Dat klinkt als een goede starterskit, dankjewelquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik noem mijn lijstje wel ff:
Angry Birds
Applanet (alternatieve market)
Astro Filemanager
Barcode Scanner
Camera 360 (voor leuke foto-effecten)
Dropbox (je maakt een dropbox account op je pc, zet bestanden in je 'dropbox' en je benaderd ze via je telefoon, ideaal, je hoeft nooit meer je telefoon met een kabeltje aan je pc te hangen)
Eredivisie info
Sociable (Alternatieve facebook-client die wel werkt)
Flitsnav (geeft de flitsers van Flitsservice door en geeft een alarm als je in de buurt bent)
Layar (soms leuk om mee te pielen)
Remote Desktop (zo kan ik vanaf mijn telefoon gewoon op de server van het werk, ideaal)
Shazam (Laat shazam luisteren naar muziek en hij vertelt je welk nummer het is)
Soundhound (zie shazam)
Twidroid Pro (twitter client)
Whatsapp (gratis 'sms' met iedereen die ook Whatsapp heeft, hij scant automatisch je telefoonboek voor mensen die ook whatsapp hebben, zie ook Whatsapp Wat is het en hoe werkt het..! )
Where's my droid (stuur een sms met een andere telefoon, met een bepaalde tekst, naar je eigen telefoon en hij gaat keihard rinkelen, zodat je hem kan vinden. Ook mogelijk om 'gps my droid' te smsen, dan stuurt jouw desire de GPS coordinaten van waar hij nu is naar de telefoon van waar je smste)
Dit zijn mijn apps. Verder heb ik nog wat widgets.
gewerkt dankjequote:Op dinsdag 16 november 2010 11:45 schreef Devolution het volgende:
mp3 instellen als sms ringtone heb ik zo gedaan:
1) Installeer Tone Picker
2) Start Tone Picker
3) Klik rechtersonderin op de knop "Default notification"
4) Als hij vraagt om "complete action using" kies je Tone Picker
5) Select music track
6) Kies je mp3
7) Done!
AppPlanet heb je in ieder geval niet nodig tenzij je een gierige pauper bent.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goede starterskit, dankjewel
Dat maakte ik al op uit de vorige pagina's van dit topic ja. Ik zal eens kijken of ik een gierige pauper ben.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
AppPlanet heb je in ieder geval niet nodig tenzij je een gierige pauper bent.
Tof, daar moet ik wel even mee vooruit kunnen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:39 schreef Ireyon het volgende:
Kijk verder trouwens eens op Appbrain rond wat zoal de meest gebruikte apps zijn. Je kan er sorteren op bijv. land, populariteit, leeftijd, etc.
Apps die ik heb geïnstalleerd vind je hier. 't Zijn er een hoop maar ik 'k zou zo gauw niet weten waar ik nog zonder kan.
Moet je echt overal waar melding gemaakt wordt van "gratis" varianten van de apps uit de Market gaan verkondigen wat jouw mening daarover is? Ik denk dat het nu wel duidelijk is dat jij tegen het niet betalen voor betaalde apps bentquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Daarbij komt dat het niets eens werkt!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dan maar een gierige pauperquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:09 schreef Crank het volgende:
[..]
Daarbij komt dat het niets eens werkt!
Ach, je hebt altijd mensen die bluffen roomser dan de paus te zijn, maar waarvan je gewoon weet dat ze genoeg illegale meuk op hun pc hebben staan. Zoals iedereen op internet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:08 schreef Devolution het volgende:
[..]
Moet je echt overal waar melding gemaakt wordt van "gratis" varianten van de apps uit de Market gaan verkondigen wat jouw mening daarover is? Ik denk dat het nu wel duidelijk is dat jij tegen het niet betalen voor betaalde apps bent
Hypocriet dus. En nu shht.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:06 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Download season 2,3 en 4 nou ook maar meteen, Dexter is een bazenserie.
Laatst ja. Het is een app die pas net bestaat en gigantisch veel serverproblemen heeft. Ze zitten nu bijvoorbeeld ook weer over hun datalimiet heen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:17 schreef Crank het volgende:
[..]
Wou je zeggen van wel, zo traag als de nete, downloaden duurde laatst 2 uur
Zelfde probleem, maar nog geen oplossing gevonden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:55 schreef Sjowhan het volgende:
Toch een vraagje (misschien moet ik deze wel in het Android-topic vermelden trouwens);
Ik werk met Google Calendar Sync voor het syncen van mijn google-calender naar Outlook en vise-versa. Gaat helemaal prima.
Enige nadeel; Outlook (2007) ziet elk aangemaakte calenderitem op mijn desire/in google-calendar als 'meeting' ipv. appointment. Erg irritant![]()
Is dit ergens te wijzigen?
Gaat-ie serieus ruim een half jaar posthistory doorspittenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:18 schreef kikoooooo het volgende:
edit:
[..]
Hypocriet dus. En nu shht.
1 seconde zoeken op google en het blijkt dat je hypocriet bent. Daaagquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Gaat-ie serieus ruim een half jaar posthistory doorspitten? Hoe dan ook zit er natuurlijk een groot verschil tussen het downloaden van iets wat op geen andere manier te verkrijgen is, en het stelen van apps van een eurocent of 80
. Zolang jullie de behoefte hebben om die paupermarket hier te adverteren, heb ik de behoefte om er m'n irritaties over te uiten. Deal with it.
Euh, hoi.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ach, je hebt altijd mensen die bluffen roomser dan de paus te zijn, maar waarvan je gewoon weet dat ze genoeg illegale meuk op hun pc hebben staan. Zoals iedereen op internet.
En of er een verschil zit in die 2 dingen, jij steelt iets dat normaal tientallen euro's per stuk kost en anderen iets van 80 cent per stukquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Gaat-ie serieus ruim een half jaar posthistory doorspitten? Hoe dan ook zit er natuurlijk een groot verschil tussen het downloaden van iets wat op geen andere manier te verkrijgen is, en het stelen van apps van een eurocent of 80
. Zolang jullie de behoefte hebben om die paupermarket hier te adverteren, heb ik de behoefte om er m'n irritaties over te uiten. Deal with it.
Ik rename die dingen naar mp4 en gooi het in iMovie, wat het dan wel eet, maar of dat helpt bij jouw software weet ik niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:02 schreef Salatrel het volgende:
iemand ervaring met de videobestanden die de desire schiet?
ze worden opgeslagen als .3gp wat een quicktime formaat is en niet ondersteund word door oa sony vegas 9.... heb al een converter geprobeerd om het bestand te converteren maar dan krijg ik artifacts
andere codec instellen op de desire zelf was geen oplossing want de container blift .3gp
Ik heb de DVD-sets van Dexter hier ook gewoon liggen hoor. Maar die van 't laatste seizoen zijn, gek genoeg, nog niet beschikbaar. Tevens, als een serie niet bevalt dan kun je niet je DVD's terugbrengen en geld terugvragen.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En of er een verschil zit in die 2 dingen, jij steelt iets dat normaal tientallen euro's per stuk kost en anderen iets van 80 cent per stuk
Maar goed, laat iedereen lekker doen waar ie zin in heeft.
Nee, het valt niet goed te praten/draaien. Hoe hard je ook je best doet.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:43 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik heb de DVD-sets van Dexter hier ook gewoon liggen hoor. Maar die van 't laatste seizoen zijn, gek genoeg, nog niet beschikbaar. Tevens, als een serie niet bevalt dan kun je niet je DVD's terugbrengen en geld terugvragen.
En om je falende vergelijking compleet te maken;
Ik 'steel' (wat je beter als een trial kunt beschouwen) iets waar een tiental mensen sowieso al flink wat geld voor krijgen aangezien het hun werk is om te maken en waar ik hooguit een minuut of 50 van heb kunnen genieten. Een app is iets waar één persoon in z'n vrije tijd vele uren aan heeft besteed zodat jij er weken, maanden al dan niet jaren plezier aan beleeft. En zo iemand gun je z'n 80 cent dan niet. Paupers.
Bij een app kun je binnen 24 uur gewoon verwijderen en dan krijg je je geld terug. Dus je hebt wel degelijk een trial.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:45 schreef kwiwi het volgende:
Nee, het valt niet goed te praten/draaien. Hoe hard je ook je best doet.
Daarbij zie ik het gebruiken van apps ook als 'trial', ik wil namelijk niet eerst betalen om er daarna achter te komen dat het een waardeloze app is.
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, het valt niet goed te praten/draaien. Hoe hard je ook je best doet.
Daarbij zie ik het gebruiken van apps ook als 'trial', ik wil namelijk niet eerst betalen om er daarna achter te komen dat het een waardeloze app is.
Neem eens een pdf viewer ipv een pfd viewer.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:53 schreef kwiwi het volgende:
Even wat anders.. Ik wilde een pdfje openen (klikte op de link op een website) maar dat werkte niet, terwijl ik wel pfd viewer op de telefoon heb staan. Moet dit op een hele andere manier ofzo?
Goeie tipquote:Op woensdag 17 november 2010 21:54 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Neem eens een pdf viewer ipv een pfd viewer.
Nee grapje, heb geen idee hoe dit kan.
Ach, het blijft stelen. Je kunt het proberen recht te lullen, of het nu een app van tachtig cent of een dvd van een serie is. Daar maakt iedereen zich wel schuldig aan, me dunkt. Het goedpraten is dan ook zo'n onzinquote:Op woensdag 17 november 2010 21:56 schreef Ireyon het volgende:
Mja fuck dit, die nieuwe layout werkt dus niet fatsoenlijk op een Desire. Ik heb niks goed te praten aangezien ik simpelweg nooit iets gestolen heb waar ik plezier aan heb beleeft. Je opmerking daarna laat weer prima zien hoe onwetend je wel niet bent.
Heb laatst een fiets meegenomen van iemand anders waar ik niet voor betaald heb, maar heb er geen plezier aan beleefd tijdens al die ritjes.. Dus het is goed om te weten dat het daardoor niet erg is wat ik heb gedaan.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:56 schreef Ireyon het volgende:
Mja fuck dit, die nieuwe layout werkt dus niet fatsoenlijk op een Desire. Ik heb niks goed te praten aangezien ik simpelweg nooit iets gestolen heb waar ik plezier aan heb beleeft. Je opmerking daarna laat weer prima zien hoe onwetend je wel niet bent.
Je spreekt jezelf wel tegen kwiwi, tenminste, ik ga ervan uit dat je eerste alinea sarcastisch is bedoeld. Want daarmee keur je diefstal af, maar vervolgens zeg je dat het helemaal niet erg is als mensen apps stelen.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb laatst een fiets meegenomen van iemand anders waar ik niet voor betaald heb, maar heb er geen plezier aan beleefd tijdens al die ritjes.. Dus het is goed om te weten dat het daardoor niet erg is wat ik heb gedaan.
En verder, ik gebruik de telefoon niet veel dus na 24u weet ik nog niet of een app (naar mijn mening) fatsoenlijk genoeg is om voor te betalen. Kwam er net ook pas na 3 dagen achter dat m'n spelletje niet goed werkte.
Maar dit wordt uiteraard weer een eindeloze discussie. Betaal jij gewoon lekker voor de apps als je daar zin in hebt, en laat anderen ze gratis gebruiken als ze daar zin in hebben (en de mogelijkheid er toe is). Iedereen blij
Ach de pest in, ik slaap er niet minder omquote:Op woensdag 17 november 2010 22:48 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Dat je er na drie dagen achterkomt dat een app het niet goed doet is wel balen ja! Kan me voorstellen dat je dan de pest in hebt. Heb je je geld nog wel terug kunnen krijgen? Of was het een gratis app?
Da's natuurlijk ook wel weer zo!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach de pest in, ik slaap er niet minder om1x bellen en ik ben net zoveel kwijt.
Ja ik wil niet meer zonder, ideaalquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:00 schreef Ezechielk het volgende:
Zijn er hier meer mensen die de site http://www.appbrain.com gebruiken om apps te zoeken en beheren? Sinds vandaag daar eens geregistreerd, en ik moet zeggen dat ik het toch erg handig vind om alles te kunnen beheren via het web.
Tweetdeck.quote:Op zondag 21 november 2010 12:20 schreef lekzzz het volgende:
Is er ook een app zoals facebook die vaker update dan één keer in het half uur?
Telfort gebrúikt Roaming itt. andere providersquote:Op zondag 21 november 2010 19:00 schreef Revenge2005 het volgende:
Sinds vandaag ook een HTC Desire
met mobiel internet ..
Weet iemand trouwens waarom het roaming icoon blijft staan ook al zet je dat uit
He voor het internet Roaming uitgezet . maar lijkt wel alsof hij op telefoon modus ook roamt . waarschijnlijk vanwege mijn Telfort abbo . omdat deze het kpn netwerk gebruikt.. kan dit?
En welke ROM gebruik jij dan?quote:Op zondag 21 november 2010 11:52 schreef Ireyon het volgende:
Die melding blijft gewoon staan zolang je niet minstens 15mb aan intern geheugen over hebt. Je zou deze methode kunnen gebruiken om net nog wat meer apps naar je SD kaart te verplaatsen (die het standaard nog niet toestaan, of programma's met widgets die je nooit gebruikt). Als je een widget naar je SD-kaart verplaatst, zul je hem niet meer kunnen gebruiken dus daar moet je wel even op letten.
Voor mij was 't toch wel de belangrijkste reden om een custom Rom te gaan gebruiken.. M'n SD-kaart is nu zodanig gepartitioneerd dat een deel als 'intern' geheugen wordt gezien, heb nu toch zeker zo'n 300mb aan apps erop staan.
Mijn vriendin roamt niet met haar iphone icm telfort..quote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Telfort gebrúikt Roaming itt. andere providers
MIUI, en dan de Engelse custom build van eevek.quote:
Hmmmm, ik heb MIUI getest maar vond het nog niet lekker werken. Misschien nog maar eens bekijken danquote:Op zondag 21 november 2010 20:21 schreef Ireyon het volgende:
[..]
MIUI, en dan de Engelse custom build van eevek.
Als je van tevoren je SD-kaart partitioneert met Rom Manager (nadat je een backup van je kaart hebt gemaakt uiteraard), houdt MIUI hier vanzelf rekening mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |