Dat moet ik echt een keer gaan kijken New kidsquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kom ik volgende keer naar de kronkel.
Was laatst in Den Bosch naar een shop geweest. Paar gasten praatten precies zoals die gasten van New Kids, " verrekte koekwous" e.d.
Vroeg ik: " Ligt Maaskantje toevallig in de buurt"?
"Ja, het is hier verderop, jonge."
jij bent anti drugsquote:
Mango en aardbeien welquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed team waren we!
En dit zijn allemaal afrodisiace fruitsoorten...![]()
Bananen, mango en aardbeien... Als een vrouw die niet lust, is ze niks waard...
Sam-x, lust je deze graag?
En ik word raar aangekeken als ik geen pizza lust????quote:
Ik wel (maar ik heet geen Sam-X)quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed team waren we!
En dit zijn allemaal afrodisiace fruitsoorten...![]()
Bananen, mango en aardbeien... Als een vrouw die niet lust, is ze niks waard...
Sam-x, lust je deze graag?
Tiet en wiet, Heerlen kent het niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
IKEA en wiet, meer biedt het niet.
Hehe.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wel (maar ik heet geen Sam-X)
Een stiekem niet zo preuts meisje dat niet pijpt dus... Hmmm....stillquote:
Ja, schattig, maar haalt het niet bij el Kronk-elquote:
pandabeer?quote:
Heet jij Sam-xquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wel (maar ik heet geen Sam-X)
Oh, jij hebt het topic van laatst niet meegekregenquote:
hehehe dan kom ik een keer feesten in Eindhovenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:12 schreef Sam-x het volgende:
Dan kan ik je hand schudden! Same here.
Weet niet over welke bananen jij het hebt, whatever....quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een stiekem niet zo preuts meisje dat niet pijpt dus... Hmmm....still
Jullie zijn allebei een beetje raar.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En ik word raar aangekeken als ik geen pizza lust????
Wie lust er nou GEEN milkshakes?? Superlekker man!![]()
Jullie tikken allebei niet. Pizza's en Milkshakesquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet! Ik woon in Duitsland, heb ik je al gezegd vorige keer toen je ook dacht dat ik in een zandbak zat!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tiet en wiet, Heerlen kent het niet.
Maar waar ben jij in Nederland gevestigd? Je zit altijd in Ausland, dus vraag het me af.
Ja! Want pizzaquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alcohol is ook drugs. Het is zelfs een harddrugquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, jij hebt het topic van laatst niet meegekregen
Doenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat moet ik echt een keer gaan kijken New kids
De enige pizza komt uit Napels...quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jullie tikken allebei niet. Pizza's en Milkshakes
Ehhh....quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe dan kom ik een keer feesten in Eindhoven
He, door een meid raar te noemen, krijg je dr niet sneller je bed in. Dat weet je he?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei een beetje raar.
Ik maak op mijn verjaardag heertlijke cocktails en milkshakes...quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja! Want pizza
Kan ook komen omdat ik nog nooit een lekkere milkshake heb gehadDie van de McDonalds vind ik om te kotsen
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, door een meid raar te noemen, krijg je dr niet sneller je bed in. Dat weet je he?
mja.. pizza zonder paprika dusquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De enige pizza komt uit Napels...
Of een Calzone, dat gaat er ook goed in.
Waar in Eindhoven als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
Eindhoven daar ga ik dit weekend weer heen
Eerst proeven, dan gelovenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik maak op mijn verjaardag heertlijke cocktails en milkshakes...
En daarna Jofunukuekeneukefuneuken?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lotusss heeft mij pizza leren eten
En toen was het stil.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een stiekem niet zo preuts meisje dat niet pijpt dus... Hmmm....still
jij bent niet raar, jij bent een prinsessenboerinneke.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, door een meid raar te noemen, krijg je dr niet sneller je bed in. Dat weet je he?
Oui, duh.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Origineel blijven he
Tu préférées la paradijsvogel?
Beste Frans.
Komt goed meisje.quote:
Now I get itquote:
Zondag naar een concert in de Effenaar. Atari Teenage Riot. Zaterdag misschien naar Dynamoquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:15 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Waar in Eindhoven als ik vragen mag?
Gelukkig nog iemand die mij op waarde weet te schattenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent niet raar, jij bent een prinsessenboerinneke.
de milkshakes van de kronkel zijn zo goed dat je daarna alle milkshakes bagger vindquote:
O je woont in Aachen? Ik dacht voor de bizz, hombre!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet! Ik woon in Duitsland, heb ik je al gezegd vorige keer toen je ook dacht dat ik in een zandbak zat!
Volgende week hel. 3 weken lang...
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Now I get it![]()
[..]
Zondag naar een concert in de Effenaar. Atari Teenage Riot. Zaterdag misschien naar Dynamo
Veel plezier!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Now I get it![]()
[..]
Zondag naar een concert in de Effenaar. Atari Teenage Riot. Zaterdag misschien naar Dynamo
altijd. maar ik voel me niet zo gewaardeerd door jou.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig nog iemand die mij op waarde weet te schatten
Ik ben nog nooit bij de kronkel geweestquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de milkshakes van de kronkel zijn zo goed dat je daarna alle milkshakes bagger vind
en ja, ik heb geprobeerd m na te maken
Alleen omdat ik je geen tieten heb gestuurd?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:17 schreef dawg het volgende:
[..]
altijd. maar ik voel me niet zo gewaardeerd door jou.
Zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |