Ik bestel altijd lekkere zoete wietjes, met een beetje scherpquote:
Plaag je maar een beetje.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:05 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ik weet het, het word niks met mij.
Ik kom alleen bij de kronkelquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heb je in Nijmegen goede shoppas?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Eindhoven de "gekste": op dinsdag stiekeum 2 (!!) cupjes melk bij de koffie nemen.
Speciaal voor mensen met een kronkel?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kom alleen bij de kronkel
*vaste klant is*
Wat zou je in Heerlen te zoeken moeten hebben?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ik ben zelfs toerist in Heerlen...
speciaal voor mensen met een kronkel die van luxe houdenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Speciaal voor mensen met een kronkel?
Kronkelmensenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Speciaal voor mensen met een kronkel?
IKEA en wiet, meer biedt het niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat zou je in Heerlen te zoeken moeten hebben?
Leuk is anders indd. Maar dromen zijn soms nogal raar, wees blij dat het niet echt is. I guess.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:04 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hmm,de moeder van m'n kind dus he![]()
maar dit is een droom die me echt al de hele dag bezig houd.
Op de een of andere manier vond ik het steeds nodig om me naar haar te verontschuldigen enzo![]()
En ik kon haar ook opeens in m'n buurt verdragen en zei hele rare dingen tegen haar![]()
heel maf....
Ja, bananacookie, mangocrumble en strawberrycakequote:Op dinsdag 23 november 2010 19:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kronkelmensen![]()
![]()
![]()
Het is echt een leuke shop. En die milkshakes....![]()
![]()
Daar zou Samzz ook bij gaan kwijlen...
Klinkt als iets voor mijquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
speciaal voor mensen met een kronkel die van luxe houden
wat vond je van pink eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
speciaal voor mensen met een kronkel die van luxe houden
Eindhovense sadomasochist: op woensdag een keertje op de billen van de in bloemetjesjurk geklede poetsvrouw slaan.quote:
maar hij houdt me nog wel een tijdje bezig gok ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Leuk is anders indd. Maar dromen zijn soms nogal raar, wees blij dat het niet echt is. I guess.
Goed dat ik het daar niet mee eens benquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Al zit er wel een zekere kern van waarheid in hoe ik erover denk.
Ik lust geen milkshakesquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kronkelmensen![]()
![]()
![]()
Het is echt een leuke shop. En die milkshakes....![]()
![]()
Daar zou Samzz ook bij gaan kwijlen...
Kom ik volgende keer naar de kronkel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kom alleen bij de kronkel
*vaste klant is*
Ik hou van feestjes... en zolang je bobette bent, kan je gewoon richting vriendjes in Rotterdam of naar A'dam... met het gevolg dat R'dam wel eens naar A'dam wil en andersomquote:
Goed team waren we!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, bananacookie, mangocrumble en strawberrycake
Dan kan ik je hand schudden! Same here.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik hou van feestjes... en zolang je bobette bent, kan je gewoon richting vriendjes in Rotterdam of naar A'dam... met het gevolg dat R'dam wel eens naar A'dam wil en andersom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |