Nee ik ben niet te volgen op Fok.quote:Op maandag 6 december 2010 18:07 schreef Thistleweed het volgende:
Klumsy, ik hoop dat je nu een goede cyclus krijgt en snel je tweede streepje zal krijgen.
C_A hou je het nog een beetje vol het dieet? Ben je trouwens nog ergens te volgen op FOK met je dieet dingen, dan kan ik af en toe kijken hoe je vordert (en je stilletjes toe juichen natuurlijk)
Ik ben een keer om dezelfde reden naar de huisarts gegaan. Over de testen: de thuistesten zijn NIET slechter dan die van de huisarts (aldus mijn huisarts tenminste). Wij twijfelden daar ook over namelijk.quote:Op maandag 6 december 2010 18:56 schreef GirlGoneBad het volgende:
Spannend Klumsy! Hopelijk heb je snel duidelijkheid en mogen we je snel uitzwaaien naar het andere topic!
Maarruhh... vergeef me m'n brutaliteit, maar mag ik vragen wat jouw gemiddelde cycluslengte is?
Hier heb ik zojuist een discussie metgehad over het feit, wanneer ga ik eens naar de dokter?
Hij zou het liefst zien dat ik morgen nog ging, hij wil duidelijkheid, zeker na die eerste test. Hij vertrouwd die thuis-testen voor geen meter.
Ik ben daar iets makkelijker (of lakser, het is maar hoe je het bekijkt) in; deze week heb ik geen tijd vanwege mijn werk, ik ga volgende week wel een keertje. Als er dan nog geente zien zou zijn, dan ben ik 3 weken over tijd. Mooie tijd om te gaan als ik zo lees, want dan is de kans groot dat ze me wel serieus nemen.
Wat zouden jullie doen in mijn geval?
Ja, dat idee heb ik ook, maar dat krijg ik hem niet aan z'n verstand gebracht. Maar als het deze cyclus niet lukt, was het toch al afgesproken met de HA dat ik even een bezoekje bracht. Ben al 2 cycli aan het temperaturen en aangezien we daar dus geen duidelijkheid in krijgen (1e cyclus; temp daling en daarna hoog tot menstruatie, 7 dagen over tijd, deze maand al ruim 3 weken een hoge temp, en vandaag 14 dagen over tijd). Dus er gaat zowiezo actie ondernomen worden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:00 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Ik ben een keer om dezelfde reden naar de huisarts gegaan. Over de testen: de thuistesten zijn NIET slechter dan die van de huisarts (aldus mijn huisarts tenminste). Wij twijfelden daar ook over namelijk.
Ik zou wel voor de zekerheid je eierstokken laten checken (heb ik ook laten doen). Wel leuk om te weten: we zijn direct daarna weer aan de slag gegaan en was gelijk ook zwanger!
Succes
Ik sta er ook niet inquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, volgens mij klopt de OP nu weer.![]()
Nog iets vergeten?
Ja mijquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, volgens mij klopt de OP nu weer.![]()
Nog iets vergeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste dag antibiotica in ieder geval en dan nog even langs HA-assistent om te kijken of de blaasontsteking weer vertrokken is! Ik hoop het want dat goedje is echt niet lekker (moet oplossen in water, yuk!)Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Dus dat! Ik heb nog nooit een blaasontsteking gehad, ging altijd braaf na de sex naar de wc en nu dus idd niet!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:03 schreef LadyBlack het volgende:
Stom he, om blaasontsteking te voorkomen moet je eigenlijk direct na seks naar de wc om te plassen, maar als je zwanger wilt worden wil je dat natuurlijk niet
Ai...... kijk daar ga je al. Misschien toch maar wel wat sneller naar de wc dan! Blaasontsteking is ook niet goed voor je.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:08 schreef Susie het volgende:
[..]
Dus dat! Ik heb nog nooit een blaasontsteking gehad, ging altijd braaf na de sex naar de wc en nu dus idd niet!
Je moet binnen een uurtje of drie naar de wc, het hoeft niet meteen. Ik blijf altijd een minuutje of 10 liggen in een (wat ik denk een) gunstige positie is, en daarna ga ik naar de wc.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk eigenlijk wel dat de antibiotica de schuldige is Susie, fijn dan![]()
Hopelijk is je blaasontsteking er wel mee genezen!
Stom he, om blaasontsteking te voorkomen moet je eigenlijk direct na seks naar de wc om te plassen, maar als je zwanger wilt worden wil je dat natuurlijk niet
Ja maar het ging om het voorkomen van blaasontsteking hequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef Kyara het volgende:
Probeer het zo te timen dat je vlak voor nog even snel gaat![]()
Na een minuut of tien lig ik al te pitten! hahaha!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:40 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Je moet binnen een uurtje of drie naar de wc, het hoeft niet meteen. Ik blijf altijd een minuutje of 10 liggen in een (wat ik denk een) gunstige positie is, en daarna ga ik naar de wc.
Bah balen Boepie!quote:Op donderdag 9 december 2010 00:42 schreef Boepie het volgende:
Is trouwens leuke aanbieding door die staking bij sensi test.
Verder had ik net wat roze vegenwacht ff morgen af.. maar heb het idee dat ik dan wel ongi ben (nouja deze dag dan) dan is het deze keer weer erg vroeg en wederom niet gelukt
![]()
Komende maand ga ik niet serieus proberen en eind januari krijg ik die kijkoperatie dus ik ga me daar maar even op focussen.
Hahaha mannenquote:Op donderdag 9 december 2010 08:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ow, balen Boepie.![]()
Ik ben met temperaturen bezig, en ik denk dat ik mijn eisprong getempt heb? Tenminste: in een van de omschrijvingen die ik lees, wordt gezegd dat tijdens de eisprong je temperatuur dipt, om daarna omhoog te gaan.
Maar het is trouwens geen betrouwbare meting: ik was al op geweest omdat manlief zijn sleutels was vergeten. Ging ie steentjes tegen de ruiten gooien.Toen ik vroeg waarom hij niet gewoon belde (ik heb de telefoon naast mijn bed liggen) moest hij bekennen dat hij daar niet eens aan gedacht had.
Ik ben benieuwd hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 12:22 schreef GirlGoneBad het volgende:
Net even een afspraak gemaakt bij HA voor morgenvroeg. Ben het kotsbeu. HA begreep het probleem, morgen even langskomen met m'n temperatuurlijsten en even bespreken hoe nu verder te gaan...
Geen idee hoe dat met temperaturen zit, dat heb ik nooit gedaan...quote:Op donderdag 9 december 2010 13:17 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, da's natuurlijk goed om te weten, anders zou je jezelf dus blij maken met niks!
En je temperatuur? Is die wel betrouwbaar?
Ja misschien dat ik dat wel doe, gewoon in beide topics postenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:18 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens zijn er aardig wat moeders hier te vinden die clomid hebben geslikt, dus even navragen in het andere topic zal je vast wat persoonlijke ervaringen opleverenen je kunt natuurlijk in beide topics posten
Het is daar ook best gezellig hoor, je bent welkom.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:23 schreef klumsy het volgende:
Ja misschien dat ik dat wel doe, gewoon in beide topics posten
Ja zeker fijn, heb echt een hele fijne Gyn.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:34 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Het is daar ook best gezellig hoor, je bent welkom.![]()
Fijn dat je al zo snel aan de Clomid mag.
Hee susie, ik kan me herinneren dat we de vorige keer op de zelfde dag ongesteld waren en dat betekend dat het vandaag pas dag 28 is.. Dus ben bang dat je een klein beetje vooruit loopt. Maar wel enorm balen zeg datquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:15 schreef Susie het volgende:
@Klumpsy; ook al slik je Clomid, dan ben je toch even goed nog aan het wachten op een tweede streepje![]()
@GGB; ben benieuwd wat de huisarts vanmorgen zegt!
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar dat temperaturen lijkt me echt een crime! Maar goed, je zal er iets voor over moeten hebben toch? Is dat altijd noodzakelijk dat temperaturen? Vroeg ik me zo maar af.
Hier dag 29, stiekum vanmorgen toch getest, maar negatief. Voelde daarna (duh, had dat niet eerder gekund) wat krampen in onderbuik, dus wellicht komt
er toch aan vandaag. We zullen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |