- no comment -quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Ben je rijk?
Dat verandert de zaken...![]()
Mja, ik zou het schrappenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
[..]
Lijkt me meer Cue_'s pakkie an. Maar je hebt er wel de luchtafweer voor...
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:54 schreef YipYip het volgende:
[..]
Begin er nou niet over..moeten we weer die foto's bekijken
Heb je er ook een??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeey paradijsvogelquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:53 schreef missbehavin het volgende:En hup, zo heb je weer een kuthumeur
goedquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hee kerstmuts..... hoe is het met je tattoo?
De handelsbetrekkingen met Colombia zullen nooit zo goed geweest zijn als dan...quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik regel alles. Buitenlanders zijn niet welkom, eigen volk eerst!
Zo sprak de buitenlander
Jij geeft je kat pizza?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die pizza is dood en afgebakken en al.. Maar het is blijkbaar veel leuker speelgoed dan eten
Welke minister moet ik worden dan??quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik zou het schrappen
Doe mij maar Landbouw, natuurbeheer en visserij dan
Weet ik niet? ... Ben niet uitgenodigd.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kom je ook naar de meet op 18 dec?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
Ja. Ze eet allesquote:
Een kleine op mn bovenarm. Niks in vergelijking met dawg's sleevequote:
Hmmmm... Binnenlandse zaken?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Welke minister moet ik worden dan??
Ik heb goede contacten all over the worldquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat wordt dan een heel selectief beleid, met al onze nationaliteiten!
Komt helemaal bueno, pandabeer.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat wordt dan een heel selectief beleid, met al onze nationaliteiten!
whehehe zit ik ook te kijkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:56 schreef Spezza19 het volgende:
Wat een kansloze mensen altijd bij Airways en Airline....
Zelf te laat komen voor je vlucht en dan bij de maatschappij zeiken dat je niet mee mag
Minister van Fun, Freedom and Fantasyquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je nou wat dikker wordt, dan word ie groterquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Een kleine op mn bovenarm. Niks in vergelijking met dawg's sleeve
Plagen magquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:55 schreef dawg het volgende:
[..]
goed
en nee yip, ik verwijs tegenwoordig door naar lif als ik evilmeisje niet wil plagen.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:55 schreef Sam-x het volgende:
Weet ik niet? ... Ben niet uitgenodigd.Ja idd..... als dat alles isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij dezen ben je uitgenodigd voor de meet op 18 dec.![]()
Minister van TBS, verslavingszorg, junks, zwervers.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dikker worden zit er bij mij niet inquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je nou wat dikker wordt, dan word ie groter![]()
Mijne zijn ook als puntjes begonnen
Jij hebt dezelfde kaas, kan niet anders...quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Minister van Fun, Freedom and Fantasy
+1quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dikker worden zit er bij mij niet in
Waar, hoelaat enz?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja idd..... als dat alles is
Bij dezen ben je uitgenodigd voor de meet op 18 dec.
't hoeft toch ook niet groot te zijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Een kleine op mn bovenarm. Niks in vergelijking met dawg's sleeve
Sos en sigaren, lalalala.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De handelsbetrekkingen met Colombia zullen nooit zo goed geweest zijn als dan...![]()
![]()
<- zoek de sneeuw...
Jij wilt graag littekens?quote:
Dat zwangere wijf.... zo kansloos.... je moet 45 minuten van te voren aanwezig zijn, hoe dom ben je dan ook om dan precies 45 minuten van te voren daar te zijn....quote:
Heerlijk! Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Yihaa
En dan als Evil Minnie mn taak uitvoeren
Maaslander?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt dezelfde kaas, kan niet anders...
Vergeet de sexy aSSes niet...quote:
*bakt 12 kilo verse worst*quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dikker worden zit er bij mij niet in
Nee is niet nodig. Al mag er wel wat bijquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
't hoeft toch ook niet groot te zijn
Grotere?quote:
Die heeft beste vriendin ook altijd.quote:
Stairway in Utrecht op 18-12 vanaf/rond 19:00quote:
Hahahahahaha, en dan nog te horen krijgen dat bij het telefoongesprek zij de juiste gegevens heeft doorgekregen.... hahahahaquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zwangere wijf.... zo kansloos.... je moet 45 minuten van te voren aanwezig zijn, hoe dom ben je dan ook om dan precies 45 minuten van te voren daar te zijn....
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*bakt 12 kilo verse worst*
*maakt eiersalade van 90 eieren*
*regelt 70 kilo hutspot*
*koopt 48 pizza's*
Oh nee?
iehl. Heb je m vermoord?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik zeg doen!
Had net trouwens een spin in mijn nek.![]()
Laat die hutspot en pizza weg en ik ben je man.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*bakt 12 kilo verse worst*
*maakt eiersalade van 90 eieren*
*regelt 70 kilo hutspot*
*koopt 48 pizza's*
Oh nee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Have funquote:
De Natuur verdient het om te leven.quote:
Haha puur toeval, normaal is het amnesia of haze, geen silver haze. Bleuberry, orange bud, rook het allemaal.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die heeft beste vriendin ook altijd.
Ik heb Silver Haze. Maar hij is toch groen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |