Hier ook.. Zelfs zonder internet e.d. aan, en met alleen wat smsen soms, gaat de batterij maar 2 dagen mee. M'n andere telefoon (Nokia) hoeft bij hetzelfde gebruik maar ongeveer 1x per week aan de lader.quote:Op maandag 22 november 2010 17:08 schreef Rijstkoker het volgende:
say what?!
OT mijn batterij gaat echt snel leeg.
'maar 2 dagen'quote:Op maandag 22 november 2010 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook.. Zelfs zonder internet e.d. aan, en met alleen wat smsen soms, gaat de batterij maar 2 dagen mee. M'n andere telefoon (Nokia) hoeft bij hetzelfde gebruik maar ongeveer 1x per week aan de lader.
Nou ja 2 dagen vind ik erg weinig voor een telefoon die eigenlijk de laatste week alleen gebruikt wordt om af en toe even te smsen, en om op te kijken hoe laat het is..quote:Op maandag 22 november 2010 17:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
'maar 2 dagen'
Laatste dagen gaat het bij mij gek genoeg erggg snel
Heb je ook je data verkeer uitgezet incl. blauwe tand en wifi?quote:Op maandag 22 november 2010 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja 2 dagen vind ik erg weinig voor een telefoon die eigenlijk de laatste week alleen gebruikt wordt om af en toe even te smsen, en om op te kijken hoe laat het is..
Allesquote:Op maandag 22 november 2010 17:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb je ook je data verkeer uitgezet incl. blauwe tand en wifi?
Ja ik vind hem wel netjes geworden. Net een beetje zoals het uiterlijk van handcentquote:Op maandag 22 november 2010 17:02 schreef RacerDKB het volgende:
Heeft iemand hier die WhatsApp update al?
Ik heb hem nog niet, ook al blijf ik dus op bijwerken rammen.quote:Op maandag 22 november 2010 17:25 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ja ik vind hem wel netjes geworden. Net een beetje zoals het uiterlijk van handcent
Heb ik ook..quote:Op maandag 22 november 2010 17:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
'maar 2 dagen'
Laatste dagen gaat het bij mij gek genoeg erggg snel
Mogelijk heeft het te maken met een nieuwe update?quote:Op maandag 22 november 2010 17:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heb ik ook..
Tuurlijk internet ik ermee en speel hier en daar een spel erop, maar het lijkt wel of de levensduur is veranderd van max. een dag naar een halve dag is gegaan.
En heeft WhatsApp alweer een update?
Als je gewend dat je telefoon een week meegaat met dat soort gebruik dan valt dit wel behoorlijk tegen jaquote:Op maandag 22 november 2010 17:36 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die klagen dat ie maar 2 dagen meegaat
Had die ook een 3,7 inch AMOLED-scherm met HSDPA-internet en een processor van 1Ghz?quote:Op maandag 22 november 2010 17:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je gewend dat je telefoon een week meegaat met dat soort gebruik dan valt dit wel behoorlijk tegen ja
Je hebt toch elke dag wel de beschikking over een lader?quote:Op maandag 22 november 2010 17:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je gewend dat je telefoon een week meegaat met dat soort gebruik dan valt dit wel behoorlijk tegen ja
Ik heb nog geen update?quote:Op maandag 22 november 2010 17:56 schreef Renesite het volgende:
Ah, nieuwe update: android 2.2 , update 2.33.161.2 (30,83mb)
Branded Vodafone.
Ze heeft het over de Desire, slimpiequote:Op maandag 22 november 2010 17:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Had die ook een 3,7 inch AMOLED-scherm met HSDPA-internet en een processor van 1Ghz?
Dat begrijp ik ook wel smartass, ik zeg alleen dat het logisch is dat een telefoon die een 3,7 inch AMOLED-scherm met HSDPA-internet en een processor van 1Ghz heeft het eerder 2 dagen uithoudt dan een Nokia (die dit alles dus niet heeft) die het een week volhoudt.quote:Op maandag 22 november 2010 17:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ze heeft het over de Desire, slimpie
Dat wist ik niet. Zal zo wel een bericht krijgen als het een OTA-update is. Andera tjek ik het zo wel even. Weet je ook wat de verbeterpunten van deze update zijn?quote:Op maandag 22 november 2010 17:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mogelijk heeft het te maken met een nieuwe update?
My bad, ouwee. Dacht dat haar Desire van een week naar 2 dagen ging.quote:Op maandag 22 november 2010 18:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel smartass, ik zeg alleen dat het logisch is dat een telefoon die een 3,7 inch AMOLED-scherm met HSDPA-internet en een processor van 1Ghz heeft het eerder 2 dagen uithoudt dan een Nokia (die dit alles dus niet heeft) die het een week volhoudt.
Ik had (schijnbaar naief) gedacht dat HTC wel een batterij zou maken die past bij het toestel. Niet eentje die je elke dag moet opladen bij normaal gebruik.quote:Op maandag 22 november 2010 18:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel smartass, ik zeg alleen dat het logisch is dat een telefoon die een 3,7 inch AMOLED-scherm met HSDPA-internet en een processor van 1Ghz heeft het eerder 2 dagen uithoudt dan een Nokia (die dit alles dus niet heeft) die het een week volhoudt.
Dat lijkt mij algemeen bekend bij smartphones? Of in ieder geval iets wat makkelijk terug te vinden is. Nu gaan Androidtelefoons wel iets korter mee dan de iPhone, maar ook dat is geen zuinighuidswonder.quote:Op maandag 22 november 2010 18:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had (schijnbaar naief) gedacht dat HTC wel een batterij zou maken die past bij het toestel. Niet eentje die je elke dag moet opladen bij normaal gebruik.
Is heel normaal, alle smartphones van dit kaliber moet je wel elke dag opladen. Niet alleen HTC maar ook Apple en top-of-the-line Nokia's.quote:Op maandag 22 november 2010 18:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had (schijnbaar naief) gedacht dat HTC wel een batterij zou maken die past bij het toestel. Niet eentje die je elke dag moet opladen bij normaal gebruik.
Tja..zodra ze de levensduur van batterijen van de huidige smartphones gaan verlengen (wat ze priiimaa kunnen), zal men niet elk jaar/2 jaar een nieuwe telefoon kopen. Vroeger was echt alles beter.quote:Op maandag 22 november 2010 17:14 schreef Rijstkoker het volgende:
2 dagen?! mijne gaat niet eens een dag mee, maar ik zit dan ook muziek te luisteren in de bus en Im+ laat ik altijd aanstaan. Ik had een paar jaar geleden een nokia gekocht voor 25 euro die batterij ging gewoon 2 weken mee.
Denk dat de meeste mensen dat heus wel doen bij verlenging of overstappen.quote:Op maandag 22 november 2010 18:05 schreef Boudibou het volgende:
Tja..zodra ze de levensduur van batterijen van de huidige smartphones gaan verlengen (wat ze priiimaa kunnen), zal men niet elk jaar/2 jaar een nieuwe telefoon kopen. Vroeger was echt alles beter.
Waarom heb je dan een Desire gekocht?quote:Op maandag 22 november 2010 17:16 schreef kwiwi het volgende:
Nou ja 2 dagen vind ik erg weinig voor een telefoon die eigenlijk de laatste week alleen gebruikt wordt om af en toe even te smsen, en om op te kijken hoe laat het is..
Bij mij haalt mijn telefoon makkelijk 24 uur, dus elke nacht aan de lader is dan geen probleem.quote:Op maandag 22 november 2010 18:27 schreef Koepert het volgende:
Ik vind t soms ergelijk dat je echt moet 'inplannen' wanneer je je tel oplaadt; dat je dan n dagje weg gaat = lader in de auto, anders ergens op de dag geen telefoon meer, maar goed, dat weet je vantevoren. K heb n pocketsize pc, die functies wil k dan ook wat aan hebben, dan maar minder met de batt doen.. hij ligt sowieso snachts aan de lader (waarbij ik t trouwens irritant vind dat hij ophoudt met laden en begint met 'leeglopen' als de batt vol is.. ) en verder wanneer ik aan n bureau zit te werken, of waar k dan ook stroom kan hebben..
fok RSSnewsfeed, Facebook, Twitter updates staan op wat ist, 3min? zoiets. K game wat met angry birds, neus wat op internet, sms/bel wat.. als k alle verbindingen eruit had gegooid kan k net zo goed n 3310 kopen en n laptop..
Je begeijpt m'n punt niet of verkeerd. Tuurlijk kiezen ze een nieuwe telefoon uit bij verlenging/nieuw abo, maar denk dat als telefoons wat langer zouden meegaan, men meer gaat neigen naar slechts een simonly aboquote:Op maandag 22 november 2010 18:22 schreef APK het volgende:
[..]
Denk dat de meeste mensen dat heus wel doen bij verlenging of overstappen.
Omdat ik het een leuke telefoon vond, en niks vreemd zag aan de batterijduur bij de specificaties. Daar stond namelijk niet dat ie maar 2 dagen mee gaat als je 'm bijna niet gebruikt..quote:Op maandag 22 november 2010 18:23 schreef Devolution het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een Desire gekocht?
Vind ik ook raar..dat hij leegloopt als je hem te lang aan de oplader laat zittenquote:Op maandag 22 november 2010 18:27 schreef Koepert het volgende:
Ik vind t soms ergelijk dat je echt moet 'inplannen' wanneer je je tel oplaadt; dat je dan n dagje weg gaat = lader in de auto, anders ergens op de dag geen telefoon meer, maar goed, dat weet je vantevoren. K heb n pocketsize pc, die functies wil k dan ook wat aan hebben, dan maar minder met de batt doen.. hij ligt sowieso snachts aan de lader (waarbij ik t trouwens irritant vind dat hij ophoudt met laden en begint met 'leeglopen' als de batt vol is.. ) en verder wanneer ik aan n bureau zit te werken, of waar k dan ook stroom kan hebben..
fok RSSnewsfeed, Facebook, Twitter updates staan op wat ist, 3min? zoiets. K game wat met angry birds, neus wat op internet, sms/bel wat.. als k alle verbindingen eruit had gegooid kan k net zo goed n 3310 kopen en n laptop..
Zo waar..quote:Op maandag 22 november 2010 18:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar goed, hij hangt nu eigenlijk gewoon standaard aan de lader als ik thuis ben. Is inmiddels automatisme geworden.
Volgens mij niet als ze zorgen dat de oude telefoons geen updates meer krijgen.quote:Op maandag 22 november 2010 18:34 schreef Boudibou het volgende:
Je begeijpt m'n punt niet of verkeerd. Tuurlijk kiezen ze een nieuwe telefoon uit bij verlenging/nieuw abo, maar denk dat als telefoons wat langer zouden meegaan, men meer gaat neigen naar slechts een simonly abo
Ja, ik ben dan toevallig niet zo iemand, aangezien ik elk jaar een andere telefoon wilquote:Op maandag 22 november 2010 18:41 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij niet als ze zorgen dat de oude telefoons geen updates meer krijgen.
Gewoon een batterij er in rammen die (zeker het eerste jaar) 3 dagen mee gaat en je haalt een stuk groter marktaandeel.
Daarna weer een nieuw model die allemaal useless dingen kan en iedereen wil 'em hebben
Al verschil gezien?quote:Op maandag 22 november 2010 17:56 schreef Renesite het volgende:
Ah, nieuwe update: android 2.2 , update 2.33.161.2 (30,83mb)
Branded Vodafone.
Ook van gehoord, maar hij download dus alles prima, maar dan gaat de installatie de mist inquote:Op maandag 22 november 2010 21:07 schreef Pandora73 het volgende:
Voor zover ik weet zijn er al enige tijd forse storingen in de Market. En AppBrain ken ik niet, maar als die ook uit de Market downloadt dan zal die er ook last van hebben neem ik aan.
quote:Op maandag 22 november 2010 22:03 schreef Rijstkoker het volgende:
Oh mijn fucking pagoda, Minigore is er voor Android en gratis ook nog!
[ afbeelding ]
Tref 'm nog niet in de market aan.quote:Op maandag 22 november 2010 22:33 schreef Rijstkoker het volgende:
Hij is net nieuw voor Android dus hier een review van Minigore op de ipod, hij speelt toch hetzelfde.
Got itquote:Op maandag 22 november 2010 22:51 schreef Rijstkoker het volgende:
Oo ik zie dat ik 'm via applanet heb gedownload misschien komt ie wat later voor de gewone market?
Mwah nee.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:40 schreef Flappekz het volgende:
Ben ik de enige die zoiets heeft van: "Mooi ding, zo'n Desire, maar ik gebruik eigenlijk maar een klein beetje van de mogelijkheden" ??
Bellen, sms-en, mailen en whataspp. That's about it... Geen idee wat ik er verder mee zou moeten doen
Ik gebruik ook maar een klein deel van de mogelijkheden. Maar een van de enige redenen voor mij om deze telefoon aan te schaffen was omdat er skype op kon, dus daar gebruik ik 'm dan ook vaak voor. En voor bellen, smsen, af en toe eens een mailtje, en m'n sudoku spel..quote:Op woensdag 24 november 2010 12:40 schreef Flappekz het volgende:
Ben ik de enige die zoiets heeft van: "Mooi ding, zo'n Desire, maar ik gebruik eigenlijk maar een klein beetje van de mogelijkheden" ??
Bellen, sms-en, mailen en whataspp. That's about it... Geen idee wat ik er verder mee zou moeten doen
Lijkt me een lastig te beantwoorden vraag met een telefoon die nog geen jaar uit isquote:Op woensdag 24 november 2010 13:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met krassen en dergelijke na ongeveer een jaartje gebruiken?
Iets korter dan..quote:Op woensdag 24 november 2010 14:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Lijkt me een lastig te beantwoorden vraag met een telefoon die nog geen jaar uit is
En als je opnieuw opstart?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:03 schreef Koepert het volgende:
Godd**** Mn Desire heeft voor de tweede keer zonder melding al mn smsjes weggedonderd... snap er niks van .. heb ze via die HTC-Berichten-widget op n scherm staan, en opeens, BAM leeg..
Fokken natuurlijk!quote:Op woensdag 24 november 2010 12:40 schreef Flappekz het volgende:
Helpt niks..helaas.. heb met ES-file Explorer mn tel ook als ns doorgespit, kan ook nergens 'restjes' vd berichten vinden, ze zijn gewoon weer "weg". Niet dat er nu zoveel belangrijks instond dat t een ramp is, maar t is vrij kut dat je opeens alle in- en uitgaande berichten kwijt bent...zonder duidelijke reden.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:06 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
En als je opnieuw opstart?
Ik heb dit ook wel eens gehad. Toen was het berichtenproces gestopt.
't Is inderdaad een geweldige Rom maar die launcher heb ik toch meteen weer ingewisseld voor LauncherPro. Als ik tien homescreens vol icoontjes had gewild..quote:Op maandag 22 november 2010 21:38 schreef _Flea_ het volgende:
Gebruik nu al geruime tijd de MIUI rom van eevek. Super rom met alles erop en eraan. Lekker snel en de optie om programma's in folders te stoppen.
Wat betreft de icoontjes, daar irriteerde ik me ook aan.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:28 schreef Ireyon het volgende:
[..]
't Is inderdaad een geweldige Rom maar die launcher heb ik toch meteen weer ingewisseld voor LauncherPro. Als ik tien homescreens vol icoontjes had gewild..
Heb trouwens ook de indruk dat het batterijverbruik een stuk beter is. Na een dagje 'gemiddeld' (wat voor mij gemiddeld is, zullen anderen wellicht 'intensief' noemen) gebruik staat-ie nog netjes op 50%. En die Power Saving Mode is erg fijn, mocht je voorlopig geen kans krijgen om 'm op te laden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |