Stairway in Utrecht op 18-12 vanaf/rond 19:00quote:
Hahahahahaha, en dan nog te horen krijgen dat bij het telefoongesprek zij de juiste gegevens heeft doorgekregen.... hahahahaquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zwangere wijf.... zo kansloos.... je moet 45 minuten van te voren aanwezig zijn, hoe dom ben je dan ook om dan precies 45 minuten van te voren daar te zijn....
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*bakt 12 kilo verse worst*
*maakt eiersalade van 90 eieren*
*regelt 70 kilo hutspot*
*koopt 48 pizza's*
Oh nee?
iehl. Heb je m vermoord?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik zeg doen!
Had net trouwens een spin in mijn nek.![]()
Laat die hutspot en pizza weg en ik ben je man.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*bakt 12 kilo verse worst*
*maakt eiersalade van 90 eieren*
*regelt 70 kilo hutspot*
*koopt 48 pizza's*
Oh nee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Have funquote:
De Natuur verdient het om te leven.quote:
Haha puur toeval, normaal is het amnesia of haze, geen silver haze. Bleuberry, orange bud, rook het allemaal.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die heeft beste vriendin ook altijd.
Ik heb Silver Haze. Maar hij is toch groen.
Ik weet niet of ik kan, moet even kijken. 18 december staat een verjaardag, weet niet of dat 's middags of 's avonds is..quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Stairway in Utrecht op 18-12 vanaf/rond 19:00
Maar als je eerder wil meeten, kan dat ook..... Ik woon in A'foort en ga er meestal toch eerder heen
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Laat die hutspot en pizza weg en ik ben je man.![]()
![]()
![]()
Krijg ik dan wel een knoepert van een ring?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En krijg ik dan ook genoeg zakgeld?
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Daar hoor je niet meer over te dromen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:00 schreef welkominspace het volgende:
Vannacht de raarste droom over m'n ex gehad
Dat jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zwangere wijf.... zo kansloos.... je moet 45 minuten van te voren aanwezig zijn, hoe dom ben je dan ook om dan precies 45 minuten van te voren daar te zijn....
Maar spinnen nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Natuur verdient het om te leven.![]()
Ga naar allebeiquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:02 schreef Sam-x het volgende:
Ik weet niet of ik kan, moet even kijken. 18 december staat een verjaardag, weet niet of dat 's middags of 's avonds is..
Je zat te geilen op de cameraman in plaats van op je ex?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:00 schreef welkominspace het volgende:
Vannacht de raarste droom over m'n ex gehad
Het is niet echt dichtbij Eindhoven jeweet.quote:
Amnesia Haze is mijn favoriet. En in bed Super Amnesia Hazequote:Op dinsdag 23 november 2010 19:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha puur toeval, normaal is het amnesia of haze, geen silver haze. Bleuberry, orange bud, rook het allemaal.
Wat is groen
Valt best meequote:Op dinsdag 23 november 2010 19:03 schreef Sam-x het volgende:
Het is niet echt dichtbij Eindhoven jeweet.
How come?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Valt best meemaarja ik rij op een avond al heen en weer tussen Rotterdam en A'dam ofzo....
hmm,de moeder van m'n kind dus hequote:Op dinsdag 23 november 2010 19:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar hoor je niet meer over te dromen.
Wacht es even..quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:03 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Het is niet echt dichtbij Eindhoven jeweet.
Een cockring en zakgeld komt meer dan goed...quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Krijg ik dan wel een knoepert van een ring?
En krijg ik dan ook genoeg zakgeld?
Ik weet het, het word niks met mij.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wacht es even..
Je bent én assistent-accountant én je woont in Eindhoven?
Meid, wat zijn er toch verkeerde keuzes gemaakt gedurende jouw leven.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Amnesia Haze is mijn favoriet. En in bed Super Amnesia Haze![]()
![]()
Blueberry hadden we vrijdag en zaterdag... Kloonblow
nee,het was geen seksuele droom ofzoquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je zat te geilen op de cameraman in plaats van op je ex?
Ja, some good shit man. Erger me soms alleen aan al die toeristen in Damsko.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Amnesia Haze is mijn favoriet. En in bed Super Amnesia Haze![]()
![]()
Blueberry hadden we vrijdag en zaterdag... Kloonblow
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een cockring en zakgeld komt meer dan goed...
Dat verdient mijn standard-PI-kloon wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |