quote:Op maandag 22 november 2010 22:03 schreef Rijstkoker het volgende:
Oh mijn fucking pagoda, Minigore is er voor Android en gratis ook nog!
[ afbeelding ]
Tref 'm nog niet in de market aan.quote:Op maandag 22 november 2010 22:33 schreef Rijstkoker het volgende:
Hij is net nieuw voor Android dus hier een review van Minigore op de ipod, hij speelt toch hetzelfde.
Got itquote:Op maandag 22 november 2010 22:51 schreef Rijstkoker het volgende:
Oo ik zie dat ik 'm via applanet heb gedownload misschien komt ie wat later voor de gewone market?
Mwah nee.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:40 schreef Flappekz het volgende:
Ben ik de enige die zoiets heeft van: "Mooi ding, zo'n Desire, maar ik gebruik eigenlijk maar een klein beetje van de mogelijkheden" ??
Bellen, sms-en, mailen en whataspp. That's about it... Geen idee wat ik er verder mee zou moeten doen
Ik gebruik ook maar een klein deel van de mogelijkheden. Maar een van de enige redenen voor mij om deze telefoon aan te schaffen was omdat er skype op kon, dus daar gebruik ik 'm dan ook vaak voor. En voor bellen, smsen, af en toe eens een mailtje, en m'n sudoku spel..quote:Op woensdag 24 november 2010 12:40 schreef Flappekz het volgende:
Ben ik de enige die zoiets heeft van: "Mooi ding, zo'n Desire, maar ik gebruik eigenlijk maar een klein beetje van de mogelijkheden" ??
Bellen, sms-en, mailen en whataspp. That's about it... Geen idee wat ik er verder mee zou moeten doen
Lijkt me een lastig te beantwoorden vraag met een telefoon die nog geen jaar uit isquote:Op woensdag 24 november 2010 13:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met krassen en dergelijke na ongeveer een jaartje gebruiken?
Iets korter dan..quote:Op woensdag 24 november 2010 14:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Lijkt me een lastig te beantwoorden vraag met een telefoon die nog geen jaar uit is
En als je opnieuw opstart?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:03 schreef Koepert het volgende:
Godd**** Mn Desire heeft voor de tweede keer zonder melding al mn smsjes weggedonderd... snap er niks van .. heb ze via die HTC-Berichten-widget op n scherm staan, en opeens, BAM leeg..
Fokken natuurlijk!quote:Op woensdag 24 november 2010 12:40 schreef Flappekz het volgende:
Helpt niks..helaas.. heb met ES-file Explorer mn tel ook als ns doorgespit, kan ook nergens 'restjes' vd berichten vinden, ze zijn gewoon weer "weg". Niet dat er nu zoveel belangrijks instond dat t een ramp is, maar t is vrij kut dat je opeens alle in- en uitgaande berichten kwijt bent...zonder duidelijke reden.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:06 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
En als je opnieuw opstart?
Ik heb dit ook wel eens gehad. Toen was het berichtenproces gestopt.
't Is inderdaad een geweldige Rom maar die launcher heb ik toch meteen weer ingewisseld voor LauncherPro. Als ik tien homescreens vol icoontjes had gewild..quote:Op maandag 22 november 2010 21:38 schreef _Flea_ het volgende:
Gebruik nu al geruime tijd de MIUI rom van eevek. Super rom met alles erop en eraan. Lekker snel en de optie om programma's in folders te stoppen.
Wat betreft de icoontjes, daar irriteerde ik me ook aan.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:28 schreef Ireyon het volgende:
[..]
't Is inderdaad een geweldige Rom maar die launcher heb ik toch meteen weer ingewisseld voor LauncherPro. Als ik tien homescreens vol icoontjes had gewild..
Heb trouwens ook de indruk dat het batterijverbruik een stuk beter is. Na een dagje 'gemiddeld' (wat voor mij gemiddeld is, zullen anderen wellicht 'intensief' noemen) gebruik staat-ie nog netjes op 50%. En die Power Saving Mode is erg fijn, mocht je voorlopig geen kans krijgen om 'm op te laden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |