abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 november 2010 @ 22:06:26 #51
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_89032108
quote:
17s.gif Op maandag 22 november 2010 22:03 schreef Rijstkoker het volgende:
Oh mijn fucking pagoda, Minigore is er voor Android en gratis ook nog!
[ afbeelding ]
:D Dat ziet er leuk uit
pi_89033145
Minigore? Wasda?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_89033583
Hij is net nieuw voor Android dus hier een review van Minigore op de ipod, hij speelt toch hetzelfde.

rice rice baby tututututedudududum
pi_89034608
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:33 schreef Rijstkoker het volgende:
Hij is net nieuw voor Android dus hier een review van Minigore op de ipod, hij speelt toch hetzelfde.

Tref 'm nog niet in de market aan.
pi_89034734
Oo ik zie dat ik 'm via applanet heb gedownload misschien komt ie wat later voor de gewone market?
rice rice baby tututututedudududum
pi_89037473
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:51 schreef Rijstkoker het volgende:
Oo ik zie dat ik 'm via applanet heb gedownload misschien komt ie wat later voor de gewone market?
Got it ;)
pi_89048021
Ik ben nu een cooked ROM (http://cookmyrom.se/frontpage.php) van LeeDrOiD aan het flashen op de Desire, ben benieuwd :) De ROM van LeeDrOiD zelf vond ik traag en er stonden apps op die ik niet wilde, dus ga ik deze maar eens testen en dan straks als het werkt de kernel updaten.
pi_89048069
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 23:47 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Got it ;)
Lijkt mij wel leuk, ga hem straks ook even binnenhalen.
pi_89051655
Ik heb gister ook een Desire besteld. 450 minuten of 900 smsjes + internet voor ¤27.50 per maand bij Vodafone. Ze hadden een hele fijne aanbieding daar :) Binnen 10 werkdagen krijg ik hem thuis en in januari gaat het abbonnement in! :D
pi_89090395
Ben ik de enige die zoiets heeft van: "Mooi ding, zo'n Desire, maar ik gebruik eigenlijk maar een klein beetje van de mogelijkheden" ??

Bellen, sms-en, mailen en whataspp. That's about it... Geen idee wat ik er verder mee zou moeten doen
Ik ben van pindavlees
pi_89090457
Ik gebruik ook wel wat news apps, radio, YouTube etc
  woensdag 24 november 2010 @ 12:42:32 #62
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_89090479
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:40 schreef Flappekz het volgende:
Ben ik de enige die zoiets heeft van: "Mooi ding, zo'n Desire, maar ik gebruik eigenlijk maar een klein beetje van de mogelijkheden" ??

Bellen, sms-en, mailen en whataspp. That's about it... Geen idee wat ik er verder mee zou moeten doen
Mwah nee.
Naast bellen, sms-en en mailen doe ik ook navigeren, inchecken (foursquare), twitteren, fotootjes maken (als ik geen camera bij de hand heb) en spelletjes spelen (Angry Birds bv). Dus vind het echt een multi-gebruik telefoon.
  woensdag 24 november 2010 @ 13:11:12 #63
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_89091503
quote:

Ik gebruik ook maar een klein deel van de mogelijkheden. Maar een van de enige redenen voor mij om deze telefoon aan te schaffen was omdat er skype op kon, dus daar gebruik ik 'm dan ook vaak voor. En voor bellen, smsen, af en toe eens een mailtje, en m'n sudoku spel..
pi_89092350
Hoe zit het eigenlijk met krassen en dergelijke na ongeveer een jaartje gebruiken?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_89093710
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met krassen en dergelijke na ongeveer een jaartje gebruiken?
Lijkt me een lastig te beantwoorden vraag met een telefoon die nog geen jaar uit is
Don't let my username fool you...
pi_89094010
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:06 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Lijkt me een lastig te beantwoorden vraag met een telefoon die nog geen jaar uit is
Iets korter dan.. :Y)
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  woensdag 24 november 2010 @ 15:03:47 #67
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_89095783
Godd**** Mn Desire heeft voor de tweede keer zonder melding al mn smsjes weggedonderd... snap er niks van .. heb ze via die HTC-Berichten-widget op n scherm staan, en opeens, BAM leeg..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_89095879
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:03 schreef Koepert het volgende:
Godd**** Mn Desire heeft voor de tweede keer zonder melding al mn smsjes weggedonderd... snap er niks van .. heb ze via die HTC-Berichten-widget op n scherm staan, en opeens, BAM leeg..
En als je opnieuw opstart?
Ik heb dit ook wel eens gehad. Toen was het berichtenproces gestopt.
pi_89100183
quote:

Fokken natuurlijk! O-)

En twitteren, newsfeeds lezen, spelletjes doen, googlen, internetten, chatten, foto's maken, filmpjes maken, tetheren als ik niet op internet kan met mijn laptop, lattitude, goggles, agenda, het weer, muziek downloaden, mp3-speler, you tube etc etc

Wat zonde als je zo'n foon hebt en je doet er bijna niks mee!
#geen
  woensdag 24 november 2010 @ 16:57:21 #70
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_89100634
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:06 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

En als je opnieuw opstart?
Ik heb dit ook wel eens gehad. Toen was het berichtenproces gestopt.
Helpt niks..helaas.. heb met ES-file Explorer mn tel ook als ns doorgespit, kan ook nergens 'restjes' vd berichten vinden, ze zijn gewoon weer "weg". Niet dat er nu zoveel belangrijks instond dat t een ramp is, maar t is vrij kut dat je opeens alle in- en uitgaande berichten kwijt bent...zonder duidelijke reden.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_89105553
SMSBackup kopieert al je SMSjes naar je Gmail account. Dan héb je ze in ieder geval nog...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_89106655
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 21:38 schreef _Flea_ het volgende:
Gebruik nu al geruime tijd de MIUI rom van eevek. Super rom met alles erop en eraan. Lekker snel en de optie om programma's in folders te stoppen.
't Is inderdaad een geweldige Rom maar die launcher heb ik toch meteen weer ingewisseld voor LauncherPro. Als ik tien homescreens vol icoontjes had gewild.. ;)

Heb trouwens ook de indruk dat het batterijverbruik een stuk beter is. Na een dagje 'gemiddeld' (wat voor mij gemiddeld is, zullen anderen wellicht 'intensief' noemen :P) gebruik staat-ie nog netjes op 50%. En die Power Saving Mode is erg fijn, mocht je voorlopig geen kans krijgen om 'm op te laden :7
pi_89111184
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 19:28 schreef Ireyon het volgende:

[..]

't Is inderdaad een geweldige Rom maar die launcher heb ik toch meteen weer ingewisseld voor LauncherPro. Als ik tien homescreens vol icoontjes had gewild.. ;)

Heb trouwens ook de indruk dat het batterijverbruik een stuk beter is. Na een dagje 'gemiddeld' (wat voor mij gemiddeld is, zullen anderen wellicht 'intensief' noemen :P) gebruik staat-ie nog netjes op 50%. En die Power Saving Mode is erg fijn, mocht je voorlopig geen kans krijgen om 'm op te laden :7
Wat betreft de icoontjes, daar irriteerde ik me ook aan.
Dus heb ik een folder aangemaakt en alles wat ik niet gebruik daar in gestop. Blijft het toch nog overzichtelijk.
pi_89125710
De nieuwe MIUI rom (11.26) gaat erg vet worden!
pi_89125911

Wat een koningen, die Chinezen _O_
Al zie ik eigenlijk niet zoveel verschil met 11.19 :P ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')