Ik weet niet of ik kan, moet even kijken. 18 december staat een verjaardag, weet niet of dat 's middags of 's avonds is..quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Stairway in Utrecht op 18-12 vanaf/rond 19:00
Maar als je eerder wil meeten, kan dat ook..... Ik woon in A'foort en ga er meestal toch eerder heen
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Laat die hutspot en pizza weg en ik ben je man.![]()
![]()
![]()
Krijg ik dan wel een knoepert van een ring?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En krijg ik dan ook genoeg zakgeld?
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Daar hoor je niet meer over te dromen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:00 schreef welkominspace het volgende:
Vannacht de raarste droom over m'n ex gehad
Dat jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zwangere wijf.... zo kansloos.... je moet 45 minuten van te voren aanwezig zijn, hoe dom ben je dan ook om dan precies 45 minuten van te voren daar te zijn....
Maar spinnen nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Natuur verdient het om te leven.![]()
Ga naar allebeiquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:02 schreef Sam-x het volgende:
Ik weet niet of ik kan, moet even kijken. 18 december staat een verjaardag, weet niet of dat 's middags of 's avonds is..
Je zat te geilen op de cameraman in plaats van op je ex?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:00 schreef welkominspace het volgende:
Vannacht de raarste droom over m'n ex gehad
Het is niet echt dichtbij Eindhoven jeweet.quote:
Amnesia Haze is mijn favoriet. En in bed Super Amnesia Hazequote:Op dinsdag 23 november 2010 19:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha puur toeval, normaal is het amnesia of haze, geen silver haze. Bleuberry, orange bud, rook het allemaal.
Wat is groen
Valt best meequote:Op dinsdag 23 november 2010 19:03 schreef Sam-x het volgende:
Het is niet echt dichtbij Eindhoven jeweet.
How come?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Valt best meemaarja ik rij op een avond al heen en weer tussen Rotterdam en A'dam ofzo....
hmm,de moeder van m'n kind dus hequote:Op dinsdag 23 november 2010 19:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar hoor je niet meer over te dromen.
Wacht es even..quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:03 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Het is niet echt dichtbij Eindhoven jeweet.
Een cockring en zakgeld komt meer dan goed...quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Krijg ik dan wel een knoepert van een ring?
En krijg ik dan ook genoeg zakgeld?
Ik weet het, het word niks met mij.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wacht es even..
Je bent én assistent-accountant én je woont in Eindhoven?
Meid, wat zijn er toch verkeerde keuzes gemaakt gedurende jouw leven.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Amnesia Haze is mijn favoriet. En in bed Super Amnesia Haze![]()
![]()
Blueberry hadden we vrijdag en zaterdag... Kloonblow
nee,het was geen seksuele droom ofzoquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je zat te geilen op de cameraman in plaats van op je ex?
Ja, some good shit man. Erger me soms alleen aan al die toeristen in Damsko.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Amnesia Haze is mijn favoriet. En in bed Super Amnesia Haze![]()
![]()
Blueberry hadden we vrijdag en zaterdag... Kloonblow
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een cockring en zakgeld komt meer dan goed...
Dat verdient mijn standard-PI-kloon wel...
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wacht es even..
Je bent én assistent-accountant én je woont in Eindhoven?
Meid, wat zijn er toch verkeerde keuzes gemaakt gedurende jouw leven.
ik heb altijd gewoon weed.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Blueberry
![]()
Maar SilverPearl vind ik ook kei lekker, die heb ik meestal..
En als ze Bubble Gum hebben, of Flower Power, dan kwijl ik
Heb je in Nijmegen goede shoppas?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Blueberry
![]()
Maar SilverPearl vind ik ook kei lekker, die heb ik meestal..
En als ze Bubble Gum hebben, of Flower Power, dan kwijl ik
Snap ik. Maar ik ben zelfs toerist in Heerlen...quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, some good shit man. Erger me soms alleen aan al die toeristen in Damsko.
Ik bestel altijd lekkere zoete wietjes, met een beetje scherpquote:
Plaag je maar een beetje.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:05 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ik weet het, het word niks met mij.
Ik kom alleen bij de kronkelquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heb je in Nijmegen goede shoppas?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Eindhoven de "gekste": op dinsdag stiekeum 2 (!!) cupjes melk bij de koffie nemen.
Speciaal voor mensen met een kronkel?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kom alleen bij de kronkel
*vaste klant is*
Wat zou je in Heerlen te zoeken moeten hebben?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ik ben zelfs toerist in Heerlen...
speciaal voor mensen met een kronkel die van luxe houdenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Speciaal voor mensen met een kronkel?
Kronkelmensenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Speciaal voor mensen met een kronkel?
IKEA en wiet, meer biedt het niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat zou je in Heerlen te zoeken moeten hebben?
Leuk is anders indd. Maar dromen zijn soms nogal raar, wees blij dat het niet echt is. I guess.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:04 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hmm,de moeder van m'n kind dus he![]()
maar dit is een droom die me echt al de hele dag bezig houd.
Op de een of andere manier vond ik het steeds nodig om me naar haar te verontschuldigen enzo![]()
En ik kon haar ook opeens in m'n buurt verdragen en zei hele rare dingen tegen haar![]()
heel maf....
Ja, bananacookie, mangocrumble en strawberrycakequote:Op dinsdag 23 november 2010 19:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kronkelmensen![]()
![]()
![]()
Het is echt een leuke shop. En die milkshakes....![]()
![]()
Daar zou Samzz ook bij gaan kwijlen...
Klinkt als iets voor mijquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
speciaal voor mensen met een kronkel die van luxe houden
wat vond je van pink eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
speciaal voor mensen met een kronkel die van luxe houden
Eindhovense sadomasochist: op woensdag een keertje op de billen van de in bloemetjesjurk geklede poetsvrouw slaan.quote:
maar hij houdt me nog wel een tijdje bezig gok ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Leuk is anders indd. Maar dromen zijn soms nogal raar, wees blij dat het niet echt is. I guess.
Goed dat ik het daar niet mee eens benquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Al zit er wel een zekere kern van waarheid in hoe ik erover denk.
Ik lust geen milkshakesquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kronkelmensen![]()
![]()
![]()
Het is echt een leuke shop. En die milkshakes....![]()
![]()
Daar zou Samzz ook bij gaan kwijlen...
Kom ik volgende keer naar de kronkel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kom alleen bij de kronkel
*vaste klant is*
Ik hou van feestjes... en zolang je bobette bent, kan je gewoon richting vriendjes in Rotterdam of naar A'dam... met het gevolg dat R'dam wel eens naar A'dam wil en andersomquote:
Goed team waren we!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, bananacookie, mangocrumble en strawberrycake
Dan kan ik je hand schudden! Same here.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik hou van feestjes... en zolang je bobette bent, kan je gewoon richting vriendjes in Rotterdam of naar A'dam... met het gevolg dat R'dam wel eens naar A'dam wil en andersom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |