abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 december 2010 @ 16:06:26 #201
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_89519963
quote:
Op zaterdag 4 december 2010 09:40 schreef klumsy het volgende:
Mevr_Mus zie net morgen jouw NOD is...
Een 2e streepje zou toch een super cadeautje zijn zo met Sinterklaas! :)
Ik ga vandaag nog even flink door met ^O^ voor je!
ik hoop het :) vorige maand was ik er van overtuigd dat het niet raak was. Nu heb ik dat niet, maar ik heb ook geen aanwijzingen dat het wel raak zou zijn :{ ik denk trouwens dat mijn nod eigenlijk maandag is, dus ik wacht nog even af :)
Oude (on)bekende.
pi_89521895
Joehoe GGB kom es vertellen hoe het streepje er vandaag uit ziet? Je maakt het zo wel heel spannend! *O*

Klumsy, balen van je negatieve test. :*

En wat zitten er een hoop nog in spanning *O* Streepjesgolf op komst! :Y
¿
pi_89531386
Morgenvroeg zijn jullie de 3e die het weten! ( Ik zal toch eerst zelf moeten kijken en daarna O+ natuurlijk!)
  zondag 5 december 2010 @ 09:13:15 #204
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_89542933
GGB, Ik lurk even mee, in de hoop dat je iedereen goed nieuws kan gaan vertellen O+
Go GGB :*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_89543140
Helaas geen goed nieuws, test was negatief, zonder twijfel.
Dan maar wachten op }) .... Grrrrr wat kan je lijf (en die stomme zwangerschapstesten) je toch voor de gek houden }:| ...
pi_89543175
Hier ook een negatieve test....
Ook nog geen }) ! en dat terwijl afgelopen woensdag mikjn NOD was :?
Ben benieuwd of de Gyn. me morgen wat meer kan vertellen,
want deze ondekerheid vind ik niks....
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_89543199
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 09:45 schreef GirlGoneBad het volgende:
Helaas geen goed nieuws, test was negatief, zonder twijfel.
Dan maar wachten op }) .... Grrrrr wat kan je lijf (en die stomme zwangerschapstesten) je toch voor de gek houden }:| ...
wat kl*te zeg....!
waneer is je NOD? kan het niet zijn dat de waardes nog niet hoog genoeg zijn om een positieve test te bezorgen?
  zondag 5 december 2010 @ 09:55:54 #208
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_89543222
;(
Wat jammer zeg, ik blijf hopen dat }) idd uitblijft en dat je dan wel een positieve test krijgt :*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_89543230
Mijn NOD was rond 24 november (ongeveer op dag 43)... ben dus dik en dik overtijd. Net effe met O+ overlegd: Deze week geen }) , dan is het volgende week tijd voor de huisarts in de schakelen.
pi_89543281
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 09:56 schreef GirlGoneBad het volgende:
Mijn NOD was rond 24 november (ongeveer op dag 43)... ben dus dik en dik overtijd. Net effe met O+ overlegd: Deze week geen }) , dan is het volgende week tijd voor de huisarts in de schakelen.
Dat is inderdaad wel verstandig om te doen!
Heb je wel een eisprong gevoeld oid?

Ik vind het bij mij dus zo "raar" dat ik dus 17 november een eisprong gevoeld heb en een positieve ovu-test had en dan nu helemaal niks...
  zondag 5 december 2010 @ 10:03:55 #211
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89543298
SHIT klumsy en GGB! -O- Ik had zo gehoopt op knalpositieve testen voor jullie allebei! Even een dikke knuffel vanuit Twenteland voor jullie beiden! :*
zulke monstercycli zijn zo irritant als je dolgraag zwanger wilt worden :{
pi_89543375
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 10:02 schreef klumsy het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel verstandig om te doen!
Heb je wel een eisprong gevoeld oid?

Ik vind het bij mij dus zo "raar" dat ik dus 17 november een eisprong gevoeld heb en een positieve ovu-test had en dan nu helemaal niks...
Nee, ik voel mijn eisprong namelijk niet door darmproblematiek. Ik heb zo vaak last van m'n buik dat ik een eisprong er niet uit kan halen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 5 december 2010 @ 10:15:39 #213
205904 lollypops
An end has a start
pi_89543438
Ohhh, wat jammer van allemaal die stomme }) }) !!
Voor alle dames hier ^O^ ^O^ .. Nieuwe ronde nieuwe kansen!!!
  zondag 5 december 2010 @ 10:18:03 #214
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89543464
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 10:10 schreef GirlGoneBad het volgende:

[..]

Nee, ik voel mijn eisprong namelijk niet door darmproblematiek. Ik heb zo vaak last van m'n buik dat ik een eisprong er niet uit kan halen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het veel vreemder hebben gevonden als je daar geen moeite mee zou hebben gehad! Het is toch ook een forse teleurstelling, je hebt een paar dagen geproefd aan het (misschien) zwanger zijn en wij hebben hier ook allemaal geroepen dat je zwanger bent. Logisch dat dat nu een enorme domper is! Dat heeft even nodig om te bezinken. :*
pi_89543481
quote:

SPOILER
Huh?? das ook wel heel raar hoog GGB! Ik geef stiekem de moed nog niet op, mede omdat je eerst wel een licht streepje had.
Toch kan ik me je gevoel zo goed voorstellen. Eerst helemaal happy en door ons ook aangemoedigd en dat wordt dan nu door zo'n stomme test ineens teniet gedaan. Ik hoop voor je dat je volgende week weer een positieve test in handen hebt! En anders idd naar de huisarts.
SPOILER
pi_89543698
GGB wat vervelend, ik blijf voor je duimen.
pi_89543706
Klumsy ook voor jou blijf ik duimen, ik hoop op een positieve test binnenkort!
pi_89543733
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 10:18 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Ik zou het veel vreemder hebben gevonden als je daar geen moeite mee zou hebben gehad! Het is toch ook een forse teleurstelling, je hebt een paar dagen geproefd aan het (misschien) zwanger zijn en wij hebben hier ook allemaal geroepen dat je zwanger bent. Logisch dat dat nu een enorme domper is! Dat heeft even nodig om te bezinken. :*
Daar sluit ik me helemaal bij aan!
dikke knuffel...
pi_89543737
Kan het niet zijn dat GGB wel zwanger was, vandaar dat lichte streepje? En dat het daarna mis is gegaan?

Dat hoor je toch ook wel eens?
pi_89543745
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 10:36 schreef Thistleweed het volgende:
Klumsy ook voor jou blijf ik duimen, ik hoop op een positieve test binnenkort!
Dankje!

Ik moet morgen rond half 11 in het ziekenhuis zijn, dus zal begin van de middag wel posten
wat de Gyn. zegt :)
  zondag 5 december 2010 @ 10:43:31 #221
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_89543788
ahh nee GGB! logisch dat je nu even keihard baalt, geen sorry zeggen hoor!

Klumsy jij ook al negatief, balen...

5 dec is eigenlijk alleen maar een leuke testdag als de test positief is, anders is zo'n kinderfeest net niet waar je behoefte aan hebt :*
  zondag 5 december 2010 @ 11:12:29 #222
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_89544256
Hè gadver dames :{ :{ :{

Ik wacht nog even met testen, verwacht eigenlijk niks en vind zo'n negatieve test zo confronterend, heb liever dat ik gewoon ongesteld wordt...
Oude (on)bekende.
pi_89544435
pfff, wat een teleurstellingen weer afgelopen tijd... Ik blijf duimen voor een positieve test
  zondag 5 december 2010 @ 11:38:04 #224
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_89544755
-O- he wat balen zeg GGB. Ik begrijp je helemaal hoor. Had dat vorige maand eigenlijk ook best wel. En op 5december is dan natuurlijk extra zuur -O-

En Klumsy ook al negatief, damn -O-

Deze maand gaat hem voor ons ook niet worden ben ik bang. Manlief is ziek, net in mijn vruchtbare periode..... :(
pi_89544799
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 11:38 schreef Kyara het volgende:
Deze maand gaat hem voor ons ook niet worden ben ik bang. Manlief is ziek, net in mijn vruchtbare periode..... :(
irritant is dat (ook al kan hij daar natuurlijk niks aan doen)... Frustrerend! Kan hij niet op een ander moment ziek worden? ~O> :P
  zondag 5 december 2010 @ 12:07:36 #226
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89545442
Even een :* voor GGB!
@Klumpsy; ik hoop dat de gyn duidelijkheid kan geven!
@Kyara; kan hij zich er niet even doorheen bijten? ~O> Hahaha! Grapje, maar wel balen!

Ik zit hier met een blaasontsteking. Gelukkig niet meer in de vruchtbare periode, die was daarvoor al... wel antibiotica tot dinsdag (en variant die geslikt mag worden bij eventuele zwangerschap, had het wel even gemeld bij de assistent, dat we bezig zijn). Was wel grappig bij het ophalen bij de apotheek; "de pil kan onbetrouwbaar worden" "das fijn, maar die slik al om een reden niet!" hihi...
Ik heb mijn NOD voor mijn gevoel naar 9 december verschoven, omdat ik 14 dagen daarvoor dacht mijn eisprong gevoelt te hebben, we zullen dus zien deze week...
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 5 december 2010 @ 12:32:27 #227
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_89546192
:{ ...en ook hier is 5 december geen goede dag. Wel een cyclus volgens het boekje, dat dan weer wel ;)
Oude (on)bekende.
  zondag 5 december 2010 @ 12:35:21 #228
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_89546291
Zou een modje mijn NOD op 2 januari willen zetten? Ik ga nu gewoon voor een goede start van 2011!
Oude (on)bekende.
  zondag 5 december 2010 @ 13:03:20 #229
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89547139
Balen Mevr_Mus, maar in ieder geval fijn dat het een cyclus volgens het boekje is!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_89549651
He wat vervelend mevr_mus, hopen op nog een cyclus volgens het boekje!
pi_89576613
Wat ontzettend balen Mevr_Mus!
pi_89577050
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 12:35 schreef Mevr_Mus het volgende:
Zou een modje mijn NOD op 2 januari willen zetten? Ik ga nu gewoon voor een goede start van 2011!
Gedverdemme ;( Balen Mevr_Mus -O-
pi_89577444
over anderhalf uur bij de Gyn. zijn....
vind het toch stiekem wel een beetje spannend!
pi_89579536
Zoals ik al dacht.... ongesteld geworden :)

Cyclus van 30 dagen. Het dieten heeft nog niet mijn cyclus in de war geschopt ;)
04-01-2011 is mijn nieuwe nod... maar we gaan deze maand niet ons best doen... Nog 14,5 kilo afvallen :) Als het komt, dan komt het en dan zijn we er uiteraard super blij mee :)
  maandag 6 december 2010 @ 12:08:03 #235
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89581771
Volgens mij ga je best lekker he, c_a? Netjes hoor!

Klumsy, hoe was het bij de gyn?

:o GGB, een negatieve test??? Hoe kan dat nou -O- wat stom!

En mw Mus, vervelend, maar wel hoopgevend dat het een nette cyclus was inderdaad :*

Hier is het nu gewoon stom wachten tot ik weer ongesteld word, bluh, baal er echt van :{ Nouja, de feestdagen bieden natuurlijk wel 1000 soorten afleiding, dat scheelt :Y
pi_89582485
Kom net bij de gyn. vandaan..
Op de echo was niks te zien dat er een eisprong geweest is afgelopen tijd!
Heb aangegeven welke klachten ik heb, dus ze wilde toch ook dat ik nog even ging bloedprikken.
Woensdagmiddag zal ze me bellen met de uitslag daarvan :)
Ze gaf aan dat het kan zijn dat m'n lichaam heel heftig reageert op m'n eigen hormonen
en dat ik daarvan die klachten wel eens zou kunnen hebben!

Ik heb in ieder geval recepten voor Provera gekregen om de mensturatie op te wekken
en Clomid in de hoop dat aanslaat en ik op die manier een ei kan krijgen :)

Maargoed voor dat ik daar aan kan beginnen moet ik eerst woensdag afwachten en dan
besluiten we of ik terug moet komen of dat ik met die medicatie aan de gang kan gaan...

weer even afwachten dus!
pi_89582645
Nou Klumsy, daty klinkt iig hoopgevend. Er wordt wat aan gedaan. Ben erg benieuwd naar woensdag
  maandag 6 december 2010 @ 12:39:25 #238
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_89582847
Spannend klumsy! Ik hoop dat het met medicatie dan goed op te wekken is, en dat je snel een 2e streepje hebt :*
  maandag 6 december 2010 @ 15:38:23 #239
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_89589530
Het zou mooi zijn als alleen wat medicijnen voldoende zijn voor een ei (en daarna een zwangerschap natuurlijk). :Y
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_89595423
Klumsy, ik hoop dat je nu een goede cyclus krijgt en snel je tweede streepje zal krijgen.

C_A hou je het nog een beetje vol het dieet? Ben je trouwens nog ergens te volgen op FOK met je dieet dingen, dan kan ik af en toe kijken hoe je vordert (en je stilletjes toe juichen natuurlijk)
pi_89597229
Spannend Klumsy! Hopelijk heb je snel duidelijkheid en mogen we je snel uitzwaaien naar het andere topic!
Maarruhh... vergeef me m'n brutaliteit, maar mag ik vragen wat jouw gemiddelde cycluslengte is?

Hier heb ik zojuist een discussie met O+ gehad over het feit, wanneer ga ik eens naar de dokter?
Hij zou het liefst zien dat ik morgen nog ging, hij wil duidelijkheid, zeker na die eerste test. Hij vertrouwd die thuis-testen voor geen meter.

Ik ben daar iets makkelijker (of lakser, het is maar hoe je het bekijkt) in; deze week heb ik geen tijd vanwege mijn werk, ik ga volgende week wel een keertje. Als er dan nog geen }) te zien zou zijn, dan ben ik 3 weken over tijd. Mooie tijd om te gaan als ik zo lees, want dan is de kans groot dat ze me wel serieus nemen.
Wat zouden jullie doen in mijn geval?
  maandag 6 december 2010 @ 19:14:41 #242
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_89598023
Spannend Klumsy!

GGB: dat is een lastige. Ik denk dat ik toch ook nog even zou wachten tot ik meer tijd had en dat je meer kans hebt dat ze je serieus nemen. Maar goed, ik denk dat wij hier thuis dan eenzelfde soort discussie zouden voeren.
pi_89622147
@ GirlGoneBad, dat mag je gewoon vragen hoor ;)

Mijn eerste cyclus nadat ik met de nuvaring gestopt ben was 107 dagen, zit nu in m'n 2e cylcus
en daarmee zit ik op dag 34. Die kan ook nog wel even duren, want gisteren met de inwendige echo
was er ook niks te zien wat erop wees dat ik binnenkort een eisprong ga hebben....

Voordat ik met de nuvaring begon heb ik ook een tijd zonder gedaan en toen had ik een cylcus van 8 maand, 3 maand en 6 maand.

En voor ik uberhaupt ooit aan de pil was heb ik ook nooit een normale cyclus gehad...
volgens mij is de kortste toen 7 weken geweest ( denk dat ze toen gemiddeld tussen de 7 en 10 weken zaten )
pi_89622981
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 18:07 schreef Thistleweed het volgende:
Klumsy, ik hoop dat je nu een goede cyclus krijgt en snel je tweede streepje zal krijgen.

C_A hou je het nog een beetje vol het dieet? Ben je trouwens nog ergens te volgen op FOK met je dieet dingen, dan kan ik af en toe kijken hoe je vordert (en je stilletjes toe juichen natuurlijk)
Nee ik ben niet te volgen op Fok.

Ik heb wel een weblog, alleen die heb ik al een week niet bijgewerkt.

Maar het gaat supermakkelijk. Echt wel een dieet wat voorlopig bij mij past :)
Ben ook weer aan het sporten en dat voelt harstikke goed!
  dinsdag 7 december 2010 @ 10:00:14 #245
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_89623368
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 18:56 schreef GirlGoneBad het volgende:
Spannend Klumsy! Hopelijk heb je snel duidelijkheid en mogen we je snel uitzwaaien naar het andere topic!
Maarruhh... vergeef me m'n brutaliteit, maar mag ik vragen wat jouw gemiddelde cycluslengte is?

Hier heb ik zojuist een discussie met O+ gehad over het feit, wanneer ga ik eens naar de dokter?
Hij zou het liefst zien dat ik morgen nog ging, hij wil duidelijkheid, zeker na die eerste test. Hij vertrouwd die thuis-testen voor geen meter.

Ik ben daar iets makkelijker (of lakser, het is maar hoe je het bekijkt) in; deze week heb ik geen tijd vanwege mijn werk, ik ga volgende week wel een keertje. Als er dan nog geen }) te zien zou zijn, dan ben ik 3 weken over tijd. Mooie tijd om te gaan als ik zo lees, want dan is de kans groot dat ze me wel serieus nemen.
Wat zouden jullie doen in mijn geval?
Ik ben een keer om dezelfde reden naar de huisarts gegaan. Over de testen: de thuistesten zijn NIET slechter dan die van de huisarts (aldus mijn huisarts tenminste). Wij twijfelden daar ook over namelijk.

Ik zou wel voor de zekerheid je eierstokken laten checken (heb ik ook laten doen). Wel leuk om te weten: we zijn direct daarna weer aan de slag gegaan en was gelijk ook zwanger!

Succes :)
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:30:24 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89627714
Zo, volgens mij klopt de OP nu weer. :)
Nog iets vergeten?
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:44:25 #247
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89628267
Ja, we moeten Diaan en Poookie even aan de mouw trekken ;)

En Thistleweed had haar NOD doorgegeven: 23 december.
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:52:37 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89628540
Thanks, ik heb het aangepast. :)
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:52:44 #249
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_89628546
Bedankt BE!
pi_89634355
O+
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 10:00 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]

Ik ben een keer om dezelfde reden naar de huisarts gegaan. Over de testen: de thuistesten zijn NIET slechter dan die van de huisarts (aldus mijn huisarts tenminste). Wij twijfelden daar ook over namelijk.

Ik zou wel voor de zekerheid je eierstokken laten checken (heb ik ook laten doen). Wel leuk om te weten: we zijn direct daarna weer aan de slag gegaan en was gelijk ook zwanger!

Succes :)
Ja, dat idee heb ik ook, maar dat krijg ik hem niet aan z'n verstand gebracht. Maar als het deze cyclus niet lukt, was het toch al afgesproken met de HA dat ik even een bezoekje bracht. Ben al 2 cycli aan het temperaturen en aangezien we daar dus geen duidelijkheid in krijgen (1e cyclus; temp daling en daarna hoog tot menstruatie, 7 dagen over tijd, deze maand al ruim 3 weken een hoge temp, en vandaag 14 dagen over tijd). Dus er gaat zowiezo actie ondernomen worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')