abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89597229
Spannend Klumsy! Hopelijk heb je snel duidelijkheid en mogen we je snel uitzwaaien naar het andere topic!
Maarruhh... vergeef me m'n brutaliteit, maar mag ik vragen wat jouw gemiddelde cycluslengte is?

Hier heb ik zojuist een discussie met O+ gehad over het feit, wanneer ga ik eens naar de dokter?
Hij zou het liefst zien dat ik morgen nog ging, hij wil duidelijkheid, zeker na die eerste test. Hij vertrouwd die thuis-testen voor geen meter.

Ik ben daar iets makkelijker (of lakser, het is maar hoe je het bekijkt) in; deze week heb ik geen tijd vanwege mijn werk, ik ga volgende week wel een keertje. Als er dan nog geen }) te zien zou zijn, dan ben ik 3 weken over tijd. Mooie tijd om te gaan als ik zo lees, want dan is de kans groot dat ze me wel serieus nemen.
Wat zouden jullie doen in mijn geval?
  maandag 6 december 2010 @ 19:14:41 #242
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_89598023
Spannend Klumsy!

GGB: dat is een lastige. Ik denk dat ik toch ook nog even zou wachten tot ik meer tijd had en dat je meer kans hebt dat ze je serieus nemen. Maar goed, ik denk dat wij hier thuis dan eenzelfde soort discussie zouden voeren.
pi_89622147
@ GirlGoneBad, dat mag je gewoon vragen hoor ;)

Mijn eerste cyclus nadat ik met de nuvaring gestopt ben was 107 dagen, zit nu in m'n 2e cylcus
en daarmee zit ik op dag 34. Die kan ook nog wel even duren, want gisteren met de inwendige echo
was er ook niks te zien wat erop wees dat ik binnenkort een eisprong ga hebben....

Voordat ik met de nuvaring begon heb ik ook een tijd zonder gedaan en toen had ik een cylcus van 8 maand, 3 maand en 6 maand.

En voor ik uberhaupt ooit aan de pil was heb ik ook nooit een normale cyclus gehad...
volgens mij is de kortste toen 7 weken geweest ( denk dat ze toen gemiddeld tussen de 7 en 10 weken zaten )
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_89622981
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 18:07 schreef Thistleweed het volgende:
Klumsy, ik hoop dat je nu een goede cyclus krijgt en snel je tweede streepje zal krijgen.

C_A hou je het nog een beetje vol het dieet? Ben je trouwens nog ergens te volgen op FOK met je dieet dingen, dan kan ik af en toe kijken hoe je vordert (en je stilletjes toe juichen natuurlijk)
Nee ik ben niet te volgen op Fok.

Ik heb wel een weblog, alleen die heb ik al een week niet bijgewerkt.

Maar het gaat supermakkelijk. Echt wel een dieet wat voorlopig bij mij past :)
Ben ook weer aan het sporten en dat voelt harstikke goed!
  dinsdag 7 december 2010 @ 10:00:14 #245
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_89623368
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 18:56 schreef GirlGoneBad het volgende:
Spannend Klumsy! Hopelijk heb je snel duidelijkheid en mogen we je snel uitzwaaien naar het andere topic!
Maarruhh... vergeef me m'n brutaliteit, maar mag ik vragen wat jouw gemiddelde cycluslengte is?

Hier heb ik zojuist een discussie met O+ gehad over het feit, wanneer ga ik eens naar de dokter?
Hij zou het liefst zien dat ik morgen nog ging, hij wil duidelijkheid, zeker na die eerste test. Hij vertrouwd die thuis-testen voor geen meter.

Ik ben daar iets makkelijker (of lakser, het is maar hoe je het bekijkt) in; deze week heb ik geen tijd vanwege mijn werk, ik ga volgende week wel een keertje. Als er dan nog geen }) te zien zou zijn, dan ben ik 3 weken over tijd. Mooie tijd om te gaan als ik zo lees, want dan is de kans groot dat ze me wel serieus nemen.
Wat zouden jullie doen in mijn geval?
Ik ben een keer om dezelfde reden naar de huisarts gegaan. Over de testen: de thuistesten zijn NIET slechter dan die van de huisarts (aldus mijn huisarts tenminste). Wij twijfelden daar ook over namelijk.

Ik zou wel voor de zekerheid je eierstokken laten checken (heb ik ook laten doen). Wel leuk om te weten: we zijn direct daarna weer aan de slag gegaan en was gelijk ook zwanger!

Succes :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:30:24 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89627714
Zo, volgens mij klopt de OP nu weer. :)
Nog iets vergeten?
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:44:25 #247
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89628267
Ja, we moeten Diaan en Poookie even aan de mouw trekken ;)

En Thistleweed had haar NOD doorgegeven: 23 december.
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:52:37 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89628540
Thanks, ik heb het aangepast. :)
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:52:44 #249
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_89628546
Bedankt BE!
pi_89634355
O+
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 10:00 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]

Ik ben een keer om dezelfde reden naar de huisarts gegaan. Over de testen: de thuistesten zijn NIET slechter dan die van de huisarts (aldus mijn huisarts tenminste). Wij twijfelden daar ook over namelijk.

Ik zou wel voor de zekerheid je eierstokken laten checken (heb ik ook laten doen). Wel leuk om te weten: we zijn direct daarna weer aan de slag gegaan en was gelijk ook zwanger!

Succes :)
Ja, dat idee heb ik ook, maar dat krijg ik hem niet aan z'n verstand gebracht. Maar als het deze cyclus niet lukt, was het toch al afgesproken met de HA dat ik even een bezoekje bracht. Ben al 2 cycli aan het temperaturen en aangezien we daar dus geen duidelijkheid in krijgen (1e cyclus; temp daling en daarna hoog tot menstruatie, 7 dagen over tijd, deze maand al ruim 3 weken een hoge temp, en vandaag 14 dagen over tijd). Dus er gaat zowiezo actie ondernomen worden.
  dinsdag 7 december 2010 @ 16:06:15 #251
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_89635839
Woei, ik heb net mijn ovulatietestjes binnen, nu moet ik nog naar de wc kunnen: mijn dochter ligt op mijn schoot te slapen... :P

GGB, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. :)
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_89635953
GWS...das lastig! En het is zeker niet zo'n vaste slaapster dat je haar 'even' aan de kant legt?

Ovulatietesten... heb ik ook nog liggen :@ ...
  dinsdag 7 december 2010 @ 16:20:52 #253
12913 GreatWhiteSilence
pi_89636451
Nee, helaas. Ze wordt 's avonds ook altijd wakker als ik naar bed ga...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 7 december 2010 @ 18:24:03 #254
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_89641161
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
Nog iets vergeten?
Ik sta er ook niet in :@ NOD 22 december...
  dinsdag 7 december 2010 @ 18:37:46 #255
205904 lollypops
An end has a start
pi_89641705
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
Nog iets vergeten?
Ja mij ;( ... Zou je mijn NOD op 28 dec willen zetten? Thank you O-) !!
  dinsdag 7 december 2010 @ 18:54:16 #256
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89642352
@GGB; ik kan je alleen vertellen dat ik gestoord zou worden van de cycli die jij hebt en ik denk dat ik allang bij de HA gezeten zou hebben. Alhoewel die van mij mij ooit eens gewoon weggestuurd heeft, toen ik niet ongi werd, terwijl ik de pil slikte.... :? Dat schijnt vaker voor te komen. Volgende keer dus gewoon naar mijn vrouwelijke, denk dat zij het wat meer begrijpt ofzo... ;)

@Klumpsy; wat fijn (voor zover je het fijn kunt noemen natuurlijk) dat er wat gebeurt!

@C_A; wat lekker dat het afvallen zo goed gaat! Ik ben net een jojo, heb ik de kolder weer, dan val ik zo een paar kilo af totdat die spijkerbroek weer past en dan eet ik vervolgens weer alles wat ik tegen kom (de slechte dingen dus! _O- )

Hier nog geen }) , maar ik had hem voor mezelf al verschoven naar donderdag...de tieten beginnen wel weer zeer te doen, we zullen zien. Even een ranzig detail in de spoilert geplaatst:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste dag antibiotica in ieder geval en dan nog even langs HA-assistent om te kijken of de blaasontsteking weer vertrokken is! Ik hoop het want dat goedje is echt niet lekker (moet oplossen in water, yuk!)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 7 december 2010 @ 19:03:20 #257
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89642748
Ik denk eigenlijk wel dat de antibiotica de schuldige is Susie, fijn dan -O-
Hopelijk is je blaasontsteking er wel mee genezen!

Stom he, om blaasontsteking te voorkomen moet je eigenlijk direct na seks naar de wc om te plassen, maar als je zwanger wilt worden wil je dat natuurlijk niet :')
  dinsdag 7 december 2010 @ 19:08:36 #258
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89643007
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:03 schreef LadyBlack het volgende:
Stom he, om blaasontsteking te voorkomen moet je eigenlijk direct na seks naar de wc om te plassen, maar als je zwanger wilt worden wil je dat natuurlijk niet :')
Dus dat! Ik heb nog nooit een blaasontsteking gehad, ging altijd braaf na de sex naar de wc en nu dus idd niet! _O-
pi_89643113
Susie, dat heb ik ook wel eens vlak voor ik ongesteld moet worden... hopelijk heb jij het als je juist niet ongesteld moet worden, maar bij mij betekent het (soms, ik heb het niet altijd of ik merk het niet altijd op...) dus dat ik ongesteld ga worden.
  dinsdag 7 december 2010 @ 19:17:06 #260
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89643405
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:08 schreef Susie het volgende:

[..]

Dus dat! Ik heb nog nooit een blaasontsteking gehad, ging altijd braaf na de sex naar de wc en nu dus idd niet! _O-
Ai...... kijk daar ga je al. Misschien toch maar wel wat sneller naar de wc dan! Blaasontsteking is ook niet goed voor je.

Mijsje, gaat het nog een beetje met je? :*

-edit- Ik kan natuurlijk ook gewoon even het andere topic lezen....! :Y
pi_89643730
:P gelezen ondertussen? ;)
het gaat wel. ik ben nog steeds niet ongesteld, maar ga morgen vragen (ff bellen) of ik een maand moet wachten, of dat we komende cyclus meteen weer een tp mogen... ik wil nu wel door eigenlijk. om steeds maar weer een maand te wachten voelt ook niet goed...
  dinsdag 7 december 2010 @ 19:30:47 #262
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89644129
Ja, ik heb inmiddels gelezen hoe het zit, en ik snap heel goed dat je het liefst direct door wilt!

Fijn dat er zoveel opties zijn, maar het mag verdorie ook wel even meezitten nu he!
  dinsdag 7 december 2010 @ 19:40:58 #263
12913 GreatWhiteSilence
pi_89644669
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk eigenlijk wel dat de antibiotica de schuldige is Susie, fijn dan -O-
Hopelijk is je blaasontsteking er wel mee genezen!

Je moet binnen een uurtje of drie naar de wc, het hoeft niet meteen. Ik blijf altijd een minuutje of 10 liggen in een (wat ik denk een) gunstige positie is, en daarna ga ik naar de wc.
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:33:43 #264
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_89647717
benen om hoog, kussentje onder je heupen, dat soort werk :D
Ik probeer het naar het toilet gaan toch wel uit te stellen tot minimaal 2 uur. Probeer het zo te timen dat je vlak voor nog even snel gaat :@

wat een verhalen toch weer allemaal :X
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:38:28 #265
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89647980
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef Kyara het volgende:
Probeer het zo te timen dat je vlak voor nog even snel gaat :@
Ja maar het ging om het voorkomen van blaasontsteking he ;)
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:03:01 #266
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89649433
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:40 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Je moet binnen een uurtje of drie naar de wc, het hoeft niet meteen. Ik blijf altijd een minuutje of 10 liggen in een (wat ik denk een) gunstige positie is, en daarna ga ik naar de wc.
Na een minuut of tien lig ik al te pitten! hahaha!!

Leuk juist die verhalen Kyara, daarvoor zitten we hier! _O-

@Mijsje; ik hoop idd dat het net andersom is ;) maar denk toch dat het niet raak is, gevoel dat is... Kleine edit nog; wat een superleuk avatar-dinges heb je Mijs!
pi_89652461
:D Susie, dank je wel ;)
(was een van de afbeeldingen die ik kreeg toen ik googlede op mijsje... :P )
ik hoop ook dat het andersom is... :*
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:56:51 #268
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89652725
Ik vind deze ook leuker dan die booskijkende! ^O^ Maar iedereen had ineens zo'n boos ding :?

Dit plaatje doet me denken aan Schanulleke O+
pi_89652880
:D ik had die booskijkende al een tijdje niet meer... ik had hem zelf omgebouwd in een blijkijkende... ;) maar ik was inderdaad een beetje klaar met die en wilde m'n eigenste plaatje weer terug... :D
  dinsdag 7 december 2010 @ 22:31:50 #270
12913 GreatWhiteSilence
pi_89654948
@ Susie: ik ben een nachtbraker, dus ik ben vaak nog wel een paar uur op na het klussen. :P Mijn man moet de volgende ochtend weer naar zijn werk, dus die zou geradbraakt worden door middernachtelijke escapades... ;(
  dinsdag 7 december 2010 @ 22:36:21 #271
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89655265
Heb je je ovutestjes nog geprobeerd dan GWS?
  dinsdag 7 december 2010 @ 22:53:46 #272
12913 GreatWhiteSilence
pi_89656426
Ja, en er was een licht streepje te zien. Maar ik weet nu dus nog niet of dat een opbouwend streepje is, of een afbouwend streepje, als je begrijpt wat ik bedoel. Dat zal ik morgen moeten bekijken.
  dinsdag 7 december 2010 @ 22:55:27 #273
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89656528
Hm, nouja, da's in elk geval een beetje inzicht he, gecombineerd met nog een paar testjes de komende dagen :Y
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:00:40 #274
12913 GreatWhiteSilence
pi_89656855
Ik ben benieuwd wat ik morgen zal zien. Vorige keer was ik met behulp van de testjes zo zwanger(althans, dat denk/hoop ik?), wellicht lukt het nu ook. :)
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:52:21 #275
12913 GreatWhiteSilence
pi_89659695
Ik had trouwens wel geluk met die testjes, want de TNT staakt weer. Als ik ze een dag later had besteld, had ik ze vier dagen later binnen, of zelfs nog later binnen gekregen... :')
  woensdag 8 december 2010 @ 20:18:54 #276
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89691916
Zeker mazzel GWS! Normaal val ik niet zo snel in slaap hoor, maar meestal word ik 's nachts nog even wakker en ga ik toch nog naar de wc.
hier nog niets op dag 27
pi_89705083
Is trouwens leuke aanbieding door die staking bij sensi test.
Verder had ik net wat roze vegen :( wacht ff morgen af.. maar heb het idee dat ik dan wel ongi ben (nouja deze dag dan) dan is het deze keer weer erg vroeg en wederom niet gelukt ;(
Komende maand ga ik niet serieus proberen en eind januari krijg ik die kijkoperatie dus ik ga me daar maar even op focussen.
  donderdag 9 december 2010 @ 08:11:07 #278
12913 GreatWhiteSilence
pi_89707818
Ow, balen Boepie. -O-

Ik ben met temperaturen bezig, en ik denk dat ik mijn eisprong getempt heb? Tenminste: in een van de omschrijvingen die ik lees, wordt gezegd dat tijdens de eisprong je temperatuur dipt, om daarna omhoog te gaan.

Maar het is trouwens geen betrouwbare meting: ik was al op geweest omdat manlief zijn sleutels was vergeten. Ging ie steentjes tegen de ruiten gooien. :') Toen ik vroeg waarom hij niet gewoon belde (ik heb de telefoon naast mijn bed liggen) moest hij bekennen dat hij daar niet eens aan gedacht had. :+
pi_89707869
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 00:42 schreef Boepie het volgende:
Is trouwens leuke aanbieding door die staking bij sensi test.
Verder had ik net wat roze vegen :( wacht ff morgen af.. maar heb het idee dat ik dan wel ongi ben (nouja deze dag dan) dan is het deze keer weer erg vroeg en wederom niet gelukt ;(
Komende maand ga ik niet serieus proberen en eind januari krijg ik die kijkoperatie dus ik ga me daar maar even op focussen.
Bah balen Boepie! -O-
Zie je heel erg op tegen de operatie?
pi_89707889
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 08:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ow, balen Boepie. -O-

Ik ben met temperaturen bezig, en ik denk dat ik mijn eisprong getempt heb? Tenminste: in een van de omschrijvingen die ik lees, wordt gezegd dat tijdens de eisprong je temperatuur dipt, om daarna omhoog te gaan.

Maar het is trouwens geen betrouwbare meting: ik was al op geweest omdat manlief zijn sleutels was vergeten. Ging ie steentjes tegen de ruiten gooien. :') Toen ik vroeg waarom hij niet gewoon belde (ik heb de telefoon naast mijn bed liggen) moest hij bekennen dat hij daar niet eens aan gedacht had. :+
Hahaha mannen ;)

Geen idee hoeveel invloed dat tussentijds opstaan heeft voor het temperaturen...
Kan je er anders niet vandaag ook een ovu-test doen?
pi_89707946
Gisteren de uitslag van m'n bloed gehad, maar dat zag er allemaal goed uit
en heb afgelopen periode dus toch echt geen eisprong gehad. Gezien de lengte
van m'n cylcus mag ik nu gaan beginnen met Clomid te slikken....
Het weekend dus maar de bestelling voor de medicijnen de deur uit doen
( heeft toch geen zin om dat eerder te doen met die stakingen van de post )en dan gaan beslissen waneer ik ermee ga beginnen :)
Zit zelf te denken om op 1 januari te beginnen dan kan ik ook de feestdagen doorkomen
met een wijntje ( niet zozeer dat moeite zou hebben dat te laten staan, maar heb geen zin
dat iedereen vraagt waarom ik niks wil drinken )

Weet nog niet of ik in dit topic zal blijven of dat ik ga verhuizen naar het andere topic,
maargoed heb nog even om daar over na te denken :)
pi_89714003
Boepie, balen :( ...
GWS: Hahahaha geweldig van je man! En dat eisprong tempen... ik geloof er niet zo hard in dat het klopt. Inderdaad, volgens de gebruiksaanwijzing zou de temp een daling hebben om daarna omhoog te schieten, en bij geen zwangerschap weer gewoon naar beneden te gaan. Nou, vorige cyclus had ik 2 weken voor m'n NOD alleen maar hoge temperaturen, deze cyclus (jaja, hij duurt nog steeds voort! Dag..uhm...59?) Blijf ik al 4 weken hoge temperaturen meten.

Klumsy: Mooi dat de uitslag er goed uit zag! Ennuh... je mag van mij ook gewoon hier blijven posten hoor. Gewoon in allebei de topics rondzwerven!

Net even een afspraak gemaakt bij HA voor morgenvroeg. Ben het kotsbeu. HA begreep het probleem, morgen even langskomen met m'n temperatuurlijsten en even bespreken hoe nu verder te gaan...

[ Bericht 12% gewijzigd door GirlGoneBad op 09-12-2010 12:30:47 (Iets vergeten...) ]
pi_89714821
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 12:22 schreef GirlGoneBad het volgende:
Net even een afspraak gemaakt bij HA voor morgenvroeg. Ben het kotsbeu. HA begreep het probleem, morgen even langskomen met m'n temperatuurlijsten en even bespreken hoe nu verder te gaan...
Ik ben benieuwd hoor :*
Ik zou ook gek worden.... wel goed dat je even mag langskomen :)
pi_89715052
GirlGoneBad, wat fijn dat je gelijk morgen langs mag komen!
Hopelijk krijg je gelijk een doorverwijzing naar de Gyn. zodat ze kunnen kijken
wat er precies aan de hand is...
  donderdag 9 december 2010 @ 13:10:54 #285
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89715702
Boepie, klumsy en GGB, wat een gedoe allemaal he :{

Ik hoop dat de kijkoperatie wat duidelijkheid brengt, dat de Clomid zn werk goed gaat doen, en dat de huisarts een verklaring kan geven voor de lange cyclus en hoge temperatuur!

GWS, ovutestje geeft vast uitsluitsel :Y
pi_89715887
kan trouwens heel goed kloppen dat ik een positieve ovu-test had,
want die testen zijn dus niet betrouwbaar als je PCOS hebt!
dan zijn de waarde die gemeten worden standaard dus al zo hoog dat hij heel vaak positief is
  donderdag 9 december 2010 @ 13:17:17 #287
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89715938
Oh, da's natuurlijk goed om te weten, anders zou je jezelf dus blij maken met niks!

En je temperatuur? Is die wel betrouwbaar?
  donderdag 9 december 2010 @ 13:18:56 #288
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89715991
Overigens zijn er aardig wat moeders hier te vinden die clomid hebben geslikt, dus even navragen in het andere topic zal je vast wat persoonlijke ervaringen opleveren :Y en je kunt natuurlijk in beide topics posten ^O^
pi_89716166
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 13:17 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, da's natuurlijk goed om te weten, anders zou je jezelf dus blij maken met niks!

En je temperatuur? Is die wel betrouwbaar?
Geen idee hoe dat met temperaturen zit, dat heb ik nooit gedaan...
pi_89716192
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 13:18 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens zijn er aardig wat moeders hier te vinden die clomid hebben geslikt, dus even navragen in het andere topic zal je vast wat persoonlijke ervaringen opleveren :Y en je kunt natuurlijk in beide topics posten ^O^
Ja misschien dat ik dat wel doe, gewoon in beide topics posten :)
pi_89716604
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 13:23 schreef klumsy het volgende:
Ja misschien dat ik dat wel doe, gewoon in beide topics posten :)
Het is daar ook best gezellig hoor, je bent welkom. :)
Fijn dat je al zo snel aan de Clomid mag. ^O^
pi_89716772
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 13:34 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Het is daar ook best gezellig hoor, je bent welkom. :)
Fijn dat je al zo snel aan de Clomid mag. ^O^
Ja zeker fijn, heb echt een hele fijne Gyn. :)
  donderdag 9 december 2010 @ 15:19:39 #293
12913 GreatWhiteSilence
pi_89721514
Ik doe dat temperaturen nu ook pas voor de eerste keer, alleen het gaat nogal lastig met kind en man. :') Je moet kennelijk eerst minimaal een uur hebben gelegen, zodat je niet warm bent door beweging etc. Maar ja, afgelopen dagen: kind dondert uit bed, kind is om half 7 wakker (ipv mijn meettijd om 7 uur), man loopt om zes uur de ramen te bekogelen... *zucht* }:|
pi_89734762
gws, het is niet alleen een uur hebben gelegen, maar een paar uur zelfs. en dan ook nog in rust... en dan ook nog niet tussendoor even naar de wc, en dan ook nog in slaap, want wakker is een ander ritme dus andere temp... het heeft wat voeten in aarde, en ik kan me voorstellen dat dat heel lastig is met man en kind... (maar vooral man op die manier... :P )

Klumsy, lekker posten waar jij je het lekkerst bij voelt hoor, maar het kan nooit kwaad om je vragen voor te leggen in het moeilijk zwanger worden/blijven topic hoor... :) je bent welkom, en dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je hier niet meer thuis hoort! :* gewoon doen wat jij fijn vindt hoor! :Y
pi_89735705
Klumsy wel spannend met dat clomid, hoop dat het goed helpt meis, enne 1 januari is mooi uitgangspunt toch?>

GGB heel veel succes morgen bij de HA, hoop dat je snel doorverwezen wordt hoor.

GWS aan dat tempen wen je wel hoor, dadelijk is een een routine hehe, althans zo heb ik het nu voor elkaar :') duurde wel ff hoor. En verbazend.. maar de gyn weet er echt raad mee, ze lezen er meer van af dan jij of ik zeg maar, maar een gyn ziet er nogal veel gedurende de loopbaan. tis voor een goed doel moet je gewoon denken *O*
  vrijdag 10 december 2010 @ 08:15:05 #296
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89751123
@Klumpsy; ook al slik je Clomid, dan ben je toch even goed nog aan het wachten op een tweede streepje ;)
@GGB; ben benieuwd wat de huisarts vanmorgen zegt!

Ik heb het al eens eerder gezegd, maar dat temperaturen lijkt me echt een crime! Maar goed, je zal er iets voor over moeten hebben toch? Is dat altijd noodzakelijk dat temperaturen? Vroeg ik me zo maar af.

Hier dag 29, stiekum vanmorgen toch getest, maar negatief. Voelde daarna (duh, had dat niet eerder gekund 8)7 ) wat krampen in onderbuik, dus wellicht komt }) er toch aan vandaag. We zullen zien.
pi_89752292
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 08:15 schreef Susie het volgende:
@Klumpsy; ook al slik je Clomid, dan ben je toch even goed nog aan het wachten op een tweede streepje ;)
@GGB; ben benieuwd wat de huisarts vanmorgen zegt!

Ik heb het al eens eerder gezegd, maar dat temperaturen lijkt me echt een crime! Maar goed, je zal er iets voor over moeten hebben toch? Is dat altijd noodzakelijk dat temperaturen? Vroeg ik me zo maar af.

Hier dag 29, stiekum vanmorgen toch getest, maar negatief. Voelde daarna (duh, had dat niet eerder gekund 8)7 ) wat krampen in onderbuik, dus wellicht komt }) er toch aan vandaag. We zullen zien.
Hee susie, ik kan me herinneren dat we de vorige keer op de zelfde dag ongesteld waren en dat betekend dat het vandaag pas dag 28 is.. Dus ben bang dat je een klein beetje vooruit loopt. Maar wel enorm balen zeg dat }) er aan komt.

Sorry dat ik de laatste tijd niet echt gereageerd heb. Ik heb wel het hele topic nog gevolgd maar door drukte weinig tijd om goed te reageren en daarom had ik er voor gekozen om dan ook maar niet een korte (misschien inhoudkoze) post te schrijven) mijn excuses hiervoor, maar ik volg jullie allemaal en leef ook met iedereen mee!

Zelf zit ik op dag 28. Heb cylcli gehad van 28, 34, 28, dus gemiddeld 30 dagen vandaar dat m'n nod op zondag staat. Ik heb van de week wel wat last gehad van pijnlijke puisten en dat heb ik helaas wel vaker bij m'n ongesteldheid. Ook heb ik ook behoorlijk gevoelige tepels en dat had ik vorige maand niet dus hoop dat dat goed nieuws is. Ik ga denk vandaag even een testje halen, zodat ik die een op voorraad heb liggen en hoop dat ik die van de week kan gebruiken! Ik heb in iedergeval vast aardige hoop wanneer ik vnv niet ongesteld wordt.. We hebben deze periode wel heel uitgebreid ons best gedaan tijdens m'n vermoedelijk vruchtbare periode (heb volgens mij niet echt een ei-sprong gevoeld)

Iedereen verder succes er mee en dat het een mooi kerstcadeautje mag zijn!!
pi_89752610
jammer susie!

Ik heb een zwaar, drukkend gevoel in mijn onderbuik, denk dat mijn ei op springen staat. Aan de vorige zwangerschap heb ik een cyste overgehouden op mijn eierstok, misschien dat ik daarom nu dat drukkende gevoel heb? Heb het anders nooit.

Pff gisteren op het werk zat een nieuwe collega maar door te zagen: heb je kinderen? Ik: nee. O wil je kinderen? Ik bromde wat vaags. Op korte termijn dan? Toen zei ik maar nee maar ondertussen dacht ik echt hou toch je smoel man!
pi_89752763
GGB hoelaat moet je naar de huisarts?
pi_89752798
Charmed_angel: Nou, ik ben net terug van de HA, en heb de verwijzing naar de gyn binnen. Ik was net aan het typen toen jouw update kwam!

HA staarde naar m'n templijsten, hij begreep er niks van. Bloedtest gedaan, die viel negatief uit, maar dat wist ik eigenlijk al stiekem.
Nu dus de gyn bellen, en dan ga ik ook langzaamaan pendelen tussen 2 topics denk ik...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')