ik hoop hetquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:40 schreef klumsy het volgende:
Mevr_Mus zie net morgen jouw NOD is...
Een 2e streepje zou toch een super cadeautje zijn zo met Sinterklaas!
Ik ga vandaag nog even flink door metvoor je!
wat kl*te zeg....!quote:Op zondag 5 december 2010 09:45 schreef GirlGoneBad het volgende:
Helaas geen goed nieuws, test was negatief, zonder twijfel.
Dan maar wachten op.... Grrrrr wat kan je lijf (en die stomme zwangerschapstesten) je toch voor de gek houden
...
Dat is inderdaad wel verstandig om te doen!quote:Op zondag 5 december 2010 09:56 schreef GirlGoneBad het volgende:
Mijn NOD was rond 24 november (ongeveer op dag 43)... ben dus dik en dik overtijd. Net effe metoverlegd: Deze week geen
, dan is het volgende week tijd voor de huisarts in de schakelen.
Nee, ik voel mijn eisprong namelijk niet door darmproblematiek. Ik heb zo vaak last van m'n buik dat ik een eisprong er niet uit kan halen.quote:Op zondag 5 december 2010 10:02 schreef klumsy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel verstandig om te doen!
Heb je wel een eisprong gevoeld oid?
Ik vind het bij mij dus zo "raar" dat ik dus 17 november een eisprong gevoeld heb en een positieve ovu-test had en dan nu helemaal niks...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 december 2010 10:10 schreef GirlGoneBad het volgende:
[..]
Nee, ik voel mijn eisprong namelijk niet door darmproblematiek. Ik heb zo vaak last van m'n buik dat ik een eisprong er niet uit kan halen.Ik zou het veel vreemder hebben gevonden als je daar geen moeite mee zou hebben gehad! Het is toch ook een forse teleurstelling, je hebt een paar dagen geproefd aan het (misschien) zwanger zijn en wij hebben hier ook allemaal geroepen dat je zwanger bent. Logisch dat dat nu een enorme domper is! Dat heeft even nodig om te bezinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Nee, ik voel mijn eisprong namelijk niet door darmproblematiek. Ik heb zo vaak last van m'n buik dat ik een eisprong er niet uit kan halen.Huh?? das ook wel heel raar hoog GGB! Ik geef stiekem de moed nog niet op, mede omdat je eerst wel een licht streepje had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch kan ik me je gevoel zo goed voorstellen. Eerst helemaal happy en door ons ook aangemoedigd en dat wordt dan nu door zo'n stomme test ineens teniet gedaan. Ik hoop voor je dat je volgende week weer een positieve test in handen hebt! En anders idd naar de huisarts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op zondag 5 december 2010 10:18 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik zou het veel vreemder hebben gevonden als je daar geen moeite mee zou hebben gehad! Het is toch ook een forse teleurstelling, je hebt een paar dagen geproefd aan het (misschien) zwanger zijn en wij hebben hier ook allemaal geroepen dat je zwanger bent. Logisch dat dat nu een enorme domper is! Dat heeft even nodig om te bezinken.
Dankje!quote:Op zondag 5 december 2010 10:36 schreef Thistleweed het volgende:
Klumsy ook voor jou blijf ik duimen, ik hoop op een positieve test binnenkort!
irritant is dat (ook al kan hij daar natuurlijk niks aan doen)... Frustrerend! Kan hij niet op een ander moment ziek worden?quote:Op zondag 5 december 2010 11:38 schreef Kyara het volgende:
Deze maand gaat hem voor ons ook niet worden ben ik bang. Manlief is ziek, net in mijn vruchtbare periode.....
Gedverdemmequote:Op zondag 5 december 2010 12:35 schreef Mevr_Mus het volgende:
Zou een modje mijn NOD op 2 januari willen zetten? Ik ga nu gewoon voor een goede start van 2011!
Nee ik ben niet te volgen op Fok.quote:Op maandag 6 december 2010 18:07 schreef Thistleweed het volgende:
Klumsy, ik hoop dat je nu een goede cyclus krijgt en snel je tweede streepje zal krijgen.
C_A hou je het nog een beetje vol het dieet? Ben je trouwens nog ergens te volgen op FOK met je dieet dingen, dan kan ik af en toe kijken hoe je vordert (en je stilletjes toe juichen natuurlijk)
Ik ben een keer om dezelfde reden naar de huisarts gegaan. Over de testen: de thuistesten zijn NIET slechter dan die van de huisarts (aldus mijn huisarts tenminste). Wij twijfelden daar ook over namelijk.quote:Op maandag 6 december 2010 18:56 schreef GirlGoneBad het volgende:
Spannend Klumsy! Hopelijk heb je snel duidelijkheid en mogen we je snel uitzwaaien naar het andere topic!
Maarruhh... vergeef me m'n brutaliteit, maar mag ik vragen wat jouw gemiddelde cycluslengte is?
Hier heb ik zojuist een discussie metgehad over het feit, wanneer ga ik eens naar de dokter?
Hij zou het liefst zien dat ik morgen nog ging, hij wil duidelijkheid, zeker na die eerste test. Hij vertrouwd die thuis-testen voor geen meter.
Ik ben daar iets makkelijker (of lakser, het is maar hoe je het bekijkt) in; deze week heb ik geen tijd vanwege mijn werk, ik ga volgende week wel een keertje. Als er dan nog geente zien zou zijn, dan ben ik 3 weken over tijd. Mooie tijd om te gaan als ik zo lees, want dan is de kans groot dat ze me wel serieus nemen.
Wat zouden jullie doen in mijn geval?
Ja, dat idee heb ik ook, maar dat krijg ik hem niet aan z'n verstand gebracht. Maar als het deze cyclus niet lukt, was het toch al afgesproken met de HA dat ik even een bezoekje bracht. Ben al 2 cycli aan het temperaturen en aangezien we daar dus geen duidelijkheid in krijgen (1e cyclus; temp daling en daarna hoog tot menstruatie, 7 dagen over tijd, deze maand al ruim 3 weken een hoge temp, en vandaag 14 dagen over tijd). Dus er gaat zowiezo actie ondernomen worden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:00 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Ik ben een keer om dezelfde reden naar de huisarts gegaan. Over de testen: de thuistesten zijn NIET slechter dan die van de huisarts (aldus mijn huisarts tenminste). Wij twijfelden daar ook over namelijk.
Ik zou wel voor de zekerheid je eierstokken laten checken (heb ik ook laten doen). Wel leuk om te weten: we zijn direct daarna weer aan de slag gegaan en was gelijk ook zwanger!
Succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |