quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor jou zou ik mijn broek nog niet optrekken na het schijten.
Geniet van je reply
quote:
Duhquote:
Verkeerde smiley, burgertrutje.quote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb jij geen whatsapp? * missbehavin wijst en lacht
Heb je op de kloonfoto geen zwarte smoel dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
MOEHAHAHAHA!!!!
Ik dacht onze kloonfoto??!!!
Deze is echt TE erg! Haahahahahaha...
Wie heeft er nou geen whatsapp?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb jij geen whatsapp? * missbehavin wijst en lacht
Ja echt, geweldig!!!quote:
Misschien niet. Mijn ouders komen zondag ook nog langsquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als jij zo druk bent, heb je dan wel tijd om een biertje te doen?
Oh, is mijn dag weer een beetje beter.quote:
Ik heb iig niet zulke lange tenen, kwal.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verkeerde smiley, burgertrutje.
En ik was ook nog eens in Deventer vandaagquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, is mijn dag weer een beetje beter.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik was ook nog eens in Deventer vandaag
Part of the eveningquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heb je op de kloonfoto geen zwarte smoel dan?
Dan weet je hoe wij zijn...quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt, geweldig!!!![]()
playing dress up
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wie zijn deze clowns nou allemaal weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ff fixen danquote:
quote:
quote:
Krijgen anderen met whatsapp wel tietenpics?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, is mijn dag weer een beetje beter.
Dat was samzz volgens mij hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Krijgen anderen met whatsapp wel tietenpics?
Er is niet zoveel tofs in Deventer en ik weet niet waar jouw huis woontquote:
Alt+f4quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:28 schreef Sam-x het volgende:
Bijna LaPo.. ik wacht even! Waar zitten de smileys trouwens, ken ze niet uit m'n hoofd en heb geen idee waar ik ze kan vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |