Maak niet uit. Ik ben er voor de student, alcoholist, partypeople en drugsgebruikers. Minimaal 3.000.000 stemmen, in de pocket. Hoooppppaaa.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:47 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Jammer dat ik tegen die tijd al van school af ben hehe
Mijn droom Minister-Presidentquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Maak niet uit. Ik ben er voor de student, alcoholist, partypeople en drugsgebruikers. Minimaal 3.000.000 stemmen, in de pocket. Hoooppppaaa.
Lolquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Maak niet uit. Ik ben er voor de student, alcoholist, partypeople en drugsgebruikers. Minimaal 3.000.000 stemmen, in de pocket. Hoooppppaaa.
AC/DCquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:49 schreef Samzz het volgende:
Dit lijkt me een goed moment om een van m'n favo deuntjes erin te knallen
Mooi zo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:45 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Danku. Het is bijna een vermelding in mijn signature waard.
Mail je meteen even de mutaties door van 2009?
Ik sta achter hem.quote:
Heb je je premie betaald? Als je even de prolongatie mailt dan kan ik kijken of het klopt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi zo.
Ik mail je het adres van een begrafenisondernemer. Je kan nooit te vroeg zijn met regelen.
Ik zoek een verband...quote:
Welkom terug!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:51 schreef -Engel- het volgende:
zo afwas deaud .....
En hoi mensjes die er net niet waren
In de la, links onder, naast de pleistersquote:
Ik betaal niks en als je er problemen mee hebt, heb je pech.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:51 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Heb je je premie betaald? Als je even de prolongatie mailt dan kan ik kijken of het klopt.
Lijkt me echt niets voor jouquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik sta achter hem.
Regel het buitenlandbeleid dan wel.
Dat accountants dat woord kennen! Sjjeeezuus.quote:
* Sam-x moest lachenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
In de la, links onder, naast de pleisters
Ah dank je. Het verband dat ik omhad na mijn voetbalongeluk in Colombiaquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
In de la, links onder, naast de pleisters
Daarom veel verdienen is ook veel uitgeven ..quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik betaal niks en als je er problemen mee hebt, heb je pech.
Het leven is om van te genieten
echte moeders weten datquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah dank je. Het verband dat ik omhad na mijn voetbalongeluk in Colombia
Als jij levende pizza hebt wordt het tijd dat je de houdbaarheidsdatum eens gaat controleren.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Varken is een stuk pizza aan het vermoorden
Dank.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat accountants dat woord kennen! Sjjeeezuus.
Hihihihi,,goedemorgen deze morgen. Lullo's, geweldig.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:53 schreef missbehavin het volgende:
En hup, zo heb je weer een kuthumeur
quote:
Lijkt me meer Cue_'s pakkie an. Maar je hebt er wel de luchtafweer voor...quote:Mag ik Defensie doen?
Ik regel alles. Buitenlanders zijn niet welkom, eigen volk eerst!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik sta achter hem.
Regel het buitenlandbeleid dan wel.
Ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:53 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Daarom veel verdienen is ook veel uitgeven ..
Dat wordt dan een heel selectief beleid, met al onze nationaliteiten!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik regel alles. Buitenlanders zijn niet welkom, eigen volk eerst!
Zo sprak de buitenlander
Die pizza is dood en afgebakken en al.. Maar het is blijkbaar veel leuker speelgoed dan etenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als jij levende pizza hebt wordt het tijd dat je de houdbaarheidsdatum eens gaat controleren.
Begin er nou niet over..moeten we weer die foto's bekijkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hee kerstmuts..... hoe is het met je tattoo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
- no comment -quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Ben je rijk?
Dat verandert de zaken...![]()
Mja, ik zou het schrappenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
[..]
Lijkt me meer Cue_'s pakkie an. Maar je hebt er wel de luchtafweer voor...
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:54 schreef YipYip het volgende:
[..]
Begin er nou niet over..moeten we weer die foto's bekijken
Heb je er ook een??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeey paradijsvogelquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:53 schreef missbehavin het volgende:En hup, zo heb je weer een kuthumeur
goedquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hee kerstmuts..... hoe is het met je tattoo?
De handelsbetrekkingen met Colombia zullen nooit zo goed geweest zijn als dan...quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik regel alles. Buitenlanders zijn niet welkom, eigen volk eerst!
Zo sprak de buitenlander
Jij geeft je kat pizza?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die pizza is dood en afgebakken en al.. Maar het is blijkbaar veel leuker speelgoed dan eten
Welke minister moet ik worden dan??quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik zou het schrappen
Doe mij maar Landbouw, natuurbeheer en visserij dan
Weet ik niet? ... Ben niet uitgenodigd.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kom je ook naar de meet op 18 dec?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
Ja. Ze eet allesquote:
Een kleine op mn bovenarm. Niks in vergelijking met dawg's sleevequote:
Hmmmm... Binnenlandse zaken?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Welke minister moet ik worden dan??
Ik heb goede contacten all over the worldquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat wordt dan een heel selectief beleid, met al onze nationaliteiten!
Komt helemaal bueno, pandabeer.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat wordt dan een heel selectief beleid, met al onze nationaliteiten!
whehehe zit ik ook te kijkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:56 schreef Spezza19 het volgende:
Wat een kansloze mensen altijd bij Airways en Airline....
Zelf te laat komen voor je vlucht en dan bij de maatschappij zeiken dat je niet mee mag
Minister van Fun, Freedom and Fantasyquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je nou wat dikker wordt, dan word ie groterquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Een kleine op mn bovenarm. Niks in vergelijking met dawg's sleeve
Plagen magquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:55 schreef dawg het volgende:
[..]
goed
en nee yip, ik verwijs tegenwoordig door naar lif als ik evilmeisje niet wil plagen.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:55 schreef Sam-x het volgende:
Weet ik niet? ... Ben niet uitgenodigd.Ja idd..... als dat alles isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij dezen ben je uitgenodigd voor de meet op 18 dec.![]()
Minister van TBS, verslavingszorg, junks, zwervers.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dikker worden zit er bij mij niet inquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je nou wat dikker wordt, dan word ie groter![]()
Mijne zijn ook als puntjes begonnen
Jij hebt dezelfde kaas, kan niet anders...quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Minister van Fun, Freedom and Fantasy
+1quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dikker worden zit er bij mij niet in
Waar, hoelaat enz?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja idd..... als dat alles is
Bij dezen ben je uitgenodigd voor de meet op 18 dec.
't hoeft toch ook niet groot te zijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Een kleine op mn bovenarm. Niks in vergelijking met dawg's sleeve
Sos en sigaren, lalalala.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De handelsbetrekkingen met Colombia zullen nooit zo goed geweest zijn als dan...![]()
![]()
<- zoek de sneeuw...
Jij wilt graag littekens?quote:
Dat zwangere wijf.... zo kansloos.... je moet 45 minuten van te voren aanwezig zijn, hoe dom ben je dan ook om dan precies 45 minuten van te voren daar te zijn....quote:
Heerlijk! Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Yihaa
En dan als Evil Minnie mn taak uitvoeren
Maaslander?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt dezelfde kaas, kan niet anders...
Vergeet de sexy aSSes niet...quote:
*bakt 12 kilo verse worst*quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dikker worden zit er bij mij niet in
Nee is niet nodig. Al mag er wel wat bijquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
't hoeft toch ook niet groot te zijn
Grotere?quote:
Die heeft beste vriendin ook altijd.quote:
Stairway in Utrecht op 18-12 vanaf/rond 19:00quote:
Hahahahahaha, en dan nog te horen krijgen dat bij het telefoongesprek zij de juiste gegevens heeft doorgekregen.... hahahahaquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zwangere wijf.... zo kansloos.... je moet 45 minuten van te voren aanwezig zijn, hoe dom ben je dan ook om dan precies 45 minuten van te voren daar te zijn....
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*bakt 12 kilo verse worst*
*maakt eiersalade van 90 eieren*
*regelt 70 kilo hutspot*
*koopt 48 pizza's*
Oh nee?
iehl. Heb je m vermoord?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik zeg doen!
Had net trouwens een spin in mijn nek.![]()
Laat die hutspot en pizza weg en ik ben je man.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*bakt 12 kilo verse worst*
*maakt eiersalade van 90 eieren*
*regelt 70 kilo hutspot*
*koopt 48 pizza's*
Oh nee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Have funquote:
De Natuur verdient het om te leven.quote:
Haha puur toeval, normaal is het amnesia of haze, geen silver haze. Bleuberry, orange bud, rook het allemaal.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die heeft beste vriendin ook altijd.
Ik heb Silver Haze. Maar hij is toch groen.
Ik weet niet of ik kan, moet even kijken. 18 december staat een verjaardag, weet niet of dat 's middags of 's avonds is..quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Stairway in Utrecht op 18-12 vanaf/rond 19:00
Maar als je eerder wil meeten, kan dat ook..... Ik woon in A'foort en ga er meestal toch eerder heen
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Laat die hutspot en pizza weg en ik ben je man.![]()
![]()
![]()
Krijg ik dan wel een knoepert van een ring?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En krijg ik dan ook genoeg zakgeld?
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Daar hoor je niet meer over te dromen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:00 schreef welkominspace het volgende:
Vannacht de raarste droom over m'n ex gehad
Dat jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zwangere wijf.... zo kansloos.... je moet 45 minuten van te voren aanwezig zijn, hoe dom ben je dan ook om dan precies 45 minuten van te voren daar te zijn....
Maar spinnen nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Natuur verdient het om te leven.![]()
Ga naar allebeiquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:02 schreef Sam-x het volgende:
Ik weet niet of ik kan, moet even kijken. 18 december staat een verjaardag, weet niet of dat 's middags of 's avonds is..
Je zat te geilen op de cameraman in plaats van op je ex?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:00 schreef welkominspace het volgende:
Vannacht de raarste droom over m'n ex gehad
Het is niet echt dichtbij Eindhoven jeweet.quote:
Amnesia Haze is mijn favoriet. En in bed Super Amnesia Hazequote:Op dinsdag 23 november 2010 19:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha puur toeval, normaal is het amnesia of haze, geen silver haze. Bleuberry, orange bud, rook het allemaal.
Wat is groen
Valt best meequote:Op dinsdag 23 november 2010 19:03 schreef Sam-x het volgende:
Het is niet echt dichtbij Eindhoven jeweet.
How come?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Valt best meemaarja ik rij op een avond al heen en weer tussen Rotterdam en A'dam ofzo....
hmm,de moeder van m'n kind dus hequote:Op dinsdag 23 november 2010 19:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar hoor je niet meer over te dromen.
Wacht es even..quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:03 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Het is niet echt dichtbij Eindhoven jeweet.
Een cockring en zakgeld komt meer dan goed...quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Krijg ik dan wel een knoepert van een ring?
En krijg ik dan ook genoeg zakgeld?
Ik weet het, het word niks met mij.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wacht es even..
Je bent én assistent-accountant én je woont in Eindhoven?
Meid, wat zijn er toch verkeerde keuzes gemaakt gedurende jouw leven.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Amnesia Haze is mijn favoriet. En in bed Super Amnesia Haze![]()
![]()
Blueberry hadden we vrijdag en zaterdag... Kloonblow
nee,het was geen seksuele droom ofzoquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je zat te geilen op de cameraman in plaats van op je ex?
Ja, some good shit man. Erger me soms alleen aan al die toeristen in Damsko.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Amnesia Haze is mijn favoriet. En in bed Super Amnesia Haze![]()
![]()
Blueberry hadden we vrijdag en zaterdag... Kloonblow
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een cockring en zakgeld komt meer dan goed...
Dat verdient mijn standard-PI-kloon wel...
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wacht es even..
Je bent én assistent-accountant én je woont in Eindhoven?
Meid, wat zijn er toch verkeerde keuzes gemaakt gedurende jouw leven.
ik heb altijd gewoon weed.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Blueberry
![]()
Maar SilverPearl vind ik ook kei lekker, die heb ik meestal..
En als ze Bubble Gum hebben, of Flower Power, dan kwijl ik
Heb je in Nijmegen goede shoppas?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Blueberry
![]()
Maar SilverPearl vind ik ook kei lekker, die heb ik meestal..
En als ze Bubble Gum hebben, of Flower Power, dan kwijl ik
Snap ik. Maar ik ben zelfs toerist in Heerlen...quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, some good shit man. Erger me soms alleen aan al die toeristen in Damsko.
Ik bestel altijd lekkere zoete wietjes, met een beetje scherpquote:
Plaag je maar een beetje.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:05 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ik weet het, het word niks met mij.
Ik kom alleen bij de kronkelquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heb je in Nijmegen goede shoppas?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Eindhoven de "gekste": op dinsdag stiekeum 2 (!!) cupjes melk bij de koffie nemen.
Speciaal voor mensen met een kronkel?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kom alleen bij de kronkel
*vaste klant is*
Wat zou je in Heerlen te zoeken moeten hebben?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ik ben zelfs toerist in Heerlen...
speciaal voor mensen met een kronkel die van luxe houdenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Speciaal voor mensen met een kronkel?
Kronkelmensenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Speciaal voor mensen met een kronkel?
IKEA en wiet, meer biedt het niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat zou je in Heerlen te zoeken moeten hebben?
Leuk is anders indd. Maar dromen zijn soms nogal raar, wees blij dat het niet echt is. I guess.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:04 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hmm,de moeder van m'n kind dus he![]()
maar dit is een droom die me echt al de hele dag bezig houd.
Op de een of andere manier vond ik het steeds nodig om me naar haar te verontschuldigen enzo![]()
En ik kon haar ook opeens in m'n buurt verdragen en zei hele rare dingen tegen haar![]()
heel maf....
Ja, bananacookie, mangocrumble en strawberrycakequote:Op dinsdag 23 november 2010 19:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kronkelmensen![]()
![]()
![]()
Het is echt een leuke shop. En die milkshakes....![]()
![]()
Daar zou Samzz ook bij gaan kwijlen...
Klinkt als iets voor mijquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
speciaal voor mensen met een kronkel die van luxe houden
wat vond je van pink eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
speciaal voor mensen met een kronkel die van luxe houden
Eindhovense sadomasochist: op woensdag een keertje op de billen van de in bloemetjesjurk geklede poetsvrouw slaan.quote:
maar hij houdt me nog wel een tijdje bezig gok ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Leuk is anders indd. Maar dromen zijn soms nogal raar, wees blij dat het niet echt is. I guess.
Goed dat ik het daar niet mee eens benquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Al zit er wel een zekere kern van waarheid in hoe ik erover denk.
Ik lust geen milkshakesquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kronkelmensen![]()
![]()
![]()
Het is echt een leuke shop. En die milkshakes....![]()
![]()
Daar zou Samzz ook bij gaan kwijlen...
Kom ik volgende keer naar de kronkel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kom alleen bij de kronkel
*vaste klant is*
Ik hou van feestjes... en zolang je bobette bent, kan je gewoon richting vriendjes in Rotterdam of naar A'dam... met het gevolg dat R'dam wel eens naar A'dam wil en andersomquote:
Goed team waren we!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, bananacookie, mangocrumble en strawberrycake
Dan kan ik je hand schudden! Same here.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik hou van feestjes... en zolang je bobette bent, kan je gewoon richting vriendjes in Rotterdam of naar A'dam... met het gevolg dat R'dam wel eens naar A'dam wil en andersom
Dat moet ik echt een keer gaan kijken New kidsquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kom ik volgende keer naar de kronkel.
Was laatst in Den Bosch naar een shop geweest. Paar gasten praatten precies zoals die gasten van New Kids, " verrekte koekwous" e.d.
Vroeg ik: " Ligt Maaskantje toevallig in de buurt"?
"Ja, het is hier verderop, jonge."
jij bent anti drugsquote:
Mango en aardbeien welquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed team waren we!
En dit zijn allemaal afrodisiace fruitsoorten...![]()
Bananen, mango en aardbeien... Als een vrouw die niet lust, is ze niks waard...
Sam-x, lust je deze graag?
En ik word raar aangekeken als ik geen pizza lust????quote:
Ik wel (maar ik heet geen Sam-X)quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed team waren we!
En dit zijn allemaal afrodisiace fruitsoorten...![]()
Bananen, mango en aardbeien... Als een vrouw die niet lust, is ze niks waard...
Sam-x, lust je deze graag?
Tiet en wiet, Heerlen kent het niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
IKEA en wiet, meer biedt het niet.
Hehe.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wel (maar ik heet geen Sam-X)
Een stiekem niet zo preuts meisje dat niet pijpt dus... Hmmm....stillquote:
Ja, schattig, maar haalt het niet bij el Kronk-elquote:
pandabeer?quote:
Heet jij Sam-xquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wel (maar ik heet geen Sam-X)
Oh, jij hebt het topic van laatst niet meegekregenquote:
hehehe dan kom ik een keer feesten in Eindhovenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:12 schreef Sam-x het volgende:
Dan kan ik je hand schudden! Same here.
Weet niet over welke bananen jij het hebt, whatever....quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een stiekem niet zo preuts meisje dat niet pijpt dus... Hmmm....still
Jullie zijn allebei een beetje raar.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En ik word raar aangekeken als ik geen pizza lust????
Wie lust er nou GEEN milkshakes?? Superlekker man!![]()
Jullie tikken allebei niet. Pizza's en Milkshakesquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet! Ik woon in Duitsland, heb ik je al gezegd vorige keer toen je ook dacht dat ik in een zandbak zat!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tiet en wiet, Heerlen kent het niet.
Maar waar ben jij in Nederland gevestigd? Je zit altijd in Ausland, dus vraag het me af.
Ja! Want pizzaquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alcohol is ook drugs. Het is zelfs een harddrugquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, jij hebt het topic van laatst niet meegekregen
Doenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat moet ik echt een keer gaan kijken New kids
De enige pizza komt uit Napels...quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jullie tikken allebei niet. Pizza's en Milkshakes
Ehhh....quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe dan kom ik een keer feesten in Eindhoven
He, door een meid raar te noemen, krijg je dr niet sneller je bed in. Dat weet je he?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei een beetje raar.
Ik maak op mijn verjaardag heertlijke cocktails en milkshakes...quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja! Want pizza
Kan ook komen omdat ik nog nooit een lekkere milkshake heb gehadDie van de McDonalds vind ik om te kotsen
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, door een meid raar te noemen, krijg je dr niet sneller je bed in. Dat weet je he?
mja.. pizza zonder paprika dusquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De enige pizza komt uit Napels...
Of een Calzone, dat gaat er ook goed in.
Waar in Eindhoven als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
Eindhoven daar ga ik dit weekend weer heen
Eerst proeven, dan gelovenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik maak op mijn verjaardag heertlijke cocktails en milkshakes...
En daarna Jofunukuekeneukefuneuken?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lotusss heeft mij pizza leren eten
En toen was het stil.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een stiekem niet zo preuts meisje dat niet pijpt dus... Hmmm....still
jij bent niet raar, jij bent een prinsessenboerinneke.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, door een meid raar te noemen, krijg je dr niet sneller je bed in. Dat weet je he?
Oui, duh.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Origineel blijven he
Tu préférées la paradijsvogel?
Beste Frans.
Komt goed meisje.quote:
Now I get itquote:
Zondag naar een concert in de Effenaar. Atari Teenage Riot. Zaterdag misschien naar Dynamoquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:15 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Waar in Eindhoven als ik vragen mag?
Gelukkig nog iemand die mij op waarde weet te schattenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent niet raar, jij bent een prinsessenboerinneke.
de milkshakes van de kronkel zijn zo goed dat je daarna alle milkshakes bagger vindquote:
O je woont in Aachen? Ik dacht voor de bizz, hombre!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet! Ik woon in Duitsland, heb ik je al gezegd vorige keer toen je ook dacht dat ik in een zandbak zat!
Volgende week hel. 3 weken lang...
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Now I get it![]()
[..]
Zondag naar een concert in de Effenaar. Atari Teenage Riot. Zaterdag misschien naar Dynamo
Veel plezier!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Now I get it![]()
[..]
Zondag naar een concert in de Effenaar. Atari Teenage Riot. Zaterdag misschien naar Dynamo
altijd. maar ik voel me niet zo gewaardeerd door jou.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig nog iemand die mij op waarde weet te schatten
Ik ben nog nooit bij de kronkel geweestquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de milkshakes van de kronkel zijn zo goed dat je daarna alle milkshakes bagger vind
en ja, ik heb geprobeerd m na te maken
Alleen omdat ik je geen tieten heb gestuurd?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:17 schreef dawg het volgende:
[..]
altijd. maar ik voel me niet zo gewaardeerd door jou.
Zekerquote:
Multitasken lieverd.quote:
Oui, excusez-moi. Tu es une fille beaucoup de jolie ofzo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jupquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij de kronkel geweestWaar zit dat? Nijmegen?
Jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:18 schreef Sam-x het volgende:
Ben ik de enige die de LaPo probeert te vermijden?
Je hebt m'n reply niet gezien zeker..quote:
Gquote:
Nee, gekheid johquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oui, excusez-moi. Tu es une fille beaucoup de jolie ofzo.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ZekerVoorprogramma is Aux Raus
Ja!!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:18 schreef Sam-x het volgende:
Ben ik de enige die de LaPo probeert te vermijden?
Ziet er wel tof uitquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup
http://www.kronkel.nl/vcms/
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]. Wat ben je toch een scheetje.
Voor jou zou ik mijn broek nog niet optrekken na het schijten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:19 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Je hebt m'n reply niet gezien zeker..Scrollen!!
Is het ook.. en in de zomer op het dakterrasquote:
Ja wel een beetje op blijven letten hequote:
Zo'n klein e-bitchy kronkelend pandabeertje...quote:
Jongquote:
haha nee joh.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen omdat ik je geen tieten heb gestuurd?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo'n klein e-bitchy kronkelend pandabeertje...
Sam-x, leer maar van MissB. Die heeft het beter begrepen..
Ouwe zakquote:
Cool! Doen!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Kloon.. Ik ga m planten in mn fobo denk ik
Jupquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cool! Doen!
Doe ik ook dan!
In de tekstvakjes?
Kaasquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
eh, cool, maar waar gaat het over?
Da's jong zat voor jong. Maar goed, ik noem mannen van in de veertig nog jong hoor.quote:
Upload jij hem op tinypic?quote:
quote:
Jongquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's jong zat voor jong. Maar goed, ik noem mannen van in de veertig nog jong hoor.
Haha!quote:
Ik snap alleen nog niet waarom je 't kaas noemtquote:
Ene hersencel maakt overurenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja wel een beetje op blijven letten he
Oh nee wacht, dit is geen wiet, hoe noem je dat dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha!
[ X ] GESCHIKT
Welke soort?
Dan is het goedquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's jong zat voor jong. Maar goed, ik noem mannen van in de veertig nog jong hoor.
Ook alquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Upload jij hem op tinypic?
Ik ben te stoned![]()
quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Upload jij hem op tinypic?
Ik ben te stoned![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
omdat ik helemaal niks van je krijg, geen smsje, geen pm, geen tietenpic, of beter nog een badjaspic. en dat allemaal omdat ik geenquote:
Heerlijkquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
[..]
TOF!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat is cool.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap alleen nog niet waarom je 't kaas noemt
Cherm..quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat ik helemaal niks van je krijg, geen smsje, geen pm, geen tietenpic, of beter nog een badjaspic. en dat allemaal omdat ik geenheb.
Als jij zo druk bent, heb je dan wel tijd om een biertje te doen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Now I get it![]()
[..]
Heb jij geen whatsapp? * missbehavin wijst en lachtquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat ik helemaal niks van je krijg, geen smsje, geen pm, geen tietenpic, of beter nog een badjaspic. en dat allemaal omdat ik geenheb.
Zeiksnorquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
[..]
MOEHAHAHAHA!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht onze kloonfoto??!!!
Deze is echt TE erg! Haahahahahaha...The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor jou zou ik mijn broek nog niet optrekken na het schijten.
Geniet van je reply
quote:
Duhquote:
Verkeerde smiley, burgertrutje.quote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb jij geen whatsapp? * missbehavin wijst en lacht
Heb je op de kloonfoto geen zwarte smoel dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
MOEHAHAHAHA!!!!
Ik dacht onze kloonfoto??!!!
Deze is echt TE erg! Haahahahahaha...
Wie heeft er nou geen whatsapp?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb jij geen whatsapp? * missbehavin wijst en lacht
Ja echt, geweldig!!!quote:
Misschien niet. Mijn ouders komen zondag ook nog langsquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als jij zo druk bent, heb je dan wel tijd om een biertje te doen?
Oh, is mijn dag weer een beetje beter.quote:
Ik heb iig niet zulke lange tenen, kwal.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verkeerde smiley, burgertrutje.
En ik was ook nog eens in Deventer vandaagquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, is mijn dag weer een beetje beter.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik was ook nog eens in Deventer vandaag
Part of the eveningquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heb je op de kloonfoto geen zwarte smoel dan?
Dan weet je hoe wij zijn...quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt, geweldig!!!![]()
playing dress up
[..]
Wie zijn deze clowns nou allemaal weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ff fixen danquote:
quote:
quote:
Krijgen anderen met whatsapp wel tietenpics?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, is mijn dag weer een beetje beter.
Dat was samzz volgens mij hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Krijgen anderen met whatsapp wel tietenpics?
Er is niet zoveel tofs in Deventer en ik weet niet waar jouw huis woontquote:
Alt+f4quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:28 schreef Sam-x het volgende:
Bijna LaPo.. ik wacht even! Waar zitten de smileys trouwens, ken ze niet uit m'n hoofd en heb geen idee waar ik ze kan vinden
Hoe kan dat nou, ik heb jou niet op Whatsappquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was samzz volgens mij hoor
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is niet zoveel tofs in Deventer en ik weet niet waar jouw huis woont
Ik heb die pic iig nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kom van De Worp, jeweetzelluf.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is niet zoveel tofs in Deventer en ik weet niet waar jouw huis woont
Nee hequote:Op dinsdag 23 november 2010 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, ik heb jou niet op Whatsapp
Ik weet ook niet wat jouw wijk isquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoewel het makkelijk is als je eenmaal in de wijk bent, 'het wief met dat varken'
Control alt deletequote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik kom van De Worp, jeweetzelluf.
Maakt niet uit wie.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Evilquote:
Wel godverdommequote:
Nee maar het is akelig dichtbijquote:
Nou datquote:
Druk eens op die smiley naast de invoerknopquote:
Oeeeee....quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee maar het is akelig dichtbij
Whatsapp (quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:31 schreef dawg het volgende:
[..]
sta je dan met je state-of-the-art technologie a la whatsapp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |