nee...![]()
Ik bedacht me dat die bloeding van laatst misschien een ovulatiebloeding geweest kan zijn?
Het zou qua tijd wellicht kunnen kloppen, bedacht ik me zo...
T_A_P ik sluit me helemaal aan bij Juud! Ik moet ook nog regelmatig aan je verhaal denken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:54 schreef Juud79 het volgende:
@TAP
Ik gun het je zo enorm dat je weer snel zwanger bent en dat je deze keer na 9 maanden een gezond kindje op de wereld mag zetten. Moet nog heel vaak aan jullie denken, vind het nog steeds enorm verdrietig wat jullie is overkomen, zo oneerlijk...
Succes de komende tijd!
Dat is bij mij sowieso het geval, ik bloed kennelijk op de meest onverwachte momenten...quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:57 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wel lastig omdat ik niet weet wanneer de NOD dan komt... ten alle tijde maar maandverband/tampons bij me houden dan...
Ik ook altijd, maar dan omdat ik het anders vergeet mee te nemen als ik het wel nodig heb.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:13 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dat is bij mij sowieso het geval, ik bloed kennelijk op de meest onverwachte momenten...Blehh.
Ik sluit me hier volledig bij aanquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef LadyBlack het volgende:
TAP, ik heb me de afgelopen tijd ook vaak afgevraagd hoe het met je zou zijn.... vond het een vreselijk heftig verhaal![]()
Fijn dat je de moed erin houdt en het weer gaat proberen, ik wens je heel veel geluk en hoop dat er snel weer een tweede streepje verschijnt!
Deal, volgende ronde samen naar Z&Gquote:Op donderdag 25 november 2010 20:21 schreef Aoraki het volgende:
[..]
hier van hetzelfde....(volgens mij lopen wij exact gelijk, vorige maand ook al). Gaan we gewoon voor de volgende ronde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |