Kaasquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
eh, cool, maar waar gaat het over?
Da's jong zat voor jong. Maar goed, ik noem mannen van in de veertig nog jong hoor.quote:
Upload jij hem op tinypic?quote:
quote:
Jongquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's jong zat voor jong. Maar goed, ik noem mannen van in de veertig nog jong hoor.
Haha!quote:
Ik snap alleen nog niet waarom je 't kaas noemtquote:
Ene hersencel maakt overurenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja wel een beetje op blijven letten he
Oh nee wacht, dit is geen wiet, hoe noem je dat dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha!
[ X ] GESCHIKT
Welke soort?
Dan is het goedquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's jong zat voor jong. Maar goed, ik noem mannen van in de veertig nog jong hoor.
Ook alquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Upload jij hem op tinypic?
Ik ben te stoned![]()
quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Upload jij hem op tinypic?
Ik ben te stoned![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
omdat ik helemaal niks van je krijg, geen smsje, geen pm, geen tietenpic, of beter nog een badjaspic. en dat allemaal omdat ik geenquote:
Heerlijkquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
[..]
TOF!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat is cool.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap alleen nog niet waarom je 't kaas noemt
Cherm..quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat ik helemaal niks van je krijg, geen smsje, geen pm, geen tietenpic, of beter nog een badjaspic. en dat allemaal omdat ik geenheb.
Als jij zo druk bent, heb je dan wel tijd om een biertje te doen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Now I get it![]()
[..]
Zondag naar een concert in de Effenaar. Atari Teenage Riot. Zaterdag misschien naar Dynamo
Heb jij geen whatsapp? * missbehavin wijst en lachtquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat ik helemaal niks van je krijg, geen smsje, geen pm, geen tietenpic, of beter nog een badjaspic. en dat allemaal omdat ik geenheb.
Zeiksnorquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
[..]
MOEHAHAHAHA!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht onze kloonfoto??!!!
Deze is echt TE erg! Haahahahahaha...The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |