http://www.whatsapp.com/quote:WhatsApp Messenger for Nokia Symbian S60 is already in public beta and soon will be available for Android OS as well. Follow us on twitter for updates.
Ja waarom denk je dat hem hem heb geopend.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:30 schreef Flippiee het volgende:
Edit: pingen
Staat ook stukje over whats app
Ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat hem hem heb geopend.![]()
Whatsapp moet dan ook een eigen topic hebben.Vrij geniaal ding.
Jij hebt echt je bril niet op he?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:13 schreef Joooo-pi het volgende:
Niet voor android?
Doe dan maar Google Talk
WPenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:40 schreef Ireyon het volgende:
Vraagje; Bij sms sms je, bij ping spreekt met over pingen en als je twitter gebruikt dan tweet je. Welk werkwoord hoort dan bij WhatsApp?
Tegenwoordig wordt een smsje als een chat weergegeven, dat nodigt uit tot chatten en dan gaat het rap. Bovendien kan je hiermee makkelijk foto's, video's, locaties, geluidsbestanden en contacten delen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:14 schreef mschol het volgende:
wat is er mis met een sms bundel van 1000 smsjes voor 3 euro?!!!
en dan verwachten dat de internet verbinding gratis blijft
ow en mensen die +1000 smsjes versturen per maand![]()
quote:
Een smartphone zonder mobiel internetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:53 schreef roflcat het volgende:
Chille App.
Maar, ik heb er even een vraagje over: Ik heb een Pre-Paid Nokia 5800, zonder internet abbo dus, is het dan óók gratis? (Met Wifi natuurlijk wel, maar ook met 3G enzo?)
De prijs maakt mij niet uit, maar houdt BB-gebruikers vaak tegen om het te installeren. Ik heb zelf een iphone overigens, toen ik WhatsApp verkreeg was deze tijdelijk gratis.quote:
foto's/video e.d gaat gewoon via de mailquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:25 schreef n8n het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt een smsje als een chat weergegeven, dat nodigt uit tot chatten en dan gaat het rap. Bovendien kan je hiermee makkelijk foto's, video's, locaties, geluidsbestanden en contacten delen.
Wat een onzin, de tijden veranderen gewoon. Probeer het eens, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
foto's/video e.d gaat gewoon via de mail
als je smsjes zo zijn opgesteld dat je erdoor gaat chatten BEL je toch gewoon
volgens mij is men de hele bedoeling van sms vergeten en volgens mij snapt men het pri.ciepe van bellen ook niet meer
Ik denk dat ie ook met moeite afscheid heeft genomen van de postduif.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:01 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wat een onzin, de tijden veranderen gewoon. Probeer het eens, zou ik zeggen.
http://beta.whatsapp.com/WhatsApp.apkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:01 schreef Joooo-pi het volgende:
Wie heeft er een link naar de android (beta) versie?
Tijden veranderen vriend. Vroeger kon je niet eens smsen. Wat is je probleem?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
foto's/video e.d gaat gewoon via de mail
als je smsjes zo zijn opgesteld dat je erdoor gaat chatten BEL je toch gewoon
volgens mij is men de hele bedoeling van sms vergeten en volgens mij snapt men het pri.ciepe van bellen ook niet meer
Ja, ik bel en sms gwoon niet zoveel. En thuis kan ik wél internetten met WiFi dus ik vind't wel bestquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:31 schreef kikoooooo het volgende:
Een smartphone zonder mobiel internet
Het is gratis voor mensen met een internetabonnement. "Maar dan is het dus niet gratis want je moet een internetabonnement hebben". Ja klopt, maar dat zou je sowieso moeten hebben met een Smartphone in tegenstelling tot een sms-bundel van weet-ik-veel-hoeveel sms'jes, om nog niet te beginnen over bijlagen als foto's, video's of audiobestanden. Belachelijke tarieven via mms, kost geen cent extra via WhatsAppquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:22 schreef roflcat het volgende:
Dan is het dus niet gratis zo te horen ??
Inderdaad. Tof huis heb je.quote:
Er is storing.quote:Op zaterdag 4 september 2010 09:37 schreef poepeneesje het volgende:
Hebben jullie ook sinds eergisteren problemen met het verzenden van berichten? Bij mij verzend hij ze telkens niet meer naar de server en blijft het icoontje rood.
Klopt had ik inderdaad gezien, maar ik heb er vandaag ook weer last van. En de laatste Twitter melding is van gisterochtend?quote:Op zaterdag 4 september 2010 09:44 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Er is storing.
Staat ook bij system status
Kan wel, ik kan gewoon met een vriendin van mij met een bb pingen vanaf mijn iPhone via whatsapp.quote:Op zondag 5 september 2010 00:51 schreef junkiexp het volgende:
Ik vind het ook wel een handige app, ik heb alleen maar 1 iemand die het heeft.
Verder is het jammer dat je niet met mensen met een bb kan pingen, maar dat is wel logisch.
Msnquote:Op zaterdag 4 september 2010 09:48 schreef NietTeVolgen het volgende:
Gebruik het op me nokia, twee mensen die ik in me lijst heb gebruiken het.
Dan start ik msn via ebuddy, en dan heb ik daar al mijn contacten, of ze nou achter een pc of wat voor mobiel dan ook zitten.
Kortom ik vind het niet zo super, overbodig zelfs.
Inderdaad.quote:Op zondag 5 september 2010 01:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Msn2008 belde
Msn is toch geen vervanger man.
dus je vriendin heeft dan geen whatsapp geinstalleerd ?quote:Op zondag 5 september 2010 01:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kan wel, ik kan gewoon met een vriendin van mij met een bb pingen vanaf mijn iPhone via whatsapp.
Welquote:Op zondag 5 september 2010 01:10 schreef junkiexp het volgende:
[..]
dus je vriendin heeft dan geen whatsapp geinstalleerd ?
Het enige verschil tussen msn en whatsapp is hoe je mensen toevoegt, email adres/telefoonnummer. Het nadeel van whatsapp is dat het net als blackberry pin een gigantisch klein sociaal bereik heeft wat ook nog is afhankelijk is van het marktaandeel en de hype. Msn daarintegen draait op vrijwel elke smarthphone, computer, en bijna iedereen heeft een msn adres. Waarom in godsnaam dan whatsapp gebruiken?!?! Zeggen dat het zó 2008 is is ook de grootste bullshit argument waar je mee kunt komen.quote:Op zondag 5 september 2010 01:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Msn2008 belde
Msn is toch geen vervanger man.
klein bereik? Ik kan al mn vrienden berichtjes sturen en mijn ouders.quote:Op zondag 5 september 2010 01:16 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Het enige verschil tussen msn en whatsapp is hoe je mensen toevoegt, email adres/telefoonnummer. Het nadeel van whatsapp is dat het net als blackberry pin een gigantisch klein sociaal bereik heeft wat ook nog is afhankelijk is van het marktaandeel en de hype. Msn daarintegen draait op vrijwel elke smarthphone, computer, en bijna iedereen heeft een msn adres. Waarom in godsnaam dan whatsapp gebruiken?!?! Zeggen dat het zó 2008 is is ook de grootste bullshit argument waar je mee kunt komen.
2, mijn ouders.quote:Op zondag 5 september 2010 01:23 schreef NietTeVolgen het volgende:
Defineer 'al' je vrienden, als je 10 vrienden met whatsapp heb is dat ook 'alles' natuurlijk.
Ik ken niemand met MSN eigenlijk.quote:Op zondag 5 september 2010 01:16 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Het enige verschil tussen msn en whatsapp is hoe je mensen toevoegt, email adres/telefoonnummer. Het nadeel van whatsapp is dat het net als blackberry pin een gigantisch klein sociaal bereik heeft wat ook nog is afhankelijk is van het marktaandeel en de hype. Msn daarintegen draait op vrijwel elke smarthphone, computer, en bijna iedereen heeft een msn adres. Waarom in godsnaam dan whatsapp gebruiken?!?! Zeggen dat het zó 2008 is is ook de grootste bullshit argument waar je mee kunt komen.
Nu kun je eerst pingen en dan vragen kom je op skype, hoef je niet heel de tijd een zwaar voice progje te draaienquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:19 schreef Snaavel het volgende:
Wat zijn die mensen dom, dit wordt weer zon populaire app.. terwijl Skype veel beter werkt op je mobiel.. en je kunt ook nog eens gratis bellen met elkaar met skype.. Whatsapp werkt het zelfde als pingen.. wat dus gratis smsen is.. maar ik raad iedereen ook gewoon skype aan... kun je ook gratis bellen..
Maar ik heb het er maar opgezet.. altijd handig.
Ja klopt, maar ik vind skype veel handiger..quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:21 schreef -jos- het volgende:
[..]
Nu kun je eerst pingen en dan vragen kom je op skype, hoef je niet heel de tijd een zwaar voice progje te draaien
Sowieso kost whatsapp amper geheugen als het aan staat.
MSN is chat en mensen associeren het ook met chat. Daarvoor ga je achter je computer zitten en/of in de bus/trein met je mobiele telefoon. Mensen die jou aanspreken op MSN verwachten daarom ook redelijk snel een antwoord.quote:Op zondag 5 september 2010 01:16 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:33 schreef automatic_ het volgende:
Ik kreeg vandaag een melding dat ik Whatsapp t/m 2012 kan gebruiken
Mensen die op anderen neer moeten kijken om zichzelf beter te voelenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:31 schreef kikoooooo het volgende:
Een smartphone zonder mobiel internet
Hoezo dat dan, die van mij is onbeperkt houdbaar?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:33 schreef automatic_ het volgende:
Ik kreeg vandaag een melding dat ik Whatsapp t/m 2012 kan gebruiken
Geen idee. Misschien heb ik het later geïnstalleerd dan jij en zit ik in een andere "groep" ofzo? Normaal moet je er toch voor betalen? Ik heb android overigens.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoezo dat dan, die van mij is onbeperkt houdbaar?
Net of die twee dingen met elkaar te maken hebben, maar goed.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oh, ik had em sowieso al gratis vanaf de allereerste versie op de iPhone. Ach nou ja, staat tegenover dat de aanschafprijs van een iPhone vele malen hoger is..
Tegenwoordig ook, 80 cent ofzo. Mijn Nokia betaversie loopt tot sept 2011 (heb het pas netquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou ja, ik vind het een beetje vaag/raar dat andere platformen van die jaarlijkse abonnementsprijzen hebben/krijgen. Terwijl er voor het iPhone platform geen jaarlijkse abonnementskosten aan zitten.
Misschien krijg je ook nog wel een verlenging; dat was bij mij ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook, 80 cent ofzo. Mijn Nokia betaversie loopt tot sept 2011 (heb het pas net) en daarna moet ik volgens mij ook gaan betalen.
Dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien krijg je ook nog wel een verlenging; dat was bij mij ook
Bij mij was het eerst t/m 2011 en dan sinds vandaag t/m 2012quote:
Het is eenmalig ¤0,79, maar je zit nog steeds niet aan een jaarlijkse vernieuwing vast tegen betaling. Wat wel op Android en Noki/Symbian geldt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook, 80 cent ofzo. Mijn Nokia betaversie loopt tot sept 2011 (heb het pas net) en daarna moet ik volgens mij ook gaan betalen.
Ah okay. Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het is eenmalig ¤0,79, maar je zit nog steeds niet aan een jaarlijkse vernieuwing vast tegen betaling. Wat wel op Android en Noki/Symbian geldt.
Hoeveel WhatsApps passen erin?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:33 schreef Johannn90 het volgende:
iemand die nog een hoesje voor de HTC desire wil ? Ik heb er namelijk nog
http://twitpic.com/2p1qw4
De licentie zit op je telefoonnummer, dus omdat ik Whatsapp ooit voor de iPhone gekocht heb, heb ik een levenslange licentie ook op Android. Baas tochquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het is eenmalig ¤0,79, maar je zit nog steeds niet aan een jaarlijkse vernieuwing vast tegen betaling. Wat wel op Android en Noki/Symbian geldt.
foutje, verjeerde topic hahaha.quote:
Hmm. Moet je wel steeds de SIM-kaart wisselen, maar volgens mij kan hetquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dus als ik de App eerst verwijder en opnieuw installeer van een IOS apparaat en vervolgens een ander telefoonnummer invoer als registratie en vervolgens ga ik die app op een Android telefoon installeren dan is het gratis? Dan kan ik dat voor al m'n vrienden gaan doen..
Ohja, dat is natuurlijk niet nodig. Ik was even in de veronderstelling dat sms'en exclusief voor Apple-gebruikers is (omdat je zo'n verificatiecode krijgt) maar dat is natuurlijk onzinquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je kan het ook gewoon op een iPod Touch installeren..
Werkt hier nog prima.quote:Op zondag 19 september 2010 14:44 schreef Johannn90 het volgende:
Whatsapp werkt hier niet meer.... Bij jullie?
Verzendt hij de berichten niet of is je trial periode verlopen? Bij mij is hij namelijk ook heel erg instabiel met het verzenden van berichten op dit moment.quote:Op zondag 19 september 2010 14:44 schreef Johannn90 het volgende:
Whatsapp werkt hier niet meer.... Bij jullie?
Nog meer mensen hebben e-mail, kan je net zo goed e-mail gebruiken dusquote:Op zondag 5 september 2010 01:16 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
E-mail is veel te bloated om korte berichtjes sturen. Onderwerpen, afzenders, opmaak, niet threaded, niet eenvoudig attachments versturen en bekijken (t.o.v. PingChat / Whatsapp). Daarnaast hoef ik geen e-mail chatconversaties tussen serieuze normale e-mail.quote:Op zondag 19 september 2010 16:14 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nog meer mensen hebben e-mail, kan je net zo goed e-mail gebruiken dus
Welke gebruikt meer/minder accu? Is sneller...quote:Op maandag 20 september 2010 20:44 schreef Merkie het volgende:
Ik vind Whatsapp beter omdat je meteen kan zien wie van je contactpersonen Whatsapp al heeft. Het voordeel van PingChat is dat je gewoon berichtjes naar een nickname kan sturen en het gratis is. Ik heb ze gewoon allebei.
Geef dan gewoon je Facebookquote:Op maandag 20 september 2010 21:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Welke gebruikt meer/minder accu? Is sneller...
Het voordeel van pingchat, je hoeft niet iedereen je nummer te geven
Dat is al een tijdje hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:41 schreef NietTeVolgen het volgende:
Oke, concurrentie, nu is er ook PingChat
Okay, dan laat ik dat nog ff liggen. Vreemde hier was dat het op de Legend goed werkte, maar op de Spica niet. De ervaring kan dus per gebruiker wisselen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
PingChat! is nog net zo kut, ik stuurde gisteren een huisgenoot die op dat moment niet thuis was een bericht dat we over 5 minuten konden gaan eten. Vervolgens krijgt ie de volgende dag het bericht binnen..
De server ligt er wel eens uit, maar als ie draait werkt WhatsApp ook perfect.quote:Whatsapp heeft misschien iets meer connectieproblemen op dit moment (al merk ik daar persoonlijk weinig van), maar er zit niet zoveel vertraging in voordat berichtjes afgeleverd worden.
Bij mij de zelfde ervaring. Kan zomaar een uur of meer tussen verzenden en ontvangen zitten.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
PingChat! is nog net zo kut, ik stuurde gisteren een huisgenoot die op dat moment niet thuis was een bericht dat we over 5 minuten konden gaan eten. Vervolgens krijgt ie de volgende dag het bericht binnen..
Whatsapp heeft misschien iets meer connectieproblemen op dit moment (al merk ik daar persoonlijk weinig van), maar er zit niet zoveel vertraging in voordat berichtjes afgeleverd worden.
Dit enquote:Op donderdag 23 september 2010 20:00 schreef kikoooooo het volgende:
In mijn opinie gebruiken veel meer mensen whatsapp, dus dan zie ik sowieso geen reden om pingchat te gebruiken.
En dit.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij mij de zelfde ervaring. Kan zomaar een uur of meer tussen verzenden en ontvangen zitten.
Dat komt omdat het een beta is. Logisch.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit en
[..]
En dit.
Al vind ik het wel zwaar waardeloos de 'updates' die WhatsApp steeds heeft.
Weet ikquote:Op donderdag 23 september 2010 21:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat komt omdat het een beta is. Logisch.
Ja, het werkt niet met de standaard BlackBerry ping.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:21 schreef fairytalessuck het volgende:
Misschien dat het hier al ergens tussenstaat. Maar.
Als je Whatsapp op je iPhone hebt. Moeten BB gebruikers dan ook perse dat programma gebruiken om ze te kunnen pingen of hoeft dat niet?
Hmm okee, dat is wel kut.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, het werkt niet met de standaard BlackBerry ping.
De verbinding met de server lukt gewoon niet, heeft niets met opnieuw installeren en of verwijderen te maken. Het ligt aan de server.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:50 schreef automatic_ het volgende:
Mijn whats app is dood ofzo. Ik krijg telkens dat het proces stopt. Heb het al opnieuw geïnstalleerd en opnieuw opgestart maar niets helpt...
Ping, met Pingquote:Op donderdag 23 september 2010 21:21 schreef fairytalessuck het volgende:
Misschien dat het hier al ergens tussenstaat. Maar.
Als je Whatsapp op je iPhone hebt. Moeten BB gebruikers dan ook perse dat programma gebruiken om ze te kunnen pingen of hoeft dat niet?
Hetzelfde hier, ik heb ze even getwitterd.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:50 schreef automatic_ het volgende:
Mijn whats app is dood ofzo. Ik krijg telkens dat het proces stopt. Heb het al opnieuw geïnstalleerd en opnieuw opgestart maar niets helpt...
Oke, hier is het nog dood en daar?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:40 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Hetzelfde hier, ik heb ze even getwitterd.
yepquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:32 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Is het met die Android-beta ook mogelijk om bij nieuwe berichten een melding te krijgen via het icoontje op de desktop, zoals bij mail en sms?
Eh gaat bij mij automatisch...quote:
Bij het icoontje op je desktop? Dus niet in de statusbar bovenaan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Eh gaat bij mij automatisch...
Mijn fout bedoelde inderdaad de statusbar...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij het icoontje op je desktop? Dus niet in de statusbar bovenaan?
Ik heb nooit problemen met de verbinding.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:14 schreef TC03 het volgende:
Whatsapp werkt prima, alleen ik mis nog het volgende:
- groepsgesprekken
- een stabiele verbinding.
Vooral dat laatste is irritant, ik zou mijn bundel graag omlaag gooien maar zolang Whatsapp niet betrouwbaar genoeg is wil ik toch nog graag lekker kunnen sms'en.
Ja, het was de hele dag kut. Dus ik heb ze gemaild, kreeg ik een mail terug dat ze het zouden fixen. Hebben ze dan ook gedaan. Verder had ik even tijdelijk een oude versie van WhatsApp erop gezet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 06:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, hier is het nog dood en daar?
Zoals je had kunnen lezen deed hij het vanmorgen al weer bij mij nadat ik een andere versie van de site had gehaaldquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:08 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ja, het was de hele dag kut. Dus ik heb ze gemaild, kreeg ik een mail terug dat ze het zouden fixen. Hebben ze dan ook gedaan. Verder had ik even tijdelijk een oude versie van WhatsApp erop gezet.
Ik ken anders genoeg vrienden met een iPhone waarop WhatsApp verre van perfect draait. Bij mij draait ie iig prima op Androidquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zitten jullie nog allemaal met een Beta van Whatsapp te kutten ofzo? Op de iPhone draait ie echt prima als een zonnetje.
Op iPhone werkt ie prima.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik ken anders genoeg vrienden met een iPhone waarop WhatsApp verre van perfect draait. Bij mij draait ie iig prima op Android
Draait prima hier. Heb wel eens verbindings-problemen maar dat ligt bij WhatsApp niet aan de telefoon.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 01:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik ken anders genoeg vrienden met een iPhone waarop WhatsApp verre van perfect draait. Bij mij draait ie iig prima op Android
Deze ervaring heb ik op een Android toestel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Draait prima hier. Heb wel eens verbindings-problemen maar dat ligt bij WhatsApp niet aan de telefoon.
Jup. Als ik verbindings-problemen heb dan hebben vrienden hetzelfde met hun BB en Android telefoons. Gewoon een algeheel verbindings-probleem dus.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Deze ervaring heb ik op een Android toestel.
Inderdaad. Geen gemekker na updates, niets. En lukt het niet om te verbinden, geeft hij dat ook netjes aan in de app.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jup. Als ik verbindings-problemen heb dan hebben vrienden hetzelfde met hun BB en Android telefoons. Gewoon een algeheel verbindings-probleem dus.
PM je nummer maarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:20 schreef c0nd0r het volgende:
Ik heb het! Maar niemand die het verder gebruikt dus
Even opnieuw downloaden op de site en hij werkt weer als het goed is.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:39 schreef Catch22- het volgende:
Ik had vanochtend een update (SGS) en nu werkt hij niet meer
Nee man, nooit opgeslagen.quote:
Mijn liefde voor jou is oneindig, dat weet je. Maar --> PM, SC enzo.quote:
gelukkig maarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn liefde voor jou is oneindig, dat weet je. Maar --> PM, SC enzo.
Dat vraag ik me ook wel eens af ja, hoe dat kan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:14 schreef seetjai het volgende:
Ik hoor steeds van anderen dat m'n status altijd op online staat, maar kan het zelf nergens veranderen.
Want zelf zie ik bij sommigen: last seen ...
Na het whatsappen ga ik gewoon naar 'home' en dan dacht ik altijd dat ik dan weg ben van het programma.
quote:Hier ook! Had het eerder moeten vragenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik op dit moment ook niet, storinkje denk ik dus
- edit -
Ow spontaan doet hij het hier weer!
Is idd nieuw.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:34 schreef kikoooooo het volgende:
Heeeee... sinds vandaag issie op Android ineens in het Nederlands? Of was dat al zo en valt me dat nu pas op?
Niet helemaal, hij loopt wel eens vast op mijn iPhone 4 als er langere chatsessies worden gehouden en een paar foto's worden verstuurdquote:
Hopen dat de servers het aan kunnen, anders heb je er weinig aan.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:04 schreef Kandijfijn het volgende:
Man man dat ding wil elke dag wel update.
Gelukkig ook elke dag meer en meer mensen die hhet gaan gebruiken.
Ik heb daar echt geen last van.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:27 schreef retorbrapi het volgende:
Veel te vaak crashes, veel te vaak geen verbinding, kut app
Bij mij, Android, zie je één v'tje en dan is het bericht bij mij weg & twee v'tjes en dan is het bij de ander aangekomen.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:56 schreef Sethje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je kunt zien of de andere persoon je bericht heeft gezien en hoe het kan dat sommige mensen altijd online zijn ( mezelf incluis misschien wel )
Je kan je status wel wijzigen maar je kan niet offline (tenzij je je internet uitzet)quote:Op woensdag 10 november 2010 22:16 schreef Sethje het volgende:
Oke, ja ik heb ook android. Die zijn dus altijd online begrijp ik haha.
Je bent altijd online, tenzij je even geen verbinding hebtquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:22 schreef seetjai het volgende:
Komt het weleens voor dat jullie veel later pas je berichten krijg als je 'offline' bent en dat wanneer je online bent, het gelijk ontvangt ?
Nee hoor.. heb een app om Whatsapp uit te schakelen en je ziet bij sommige mensen ook staan: Laatst gezien (tijd) (datum)quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je bent altijd online, tenzij je even geen verbinding hebt
Dat betekent niet dat ze offline zijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:41 schreef seetjai het volgende:
[..]
Nee hoor.. heb een app om Whatsapp uit te schakelen en je ziet bij sommige mensen ook staan: Laatst gezien (tijd) (datum)
Nee hoor, dat betekent dat men toen voor het laatst actief was. Heeft niets met offline te maken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:05 schreef NietTeVolgen het volgende:
Dat betekent dat whatsapp uit staat
Jij had het over laatst gezienquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:49 schreef NietTeVolgen het volgende:
Als whatsapp aan staat: Online
Als whatsapp afgesloten is: Offline sinds xx/xx/xx
Laatst gezien is ook offline, met een timestamp.quote:Op zaterdag 13 november 2010 08:53 schreef automatic_ het volgende:
Een vriend van mij heeft het eraf gehaald en zelfs daar staat laatst gezien 18/09/2010 en staat niet dat hij offline is
Jij snapt dus duidelijk niet hoe push werktquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:40 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Laatst gezien is ook offline, met een timestamp.
Ik heb ook wel eens dat iemand al lang ligt te slapen en dan staat er toch: laatst gezien om 1.30 ofzo terwijl diegene toen sliep. Hoe kan dat dan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:35 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb genoeg mensen, zoals mijn vriendin met als status laatst gezien om 4.08 terwijl, als ik haar nu een bericht stuur ze hem direct kan lezen. Dat is gewoon de tijd dat men voor het laatst actief was. Dat heet push messaging
Dan is diegene wss nog actief geweest die nacht, of heeft een bericht ontvangen die op die tijd afgeleverd is op de server.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens dat iemand al lang ligt te slapen en dan staat er toch: laatst gezien om 1.30 ofzo terwijl diegene toen sliep. Hoe kan dat dan?
Hmm.. das wel raar, want ik had het net weer getest.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dan is diegene wss nog actief geweest die nacht, of heeft een bericht ontvangen die op die tijd afgeleverd is op de server.
2 sec geleden nog getest: Ik stuur een whatsappbericht naar mn vriendin die om 14:31 voor het 'laatst gezien' was, en ik hoor haar iphone binnen 2 seconden het bericht ontvangen. Niks offline dus.
Heb je push aan?quote:Op zondag 14 november 2010 14:02 schreef seetjai het volgende:
[..]
Hmm.. das wel raar, want ik had het net weer getest.
Ik stond als 'laatst gezien' gisteravond en een bericht via whatsapp had ik na 5 min niet ontvangen. Ff 'online' komen en nog een bericht verstuurd naar m'n tel. binnen 3 sec. had ik 'm ontvangen.
Een tijdje terug was dit ook het geval bij Android. Ik heb Whatsapp toen een dag niet kunnen gebruiken denk ik. Vervolgens heb ik hem opnieuw geïnstalleerd en toen werkte het weer. Er zat toen een fout in de update, dus misschien is dat bij jullie nu ook?quote:Op maandag 15 november 2010 16:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn Whatsapp blijft na de afgelopen update hangen bij het witte opstartscherm. Iemand anders ook deze problemen? (Op de iPhone trouwens.)
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 15 november 2010 21:28 schreef fairytalessuck het volgende:
Als je een afzonderlijk bericht verwijderd bij whatsapp, wordt deze dan alleen verwijderd uit jouw lijst of ook uit die van degene die het bericht eerder al ontvangen heeft?
Denk het niet, maar zou toch kunnen.quote:
Nope. De berichten worden lokaal opgeslagen op jullie telefoons. Net als smsjes. Ook die kun je niet verwijderen bij een ander.quote:Op maandag 15 november 2010 21:34 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Denk het niet, maar zou toch kunnen.
Okee.quote:Op maandag 15 november 2010 21:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nope. De berichten worden lokaal opgeslagen op jullie telefoons. Net als smsjes. Ook die kun je niet verwijderen bij een ander.
En wat dan met de media die je verstuurd?quote:Op maandag 15 november 2010 21:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nope. De berichten worden lokaal opgeslagen op jullie telefoons. Net als smsjes. Ook die kun je niet verwijderen bij een ander.
Hoezo niet dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 08:33 schreef ruffian het volgende:
[..]
Dat het lokaal opslaan niet echt op gaat.
Omdat de andere kant hem nog niet had ontvangen.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:03 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoezo niet dan?
Jij verstuurt een bericht naar de server, de server stuurt hem weer naar de ontvanger. Als jij hem dan verwijderd, dan lijkt het me logisch dat ie bij de ontvanger blijft staan. Precies zoals sms, en precies zoals ik al zei.
Ik snap je punt dus niet.
Precies zoals sms dus, voor de 5e keer. Ga jij dagelijks met een busje naar school ofzo?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:11 schreef ruffian het volgende:
[..]
Omdat de andere kant hem nog niet had ontvangen.
Op de iPhone heb je Emoji-cons.quote:
Misschien je WhatsApp updaten?quote:Op maandag 22 november 2010 12:54 schreef svenistheman het volgende:
Ik heb geen emoticons. Ook niet als ik intern probeer naar updates te zoeken. Ik heb Android. Hoe kan dit?
Welke versie heb je?quote:Op maandag 22 november 2010 13:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Misschien je WhatsApp updaten?
Ik hen heel die balk niet haha.quote:Op maandag 22 november 2010 13:06 schreef Ireyon het volgende:
Rechtsbovenin een gespreksvenster.. Je hebt nu op die bovenste balk <foto><naam><bijlage><emoticons>
Nee gewoon als er staat dat ie er het laatst gisteren was, heeft hij sinds gisteren niet meer WhatsApp geopend.quote:Op maandag 22 november 2010 17:27 schreef Eigenmijsje het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die meldingen; 'last seen', 'online', etc. Wat wil dat nu precies zeggen?
En als ik iemand een bericht stuur die heeft staan 'last seen yesterday', krijgt ie dan een melding van mijn bericht of pas weer als ie zich aanmeldt oid?
Veel mensen hebben (nog) niet betaald voor het gebruik van WhatsApp dus hoe willen ze dan investeren?quote:Op maandag 22 november 2010 22:31 schreef svenistheman het volgende:
En Whatsapp is weer down. Wat is dat toch de laatste tijd?! Ze mogen bij Whatsapp wel eens wat gaan investeren in hun servers, jeetje....
Maar als het zo vaak down is, hoe kan je dan jezelf als programma een echte serieuze tegenhanger van sms in de markt zetten als je het niet waar kunt maken door onbetrouwbaarheid?quote:Op maandag 22 november 2010 22:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Veel mensen hebben (nog) niet betaald voor het gebruik van WhatsApp dus hoe willen ze dan investeren?
Het is vaker up dan down, en het is gratis.quote:Op maandag 22 november 2010 22:39 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Maar als het zo vaak down is, hoe kan je dan jezelf als programma een echte serieuze tegenhanger van sms in de markt zetten als je het niet waar kunt maken door onbetrouwbaarheid?
Ja, bij netwerk informatiequote:Op dinsdag 23 november 2010 00:04 schreef seetjai het volgende:
1219 berichten ?
Kan je dat ergens terugkijken hoeveel je d'r hebt verstuurd ?
Instellingen -> Netwerkinformatie -> Netwerkgebruik.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:04 schreef seetjai het volgende:
1219 berichten ?
Kan je dat ergens terugkijken hoeveel je d'r hebt verstuurd ?
Het lijkt net alsof Android-gebruikers een stuk meer connectie-issues hebben dan iPhone-gebruikers. Ik heb het zowat een half uur gebruikt vanaf 22:00 ging allemaal prima.quote:Op maandag 22 november 2010 22:39 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Maar als het zo vaak down is, hoe kan je dan jezelf als programma een echte serieuze tegenhanger van sms in de markt zetten als je het niet waar kunt maken door onbetrouwbaarheid?
Hier Android draaien en totaal nooit problemen, terwijl ik juist weer veel problemen hoor bij de iPhone gebruikers om me heen. Zal niet zo veel met het OS te maken hebben gok ik...quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het lijkt net alsof Android-gebruikers een stuk meer connectie-issues hebben dan iPhone-gebruikers. Ik heb het zowat een half uur gebruikt vanaf 22:00 ging allemaal prima.
Ik ook nietquote:Op maandag 22 november 2010 16:53 schreef RacerDKB het volgende:
Sommige mensen hebben wel al die update voor Android, anderen niet.
Ikzelf ook nog niet maar mijn broer heeft hem welTerwijl als ik 20 keer ''Bijwerken'' doe hij blijft zeggen dat er nog geen nieuwe is.
Websitequote:Op dinsdag 23 november 2010 08:29 schreef Justinn het volgende:
[..]
Via de Android Market of de website?
Ja nu heb ik hem wel. Ziet er iPhone achtig uit. Overigens lees ik dat dit beta is. Daar heeft niemand wat over gezegd en dat verklaart het ook dat de meesten van ons het niet via update binnenkrijgen...?quote:
Android is eigenlijk niet gratis, je betaalt $1.99 per jaar, maar het eerste jaar is gratis. Bovendien heb ik een extra gratis jaar gekregen omdat ik het al sinds de beta gebruik. iPhone is eenmalig 79 cent.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Wanneer mogen de iPhone gebruikers met smilies spelen dan? Wij betalen er 79 cent voor en Android-gebruikers niks, waarom krijgen hun zij dan privileges?
Oh dat is apart... Als iemand met een BlackBerry mij smilies stuurt kan ik ze wel zien, en ook kopiëren en plakken. Heb zelf geen mogelijkheid om smilies toe te voegen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Android is eigenlijk niet gratis, je betaalt $1.99 per jaar, maar het eerste jaar is gratis. Bovendien heb ik een extra gratis jaar gekregen omdat ik het al sinds de beta gebruik. iPhone is eenmalig 79 cent.
Overigens, gisteren chatte ik nog met een iPhone gebruiker en die gebruikte gewoon smileys? Zelfs smilies die niet voor Android beschikbaar zijn.
Ding is nog niet uit de beta geweest hoor. Heel whatsapp voor android zit nog in de beta.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:59 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja nu heb ik hem wel. Ziet er iPhone achtig uit. Overigens lees ik dat dit beta is. Daar heeft niemand wat over gezegd en dat verklaart het ook dat de meesten van ons het niet via update binnenkrijgen...?
Ah, daar stond ik niet bij stil.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ding is nog niet uit de beta geweest hoor. Heel whatsapp voor android zit nog in de beta.
Ik kreeg gister een rits berichten binnen die van het weekend verstuurd waren.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ben ik de enige bij wie de synchronisatie niet goed werkt? Soms krijg ik een bericht binnen wat een uur eerder verstuurd is....
whatsapp.com/Downloadquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:32 schreef Fortitudo het volgende:
Hoe krijg je dit programma op je Blackberry?
Nooit roaming toestaan tenzij je een hele hoge rekening wilt krijgen achteraf als je over de grens van nederland ben geweest (google anders ff wat roaming inhoudt). Van al die vragen herinneer ik me niets ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:33 schreef Fortitudo het volgende:
Bij het downloaden werd er hele lijst met instellingen gevraagd. Gewoon standaard zetten?
En er werd ook gevraagd naar iets met roaming? Dat dat extra kosten kon meebrengen?
Hoe zit dit?
Ik heb Hi Blackberry online
Ik ook niet (Android)quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:38 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nooit roaming toestaan tenzij je een hele hoge rekening wilt krijgen achteraf als je over de grens van nederland ben geweest (google anders ff wat roaming inhoudt). Van al die vragen herinneer ik me niets ?
Vanmorgen ook gehad op mijn Desire. Op het eerste gezicht ziet het er niet gek uit, nog geen smileys gezien.quote:Op zondag 28 november 2010 10:20 schreef poepeneesje het volgende:
Bij de HTC Wildfire van mijn vriendin geeft de update met de emoticons problemen; traag toestel.
Verder is de update een beperkte release (staat ook bij de change log).
Nee.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:33 schreef fonsoy het volgende:
Is WhatsApp inmiddels beschikbaar voor Android 1.6?
Verdullemesquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee.
http://www.whatsapp.com/android/
Vermoedelijkquote:Op donderdag 2 december 2010 19:01 schreef Eigenmijsje het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met mensen die ik wel in mijn telefoonboek heb staan, maar zij mij niet? Ik zie ze als contact in Whatsapp en zij zien mijn nummer als ik ze een berichtje stuur?
Ja, dat zien ze. Dan staat jouw telefoonnummer bovenin waar normaal gesproken een naam staat.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:01 schreef Eigenmijsje het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met mensen die ik wel in mijn telefoonboek heb staan, maar zij mij niet? Ik zie ze als contact in Whatsapp en zij zien mijn nummer als ik ze een berichtje stuur?
Ik heb mijn smsbundel er nog op staan haha. Ik durf hem er nog niet af te gooien...quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:11 schreef mash_ het volgende:
dit progammascheelt me 10 euro per maand aan een sms bundel
ja naja 90% van mijn smsjes gingen naar mijn vriendin. en die heeft nu ook whats app. dus die anderen 10% kan ik wel met mijn bundel opvangenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn smsbundel er nog op staan haha. Ik durf hem er nog niet af te gooien...
Ooo dat scheelt. Ik zit op het randje ofzo en dan heb ik liever safe een bundel hahaquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja naja 90% van mijn smsjes gingen naar mijn vriendin. en die heeft nu ook whats app. dus die anderen 10% kan ik wel met mijn bundel opvangen
Al in de instellingen gekeken?quote:Op maandag 6 december 2010 11:23 schreef Deedee2you het volgende:
Hee, Ik heb ook whatsapp op mijn iphone staan maar als ik terug ga naar mijn beginscherm en hierdoor de app verlaat gaat de app meteen offline, hierdoor ontvang ik dus ook geen berichten tot ik de app weer open.
Weet iemand hoe ik dit kan wijzigen???
Heb je push aanstaan op je iphone? In de settings van de iphone zelf?quote:Op maandag 6 december 2010 11:23 schreef Deedee2you het volgende:
Hee, Ik heb ook whatsapp op mijn iphone staan maar als ik terug ga naar mijn beginscherm en hierdoor de app verlaat gaat de app meteen offline, hierdoor ontvang ik dus ook geen berichten tot ik de app weer open.
Weet iemand hoe ik dit kan wijzigen???
Welke iphone is het? Voor de 3GS kunnen ze niet multitasken toch? Zoiets had ik gelezen. Zodra je het programma verlaat sluit ie hem direkt af?quote:Op maandag 6 december 2010 11:28 schreef Deedee2you het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan maar ik kan niets vinden
Ik heb een 3gs, volgens vrienden sta ik wel vaker op offline, of in elk geval staat er dan 'laatst gezien om xx:xx'quote:Op maandag 6 december 2010 11:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Welke iphone is het? Voor de 3GS kunnen ze niet multitasken toch? Zoiets had ik gelezen. Zodra je het programma verlaat sluit ie hem direkt af?
Dat is wanneer je als laatst de app geopend hebt. Je bent alleen offline als je dataverbinding wegvalt of uit staat.quote:Op maandag 6 december 2010 11:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb een 3gs, volgens vrienden sta ik wel vaker op offline, of in elk geval staat er dan 'laatst gezien om xx:xx'
Maar als iemand dan een bericht stuurt krijg ik het wel gelijk binnen.
Jao daarom verbeterde ik me al met het xx:xx deelquote:Op maandag 6 december 2010 12:43 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat is wanneer je als laatst de app geopend hebt. Je bent alleen offline als je dataverbinding wegvalt of uit staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |